abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:52:43 #276
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79735739
Same here! Over een uur wordt ik opgehaald, ik heb heerlijk 9 uur geslapen (zorgeloos, zelfs geen wazige dromen of rijden!) Ben toen om 8 uur opgestaan, een half uur hardgelopen, even bij de supermarkt 2 banaantjes en bruine bolletjes gehaald! Nu relaxt een muziekje luisteren met wat broodjes met ham en kaas en een groot glas ijskoud water!

Ik voel me nog verbaasd relaxt, al heb ik wel zon onderbuik gevoel wat te vergelijken is met kriebels;) Maar die vind ik nooit zo vervelend!

Succes so house_is_a_feeling
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:42:30 #277
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79736640
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Welke tips?
Jij dacht aan het openen van de bovenste knopen van je blousje hé
(Dat was ook het eerste wat ik dacht )
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:24:34 #278
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79737724
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een goede tip ja. Helpt een flinke pluk borsthaar ook bij het krijgen van je rijbewijs?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_79737807
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:

[..]

Dat helpt alleen bij kerels Over het algemeen.
Tap tap tap
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:34:01 #280
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79737991
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef twiFight het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een goede tip ja. Helpt een flinke pluk borsthaar ook bij het krijgen van je rijbewijs?
Haha dat ligt eraan of je een wilde vrouwelijke examinator hebt Bij mij was je op voorhand al geslaagd
pi_79739207
Succes 2na en house_is_a_feeling
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:21:18 #282
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79739420
Succes vandaag, afrijdend volk!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:55:36 #283
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79740548
GESLAAAAAAAAAAAAAAGD! AHAHAHA

de rit was echt wazig, ik reed best goed (volgens mijn instructrice veels te gehaast) maar het ging wel,

Ik had een oudere examinator, en er werd me al verteld dat hij echt een brompot was, dus ik was aardig zenuwachtig!

Maar alles ging prima, paar domme foutjes, geen ingrepen! En uitieindelijk kwam ik vlakbij het CBR, toen ging ik achter een rij met vrachtautos staan omdat ik de volgende daar eraf moest.. Daar was hij het dus niet mee eens, ik werd een oud vrouwtje genoemd, iemand die geen initiatief durfde te tonen! Nou ik moest dus nog een paar meter, die gingen prima maar ik voelde de bui al hangen.. Maar schijnbaar deed ik het verder zo goed dat dit niks moest uitmaken! KORTOM

GESLAAGD HAHAHA!!LD:D:D:D:D
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:01:24 #284
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79740764
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef 2na het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAGD! AHAHAHA

de rit was echt wazig, ik reed best goed (volgens mijn instructrice veels te gehaast) maar het ging wel,

Ik had een oudere examinator, en er werd me al verteld dat hij echt een brompot was, dus ik was aardig zenuwachtig!

Maar alles ging prima, paar domme foutjes, geen ingrepen! En uitieindelijk kwam ik vlakbij het CBR, toen ging ik achter een rij met vrachtautos staan omdat ik de volgende daar eraf moest.. Daar was hij het dus niet mee eens, ik werd een oud vrouwtje genoemd, iemand die geen initiatief durfde te tonen! Nou ik moest dus nog een paar meter, die gingen prima maar ik voelde de bui al hangen.. Maar schijnbaar deed ik het verder zo goed dat dit niks moest uitmaken! KORTOM

GESLAAGD HAHAHA!!LD:D:D:D:D
Gefeliciteeeeeerd!!
pi_79740800
Gefeliciteerd
Tap tap tap
pi_79741170
Gefeliciteerd
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_79741661
Gefeliciteerd 2na
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:36:45 #288
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79741980
Thanks allemaal! Ik zit nu thuis, heb wat mensen afgebeld, en ben erg blij! Hoe is het met house_is_a_feeling gegaan?!
pi_79742470
Gefeliciteerd 2na!

Bij mij ging het helaas wat minder! Het ging allemaal heel goed tot ik een smal straatje iets te kort op een oud vrouwtje (fietsend) zat. Ik wou d'r in principe inhalen, dat was normaal gesproken ook geen probleem, maar van de andere kant stak opeens iemand de weg over dus ging ik op de rem. Die hele situatie was zegmaar de doodstraf en daarna ging het allemaal een beetje stroef (omdat ik zelf ook al doorhad dat dit 'm niet werd). Ik had er dus gewoon achter moeten blijven, dan was het goedgekomen.

