abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79236481
Oh bah die arme ouders! Verschrikkelijk dit...
Ze zouden mij kunnen opbergen geloof ik, ik zou helemaal kapot zijn van verdriet.Nouja eigenlijk weet ik niet hoe ik zou reageren als het mijn kind was, wat een horror.

Snap alleen niet dat ze nog niet officieel naar buiten brengen dat ze gevonden is, als er mannen in witte pakken bezig zijn in en rondom je huis, is er toch echt iets helemaal mis, die hebben gewoon zeker weten wat gevonden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79236556
Ik vind het zo afschuwelijk , zeker dat het een agent is.
pi_79236708
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het zo afschuwelijk , zeker dat het een agent is.
En dan ook nog iemand die vrijwel naast je woont. Dan vraag ik me helemaal af hoe je nou ongezien zonder dat iemand wat ziet of hoort een lijk kan wegwerken... ook al is het 's nachts, dan nog hoor je dingen als je in een blok met rijtjeshuizen woont leek mij.
Maar morgen zal er wel van alles verslag gedaan worden in persconferentie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79237253
Ik heb de foto's van die kerel gezien en het valt me dan toch op dat dit soort personen in mijn gedachtes veel en veel enger zijn van uiterlijk en uitstraling. Erg slecht eigenlijk maar het is wel zo.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 00:12:43 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_79237624
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb de foto's van die kerel gezien en het valt me dan toch op dat dit soort personen in mijn gedachtes veel en veel enger zijn van uiterlijk en uitstraling. Erg slecht eigenlijk maar het is wel zo.
linkje?

Ik heb blij nieuws, voor mezelf dan, ik heb mn reanimatie en AED papiertje vanavond gehaald
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:29:33 #6
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79238189
goed zeg, gefeliciteerd!
(zou ik ook es moeten doen...)

rocka, ik zag net nog je antwoord in 't vorige topic. ik denk echt niet dat alle mensen met een uniform kicken op die macht die het met zich meebrengt, maar wel dat sommigen niet met die macht om kunnen gaan. daar zijn mensen in 't algemeen gewoon niet zo goed in, dus als ze 't dan 'zomaar' krijgen, levert dat risico's op, wat soms tot dit soort akelige dingen kan leiden.
als je 't mij vraagt heeft de (menselijke) evolutie daarin nog wat werk te doen (niet dat ik verwacht dat de evolutie zich daar iets van aan zal trekken helaas, maar allez).

wat een nachtmerrie voor haar, en voor haar familie....
in de haak.
pi_79238348
http://www.hyves-feeds.nl/rss/hyver/binky5/fotos/

Het erge is dat er ook foto's van zijn tuin in staan..
pi_79240511
Ben er stil van... Rare mensen op deze aardkloot!
De hyves is inmiddels geblokkerd zag ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79240533
bah wat een vreselijk nieuws... arme mensen, arme Milly. R.I.P.

kan me ook niet voorstellen hoe ontzettend erg het moet zijn om je eigen kind te verliezen.... en dan ook nog door een bewuste actie van een ander.... dat moet het allerallervreselijkste zijn wat je kan overkomen lijkt mij.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79240577
Weet je wat me nog het ergste lijkt voor de ouders in dit geval de wetenschap dat je dochter al die tijd gewoon 2 deuren verder was en joost mag weten wat die vent met haar heeft gedaan terwijl die radeloze ouders aan de keukentafel zaten te huilen om de vermissing waar door de politie niet snel genoeg op is gereageerd.
pi_79240638
hoi... tjee zeg, hoewel ik direct gezegd heb dat het niet goed was, is dit nieuws toch hard aangekomen.
zou er al ergens een condoleance zijn, ik zou wel graag mijn medeleven betuigen. gevonden en gedaan

[ Bericht 6% gewijzigd door Muks op 17-03-2010 07:36:32 ]
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 07:49:14 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_79240873
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Weet je wat me nog het ergste lijkt voor de ouders in dit geval de wetenschap dat je dochter al die tijd gewoon 2 deuren verder was en joost mag weten wat die vent met haar heeft gedaan terwijl die radeloze ouders aan de keukentafel zaten te huilen om de vermissing waar door de politie niet snel genoeg op is gereageerd.
Nou, niet snel genoeg? Wie zegt dat? Amber alert is waarschijnlijk t laat ingeschakeld, ze zullen voor de rest gerust wel hun werk gedaan hebben.
pi_79240895
t lastige is dat we het nooit precies zullen weten...
ik hoop dat er voor de ouders wel duidelijkheid komt.

iemand nog een paar nieuwe vingergewrichten in de aanbieding ?
(heb voorkeur voor ring- en middelvinger gewrichten)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:59:24 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_79240963
in de nacht van woensdag op donderdag gingen de opsporingsberichten al over twitter.. Dat was niet de officiele AmberAlert (die kwam idd pas donderdag een stuk later)..

Maar er was dus al wel grootschalig alarm geslagen.. de politie zal er toen vast ook wel mee bezig zijn geweest
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:01:49 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_79241000
In dit geval was er waarschijnlijk niets vreemds gezien, anders hadden buren toch al wel alarmgeslagen? Mijn dochter loopt ook wel bij de buren naar binnen...
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:13:52 #16
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79241160
het is verschrikkelijk wat daar gebeurd is.

@poppejans, zo mogen niet zomaar iets naar buiten brengen.
Weet nogwel paar maand terug, het hele dorp wist dat het om m'n broertje ging, maar omdat de onderzoeken nog niet klaar waren, en er nog niets bevestigd was, en het lichaam niet geidentificeerd was mag er niks naar buiten gebracht worden.
Wij kregen het pas de andere ochtend officieel van de politie te horen.

Vind dat ze het hier nog aardig snel wisten, maar ben daardoor wel " blij" voor de ouders, dat ze niet nog langer in onzekerheid hebben hoeven zitten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79241514
'wat was de reactie van de buurt'

ja jezus, wat denk je zelf journalist schmoornalist?
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:34:29 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79241539
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:01 schreef moussy het volgende:
In dit geval was er waarschijnlijk niets vreemds gezien, anders hadden buren toch al wel alarmgeslagen? Mijn dochter loopt ook wel bij de buren naar binnen...
Nou dat dus idd.
Het Amber alert is wel te laat ingezet, maar ik denk dat het in dit geval weinig extra had uitgehaald.
Het lijkt erop dat er, afgezien van het AA, de normale stappen voor de vermissing van een 12-jarig meisje zijn genomen...

In en in-triest dit... Echt, ik moet maar steeds aan haar ouders denken, ik kan er echt niet bij...
pi_79241613
Zoooo sneu Het zal je toch maar gebeuren.. Ben ook wel benieuwd waarom hij het heeft gedaan. Hoe kun je dat nou doen? En dan nog bij de politie ook!

Persconferentie om 11:00 trouwens
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79241656
ik kijk RTL, die surfende Alpaca is echt te zielig voor woorden
arm beestje
pi_79241754
hadden jullie die 'foute' tweet nog gezien van Rita Verdonk? Ze bedoelde het niet zo, maar terwijl de rest t had over Millie, twitterde zij

'Net thuis. Hoe ziet mn tuin er ook alweer uit.'
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:44:45 #22
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79241770
Idd KD, echt belachelijk! Dat beest heeft daar toch helemaal geen zin in!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_79241795
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:44 schreef Kimpossible het volgende:
Idd KD, echt belachelijk! Dat beest heeft daar toch helemaal geen zin in!
Overduidelijk, t springt steeds angstig van het board af..
pi_79241822
Gmoge..

Wat een triest nieuws

Moussy gefeliciteerd met je papiertje!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79241847
Ach dat kind.... Ik vraag me echt af hoe je tot zo'n daad komt. Wat zou een jongen nou bewegen om een 12 jarige van het leven te beroven en haar daarna in zn tuin te begraven? Ik bedoel, dit is een jongen die blijkbaar door allerlei tests heen is gekomen en dus niet een of andere enge vieze zwetende kalende 40iger die ik altijd maar voor ogen heb als het om dit soort gruwelijke daden gaat.

