abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79236481
Oh bah die arme ouders! Verschrikkelijk dit...
Ze zouden mij kunnen opbergen geloof ik, ik zou helemaal kapot zijn van verdriet.Nouja eigenlijk weet ik niet hoe ik zou reageren als het mijn kind was, wat een horror.

Snap alleen niet dat ze nog niet officieel naar buiten brengen dat ze gevonden is, als er mannen in witte pakken bezig zijn in en rondom je huis, is er toch echt iets helemaal mis, die hebben gewoon zeker weten wat gevonden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79236556
Ik vind het zo afschuwelijk , zeker dat het een agent is.
pi_79236708
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het zo afschuwelijk , zeker dat het een agent is.
En dan ook nog iemand die vrijwel naast je woont. Dan vraag ik me helemaal af hoe je nou ongezien zonder dat iemand wat ziet of hoort een lijk kan wegwerken... ook al is het 's nachts, dan nog hoor je dingen als je in een blok met rijtjeshuizen woont leek mij.
Maar morgen zal er wel van alles verslag gedaan worden in persconferentie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79237253
Ik heb de foto's van die kerel gezien en het valt me dan toch op dat dit soort personen in mijn gedachtes veel en veel enger zijn van uiterlijk en uitstraling. Erg slecht eigenlijk maar het is wel zo.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 00:12:43 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_79237624
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb de foto's van die kerel gezien en het valt me dan toch op dat dit soort personen in mijn gedachtes veel en veel enger zijn van uiterlijk en uitstraling. Erg slecht eigenlijk maar het is wel zo.
linkje?

Ik heb blij nieuws, voor mezelf dan, ik heb mn reanimatie en AED papiertje vanavond gehaald
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:29:33 #6
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79238189
goed zeg, gefeliciteerd!
(zou ik ook es moeten doen...)

rocka, ik zag net nog je antwoord in 't vorige topic. ik denk echt niet dat alle mensen met een uniform kicken op die macht die het met zich meebrengt, maar wel dat sommigen niet met die macht om kunnen gaan. daar zijn mensen in 't algemeen gewoon niet zo goed in, dus als ze 't dan 'zomaar' krijgen, levert dat risico's op, wat soms tot dit soort akelige dingen kan leiden.
als je 't mij vraagt heeft de (menselijke) evolutie daarin nog wat werk te doen (niet dat ik verwacht dat de evolutie zich daar iets van aan zal trekken helaas, maar allez).

wat een nachtmerrie voor haar, en voor haar familie....
in de haak.
pi_79238348
http://www.hyves-feeds.nl/rss/hyver/binky5/fotos/

Het erge is dat er ook foto's van zijn tuin in staan..
pi_79240511
Ben er stil van... Rare mensen op deze aardkloot!
De hyves is inmiddels geblokkerd zag ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79240533
bah wat een vreselijk nieuws... arme mensen, arme Milly. R.I.P.

kan me ook niet voorstellen hoe ontzettend erg het moet zijn om je eigen kind te verliezen.... en dan ook nog door een bewuste actie van een ander.... dat moet het allerallervreselijkste zijn wat je kan overkomen lijkt mij.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79240577
Weet je wat me nog het ergste lijkt voor de ouders in dit geval de wetenschap dat je dochter al die tijd gewoon 2 deuren verder was en joost mag weten wat die vent met haar heeft gedaan terwijl die radeloze ouders aan de keukentafel zaten te huilen om de vermissing waar door de politie niet snel genoeg op is gereageerd.
pi_79240638
hoi... tjee zeg, hoewel ik direct gezegd heb dat het niet goed was, is dit nieuws toch hard aangekomen.
zou er al ergens een condoleance zijn, ik zou wel graag mijn medeleven betuigen. gevonden en gedaan

[ Bericht 6% gewijzigd door Muks op 17-03-2010 07:36:32 ]
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 07:49:14 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_79240873
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Weet je wat me nog het ergste lijkt voor de ouders in dit geval de wetenschap dat je dochter al die tijd gewoon 2 deuren verder was en joost mag weten wat die vent met haar heeft gedaan terwijl die radeloze ouders aan de keukentafel zaten te huilen om de vermissing waar door de politie niet snel genoeg op is gereageerd.
Nou, niet snel genoeg? Wie zegt dat? Amber alert is waarschijnlijk t laat ingeschakeld, ze zullen voor de rest gerust wel hun werk gedaan hebben.
pi_79240895
t lastige is dat we het nooit precies zullen weten...
ik hoop dat er voor de ouders wel duidelijkheid komt.

iemand nog een paar nieuwe vingergewrichten in de aanbieding ?
(heb voorkeur voor ring- en middelvinger gewrichten)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:59:24 #14
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_79240963
in de nacht van woensdag op donderdag gingen de opsporingsberichten al over twitter.. Dat was niet de officiele AmberAlert (die kwam idd pas donderdag een stuk later)..

Maar er was dus al wel grootschalig alarm geslagen.. de politie zal er toen vast ook wel mee bezig zijn geweest
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 08:01:49 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_79241000
In dit geval was er waarschijnlijk niets vreemds gezien, anders hadden buren toch al wel alarmgeslagen? Mijn dochter loopt ook wel bij de buren naar binnen...
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:13:52 #16
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79241160
het is verschrikkelijk wat daar gebeurd is.

@poppejans, zo mogen niet zomaar iets naar buiten brengen.
Weet nogwel paar maand terug, het hele dorp wist dat het om m'n broertje ging, maar omdat de onderzoeken nog niet klaar waren, en er nog niets bevestigd was, en het lichaam niet geidentificeerd was mag er niks naar buiten gebracht worden.
Wij kregen het pas de andere ochtend officieel van de politie te horen.

Vind dat ze het hier nog aardig snel wisten, maar ben daardoor wel " blij" voor de ouders, dat ze niet nog langer in onzekerheid hebben hoeven zitten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79241514
'wat was de reactie van de buurt'

ja jezus, wat denk je zelf journalist schmoornalist?
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:34:29 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79241539
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:01 schreef moussy het volgende:
In dit geval was er waarschijnlijk niets vreemds gezien, anders hadden buren toch al wel alarmgeslagen? Mijn dochter loopt ook wel bij de buren naar binnen...
Nou dat dus idd.
Het Amber alert is wel te laat ingezet, maar ik denk dat het in dit geval weinig extra had uitgehaald.
Het lijkt erop dat er, afgezien van het AA, de normale stappen voor de vermissing van een 12-jarig meisje zijn genomen...

In en in-triest dit... Echt, ik moet maar steeds aan haar ouders denken, ik kan er echt niet bij...
pi_79241613
Zoooo sneu Het zal je toch maar gebeuren.. Ben ook wel benieuwd waarom hij het heeft gedaan. Hoe kun je dat nou doen? En dan nog bij de politie ook!

