Jij dacht aan het openen van de bovenste knopen van je blousje héquote:
Hmm dat is wel een goede tip ja. Helpt een flinke pluk borsthaar ook bij het krijgen van je rijbewijs?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij dacht aan het openen van de bovenste knopen van je blousje hé
(Dat was ook het eerste wat ik dacht)
Dat helpt alleen bij kerelsquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jij dacht aan het openen van de bovenste knopen van je blousje hé
(Dat was ook het eerste wat ik dacht)
Haha dat ligt eraan of je een wilde vrouwelijke examinator hebtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goede tip ja. Helpt een flinke pluk borsthaar ook bij het krijgen van je rijbewijs?
Gefeliciteeeeeerd!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:55 schreef 2na het volgende:
GESLAAAAAAAAAAAAAAGD! AHAHAHA
de rit was echt wazig, ik reed best goed (volgens mijn instructrice veels te gehaast) maar het ging wel,
Ik had een oudere examinator, en er werd me al verteld dat hij echt een brompot was, dus ik was aardig zenuwachtig!
Maar alles ging prima, paar domme foutjes, geen ingrepen! En uitieindelijk kwam ik vlakbij het CBR, toen ging ik achter een rij met vrachtautos staan omdat ik de volgende daar eraf moest.. Daar was hij het dus niet mee eens, ik werd een oud vrouwtje genoemd, iemand die geen initiatief durfde te tonen! Nou ik moest dus nog een paar meter, die gingen prima maar ik voelde de bui al hangen.. Maar schijnbaar deed ik het verder zo goed dat dit niks moest uitmaken! KORTOM
GESLAAGD HAHAHA!!LD:D:D:D:D
Dat was dus ook precies de reden waarom ik er voorbij wou, niet onnodig langzaam rijden/stilstaan!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Nu had je er achter moeten blijven, maar ik krijg altijd te horen: 'waarom blijf je achter die fietser, je had 'm makkelijk in kunnen halen?'
Heel herkenbaar. Soms heb ik het idee dat ik het nooit goed kan doen. Blijf je er achter dan had je er langs gekund en ga je er langs dan was het te gevaarlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Nu had je er achter moeten blijven, maar ik krijg altijd te horen: 'waarom blijf je achter die fietser, je had 'm makkelijk in kunnen halen?'
Offtopic : epic usernamequote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat was dus ook precies de reden waarom ik er voorbij wou, niet onnodig langzaam rijden/stilstaan!
quote:
Succes! Had zelf vrij weinig moeite met de theorie, alleen moet ik de praktijk wel snel afronden voordat ik alle regels etc vergeten benquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:08 schreef Satonkol het volgende:
Morgen Theorie, ik moet zeggen dat nadat ik mijn theorie geleerd heb dat ik toch het verkeer op de fiets veel anders ervaar. Ik let veel meer op borden en op tekens op de weg en ik kan nu in 1 oogopslag zien wie er voorrang heeft (Ik heb nooit bromfietstheorie gedaan)
Ik moet praktijk zelfs doen omdat m'n theorie anders verloopt(1 jaar geldig). Dat zou pas sad zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Succes! Had zelf vrij weinig moeite met de theorie, alleen moet ik de praktijk wel snel afronden voordat ik alle regels etc vergeten ben
Een vriendin van me had datquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik moet praktijk zelfs doen omdat m'n theorie anders verloopt(1 jaar geldig). Dat zou pas sad zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |