abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 15:32:45 #251
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79708667
Wat is je huidige lesconstructie?

Klinkt alsof het beter is voor jou ff een maandje of twee niet te lessen en als het kan bij een andere instructeur de boel af te maken. En je windt je veel en veeeeeeeel te veel op. Zelfs als het deels terecht is, levert het je alleen maar nadelen op.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 29 maart 2010 @ 15:38:44 #252
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79708918
Ik rijd bij een particuliere rijschool, meestal anderhalf uur per week, deze week 3, de week erop mogelijk ook 3. Hij zegt dat afrijden voor eind april nog steeds een haalbaar streven is, maar dan mag ik dit soort zaken dus niet meer mee laten spelen.

En ik heb een auto voor de deur staan, een maand of 2 niet lessen is echt geen optie voor mij. Ik ben gewoon zó'n stresskip. Loslaten ken ik niet en rust in mijzelf is ook een onbekend en nobel streven.

Bedankt voor het meedenken! Als je nog tips hebt m.b.t. rust etc. hoor ik ze graag;)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 29 maart 2010 @ 15:44:08 #253
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79709138
Nou ja het klink wat drastisch, maar volgens mij heb je ook cursussen en/of rijscholen voor mensen met verkeersfobieen. Ik weet dat je niet bang bent voor het verkeer, maar die mensen gebruiken wel vaak methoden om tot rust te komen en dingen van je af te zetten. Misschien hebben ze ook wat tips voor jou om de stress kwijt te raken. Verder zou ik het ook niet weten. Medicijnen zijn iig een no-no in het verkeer imo
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  maandag 29 maart 2010 @ 15:47:55 #254
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79709260
Ik ga eens googlen naar tips van die aard.. Medicijnen vind ik zelf ook een no-no, hoor. Hoewel een druppeltje rescueremedy van bach nog nooit iemand slechter heeft gemaakt, haha. Maar goed, dat is niet met recht een medicijn te noemen.
pi_79709654
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:22 schreef MelR het volgende:
gezakt ik was teveel de tegen de kant aan het rijden en was niet zeker van mijn plaats op de weg, en ook vond ze dat ik wat alerter mocht kijken!..ik had grote stukken rit dat ik supergoed reed maar ook momentjes dat ik minder reed. moest de stop opdracht doen (kwam te dicht tegen de auto voor ons zodat ik hem eerst in zn achteruit moest zetten voor ik weg kon rijden) en de omkeeropdracht die ging wel helemaal perfect, had hem gewoon gestoken in 3x en goed gekeken. in mijn ogen ging het best goed allemaal, maarja in haar ogen dus minder, maaaaar het komt eraan! ik voel het!!! iig dit jaar heb ik mijn rijbewijs!!!!
Balen dat je bent gezakt! Ik denk dat je wel je rijbewijs dit jaar kan halen, hoor. Het is pas eind maart en als je elke maand een examen doet, kun je nog 9 herexamens doen (als je dan nog niet geslaagd bent, zou ik als ik jou was stoppen met het rijbewijs proberen te halen ).
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ondertussen op de 80 lesuren geloof ik Ik moet zelf aangeven wanneer ik wil afrijden, dus eeeh, tsja
Donderdag mag ik weer anderhalf uur lessen. Ik merk gewoon dat de lessen van twee uur eigenlijk te lang zijn, want als ik na anderhalf uur lessen nog een woonwijk word ingestuurd, gaat dat geheid fout.
Waarom prik je niet gewoon een datum? Zo blijf je over een paar maanden nog steeds lessen zonder examen in zicht. Probeer het gewoon eens en dan zie je wel of het echt slecht gaat (wat ik betwijfel).
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:36 schreef Purdey het volgende:

[..]

Een prijzige hobby kun je het wel noemen inderdaad..1260,- voor mn 40 uur pakket mét examen.En nu twee keer 520,- voor 40 lessen in totaal.