Persconferentie om 11:00 trouwens
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79241656
ik kijk RTL, die surfende Alpaca is echt te zielig voor woorden
arm beestje
pi_79241754
hadden jullie die 'foute' tweet nog gezien van Rita Verdonk? Ze bedoelde het niet zo, maar terwijl de rest t had over Millie, twitterde zij

'Net thuis. Hoe ziet mn tuin er ook alweer uit.'
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:44:45 #22
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79241770
Idd KD, echt belachelijk! Dat beest heeft daar toch helemaal geen zin in!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_79241795
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:44 schreef Kimpossible het volgende:
Idd KD, echt belachelijk! Dat beest heeft daar toch helemaal geen zin in!
Overduidelijk, t springt steeds angstig van het board af..
pi_79241822
Gmoge..

Wat een triest nieuws

Moussy gefeliciteerd met je papiertje!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79241847
Ach dat kind.... Ik vraag me echt af hoe je tot zo'n daad komt. Wat zou een jongen nou bewegen om een 12 jarige van het leven te beroven en haar daarna in zn tuin te begraven? Ik bedoel, dit is een jongen die blijkbaar door allerlei tests heen is gekomen en dus niet een of andere enge vieze zwetende kalende 40iger die ik altijd maar voor ogen heb als het om dit soort gruwelijke daden gaat.

Ik heb er vannacht gewoon slecht van geslapen... Bij mij schiet dan gewoon door mn hoofd wat nou als ik morgen thuis komen en Priscil is nergens te bekennen.... Het zal je gebeuren...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79241895
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:35 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.hyves-feeds.nl/rss/hyver/binky5/fotos/

Het erge is dat er ook foto's van zijn tuin in staan..
Nee joh die foto's zijn van 2009... hij woonde er toch pas net... Net gescheiden enzo... T zal zn oude huis wel zijn.
pi_79241959
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
ja je hoela laten we met zn allen de politie weer de schuld gaan geven dat die niet goed genoeg gehandeld hebben. Het is altijd wat zo, als ze haar wel gevonden hadden in 1 stuk hadden we dan ook met zn allen zo geweldig staan jubelen voor de pliesie? Nee dan doen ze gewoon hun werk.
Dat Amber-Alert is een geweldig systeem, het feit dat de politie er met 50 man direct a la minute bovenop zit is ook geweldig. Echt waar. Maar dat geeft nog geen garantie dat iemand levend wordt terug gevonden. In principe is een mens binnen een paar seconden om zeep te helpen, daar is geen korps politiemensen tegenop gewassen als hij dat zo geplanned zou hebben.
Voor de ouders vind ik het verschrikkelijk dat ze zo lang hebben moeten wachten in onzekerheid, dan is echt iedere minuut er een teveel. Maar ik vind het een beetje sneu dat er bij dit soort dingen altijd met de beschuldigende vinger naar de politie wordt gewezen.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ticootje, bij de politie wordt veel nazorg verleend
en dat inderdaad
Ook hier familie bij de politie, brigadier, en ik heb echt diep respect voor het werk dat mijn vader doet, en voor de overtuiging en de toewijding waarmee hij het doet. Helaas zitten er inderdaad af en toe klapjosti's tussen (waar niet zou je haast denken)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79241977
en goeiemorgen enzo

en mous gefeli met je papiertje!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79242069
Ik heb ook nog in een grijs verleden gesolliciteerd bij het nfi... Dat leek me echt buitengewoon interessant werk.. Ik had graag meer verstand gehad van natuur- en scheikunde. Gelukkig is dat uiteindelijk niets geworden, ik zou zulk werk ook niet aankunnen....

Laat mij maar gewoon computers om zeep helpen...
pi_79242070
mja dat laatste idd, overal heb je josti's
en ik denk dat iedereen wel een breekpunt heeft, door omstandigheden kan je heeeeeele rare dingen doen. Ik zeg niet dat iedereen gelijk aan het moorden slaat ofzo, maargoed. dat het een politieagent is vind ik nou niet echt extra spannend, tís evengoed een mens als elk ander en volgens mij kan je door sociaal wenselijk gedrag te vertonen (wat iedereen kan leren) door elke screening komen.
Dat de 'dader' zichzelf getipt heeft vind ik dan wel weer erg frappant.
pi_79242151
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik denk dat iedereen wel een breekpunt heeft, door omstandigheden kan je heeeeeele rare dingen doen. Ik zeg niet dat iedereen gelijk aan het moorden slaat ofzo, maargoed. dat het een politieagent is vind ik nou niet echt extra spannend, tís evengoed een mens als elk ander en volgens mij kan je door sociaal wenselijk gedrag te vertonen (wat iedereen kan leren) door elke screening komen.
dat dus ja.

haha tico het nfi, daar heb ik vroeger mn spreekbeurt ooit nog es over gedaan
tot mn pa met allemaal verhalen thuis kwam dat ie voor zn werk dus bij wijze van training mee moest lopen op het nfi en bij het ontleden van een lichaam aanwezig moest zijn.
Lamaarzittenhèdoeeeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79242167
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
Misschien toch een helder moment van "wat heb ik gedaan"....
pi_79242225
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat dus ja.

haha tico het nfi, daar heb ik vroeger mn spreekbeurt ooit nog es over gedaan
tot mn pa met allemaal verhalen thuis kwam dat ie voor zn werk dus bij wijze van training mee moest lopen op het nfi en bij het ontleden van een lichaam aanwezig moest zijn.
Lamaarzittenhèdoeeeg!
Oh dan krijgen ze dus nog een "schoon" lijk...

Maar kun je je voorstellen hoe een mens eruit ziet als het ongeveer een weekje in het water heeft gelegen?? Juist... die dus ook.... Nee laat maar...
pi_79242246
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Misschien toch een helder moment van "wat heb ik gedaan"....
mja ik ben nieuwsgierig naar de toedracht
geen sensatiezoeken, gewoon echt benieuwd wat die jongen bezielde..of wat zijn intenties waren ofzo.
pi_79242408
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja je hoela laten we met zn allen de politie weer de schuld gaan geven dat die niet goed genoeg gehandeld hebben. Het is altijd wat zo, als ze haar wel gevonden hadden in 1 stuk hadden we dan ook met zn allen zo geweldig staan jubelen voor de pliesie? Nee dan doen ze gewoon hun werk.
Dat Amber-Alert is een geweldig systeem, het feit dat de politie er met 50 man direct a la minute bovenop zit is ook geweldig. Echt waar. Maar dat geeft nog geen garantie dat iemand levend wordt terug gevonden. In principe is een mens binnen een paar seconden om zeep te helpen, daar is geen korps politiemensen tegenop gewassen als hij dat zo geplanned zou hebben.
Voor de ouders vind ik het verschrikkelijk dat ze zo lang hebben moeten wachten in onzekerheid, dan is echt iedere minuut er een teveel. Maar ik vind het een beetje sneu dat er bij dit soort dingen altijd met de beschuldigende vinger naar de politie wordt gewezen.
[..]