Ik heb er vannacht gewoon slecht van geslapen... Bij mij schiet dan gewoon door mn hoofd wat nou als ik morgen thuis komen en Priscil is nergens te bekennen.... Het zal je gebeuren...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79241895
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.hyves-feeds.nl/rss/hyver/binky5/fotos/

Het erge is dat er ook foto's van zijn tuin in staan..
Nee joh die foto's zijn van 2009... hij woonde er toch pas net... Net gescheiden enzo... T zal zn oude huis wel zijn.
pi_79241959
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
ja je hoela laten we met zn allen de politie weer de schuld gaan geven dat die niet goed genoeg gehandeld hebben. Het is altijd wat zo, als ze haar wel gevonden hadden in 1 stuk hadden we dan ook met zn allen zo geweldig staan jubelen voor de pliesie? Nee dan doen ze gewoon hun werk.
Dat Amber-Alert is een geweldig systeem, het feit dat de politie er met 50 man direct a la minute bovenop zit is ook geweldig. Echt waar. Maar dat geeft nog geen garantie dat iemand levend wordt terug gevonden. In principe is een mens binnen een paar seconden om zeep te helpen, daar is geen korps politiemensen tegenop gewassen als hij dat zo geplanned zou hebben.
Voor de ouders vind ik het verschrikkelijk dat ze zo lang hebben moeten wachten in onzekerheid, dan is echt iedere minuut er een teveel. Maar ik vind het een beetje sneu dat er bij dit soort dingen altijd met de beschuldigende vinger naar de politie wordt gewezen.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ticootje, bij de politie wordt veel nazorg verleend
en dat inderdaad
Ook hier familie bij de politie, brigadier, en ik heb echt diep respect voor het werk dat mijn vader doet, en voor de overtuiging en de toewijding waarmee hij het doet. Helaas zitten er inderdaad af en toe klapjosti's tussen (waar niet zou je haast denken)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79241977
en goeiemorgen enzo

en mous gefeli met je papiertje!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79242069
Ik heb ook nog in een grijs verleden gesolliciteerd bij het nfi... Dat leek me echt buitengewoon interessant werk.. Ik had graag meer verstand gehad van natuur- en scheikunde. Gelukkig is dat uiteindelijk niets geworden, ik zou zulk werk ook niet aankunnen....

Laat mij maar gewoon computers om zeep helpen...
pi_79242070
mja dat laatste idd, overal heb je josti's
en ik denk dat iedereen wel een breekpunt heeft, door omstandigheden kan je heeeeeele rare dingen doen. Ik zeg niet dat iedereen gelijk aan het moorden slaat ofzo, maargoed. dat het een politieagent is vind ik nou niet echt extra spannend, tís evengoed een mens als elk ander en volgens mij kan je door sociaal wenselijk gedrag te vertonen (wat iedereen kan leren) door elke screening komen.
Dat de 'dader' zichzelf getipt heeft vind ik dan wel weer erg frappant.
pi_79242151
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik denk dat iedereen wel een breekpunt heeft, door omstandigheden kan je heeeeeele rare dingen doen. Ik zeg niet dat iedereen gelijk aan het moorden slaat ofzo, maargoed. dat het een politieagent is vind ik nou niet echt extra spannend, tís evengoed een mens als elk ander en volgens mij kan je door sociaal wenselijk gedrag te vertonen (wat iedereen kan leren) door elke screening komen.
dat dus ja.

haha tico het nfi, daar heb ik vroeger mn spreekbeurt ooit nog es over gedaan
tot mn pa met allemaal verhalen thuis kwam dat ie voor zn werk dus bij wijze van training mee moest lopen op het nfi en bij het ontleden van een lichaam aanwezig moest zijn.
Lamaarzittenhèdoeeeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79242167
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Misschien toch een helder moment van "wat heb ik gedaan"....
pi_79242225
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat dus ja.

haha tico het nfi, daar heb ik vroeger mn spreekbeurt ooit nog es over gedaan
tot mn pa met allemaal verhalen thuis kwam dat ie voor zn werk dus bij wijze van training mee moest lopen op het nfi en bij het ontleden van een lichaam aanwezig moest zijn.
Lamaarzittenhèdoeeeg!
Oh dan krijgen ze dus nog een "schoon" lijk...