Op de vorige pagina staat van mij een link naar een CD-rom die ik heb gebruikt,prima ding
Eind januari in een keer geslaagd voor m'n theorie
Ik heb voor dat geld 50 lessen, een TTT en een examen (dat heb je met een dure rijschool ). Het kost bij jou per uur les dus 26 euro?! Wtf?
pi_79710853
Mijn instructeur had het eens over speciale rij-examens voor mensen met pure faalangst. Ik dacht eerst nog van: Nee, dat heb ik niet nodig, ik wil het eerst gewoon zo proberen, als iedereen het kan, moet ik het ook kunnen!
Misschien dat ik ga terugkrabbelen Maar ik probeer het eerst op de gewone manier. Ik ga eerst op vakantie dus dan kan ik een week niet lessen, misschien dat ik het daarna aanvraag.
Of niet
Ik ben zo'n onzekere twijfelkont die geen knopen kan doorhakken
Tap tap tap
  maandag 29 maart 2010 @ 16:35:06 #257
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79711337
Als je het niet probeert, zul je het ook nooit krijgen Cherrylips! En je kunt nog wel 20 lessen doorgaan en dan nog zakken, als jij het gevoel hebt dat je het kunt, dan go for it! En dat speciale examen, is niet voor "watjes" ofzo hoor, dan heb je gewoon wat meer angst dan de ander! Als ik het gevoel had dat ik dat zou moeten doen om te kunnen slagen, zou ik het zeker doen!

Succes!
pi_79711526
Niet zoveel gaan twijfelen! Ga gewoon een examen aanvragen! Je wilt toch niet 200 lessen hebben gehad, voordat je voor het eerst op examen gaat Dat kost super veel geld en waarschijnlijk heb je niet eens zoveel lessen nodig!

je kunt het hoor
pi_79713803
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Mijn instructeur had het eens over speciale rij-examens voor mensen met pure faalangst. Ik dacht eerst nog van: Nee, dat heb ik niet nodig, ik wil het eerst gewoon zo proberen, als iedereen het kan, moet ik het ook kunnen!
Misschien dat ik ga terugkrabbelen Maar ik probeer het eerst op de gewone manier. Ik ga eerst op vakantie dus dan kan ik een week niet lessen, misschien dat ik het daarna aanvraag.
Of niet
Ik ben zo'n onzekere twijfelkont die geen knopen kan doorhakken

Kun je anders geen tussentijdsetoets inplannen? Dan weet je waar je aan toe bent, je doet ervaring op over een echt examen en het is goedkoper dan een echt examen . Dat heeft mijn instructeur gedaan toen ik hem de indruk gaf dat ik het wel kon, maar soms toch ook weer niet .

[ Bericht 1% gewijzigd door Pannenkoeken op 29-03-2010 17:41:50 ]
pi_79714291
Ik twijfel nu tussen een Porsche 944 (Type 1 of 2) of een E39 520i, al vind ik de laatste soms wel een beetje een "Turken-bak"
pi_79714917
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Kun je anders geen tussentijdsetoets inplannen? Dan weet je waar je aan toe bent, je doet ervaring op over een echt examen en het is goedkoper dan een echt examen . Dat heeft mijn instructeur gedaan toen ik hem de indruk gaf dat ik het wel kon, maar soms toch ook weer niet .
de TTT heb ik in november al gedaan
Tap tap tap
pi_79715181
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

de TTT heb ik in november al gedaan
Oke, dat wist ik niet, dan is het niet echt een optie meer .
Hoe ging je TTT ?
  maandag 29 maart 2010 @ 18:16:05 #263
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79715190
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Lammmetje het volgende:

Ik heb voor dat geld 50 lessen, een TTT en een examen (dat heb je met een dure rijschool ). Het kost bij jou per uur les dus 26 euro?! Wtf?
Officieel kost het 30,- per 50 minuten.Maar aangezien ik inmiddels al zoveel lessen heb gereden rekenen ze een vriendenprijsje van 26,- per 50 minuten.Ik rijd dan wel altijd twee lessen