en dat inderdaad
Ook hier familie bij de politie, brigadier, en ik heb echt diep respect voor het werk dat mijn vader doet, en voor de overtuiging en de toewijding waarmee hij het doet. Helaas zitten er inderdaad af en toe klapjosti's tussen (waar niet zou je haast denken)
De politie heeft ongetwijfeld goed werk verricht maar ik vind het jammer dat je hoort dat haar moeder haar nog sprak aan de telefoon en ze zei dat er iemmand aan de deur stond en daarna was ze spoorloos. Als er iemand aan de deur stond zal er toch aangebeld, geklopt of weet ik veel wat zijn gedaan waardoor er vingerafdukken zijn en die hadden ze na kunnen kijken. Amber alert inschakelen had veel eerder gemoeten idd. Een vermissing mag toch officieel pas na 24 uur een vermissing heten?
pi_79242422
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:49 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee joh die foto's zijn van 2009... hij woonde er toch pas net... Net gescheiden enzo... T zal zn oude huis wel zijn.
Nee het zijn wel fotos van het huis..
Op geenstijl hadden ze ook googlemaps screens. het is dus echt die tuin..
pi_79242467
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

De politie heeft ongetwijfeld goed werk verricht maar ik vind het jammer dat je hoort dat haar moeder haar nog sprak aan de telefoon en ze zei dat er iemmand aan de deur stond en daarna was ze spoorloos. Als er iemand aan de deur stond zal er toch aangebeld, geklopt of weet ik veel wat zijn gedaan waardoor er vingerafdukken zijn en die hadden ze na kunnen kijken. Amber alert inschakelen had veel eerder gemoeten idd. Een vermissing mag toch officieel pas na 24 uur een vermissing heten?
ik zou solliciteren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:10:27 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79242509
Ik vond het 'jammer' dat er tijdens mijn uitvaartstage niet een lichaam opgehaald hoefde te worden bij het nfi, dat instituut intrigeert me zo enorm.
Chell heeft er gewerkt.
pi_79242523
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh dan krijgen ze dus nog een "schoon" lijk...

Maar kun je je voorstellen hoe een mens eruit ziet als het ongeveer een weekje in het water heeft gelegen?? Juist... die dus ook.... Nee laat maar...
oeh! zo een die ontploft als je net wat verkeerd doet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79242530
nee dank ik hoef niet bij de pliesie en ik weet het zeker niet beter dan hen maar volgens mij, zeker wanneer het kind thuis was alvorens te zijn verdwenen, hadden ze thuis ook beter moeten bestuderen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:11:13 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79242536
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Faja-Lobi het volgende:
nee dank ik hoef niet bij de pliesie en ik weet het zeker niet beter dan hen maar volgens mij, zeker wanneer het kind thuis was alvorens te zijn verdwenen, hadden ze thuis ook beter moeten bestuderen.
Hoe weet je nou dat dit allemaal niet gedaan is?
Ik kan iets gemist hebben, maar ik heb nergens een uitgebreid verslag gelezen van de stappen die genomen zijn...
pi_79242573
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik zou solliciteren
mja met alleen vingerafdrukken komen ze ook niet ver

ik heb ook vingerafdrukken, en die staan nergens geregistreerd

wat ik me wel afvraag, die beveiligingscamera waarop ze haar en de 'dader' vermoedelijk hebben gezien, zat die camera nou aan het huis van die Sander V?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:13:55 #43
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_79242624
Ik wordt een beetje kriebelig van alle publiciteit rondom dit hele gebeuren. Tuurlijk, het is vreselijk en schokkend wat er gebeurd is, maar de manier waarop de pers hiermee omgaat (op de daken van de buren klimmen om maar een leuk plaatje te kunnen schieten), de analyses, sensatiezucht en het zoeken naar nieuws en foto's door jan en alleman vind ik ook best wel stuitend.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_79242625
en ik hoop maar dat het die Sander V(reeswijk) is, want hij staat overal met zijn kop online. Alleen die Sander is van 1981 (febr 27) en dus geen 26
pi_79242653
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[..]

Hoe weet je nou dat dit allemaal niet gedaan is?
Ik kan iets gemist hebben, maar ik heb nergens een uitgebreid verslag gelezen van de stappen die genomen zijn...

er staat nergens iets over vinger afdrukken maar als ze daarop hadden gecontroleerd had toch neem ik aan die van de dader er uitgesprongen, politie agenten hun afdrukken staan toch geregistreerd ?
pi_79242658
Maar zou het ook nog mogelijk zijn dat hij alleen heeft opgemerkt dat er in zn tuin is gegraven?

Ik bedoel is het duidelijk dat hij een bekentenis heeft afgelegd, of had hij alleen belangrijke informatie?
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:16:12 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79242683
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef m@x het volgende:
Ik wordt een beetje kriebelig van alle publiciteit rondom dit hele gebeuren. Tuurlijk, het is vreselijk en schokkend wat er gebeurd is, maar de manier waarop de pers hiermee omgaat (op de daken van de buren klimmen om maar een leuk plaatje te kunnen schieten), de analyses, sensatiezucht en het zoeken naar nieuws en foto's door jan en alleman vind ik ook best wel stuitend.
Is het ook, maar mede door Internet waar men eigenlijk 24/7 alles ziet, zoekt en wil weten ontkom je er bijna niet meer aan... De Pers moet wel willen ze nog een beetje kunnen scoren. Helaas.
pi_79242688
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik hoop maar dat het die Sander V(reeswijk) is, want hij staat overal met zijn kop online. Alleen die Sander is van 1981 (febr 27) en dus geen 26
Dat zou heel erg zijn..
pi_79242699
Ik zou ook wel bij het NFI willen werken. Lijkt me mateloos interessant. Heb ook nog die masteropleiding Criminal Investigation overwogen... maar ja.. beetje jammer dat ik een cultuurstudie gedaan heb
pi_79242708
quote:
Tja....das natuurlijk ook nog mogelijk inderdaad
pi_79242714
quote:
Idd stel je voor dat het een ander is! Dat zou wel heel grof zijn!

M'n maag draaide zich behoorlijk om vanochtend toen ik het nieuws hoorde. Het is nu natuurlijk niet erger dan andere keren dat er zoiets gebeurt, maar nu ik zelf moeder ben komt het ineens veel harder binnen zo'n bericht..
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:17:35 #52
3142 m@x
pi_79242719
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is het ook, maar mede door Internet waar men eigenlijk 24/7 alles ziet, zoekt en wil weten ontkom je er bijna niet meer aan... De Pers moet wel willen ze nog een beetje kunnen scoren. Helaas.
Ik heb het niet alleen over de pers. Ik vind al het ramptoerisme er omheen echt vreselijk, zowel daar in de buurt als op het internet.
pi_79242758
Ja dat je als buurtbewoner gaat kijken als je straat wordt afgezet kan ik wel inkomen, maar er zijn gewoon mensen die vanuit een andere stad in de auto zijn gestapt om te gaan kijken... Dat is echt walgelijk.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:18:51 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79242759
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:17 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik heb het niet alleen over de pers. Ik vind al het ramptoerisme er omheen echt vreselijk, zowel daar in de buurt als op het internet.
Ja, ik verbaasde me vanmorgen over de foto in de Metro, rijen dik mensen voor een afzetlint. WTF? Heb je echt niks beters te doen dan met je snufferd vooraan te willen staan als ze je buurmeisje uit de tuin opgraven?