Maar kun je je voorstellen hoe een mens eruit ziet als het ongeveer een weekje in het water heeft gelegen?? Juist... die dus ook.... Nee laat maar...
pi_79242246
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien toch een helder moment van "wat heb ik gedaan"....
mja ik ben nieuwsgierig naar de toedracht
geen sensatiezoeken, gewoon echt benieuwd wat die jongen bezielde..of wat zijn intenties waren ofzo.
pi_79242408
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja je hoela laten we met zn allen de politie weer de schuld gaan geven dat die niet goed genoeg gehandeld hebben. Het is altijd wat zo, als ze haar wel gevonden hadden in 1 stuk hadden we dan ook met zn allen zo geweldig staan jubelen voor de pliesie? Nee dan doen ze gewoon hun werk.
Dat Amber-Alert is een geweldig systeem, het feit dat de politie er met 50 man direct a la minute bovenop zit is ook geweldig. Echt waar. Maar dat geeft nog geen garantie dat iemand levend wordt terug gevonden. In principe is een mens binnen een paar seconden om zeep te helpen, daar is geen korps politiemensen tegenop gewassen als hij dat zo geplanned zou hebben.
Voor de ouders vind ik het verschrikkelijk dat ze zo lang hebben moeten wachten in onzekerheid, dan is echt iedere minuut er een teveel. Maar ik vind het een beetje sneu dat er bij dit soort dingen altijd met de beschuldigende vinger naar de politie wordt gewezen.
[..]

en dat inderdaad
Ook hier familie bij de politie, brigadier, en ik heb echt diep respect voor het werk dat mijn vader doet, en voor de overtuiging en de toewijding waarmee hij het doet. Helaas zitten er inderdaad af en toe klapjosti's tussen (waar niet zou je haast denken)
De politie heeft ongetwijfeld goed werk verricht maar ik vind het jammer dat je hoort dat haar moeder haar nog sprak aan de telefoon en ze zei dat er iemmand aan de deur stond en daarna was ze spoorloos. Als er iemand aan de deur stond zal er toch aangebeld, geklopt of weet ik veel wat zijn gedaan waardoor er vingerafdukken zijn en die hadden ze na kunnen kijken. Amber alert inschakelen had veel eerder gemoeten idd. Een vermissing mag toch officieel pas na 24 uur een vermissing heten?
pi_79242422
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee joh die foto's zijn van 2009... hij woonde er toch pas net... Net gescheiden enzo... T zal zn oude huis wel zijn.
Nee het zijn wel fotos van het huis..
Op geenstijl hadden ze ook googlemaps screens. het is dus echt die tuin..
pi_79242467
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

De politie heeft ongetwijfeld goed werk verricht maar ik vind het jammer dat je hoort dat haar moeder haar nog sprak aan de telefoon en ze zei dat er iemmand aan de deur stond en daarna was ze spoorloos. Als er iemand aan de deur stond zal er toch aangebeld, geklopt of weet ik veel wat zijn gedaan waardoor er vingerafdukken zijn en die hadden ze na kunnen kijken. Amber alert inschakelen had veel eerder gemoeten idd. Een vermissing mag toch officieel pas na 24 uur een vermissing heten?
ik zou solliciteren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:10:27 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79242509
Ik vond het 'jammer' dat er tijdens mijn uitvaartstage niet een lichaam opgehaald hoefde te worden bij het nfi, dat instituut intrigeert me zo enorm.
Chell heeft er gewerkt.
pi_79242523
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh dan krijgen ze dus nog een "schoon" lijk...