Ik begin zelfs te vermoeden dat mijn portret inmiddels bij mijn rijschool aan de muur hangt,zoveel lessen als ik heb gereden
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_79715378
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Officieel kost het 30,- per 50 minuten.Maar aangezien ik inmiddels al zoveel lessen heb gereden rekenen ze een vriendenprijsje van 26,- per 50 minuten.Ik rijd dan wel altijd twee lessen

Ik begin zelfs te vermoeden dat mijn portret inmiddels bij mijn rijschool aan de muur hangt,zoveel lessen als ik heb gereden
30 (of 26) euro, dat is wel fijn zeg ! Ik betaalde 1,5 jaar geleden 41 euro per les
  maandag 29 maart 2010 @ 18:37:03 #265
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_79715825
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:16 schreef Kimpossible het volgende:
GRRR!

Aan het begin van de les hadtie het over 'ja net zo goed als vorige week he, dan gaan we examen aanvragen!' Nu ja, ik had het al verwacht, hoewel ik weet dat het niet mag/kan: ik neem alle stress mee die auto in en daar door rijd ik minder comfortabel dan zou moeten (te schokkerig met de pedalen, te grote bewegingen bij het corrigeren van het stuur en dat soort zaken).

Ik kan mezelf wel schieten. Het schiet zó niet op en hoe meer druk ik op mezelf leg, hoe rotter ik rijd, maar ik ben het gewoon zo beu. Bah.
Heb ik ook ontzettend last van. Daarom had ik mijn ttt toen zo slecht gedaan, examen op de laatste 500 meter niet gehaald..

donderdag moet ik weer op

Ik ga denk ik een flink hardlopen voordat ik op moet, even alles eruit lopen, misschien helpt dat

Morgen trouwens (alweeeeeer) mijn laatste rijles in de nieuwe auto.. Toch nog blij dat ik afrij in de oude
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 29 maart 2010 @ 19:10:57 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_79717184
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:08 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Oneens. Wat voor de ene examintor goed is, is voor de andere examinator niet goed genoeg.
Dat valt reuze mee. Ik heb heel wat examinatoren gehad en er was er geen één die significant anders oordeelde dan de rest.
2000 light years from home
pi_79717935
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:15 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Oke, dat wist ik niet, dan is het niet echt een optie meer .
Hoe ging je TTT ?
Volgens de examinator had ik de auto nog totaal niet onder controle, maar verder reed ik netjes. Hij was niet heel erg onder de indruk geloof ik, maar ik heb wel de vrijstellingen gekregen. En de motor sloeg twee keer af
Tap tap tap
pi_79718553
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Jammer dat ik niet bij jouw rijschool zit! Bij mij kost 1 uur les 44 euro

Zou wel grappig zijn als daar een portret van jou zou hangen 'Meisje die de meeste lessen ooit bij ons heeft gereden en nog steeds rijles heeft '
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee. Ik heb heel wat examinatoren gehad en er was er geen één die significant anders oordeelde dan de rest.
Ik heb laatst een andere instructeur gehad die examinator was geweest en die zei dat het niet op geluk aankwam, maar dat je er zelf voor zorgt. Ik denk toch dat geluk een grote factor is, want het is maar net hoe het verkeer die dag is. Tenzij je er écht klaar voor bent, dan zal je slagen ongeacht hoe het verkeer die dag is (maar wie kan er nou perfect rijden?!).

Hij zei overigens wel dat hij geloofde dat ik mijn rijbewijs kan halen over twee weekjes

En hij heeft trouwens veel tips meegegeven, waar je pluspunten mee kan halen bij de examinator
pi_79718596
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Lammmetje het volgende:
Bij mij 47 euro
pi_79718671
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:41 schreef Trusten het volgende:

[..]

Bij mij 47 euro
PER UUR?! Jeetje, dan word je wel heel snel arm! Ik dacht juist dat ik heel duur uit was, maar het kan dus nog erger!
pi_79718795
quote:

[..]

Zou wel grappig zijn als daar een portret van jou zou hangen 'Meisje die de meeste lessen ooit bij ons heeft gereden en nog steeds rijles heeft '
[..]