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil ook altijd graag de details weten. (Ja, ook gruwelijke) maar zo obvious echt vooraan gaan staan zal ik dan weer niet snel doen...
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:19:09 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79242773
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:18 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat je als buurtbewoner gaat kijken als je straat wordt afgezet kan ik wel inkomen, maar er zijn gewoon mensen die vanuit een andere stad in de auto zijn gestapt om te gaan kijken... Dat is echt walgelijk.
SRSLY?
pi_79242787
opzich is zoveel mediaandacht wel oke. als jeziet wat een hype dit is en hoe snel het 'opgelost' is dan hoop ik dat het andere moordenaars afschrikt. t klinkt maf maargoed..
pi_79242812
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

SRSLY?
bij de vuurwerkramp kwamen ze uit duitsland en groningen enzo kijken
pi_79242851
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

SRSLY?
Tis dat Jen al op bed lag
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:21:42 #59
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79242856
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 08:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

[..]

en dat inderdaad
Dit!
En dat ik heel erg hoop dat ze niet nog dagen daar gezeten heeft, met uitzicht op haar ouders zo ongeveer.
Echt, ik kan er niet over uit. Nogmaals mijn kinderen op het hart gedrukt dat ook al gaan ze naar de buren, laat het me weten!! GEwoon een belletje, ik ga daarendaar heen. Het helpt vast geen kont, maar ik ben wel geruster.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:21:52 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79242864
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

bij de vuurwerkramp kwamen ze uit duitsland en groningen enzo kijken
Ja, maar dat kan ik me dan weer wel voorstellen... Althans, in de dagen erna zeg maar, niet op het moment zelf. Maar er was daar ook echt iets te zien, de verwoesting etc.
pi_79242877
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:17 schreef m@x het volgende:

[..]

nou dat vond ik dus ook stuitend
dat mensen er daadwerkelijk naar toe gaan om te gaan kijken!

Maar goed, ik begrijp het ook nooit als er aan de ene kant van de weg een ongeluk is gebeurd dat er dan aan de andere kant van de weg een file staat vanwege kijkers doe toch normaal mensen. Zieke sensatiezucht.

Ik volg het nieuws wel maar de gruwelijke details hoef ik eerlijk gezegd niet altijd te weten
en verder, wat sorbo zegt ook ja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:22:20 #62
3142 m@x
pi_79242881
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, ik verbaasde me vanmorgen over de foto in de Metro, rijen dik mensen voor een afzetlint. WTF? Heb je echt niks beters te doen dan met je snufferd vooraan te willen staan als ze je buurmeisje uit de tuin opgraven?

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil ook altijd graag de details weten. (Ja, ook gruwelijke) maar zo obvious echt vooraan gaan staan zal ik dan weer niet snel doen...
Ik vind ook de intens verdrietige tweets en posts die je om de oren vliegen zo tenenkrommend. Waarom moet je zo openbaar laten blijken dat je het erg vindt wat er is gebeurd? Hebben de ouders daar iets aan? Ik snap dat gewoon niet.
pi_79242901
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Dit!
En dat ik heel erg hoop dat ze niet nog dagen daar gezeten heeft, met uitzicht op haar ouders zo ongeveer.
Echt, ik kan er niet over uit. Nogmaals mijn kinderen op het hart gedrukt dat ook al gaan ze naar de buren, laat het me weten!! GEwoon een belletje, ik ga daarendaar heen. Het helpt vast geen kont, maar ik ben wel geruster.
Priscil moet een briefje achterlaten waar ze is... Maar dan nog...
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:23:53 #64
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79242918
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nou dat vond ik dus ook stuitend
dat mensen er daadwerkelijk naar toe gaan om te gaan kijken!

Maar goed, ik begrijp het ook nooit als er aan de ene kant van de weg een ongeluk is gebeurd dat er dan aan de andere kant van de weg een file staat vanwege kijkers doe toch normaal mensen. Zieke sensatiezucht.

Ik volg het nieuws wel maar de gruwelijke details hoef ik eerlijk gezegd niet altijd te weten
en verder, wat sorbo zegt ook ja.
Nou, als er ineens allemaal zwaailichten zijn vind ik dat ook wel verwarrend. Eerst zie je niet aan welke kan het is vaak ook nog, automatisch rem je dan toch.... En niet om te kijken, maar gewoon, omdat het onoverzichtelijk is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_79242929
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tis dat Jen al op bed lag
die pluk je dan toch gewoon uit haar bedje voor zoiets?
hop bak popcorn mee, klapstoeltjes in de auto.
Je hebt die draagdoeken nie voor niets hè!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79242935
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan ik me dan weer wel voorstellen... Althans, in de dagen erna zeg maar, niet op het moment zelf. Maar er was daar ook echt iets te zien, de verwoesting etc.
neuh diezelfde avond stonden er duitsers te badmintonnen met stukken puin (gruis) rly..alles was loeisnel afgezet dus veel was er niet te zien
pi_79242962
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Nou, als er ineens allemaal zwaailichten zijn vind ik dat ook wel verwarrend. Eerst zie je niet aan welke kan het is vaak ook nog, automatisch rem je dan toch.... En niet om te kijken, maar gewoon, omdat het onoverzichtelijk is.
ja dat is ook wel zo, daar heb je wel gelijk in.
Maar als de zwaailichten al uit zijn en de ambulance iemand in staat te laden dan heb k toch het idee dat er een hoop mensen half uit het raampje hangen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79242985
o en ik denk dat het gewoon de aard van de mens is, we vinden het vreselijk, spannend en willen er met de neus bovenop. wordt ook wel gevoerd door film en t.v denk ik. Iedereen waant zich plotseling detective, je houdt t niet tegen..
pi_79242988
Ja maar daar gaan staan, in de buurt zelf werd blijkbaar al vrij snel duidelijk dat ze echt in die tuin lag... Wat denk je dan te kunnen zien, alles is afgezet... Willen mensen dan dat ze de rij lang gaan met het lijk ofzo?
pi_79243018
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:26 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar daar gaan staan, in de buurt zelf werd blijkbaar al vrij snel duidelijk dat ze echt in die tuin lag... Wat denk je dan te kunnen zien, alles is afgezet... Willen mensen dan dat ze de rij lang gaan met het lijk ofzo?
nee met elkaar praten over het gebeuren
Omdat dat hun eindelijk eens uit t saaie leventje redt en ze er morgen alles over kunnen vertellen op het werk
pi_79243179
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Omdat dat hun eindelijk eens uit t saaie leventje redt en ze er morgen alles over kunnen vertellen op het werk
haha ja absoluut waar.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
o en ik denk dat het gewoon de aard van de mens is, we vinden het vreselijk, spannend en willen er met de neus bovenop. wordt ook wel gevoerd door film en t.v denk ik. Iedereen waant zich plotseling detective, je houdt t niet tegen..
en dat laatste is zeker niet per se positief
maar wel waar ja.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79243194
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ook als je daarvoor zeg 30 kilometer voor moet reizen?