Maar kun je je voorstellen hoe een mens eruit ziet als het ongeveer een weekje in het water heeft gelegen?? Juist... die dus ook.... Nee laat maar...
oeh! zo een die ontploft als je net wat verkeerd doet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79242530
nee dank ik hoef niet bij de pliesie en ik weet het zeker niet beter dan hen maar volgens mij, zeker wanneer het kind thuis was alvorens te zijn verdwenen, hadden ze thuis ook beter moeten bestuderen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:11:13 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79242536
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
nee dank ik hoef niet bij de pliesie en ik weet het zeker niet beter dan hen maar volgens mij, zeker wanneer het kind thuis was alvorens te zijn verdwenen, hadden ze thuis ook beter moeten bestuderen.
Hoe weet je nou dat dit allemaal niet gedaan is?
Ik kan iets gemist hebben, maar ik heb nergens een uitgebreid verslag gelezen van de stappen die genomen zijn...
pi_79242573
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik zou solliciteren
mja met alleen vingerafdrukken komen ze ook niet ver

ik heb ook vingerafdrukken, en die staan nergens geregistreerd

wat ik me wel afvraag, die beveiligingscamera waarop ze haar en de 'dader' vermoedelijk hebben gezien, zat die camera nou aan het huis van die Sander V?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:13:55 #43
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_79242624
Ik wordt een beetje kriebelig van alle publiciteit rondom dit hele gebeuren. Tuurlijk, het is vreselijk en schokkend wat er gebeurd is, maar de manier waarop de pers hiermee omgaat (op de daken van de buren klimmen om maar een leuk plaatje te kunnen schieten), de analyses, sensatiezucht en het zoeken naar nieuws en foto's door jan en alleman vind ik ook best wel stuitend.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_79242625
en ik hoop maar dat het die Sander V(reeswijk) is, want hij staat overal met zijn kop online. Alleen die Sander is van 1981 (febr 27) en dus geen 26
pi_79242653
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Hoe weet je nou dat dit allemaal niet gedaan is?
Ik kan iets gemist hebben, maar ik heb nergens een uitgebreid verslag gelezen van de stappen die genomen zijn...

er staat nergens iets over vinger afdrukken maar als ze daarop hadden gecontroleerd had toch neem ik aan die van de dader er uitgesprongen, politie agenten hun afdrukken staan toch geregistreerd ?
pi_79242658
Maar zou het ook nog mogelijk zijn dat hij alleen heeft opgemerkt dat er in zn tuin is gegraven?

Ik bedoel is het duidelijk dat hij een bekentenis heeft afgelegd, of had hij alleen belangrijke informatie?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:16:12 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79242683
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef m@x het volgende:
Ik wordt een beetje kriebelig van alle publiciteit rondom dit hele gebeuren. Tuurlijk, het is vreselijk en schokkend wat er gebeurd is, maar de manier waarop de pers hiermee omgaat (op de daken van de buren klimmen om maar een leuk plaatje te kunnen schieten), de analyses, sensatiezucht en het zoeken naar nieuws en foto's door jan en alleman vind ik ook best wel stuitend.
Is het ook, maar mede door Internet waar men eigenlijk 24/7 alles ziet, zoekt en wil weten ontkom je er bijna niet meer aan... De Pers moet wel willen ze nog een beetje kunnen scoren. Helaas.
pi_79242688
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik hoop maar dat het die Sander V(reeswijk) is, want hij staat overal met zijn kop online. Alleen die Sander is van 1981 (febr 27) en dus geen 26
Dat zou heel erg zijn..
pi_79242699
Ik zou ook wel bij het NFI willen werken. Lijkt me mateloos interessant. Heb ook nog die masteropleiding Criminal Investigation overwogen... maar ja.. beetje jammer dat ik een cultuurstudie gedaan heb
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79242708
quote:
Tja....das natuurlijk ook nog mogelijk inderdaad
pi_79242714
quote:
Idd stel je voor dat het een ander is! Dat zou wel heel grof zijn!

M'n maag draaide zich behoorlijk om vanochtend toen ik het nieuws hoorde. Het is nu natuurlijk niet erger dan andere keren dat er zoiets gebeurt, maar nu ik zelf moeder ben komt het ineens veel harder binnen zo'n bericht..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')