Ik heb laatst een andere instructeur gehad die examinator was geweest en die zei dat het niet op geluk aankwam, maar dat je er zelf voor zorgt. Ik denk toch dat geluk een grote factor is, want het is maar net hoe het verkeer die dag is. Tenzij je er écht klaar voor bent, dan zal je slagen ongeacht hoe het verkeer die dag is (maar wie kan er nou perfect rijden?!).

Hij zei overigens wel dat hij geloofde dat ik mijn rijbewijs kan halen over twee weekjes

En hij heeft trouwens veel tips meegegeven, waar je pluspunten mee kan halen bij de examinator
Welke tips?
Tap tap tap
pi_79719422
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Welke tips?
Eigenlijk kun je ze zelf ook wel verzinnen, maar het was toch fijn om te horen

Je moet vooral goed kijken: in alle wegen van een kruispunt (ook die VOOR je zitten, want veel mensen vergeten die); bij bijzondere verrichtingen het verkeer goed in de gaten houden en 'm daarna netjes parkeren (parkeren gaat waarschijnlijk een probleem worden, haha); op de snelweg (wanneer je op de rechterbaan zit) tegen de rechterkantlijn aanrijden (dus niet in het midden) en bij het uitvoegen echt die kantlijn netjes volgen (dus je moet echt níet bij de blokmarkering gaan zitten, daar kun je volgens mij ook op zakken ).

Ook gaf ie als tip mee dat je beter vaker kort kan kijken, dan 1 keer lang. En dat je met het wegrijden (na bijv. stopopdracht) je binnen-buiten-dode hoek en daarna in de buitenspiegel moet blijven kijken, zodat je zeker weet dat er niemand aan komt (en blijven kijken totdat je weer rijdt).

Ik kan er nu ff geen meer bedenken
pi_79724044
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:16 schreef Kimpossible het volgende:
GRRR!

Aan het begin van de les hadtie het over 'ja net zo goed als vorige week he, dan gaan we examen aanvragen!' Nu ja, ik had het al verwacht, hoewel ik weet dat het niet mag/kan: ik neem alle stress mee die auto in en daar door rijd ik minder comfortabel dan zou moeten (te schokkerig met de pedalen, te grote bewegingen bij het corrigeren van het stuur en dat soort zaken).

Ik kan mezelf wel schieten. Het schiet zó niet op en hoe meer druk ik op mezelf leg, hoe rotter ik rijd, maar ik ben het gewoon zo beu. Bah.
Ik heb hetzelfde. Ik neem ook al mijn zorgen mee de auto in als ik direct uit school ga rijden. Daarom zorg ik tegenwoordig dat er een uurtje of 2 tussen zit zodat ik even tot rust kan komen voordat ik ga rijden.

Zodra mijn instructeur merkt dat me iets dwars zit (en dat merkt hij vrij snel aan mijn rijden ) vraagt hij gewoon wat er is en of ik er over wil praten. Is dat geen mogelijkheid? Hoeft niet perse met je instructeur te zijn, maar volgens mij helpt het echt als je het eruit gooit.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:26:24 #274
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79726899
quote:
Ach, je hoort natuurlijk alleen de horrorverhalen maar die examinatoren moeten ook hun bevoegdheid halen en zijn dus net zo goed aan regels gebonden. Maar er zijn toch wel uitzonderingen hoor. Zo had mijn instructeur het over een examinator uit groningen die je liet zakken als je een paar keer de koppeling niet soepel op liet komen "want dat kan je medepassagier oncomfortabel vinden". Dan zeg ik je, dat heeft toch niks met verkeersveiligheid of rijvaardigheid te maken? En je leert het vanzelf wel af, want het rijdt voor jezelf ook kut.
pi_79735704
Straks examen! Hopelijk is het weer wel goed

moet goedkomen
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:52:43 #276
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79735739
Same here! Over een uur wordt ik opgehaald, ik heb heerlijk 9 uur geslapen (zorgeloos, zelfs geen wazige dromen of rijden!) Ben toen om 8 uur opgestaan, een half uur hardgelopen, even bij de supermarkt 2 banaantjes en bruine bolletjes gehaald! Nu relaxt een muziekje luisteren met wat broodjes met ham en kaas en een groot glas ijskoud water!

Ik voel me nog verbaasd relaxt, al heb ik wel zon onderbuik gevoel wat te vergelijken is met kriebels;) Maar die vind ik nooit zo vervelend!

Succes so house_is_a_feeling
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:42:30 #277
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79736640
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Welke tips?
Jij dacht aan het openen van de bovenste knopen van je blousje hé
(Dat was ook het eerste wat ik dacht )
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:24:34 #278
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79737724
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een goede tip ja. Helpt een flinke pluk borsthaar ook bij het krijgen van je rijbewijs?
pi_79737807
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat helpt alleen bij kerels Over het algemeen.
Tap tap tap
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:34:01 #280
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79737991
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef twiFight het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een goede tip ja. Helpt een flinke pluk borsthaar ook bij het krijgen van je rijbewijs?
Haha dat ligt eraan of je een wilde vrouwelijke examinator hebt Bij mij was je op voorhand al geslaagd
pi_79739207
Succes 2na en house_is_a_feeling
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:21:18 #282
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79739420
Succes vandaag, afrijdend volk!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:55:36 #283
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79740548
GESLAAAAAAAAAAAAAAGD! AHAHAHA

de rit was echt wazig, ik reed best goed (volgens mijn instructrice veels te gehaast) maar het ging wel,

Ik had een oudere examinator, en er werd me al verteld dat hij echt een brompot was, dus ik was aardig zenuwachtig!

Maar alles ging prima, paar domme foutjes, geen ingrepen! En uitieindelijk kwam ik vlakbij het CBR, toen ging ik achter een rij met vrachtautos staan omdat ik de volgende daar eraf moest.. Daar was hij het dus niet mee eens, ik werd een oud vrouwtje genoemd, iemand die geen initiatief durfde te tonen! Nou ik moest dus nog een paar meter, die gingen prima maar ik voelde de bui al hangen.. Maar schijnbaar deed ik het verder zo goed dat dit niks moest uitmaken! KORTOM

GESLAAGD HAHAHA!!LD:D:D:D:D
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:01:24 #284
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79740764
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef 2na het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAGD! AHAHAHA

de rit was echt wazig, ik reed best goed (volgens mijn instructrice veels te gehaast) maar het ging wel,

Ik had een oudere examinator, en er werd me al verteld dat hij echt een brompot was, dus ik was aardig zenuwachtig!

Maar alles ging prima, paar domme foutjes, geen ingrepen! En uitieindelijk kwam ik vlakbij het CBR, toen ging ik achter een rij met vrachtautos staan omdat ik de volgende daar eraf moest.. Daar was hij het dus niet mee eens, ik werd een oud vrouwtje genoemd, iemand die geen initiatief durfde te tonen! Nou ik moest dus nog een paar meter, die gingen prima maar ik voelde de bui al hangen.. Maar schijnbaar deed ik het verder zo goed dat dit niks moest uitmaken! KORTOM

GESLAAGD HAHAHA!!LD:D:D:D:D
Gefeliciteeeeeerd!!
pi_79740800
Gefeliciteerd
Tap tap tap
pi_79741170
Gefeliciteerd
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_79741661
Gefeliciteerd 2na
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:36:45 #288
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79741980
Thanks allemaal! Ik zit nu thuis, heb wat mensen afgebeld, en ben erg blij! Hoe is het met house_is_a_feeling gegaan?!
pi_79742470
Gefeliciteerd 2na!

Bij mij ging het helaas wat minder! Het ging allemaal heel goed tot ik een smal straatje iets te kort op een oud vrouwtje (fietsend) zat. Ik wou d'r in principe inhalen, dat was normaal gesproken ook geen probleem, maar van de andere kant stak opeens iemand de weg over dus ging ik op de rem. Die hele situatie was zegmaar de doodstraf en daarna ging het allemaal een beetje stroef (omdat ik zelf ook al doorhad dat dit 'm niet werd). Ik had er dus gewoon achter moeten blijven, dan was het goedgekomen.