Raar volk zijn we eigenlijk..
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:34:06 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79243207
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:22 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik vind ook de intens verdrietige tweets en posts die je om de oren vliegen zo tenenkrommend. Waarom moet je zo openbaar laten blijken dat je het erg vindt wat er is gebeurd? Hebben de ouders daar iets aan? Ik snap dat gewoon niet.
Ook dat snap ik op zich wel. Althans, in de tweet-club die ik volg. Ik zie het meer alsof je met elkaar in gesprek bent en zegt 'OMG, heb je dat gezien'.
Dat vind ik wat anders dan om 3 uur 's nachts out of the blue gaan tweeten dat je er niet van kan slapen ofzo, geloof ik.
pi_79243216
En hier is het condoleanceregister..

Millyboele.nl
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:37:18 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79243320
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Vlindur het volgende:
En hier is het condoleanceregister..

Millyboele.nl
Die behoefte heb ik dan weer niet.
Niet als kritiek op jou hoor, maar meer ter aanvulling op wat ik hierboven schreef. Ik zie niet goed wat de familie, of wie dan ook er aan zouden hebben als ik daar ga melden dat ik zo met ze mee leef...
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:38:42 #76
3142 m@x
pi_79243348
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ook dat snap ik op zich wel. Althans, in de tweet-club die ik volg. Ik zie het meer alsof je met elkaar in gesprek bent en zegt 'OMG, heb je dat gezien'.
Dat vind ik wat anders dan om 3 uur 's nachts out of the blue gaan tweeten dat je er niet van kan slapen ofzo, geloof ik.
Ik zit volgens mij in dezelfde tweetclub . Ik snap niet hoe mensen zo ontzettend overstuur kunnen raken (of ze het alleen zeggen of het ook daadwerkelijk zijn) om iets wat er is gebeurd met iemand waar ze totaal niets mee hebben. Dat komt op mij over als onnodige aandachttrekkerij (een beetje zoals pronken met de nieuwe auto van de buurman). Dat je het erg vindt wat er is gebeurd en dat uitspreekt, okay. Het zijn meer de collectieve jankpartijen waar ik persoonlijk echt ontzettend kromme tenen van krijg.
pi_79243354
idem voor condoleanceregisters, die behoefte heb ik dan weer niet, geen idee wat de familie aan al die loze gedichtjes heeft.
no offence maar als mijn familie zou overlijden en ik zou van wildvreemden berichtjes krijgen over al hun emoties enzo, neh.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:40:03 #78
3142 m@x
pi_79243392
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
idem voor condoleanceregisters, die behoefte heb ik dan weer niet, geen idee wat de familie aan al die loze gedichtjes heeft.
no offence maar als mijn familie zou overlijden en ik zou van wildvreemden berichtjes krijgen over al hun emoties enzo, neh.
Dat zou ik dus ook echt heel erg vinden. Zoiets is zo privé en dichtbij. Laat die mensen lekker met rust.
pi_79243406
ik was om 2:00 vannacht nog wakker trouwens-kid- en die condoleanceregisters waren al open, nog voordat t arme kind opgegraven was of toen er nog geen enkele bevestiging was.
DAT vond ik pas idioot.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:46:29 #80
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79243570
maar die ramptoeristen heb je echt overal zitten.

Wat ik nog erger vind is dat straks hoe je draaid of keert de tamtam er nog smeuigere verhalen op loslaat....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_79243585
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:38 schreef m@x het volgende:

[..]

Ik zit volgens mij in dezelfde tweetclub . Ik snap niet hoe mensen zo ontzettend overstuur kunnen raken (of ze het alleen zeggen of het ook daadwerkelijk zijn) om iets wat er is gebeurd met iemand waar ze totaal niets mee hebben. Dat komt op mij over als onnodige aandachttrekkerij (een beetje zoals pronken met de nieuwe auto van de buurman). Dat je het erg vindt wat er is gebeurd en dat uitspreekt, okay. Het zijn meer de collectieve jankpartijen waar ik persoonlijk echt ontzettend kromme tenen van krijg.
nouja dat dus ook wel een beetje ja.
Ik vind het verschrikkelijk voor haar ouders, echt waar, ik kan me niet voorstellen wat die moeten voelen, maar als dan zo'n Carice van Houten gaat tweeten dat ze 'dikke tranen om Millie' heeft dan heb k zoiets van uhm okay? Moeten wij nu allemaal jubelen over hoe empathisch je bent?
Maar goed, ieder zn meug I guess.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79243598
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet als kritiek op jou hoor, maar meer ter aanvulling op wat ik hierboven schreef. Ik zie niet goed wat de familie, of wie dan ook er aan zouden hebben als ik daar ga melden dat ik zo met ze mee leef...
Oh nee, ik had er nog "*zucht*" achter willen zetten, maar dat vond ik niet kunnen.

Ik heb ook totaal geen behoefte om dat in te vullen. Dat ik er over tweet is wel waar. Maar ik heb vannacht prima geslapen en ben verder ook niet overstuur. Hoop alleen dat dit ons NOOIT overkomt. Maar daar ben ik vast niet de enige mee
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was om 2:00 vannacht nog wakker trouwens-kid- en die condoleanceregisters waren al open, nog voordat t arme kind opgegraven was of toen er nog geen enkele bevestiging was.
DAT vond ik pas idioot.

Dat is ook wel in en in triest
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:47:43 #83
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79243599
Zo al een drukke morgen achter de rug... Twan met de fiets naar school gebracht, even met Lennon naar kdv geweest om cadeautje te laten maken voor Twan en daarna al boodschappen gedaan. Nu even ontbijten en bijlezen.

Gisterenavond lag hier alles eruit, thnx to Ziggo!!
Make love, not war ☮
pi_79243645
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vind het verschrikkelijk voor haar ouders, echt waar, ik kan me niet voorstellen wat die moeten voelen, maar als dan zo'n Carice van Houten gaat tweeten dat ze 'dikke tranen om Millie' heeft dan heb k zoiets van uhm okay? Moeten wij nu allemaal jubelen over hoe empathisch je bent?
ach je kan ook live bevallen op twitter....
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:49:22 #85
3011 E.T.
pi_79243659
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:15 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

er staat nergens iets over vinger afdrukken maar als ze daarop hadden gecontroleerd had toch neem ik aan die van de dader er uitgesprongen, politie agenten hun afdrukken staan toch geregistreerd ?
srsly, jij kijkt echt te veel CSI

Die condoleance-registers heb ik ook niks mee.. ook niet bij BN'ers enzo..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:49:51 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79243682
quote:

[..]

Ja, daar trok ik mijn wenkbrauwen ook even van op.
En ook over de retweet, echt het zal me aan m'n reet roesten wat zij er van vindt...
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:50:44 #87
3011 E.T.
pi_79243712
quote:

[..]

ik had bij diezelfde tweet ook zoiets van 'mmm... okay.. '

Wij zijn te nuchter voor zulke dingen, denk ik..
Te weinig drama-talent..
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 09:51:31 #88
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79243752
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef m@x het volgende:
Helemaal mee eens!
Plus dat ik me ook erger aan het gehak op de politie. De politie deed werk en mededelingen volgens geldende procedures, en die procedures zijn er om te zorgen dat alles zorgvuldig gebeurt. Vind ik zeker te verkiezen boven snel half werk en speculaties.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79243780
Muks doet wel aan drama

Milly, ik hoop dat je nu rust hebt... veel sterkte voor de nabestaanden...''

aan wie tweet je dat, denk ik dan. De nabestaanden hebben jou niet in hun lijst en milly leest het ook al niet
pi_79244117
Om 11 uur is er een persconferentie... Ik ben wel benieuwd of dan meer naar buiten kunnen brengen dan wat er nu bekent is.