Goed, het moet m'n dag verder niet breken en better luck next time.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_79742508
Nu had je er achter moeten blijven, maar ik krijg altijd te horen: 'waarom blijf je achter die fietser, je had 'm makkelijk in kunnen halen?'
Tap tap tap
pi_79742714
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Nu had je er achter moeten blijven, maar ik krijg altijd te horen: 'waarom blijf je achter die fietser, je had 'm makkelijk in kunnen halen?'
Dat was dus ook precies de reden waarom ik er voorbij wou, niet onnodig langzaam rijden/stilstaan!
pi_79742822
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Heel herkenbaar. Soms heb ik het idee dat ik het nooit goed kan doen. Blijf je er achter dan had je er langs gekund en ga je er langs dan was het te gevaarlijk.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:06:48 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79742966
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dat was dus ook precies de reden waarom ik er voorbij wou, niet onnodig langzaam rijden/stilstaan!
Offtopic : epic username

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79743019
Morgen Theorie, ik moet zeggen dat nadat ik mijn theorie geleerd heb dat ik toch het verkeer op de fiets veel anders ervaar. Ik let veel meer op borden en op tekens op de weg en ik kan nu in 1 oogopslag zien wie er voorrang heeft (Ik heb nooit bromfietstheorie gedaan)
pi_79743967
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Offtopic : epic username

quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Satonkol het volgende:
Morgen Theorie, ik moet zeggen dat nadat ik mijn theorie geleerd heb dat ik toch het verkeer op de fiets veel anders ervaar. Ik let veel meer op borden en op tekens op de weg en ik kan nu in 1 oogopslag zien wie er voorrang heeft (Ik heb nooit bromfietstheorie gedaan)
Succes! Had zelf vrij weinig moeite met de theorie, alleen moet ik de praktijk wel snel afronden voordat ik alle regels etc vergeten ben
pi_79744095
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

[..]

Succes! Had zelf vrij weinig moeite met de theorie, alleen moet ik de praktijk wel snel afronden voordat ik alle regels etc vergeten ben
Ik moet praktijk zelfs doen omdat m'n theorie anders verloopt(1 jaar geldig). Dat zou pas sad zijn
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:30:33 #297
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_79746220
pi_79746247
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ik moet praktijk zelfs doen omdat m'n theorie anders verloopt(1 jaar geldig). Dat zou pas sad zijn
Een vriendin van me had dat . Daarom heb ik mijn theorie niet gelijk in het begin gehaald (en omdat je voor gevaarherkenning toch beter wat rij-ervaring op kon doen :p ).
Tap tap tap
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:57:22 #299
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79747295
Ik had hem wel in het begin gehaald, maar ik wist ook dat ik soms 5 uur per week kon lessen! Dat scheelde dus wel! En ondanks dat ik die ervaring miste, had ik 24 goed van de 25 hoor bij gevaarsherkenning!

Het maakt je trouwens echt niet een sukkel hoor als je je theorie nog een keer moet halen, jammer is het wel!
pi_79748299
Gefeliciteerd 2na! en jammer house is a feeling!!!
volgens mij moet je toch echt wel een btje mazzel hebben, want wat ik gelezen heb heeft 2na het ook niet helemaal foutloos gedaan en toch geslaagd! terwijl house op t laatst nog zakte!...en ik zelf heb echt goede stukken gereden, snelweg supergoed, omkeeropdracht goed, geen ingrepen en toch gezakt doordat ik te veel aan de kanten reed en te laat naar de rechterbaan ging van de rotonde bij 3kwart afslaan...zijn net de laatste puntjes op de i...en sommige eximintatoren willen nou eenmaal een vette punt zien en anderen zijn tevreden met een licht streepje...ga je meteen weer examen aanvragen house?! en 2na....ik ben jaloers!!!! :p maar echt super!!! heb je al een auto?...zo niet, kan je de paas shows gaan afstruinen...!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')