Goed, het moet m'n dag verder niet breken en better luck next time.
pi_79742508
Nu had je er achter moeten blijven, maar ik krijg altijd te horen: 'waarom blijf je achter die fietser, je had 'm makkelijk in kunnen halen?'
Tap tap tap
pi_79742714
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Nu had je er achter moeten blijven, maar ik krijg altijd te horen: 'waarom blijf je achter die fietser, je had 'm makkelijk in kunnen halen?'
Dat was dus ook precies de reden waarom ik er voorbij wou, niet onnodig langzaam rijden/stilstaan!
pi_79742822
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Heel herkenbaar. Soms heb ik het idee dat ik het nooit goed kan doen. Blijf je er achter dan had je er langs gekund en ga je er langs dan was het te gevaarlijk.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:06:48 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79742966
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dat was dus ook precies de reden waarom ik er voorbij wou, niet onnodig langzaam rijden/stilstaan!
Offtopic : epic username

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79743019
Morgen Theorie, ik moet zeggen dat nadat ik mijn theorie geleerd heb dat ik toch het verkeer op de fiets veel anders ervaar. Ik let veel meer op borden en op tekens op de weg en ik kan nu in 1 oogopslag zien wie er voorrang heeft (Ik heb nooit bromfietstheorie gedaan)
pi_79743967
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Offtopic : epic username

quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Satonkol het volgende:
Morgen Theorie, ik moet zeggen dat nadat ik mijn theorie geleerd heb dat ik toch het verkeer op de fiets veel anders ervaar. Ik let veel meer op borden en op tekens op de weg en ik kan nu in 1 oogopslag zien wie er voorrang heeft (Ik heb nooit bromfietstheorie gedaan)
Succes! Had zelf vrij weinig moeite met de theorie, alleen moet ik de praktijk wel snel afronden voordat ik alle regels etc vergeten ben
pi_79744095
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

[..]

Succes! Had zelf vrij weinig moeite met de theorie, alleen moet ik de praktijk wel snel afronden voordat ik alle regels etc vergeten ben
Ik moet praktijk zelfs doen omdat m'n theorie anders verloopt(1 jaar geldig). Dat zou pas sad zijn
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:30:33 #297
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_79746220
pi_79746247
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ik moet praktijk zelfs doen omdat m'n theorie anders verloopt(1 jaar geldig). Dat zou pas sad zijn
Een vriendin van me had dat . Daarom heb ik mijn theorie niet gelijk in het begin gehaald (en omdat je voor gevaarherkenning toch beter wat rij-ervaring op kon doen :p ).
Tap tap tap
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:57:22 #299
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79747295
Ik had hem wel in het begin gehaald, maar ik wist ook dat ik soms 5 uur per week kon lessen! Dat scheelde dus wel! En ondanks dat ik die ervaring miste, had ik 24 goed van de 25 hoor bij gevaarsherkenning!

Het maakt je trouwens echt niet een sukkel hoor als je je theorie nog een keer moet halen, jammer is het wel!
pi_79748299
Gefeliciteerd 2na! en jammer house is a feeling!!!
volgens mij moet je toch echt wel een btje mazzel hebben, want wat ik gelezen heb heeft 2na het ook niet helemaal foutloos gedaan en toch geslaagd! terwijl house op t laatst nog zakte!...en ik zelf heb echt goede stukken gereden, snelweg supergoed, omkeeropdracht goed, geen ingrepen en toch gezakt doordat ik te veel aan de kanten reed en te laat naar de rechterbaan ging van de rotonde bij 3kwart afslaan...zijn net de laatste puntjes op de i...en sommige eximintatoren willen nou eenmaal een vette punt zien en anderen zijn tevreden met een licht streepje...ga je meteen weer examen aanvragen house?! en 2na....ik ben jaloers!!!! :p maar echt super!!! heb je al een auto?...zo niet, kan je de paas shows gaan afstruinen...!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')