En het wachten is op de "bekenden" van de dader... Die zullen vanavond wel op hart van nederland geinterviewt worden.

Edit: oh nee, eerst de schoolgenootjes en de directeur van de school waar ze opzat...
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:03:59 #91
3011 E.T.
pi_79244174
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Ticootje het volgende:
Om 11 uur is er een persconferentie... Ik ben wel benieuwd of dan meer naar buiten kunnen brengen dan wat er nu bekent is.

En het wachten is op de "bekenden" van de dader... Die zullen vanavond wel op hart van nederland geinterviewt worden.

Edit: oh nee, eerst de schoolgenootjes en de directeur van de school waar ze opzat...
die is naar 11.30 verzet
pi_79244219
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ach je kan ook live bevallen op twitter....
!

achja. Ik ga strakjes lekker bij de action snuffelen denk k
is het koud buiten? Iemand die dat weet? het ziet er namelijk keizonnig uit maar vorige keer was t toch nog enorm koud. (kan k mn kind een beetje kleden op t weer zeg maar )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:05:32 #93
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79244225
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, dit wilde ik net zeggen. Het lijkt me toch dat je met ze meeleeft! Maar dan meer als een "het zal je gebeuren!! Mijn medeleven helpt die mensen niet. Als ik nu écht hun buurvrouw was was het weer wat anders.
pi_79244247
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

!

is het koud buiten? Iemand die dat weet? het ziet er namelijk keizonnig uit maar vorige keer was t toch nog enorm koud. (kan k mn kind een beetje kleden op t weer zeg maar )
Nee, het is lekker buiten!
pi_79244271
ik ga denk ik ook maar ff shoppen straks.. zonnetje schijnt de lucht is blauw nutteloze spulletjes, kom maar gauw
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:06:57 #96
114177 Diaan73
pi_79244273
quote:

[..]

!

Ik vond het lekker buiten zo rond half 9. Maar ik heb Lennon wel gewoon winterjas en sjaal omgedaan, ook omdat we op de fiets gingen.
Wij gaan vanmiddag ook even de stad in voor nieuwe schoenen voor Twan. Lekker op de fiets

Buuv en Spuuglokje, gefeliciteerd met de verjaardagen van jullie jongens!!!
Make love, not war ☮
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:08:07 #97
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79244302
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dit wilde ik net zeggen. Het lijkt me toch dat je met ze meeleeft! Maar dan meer als een "het zal je gebeuren!! Mijn medeleven helpt die mensen niet. Als ik nu écht hun buurvrouw was was het weer wat anders.
ach je weet 't niet, misschien voelt 't voor hen toch als steun als men zo massaal steunbetuigingen uit.
ik zou 't zelf ook niet gauw doen, voel me dan een beetje alsof ik met hun verdriet aan de haal ga. maar goed, ik kan me best voorstellen dat mensen behoefte hebben om aan hun geschoktheid uiting te geven.
in de haak.
pi_79244308
Morgen wordt het nog beter weer... En vrijdag ben ik vrij!!! En dan wordt het kutweer..
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:10:22 #99
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79244373
is debuuj jarig? en spuugz ook? hoera! en gefeliciteerd, taartenbaksters!
in de haak.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:10:55 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79244388
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:10 schreef trui het volgende:
is debuuj jarig? en spuugz ook? hoera! en gefeliciteerd, taartenbaksters!
Nee, hun kinders. Net zo goed feest natuurlijk! Gefeliciteerd!
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:11:12 #101
3011 E.T.
pi_79244401
de was hangt al buiten en straks ga ik de tuin in om op te ruimen en glijbanen blad-vrij te maken enzo.. Kunnen de kinderen vanmiddag lekker buiten spelen
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:11:17 #102
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79244402
Goedemorgen allemaal! Ten eerste: debuurvrouw gefeliciteerd met je zoon! Ten tweede: mijn zoon is ook jarig! En dan moet ik nu aan de slag om zijn wens in orde te maken, een taart ingesmeerd met die Wilton botercreme. Ik moest een groene maken, en ik heb bij de Action voor nog geen 3 euro een setje minidino's gekocht, die ga ik erop planten.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:11:20 #103
114177 Diaan73
pi_79244404
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Morgen wordt het nog beter weer... En vrijdag ben ik vrij!!! En dan wordt het kutweer..
Ik ben juist vandaag en morgen vrij... goed gepland Vrijdag weer werken. Ik hoop dat het zaterdag droog is, dan is Twan jarig en kunnen ze lekker naar buiten.
Make love, not war ☮
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:11:31 #104
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79244410
ik ga ook snel boodschappen doen. moet nog wat werk voorbereiden voor morgen ook, dus schnell auslochen.
in de haak.
pi_79244425
quote:

[..]

!

Het is frisjes buiten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:12:23 #106
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_79244435
Oh haha we werden ondertussen al gefeliciteerd. Lief!
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:12:42 #107
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79244445
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, hun kinders. Net zo goed feest natuurlijk! Gefeliciteerd!
die hebben toch nog geen kinderen? tijd voor een OMA-afsplitsing op OUD.
in de haak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 maart 2010 @ 10:14:14 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79244481
moggeh

het lijkt me vreselijk om als familie dit te moeten beleven. Je kind weg, overleden, door t toedoen van een ander. De massahysterie van de media, de ramptoeristen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:14:32 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79244488
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef trui het volgende:

[..]

die hebben toch nog geen kinderen? tijd voor een OMA-afsplitsing op OUD.
Oh damn... ik zie het al.
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 10:15:08 #110
5428 crew  miss_sly
pi_79244505
Gefeliciteerd met jullie kinders, psuug en buuf

Fijn dat de ouders van Millie nu uit de onzekerheid zijn, maar het blijft vreselijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 maart 2010 @ 10:15:36 #111
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79244521
jarigen gefeliciteerd
tis een mooie dag om jarig te zzijn
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:16:59 #112
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_79244568
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Goedemorgen allemaal! Ten eerste: debuurvrouw gefeliciteerd met je zoon! Ten tweede: mijn zoon is ook jarig! En dan moet ik nu aan de slag om zijn wens in orde te maken, een taart ingesmeerd met die Wilton botercreme. Ik moest een groene maken, en ik heb bij de Action voor nog geen 3 euro een setje minidino's gekocht, die ga ik erop planten.
Oh klinkt goed hier een knalblauwe met sterren. Alleen was mijn biscuit pannekoek gebleven. dus hij is wat frummelig. hij komt niet door de PME keuring denk ik. Maar lekker is ie wel.
pi_79244623
gefeliciteerd met jullie jarige zonen, spuug en buuf
pi_79244710
Ik wil ook winkelen en nutteloze dingen kopen

Maar mijn geld is op en ik hoop maar dat ik straks de nodige dingen wel kopen kan.

Ik had vriendliefs pinpas even moeten vragen
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:21:57 #115
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_79244750
Jarige joppen van harte

Het ergste van dit alles vind ik toch wel is dat je je kind niet kunt wapenen tegen zoiets. Je leert ze om niet met vreemden mee te gaan of te praten. Dan komt er gewoon een gestoorde buurman die zoiets doet of hij nou agent of metselaar is doet er niet toe. Het is verdomd gewoon te dichtbij
pi_79244779
A goss.. Die vondeling van Rotterdam is nu op tv. Wat een humpie.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79244788
Vlindur, creditcards

Ik heb gister al veeeeel te veel geld uitgegeven. Auto kleine beurt + apk, veel te dure (maar oh zo leuke) opbergton voor speelgoed, en een veel te duur trouwpak voor de aanstaande bruidegom. Kachiiinnngggg!
pi_79245033
Buuf en Spuug ook hier, gefeliciteerd met jullie zoons!
ik eet er vanavond na t eten iets lekkers op!

Cattie jij ook gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een toffe dag van!

Hahaha kleurdoos dat dus idd, nutteloze spullies komt u maar!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79245062
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef innepin het volgende:
Vlindur, creditcards

Ik heb gister al veeeeel te veel geld uitgegeven. Auto kleine beurt + apk, veel te dure (maar oh zo leuke) opbergton voor speelgoed, en een veel te duur trouwpak voor de aanstaande bruidegom. Kachiiinnngggg!
Oh nee daar begin ik echt niet aan. Dat is niks voor mij. Ik heb al zo'n groot gat Mijn vriend heeft er wel een. Maar die kan wel met geld omgaan
pi_79245081
creditcards Alleen dat moet je ook weer terugbetalen....

Ik wil gewoon een geldboompje... Of zelf een gelddrukker in mn kelder ofzo.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:31:37 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79245099
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:21 schreef Rottdog het volgende:
Jarige joppen van harte

Het ergste van dit alles vind ik toch wel is dat je je kind niet kunt wapenen tegen zoiets. Je leert ze om niet met vreemden mee te gaan of te praten. Dan komt er gewoon een gestoorde buurman die zoiets doet of hij nou agent of metselaar is doet er niet toe. Het is verdomd gewoon te dichtbij
Ja precies. De bel gaat, ze doet open... dat voorkom je gewoon niet.
En zelfs al zou je daar wel afspraken over maken, niet de deur open doen, er komt ooit een moment dan zijn ze alleen en dan gebeurt het... het is gewoon niet af te schermen, tenzij een glazen hokje maar dat wil je ook weer niet...
pi_79245100
Oh wauw! dat Bosrijk ziet er in de winter toch wel heel tof uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79245143
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Oh wauw! dat Bosrijk ziet er in de winter toch wel heel tof uit
Ikwilooook
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 maart 2010 @ 10:34:50 #124
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79245198
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En zelfs al zou je daar wel afspraken over maken, niet de deur open doen, er komt ooit een moment dan zijn ze alleen en dan gebeurt het... het is gewoon niet af te schermen, tenzij een glazen hokje maar dat wil je ook weer niet...
ik kan me nog herinneren dat onze buurman die politieagent was, vroeger altijd zei. als je alleen thuis bent en er word aangebeld. doe niet open, ga naar boven en vraag via t raam wie t is en wat hij komt doen. en vertel dat aan je ouders.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_79245278
Zal niet weinag kosten.. bosrijk....
pi_79245286
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:34 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik kan me nog herinneren dat onze buurman die politieagent was, vroeger altijd zei. als je alleen thuis bent en er word aangebeld. doe niet open, ga naar boven en vraag via t raam wie t is en wat hij komt doen. en vertel dat aan je ouders.
Ja en als hij had aangebeld had je waarschijnlijk wel opengedaan...
pi_79245321
ik ben me lekker aan het ergeren aan de pfaaffffs
pi_79245361
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef Ticootje het volgende:
Zal niet weinag kosten.. bosrijk....
nee daar ben k ook bang voor
ik hoop op een leuke agenten-aanbieding via mn moeder
of misschien dat als we een keer met zn tienen gaan dat het dan een pak goedkoper is. Maar eigk ben ik daar niet zo'n fan van, met mijn familie, met zn tienen in 1 huisje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 10:40:10 #129
5428 crew  miss_sly
pi_79245371
quote:

[..]

Ja, dat.
Ik kan me zo voorstellen dat je als ouders misschien zelfs wel zou zeggen: als er ooit iets is en wij zijn niet thuis, ga dan naar die buurman, die is ook nog eens agent, komt helemaal goed!

Ik vind het wel heel erg pijnlijk dat het zo dichtbij was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79245381
quote:

[..]

hahah ja inderdaad

op t kindertehuis waar ik zat, woonde een meisje waarvan de zus doodgeslagen was met een hamer, door haar oom.
Zoals ik al zei, er zijn zat mensen die normaal overkomen en opeens een breekpunt hebben.
pi_79245386
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben me lekker aan het ergeren aan de pfaaffffs
hahaha dat was bij Paul de Leeuw laatst, die had een Belgen uitzending
"ohja de Pfafs ja, zoiets hebben we in Nederland ook maar hier heten dat Tokkies"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79245390
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Damon blijft wel eens alleen als wij boodschappen doen.
Hij mag van ons de voordeur niet openmaken (wij doen hem zelfs op slot, als hij naar buiten wil kan hij er achterom uit).

Dus ik heb het er vanochtend met hem over maar toen zegt hij; jamaar...de buurman toch wel?

Het is gewoon niet altijd te voorkomen, helaas.. het zijn vaak bekenden van de kinderen..
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:42:33 #133
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79245451
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:39 schreef huuphuup het volgende:
ik hoop op een leuke agenten-aanbieding via mn moeder
ik vind 't wel wat vroeg voor agentengrapjes hoor.
in de haak.
pi_79245477
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:40 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha dat was bij Paul de Leeuw laatst, die had een Belgen uitzending
"ohja de Pfafs ja, zoiets hebben we in Nederland ook maar hier heten dat Tokkies"
Ik heb me rot gelachen zaterdag ja Pief poef pfaff
pi_79245500
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef trui het volgende:

[..]

ik vind 't wel wat vroeg voor agentengrapjes hoor.

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 17 maart 2010 @ 10:44:05 #136
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79245512
n
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat.
Ik kan me zo voorstellen dat je als ouders misschien zelfs wel zou zeggen: als er ooit iets is en wij zijn niet thuis, ga dan naar die buurman, die is ook nog eens agent, komt helemaal goed!

Ik vind het wel heel erg pijnlijk dat het zo dichtbij was.
nee voor niemand open doen is voor niemand open doen, zo braaf ws ik dan ook nog wel.
de buurman zei ook altijd dat je niet voor hem maar bv ook niet voor kennissen oid moest opendoen

nu kwam t niet vaak voor dat wij alleen thuis waren.

maar goed, ik vind t een goede tip om aan een kind mee te geven
Today is life -

Dale Carnegie
pi_79245560
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:40 schreef lily het volgende:

[..]

Damon blijft wel eens alleen als wij boodschappen doen.
Hij mag van ons de voordeur niet openmaken (wij doen hem zelfs op slot, als hij naar buiten wil kan hij er achterom uit).

Dus ik heb het er vanochtend met hem over maar toen zegt hij; jamaar...de buurman toch wel?

Het is gewoon niet altijd te voorkomen, helaas.. het zijn vaak bekenden van de kinderen..
In bijna alle gevallen ja...

Kinderen hebben eigenlijk nog wel het meest te vrezen voor de ouders... En daarna familie....
pi_79245645
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:44 schreef Ynske het volgende:
n
[..]

nee voor niemand open doen is voor niemand open doen, zo braaf ws ik dan ook nog wel.
de buurman zei ook altijd dat je niet voor hem maar bv ook niet voor kennissen oid moest opendoen

nu kwam t niet vaak voor dat wij alleen thuis waren.

maar goed, ik vind t een goede tip om aan een kind mee te geven
Dan moet je dat je kind vooral meegeven...

Ik ga Priscil nu niet ineens vertellen dat ze voor niemand meer mag opendoen. Kom op tot welke leeftijd ga je dat volhouden? Dat je je kleuter dat verteld ok. Maar dit meiske was alweer 12 jaar, zat misschien al op middelbaar onderwijs en al.. Kinderen van 14 gaan tegenwoordig ook al uit en weet ik veel wat...
pi_79245728
daar heb je wel gelijk in Tico

mijn zusjes van 12,13,14 en 16 verbieden dat ze de deur niet open mogen maken..
ik denk dat ze me keihard uitlachen
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:16:58 #140
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79246781
Nou ik doe zelf de deur mooi niet open `s avonds Maar dat is ook meer omdat ik nooit zomaar iemand verwacht. Als er heir wat gebeurd kan ik gillen wat ik wil maar niemand die het hoort

Hier vanmorgen ook lekker wakker worden trouwens..2 hennetjes zijn door een vos gegrepen en gedood vannacht. Kon ik 2 in- en intrieste kinderen afleveren op school
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79246806
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
daar heb je wel gelijk in Tico

mijn zusjes van 12,13,14 en 16 verbieden dat ze de deur niet open mogen maken..
ik denk dat ze me keihard uitlachen
en nog een grote bek op de koop toe zeker?

ik denk toch ook wel dat je een beetje moet oppassen met zulke dingen. Natuurlijk is het goed om je kind in te prenten dat ie nooit met vreemden mee mag gaan of de deur open doen voor vreemden ofzo. Maar je wilt je kind ook niet onnodig bang maken of wantrouwend maken. Daar een balans in vinden lijkt me erg moeilijk zeker omdat kinderen bepaalde dingen onbedoeld wel eens heel anders op kunnen vatten ofzo. Straks zijn ze ineens als de dood voor de buurman bijvoorbeeld terwijl jij dat helemaal niet bedoelde
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79246853
oh en inderdaad doe ik 's avonds zelf ook gewoon de deur niet open als ik niemand verwacht
de mensen die potentieel langs zouden kunnen komen hebben mn telefoonnummer en de buurvrouw van hier stuurt vaak een berichtje via hyves als we niet thuis zijn ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79246867
Wat zielig zeg, TF, van je hennetjes
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef huuphuup het volgende:
Straks zijn ze ineens als de dood voor de buurman bijvoorbeeld terwijl jij dat helemaal niet bedoelde
haha. gezellig met de zomer voor de boeg
Mamma help, de buurman is het gras aan het maaien
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:19:17 #144
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79246869
Dat bosrijk is

Goh getsie, dat nieuws houdt je toch bezig zeg. Brr... strakjes even de persconferentie bekijken. Ik zag al foto's op t net, brrr.....
Ik vraag me idd ook af of je je uberhaupt kunt wapenen tegen zoiets... denk t eerlijk gezegd niet. Dan kan je de straat niet meer op en leef je in angst. Wat jij zegt, huup
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:21:18 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79246942
Spuug en Buuf gefeliciteerd met jullie kinderen!
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:22:22 #146
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79246986
Jarigen van harte

TF, heb jij een tip met wat voor een taart ik het beste kan beginnen? En de ingredienten, zijn die allemaal bij de supermarkt verkrijgbaar??
pi_79246999
Ach je hennetjes TF....
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:23:18 #148
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79247030
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:22 schreef mikoxx het volgende:
Jarigen van harte

TF, heb jij een tip met wat voor een taart ik het beste kan beginnen? En de ingredienten, zijn die allemaal bij de supermarkt verkrijgbaar??
Wat voor taart bedoel je? Er zijn 300miljard soorten taart te verzinnen natuurlijk
pi_79247061
zandtaart
pi_79247137
Aww tf je hennetjes wat sneu

Mikoxx, als je geen haast hebt en het makkelijk wil doen moet je gewoon zon taartmix kopen op deleukstetaarten.nl en dan botercrememix ook kopen daar. En dan jam er in. Daar ben ik mee begonnen (en heel veel beter dan dat ben ik nog niet )
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:26:58 #151
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79247182
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Wat voor taart bedoel je? Er zijn 300miljard soorten taart te verzinnen natuurlijk
Ik heb het boek: feestelijke taarten (weet niet of je die kent?) en daarin staat een stoere piraat. Boterglazuur, voedingskleurstof, rolfondant in verschillende kleuren en een grote ronde sandwichcake als ingredienten (zo even snel te lezen). Bijv. de sandwichcakes? Koop je dat kant en klaar, of is zelf maken lekkerder? En hoe maak ik dat dan? Ik dacht dat je de vorm van tevoren kon maken en dan invriezen en afmaken als je de taart wilt gaan eten?
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:27:26 #152
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79247206
Enik moet nog iets van een standaard vormenpakket hebben, heb jij een idee welke ik het beste kan kopen, en waar?
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:29:01 #153
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79247270
Begin eens hier met lezen http://www.deleukstetaarten.nl/forum/
Daar staat zoveel meer informatie op dan wat ik je nu kan geven
pi_79247282
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik denk toch ook wel dat je een beetje moet oppassen met zulke dingen. Natuurlijk is het goed om je kind in te prenten dat ie nooit met vreemden mee mag gaan of de deur open doen voor vreemden ofzo. Maar je wilt je kind ook niet onnodig bang maken of wantrouwend maken. Daar een balans in vinden lijkt me erg moeilijk zeker omdat kinderen bepaalde dingen onbedoeld wel eens heel anders op kunnen vatten ofzo. Straks zijn ze ineens als de dood voor de buurman bijvoorbeeld terwijl jij dat helemaal niet bedoelde
Dit dus.
Ik zit echt te dubben of ik Sven wel of niet iets over deze zaak zal vertellen.
We waarschuwen hem wel altijd om niet zomaar met iemand mee te gaan enzo, maar hier is toch niet voor te waarschuwen?
Onnodig bang maken is ook weer zoiets, hij moet wel lekker kunnen spelen enzo.
(en dan is onze buurman ook nog eens politieagent )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:30:11 #155
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79247320
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Begin eens hier met lezen http://www.deleukstetaarten.nl/forum/
Daar staat zoveel meer informatie op dan wat ik je nu kan geven
dank je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties