abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79700635
@ Jacobus nee ik heb ook geen faalangst, en het theorie examen heb ik ook in 1xgehaald!, maar daar kan je voor leren van te voren en verkeerssituaties zijn altijd anders!....maar echt ik vind dit echt verschrikkelijk!, terwijl ik autorijden echt leuk vind!! welke datum heb jij je examen? en welke CBR?
  maandag 29 maart 2010 @ 11:48:26 #227
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79700712
Je ruimteorientatie is ook zo subjectief als de pest hoor, dat kan per instructeur en examinator weer verschillen. Belangrijk is wel dat je je bewust bent van de situatie, dus niet vlak langs een auto gaan staan op een brede weg en ook niet de ruimte nemen op een smalle weg. Maar uiteindelijk blijft de beoordeling een mening van de examinator. Ze gaan (helaas? ) niet met een meetlint ff meten.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_79700729
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef MelR het volgende:
@ Jacobus nee ik heb ook geen faalangst, en het theorie examen heb ik ook in 1xgehaald!, maar daar kan je voor leren van te voren en verkeerssituaties zijn altijd anders!....maar echt ik vind dit echt verschrikkelijk!, terwijl ik autorijden echt leuk vind!! welke datum heb jij je examen? en welke CBR?
4 mei in Bussum!
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_79700886
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef Kimpossible het volgende:
Tuurlijk haal je het wel!

Ik ben ook een zenuwpees hoor, ik heb werkelijk nog nóóit iets niet gehaald , dus ik zou het echt neit trekken als ik zou zakken denk ik:P In dat opzicht heb ik wel een beetje faalangst, ik push mezelf altijd zo ver..

Waarom hij het examen nog niet aanvraagt is mij ook een raadsel; hij loopt me echt een beetje te kutten heb ik het idee, maar daardoor gaat mijn ontspannen benadering over in stress, waardoor ik fouten maak die ik niet meer mag maken (doorrijden bij gesloten verklaring bijvoorbeeld.) en voel ik me niet in m'n recht staan om hem te wijzen op het feit dat ik er klaar voor ben. Voor mijn gevoel verlies ik dan gewoon enorm mijn geloofwaardigheid.. (hoezo klaar voor, ik moest net nog ingrijpen bij die gesloten verklaring?! dat idee.) en daardoor duurt het allemaal flink langer dan geplanned. Ik zit inmiddels op 40 uur, deze week rijd ik 3 uurtjes..

Eigenlijk wacht ik dus gewoon op dé perfecte les, waarbij ik tig argumenten kan aanvoeren dat het zo goed is dat ik gewoon opkan en hij geen pietluttige voorbeeldjes al klaar heeft liggen om mij weer af te wimpelen..
ik ben 6jaar geleden 5x gezakt, ook voor BNOR..toen ben ik gestopt en nu weer begonnen, als ik iets eerder was begonnen had ik nog BNOR kunnen doen, maar heeel veel anders vond ik dat toen ook niet.
Maar je moet het gewoon zeggen dat je zo onderhand wel eens examen wilt doen!, hij betaald je extra lessen toch niet?, en als hij vind dat je er niet klaar voor bent dan moet hij met goede argumenten komen, iedereen doet weleens iets doms of let even niet op, en trouwens jij bepaalt zelf wanneer je wilt afrijden en 1 goede dag/actie zegt nog niet dat je goed bent en 1 domme/foute actie zegt nog niet dat je niet goed bent! het is het gevoel wat jij en hij. maar vooral JIJ er bij hebt. (zegt degene die vandaag WEER gezakt is wijs )
pi_79701020
Ik zit ondertussen op de 80 lesuren geloof ik Ik moet zelf aangeven wanneer ik wil afrijden, dus eeeh, tsja
Donderdag mag ik weer anderhalf uur lessen. Ik merk gewoon dat de lessen van twee uur eigenlijk te lang zijn, want als ik na anderhalf uur lessen nog een woonwijk word ingestuurd, gaat dat geheid fout.
Tap tap tap
pi_79701056
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit ondertussen op de 80 lesuren geloof ik Ik moet zelf aangeven wanneer ik wil afrijden, dus eeeh, tsja
Donderdag mag ik weer anderhalf uur lessen. Ik merk gewoon dat de lessen van twee uur eigenlijk te lang zijn, want als ik na anderhalf uur lessen nog een woonwijk word ingestuurd, gaat dat geheid fout.
80 lesuren Hoelang duurt een lesuur bij jou?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_79701070
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

4 mei in Bussum!
nee ik hoop toch echt wel dat ik vroeger kan! nog in april!!!
pi_79701085
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:58 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

80 lesuren Hoelang duurt een lesuur bij jou?
O, ik heb lessen van anderhalf a twee uur Met lesuren bedoel ik dan ook echt uren en geen lessen
Tap tap tap
  maandag 29 maart 2010 @ 12:00:51 #234
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_79701129
Heb sinds mei 2009 rijles. Iedere week 100 min. Moet 1 april afrijden..
pi_79701189
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:00 schreef MellaBella het volgende:
Heb sinds mei 2009 rijles. Iedere week 100 min. Moet 1 april afrijden..
succes!
  maandag 29 maart 2010 @ 12:04:05 #236
297615 MellaBella
pi_79701259
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:02 schreef MelR het volgende:

[..]

succes!
Thanks, ben wel zenuwachtig moet ik zeggen..
  maandag 29 maart 2010 @ 12:08:17 #237
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79701426
Jammer MelR dat je bent gezakt, lijkt me ook echt een klotegevoel!

Ik moet morgen afrijden, om 10:45 dus! Heb nu vandaag nog 2 lessen.. Ben inmiddels al een stuk minder gestrest dan ik hiervoor was.. Heb de meeste stress inmiddels wel kunnen verwerken, en morgen gaan we het wel zien! Ik ga goed slapen, heb al mijn lessen tot nu toe uitgerust gereden en heb er dus alles aan gedaan wat ik kon:) Mocht het niet lukken, dan is dat zo! Dan haal ik hem gewoon de 2de keer.. Maar ik hoop dat het morgen gewoon een feestje wordt..

Wie weet!:D
  maandag 29 maart 2010 @ 12:10:35 #238
297615 MellaBella
pi_79701512
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:08 schreef 2na het volgende:
Jammer MelR dat je bent gezakt, lijkt me ook echt een klotegevoel!

Ik moet morgen afrijden, om 10:45 dus! Heb nu vandaag nog 2 lessen.. Ben inmiddels al een stuk minder gestrest dan ik hiervoor was.. Heb de meeste stress inmiddels wel kunnen verwerken, en morgen gaan we het wel zien! Ik ga goed slapen, heb al mijn lessen tot nu toe uitgerust gereden en heb er dus alles aan gedaan wat ik kon:) Mocht het niet lukken, dan is dat zo! Dan haal ik hem gewoon de 2de keer.. Maar ik hoop dat het morgen gewoon een feestje wordt..

Wie weet!:D

Succes!!
  maandag 29 maart 2010 @ 12:11:58 #239
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79701563
Ik weet niet hoe rationeel jullie allemaal zijn maar statisisch gezien slaagt minder dan de helft de eerste keer. Niet om je onzeker te maken, maar meer dat het heel normaal is als het een keer fout loopt. Dat betekent niet dat je niet kunt rijden. Overigens maakt de examinator die je treft ook een hoop uit, dus raak niet te snel in de paniek over jezelf
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_79702008
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef twiFight het volgende:
Ik weet niet hoe rationeel jullie allemaal zijn maar statisisch gezien slaagt minder dan de helft de eerste keer. Niet om je onzeker te maken, maar meer dat het heel normaal is als het een keer fout loopt. Dat betekent niet dat je niet kunt rijden. Overigens maakt de examinator die je treft ook een hoop uit, dus raak niet te snel in de paniek over jezelf
onofficieel was dit niet mijn eerste keer...en ik raak niet in paniek, ik baal gewoon...en volgens mn instructeur had ik een goede rechtvaardige eximinatrice..(of hoe je dat schrijft) maar je hebt gelijk...het is ook een btje mazzel hebben! en niet de schuld bij de ander zoeken!..
pi_79703017
Heeft weinig met mazzel te maken in mijn optiek: goed is goed, fout is fout. Als je gewoon goed rijdt slaag je
pi_79703476
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:55 schreef BlackRhino het volgende:
Heeft weinig met mazzel te maken in mijn optiek: goed is goed, fout is fout. Als je gewoon goed rijdt slaag je
Oneens. Wat voor de ene examintor goed is, is voor de andere examinator niet goed genoeg.
pi_79703745
Na lang oefenen begin ik toch een beetje een gevoel voor gevarenherkenning te krijgen. Ik had eerst altijd rond de 11 goed en nu rond de 18
  maandag 29 maart 2010 @ 13:21:17 #244
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79703898
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Cherrylips,volgens mij kunnen wij elkaar een hand geven
Ik heb net de rijschool gebeld,voor weer 20 extra lessen.Dus nu heb ik een pakket van 40 gehad,20 extra lessen en nu wéér 20 extra lessen..Ook 80 dus
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  maandag 29 maart 2010 @ 14:01:04 #245
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_79705215
Oef, 80 lessen. Prijzige hobby

Ik maak me lichtelijk zorgen om mijn theorie. Ik kreeg boeken en een DVD bij mijn pakket, maar de lesmethode zuigt, als ze uberhaupt een methode hebben gebruikt, want ik vind het een bijelkaar geraapt zootje text en plaatjes, zonder enige samenhang. 4 paginas over brommobielen en bromfietsen, maar de rest uitleggen, ho maar
pi_79705558
Is theorie niet straightforward leren? Gewoon de regeltjes snappen die daar in het boek staan. Ik heb gewoone een ANWB theorieboek gekocht(volgende keer, dus voor rijbewijs A leen ik hem gewoon van de bibliotheek). Even leren en examens met de CD die er bij zat en voila, 2 foutjes

Succes in ieder geval, het is zeker te doen
  maandag 29 maart 2010 @ 14:14:29 #247
296848 2na
BoomTakHuis
pi_79705756
Nou, zojuist de laatste les gehad.. zou eigenlijk vanavond nog een les hebben! maar het ging net weer echt prima.. heerlijk! Zo moet ik morgen rijden zei ze:).. Dat voelde heel fijn om te horen! Nu nog even die zelfreflectie invullen! Dan ben ik er klaar voor!
  maandag 29 maart 2010 @ 14:36:39 #248
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79706537
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef twiFight het volgende:
Oef, 80 lessen. Prijzige hobby

Ik maak me lichtelijk zorgen om mijn theorie. Ik kreeg boeken en een DVD bij mijn pakket, maar de lesmethode zuigt, als ze uberhaupt een methode hebben gebruikt, want ik vind het een bijelkaar geraapt zootje text en plaatjes, zonder enige samenhang. 4 paginas over brommobielen en bromfietsen, maar de rest uitleggen, ho maar
Een prijzige hobby kun je het wel noemen inderdaad..1260,- voor mn 40 uur pakket mét examen.En nu twee keer 520,- voor 40 lessen in totaal.

Op de vorige pagina staat van mij een link naar een CD-rom die ik heb gebruikt,prima ding
Eind januari in een keer geslaagd voor m'n theorie
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_79707831
Net terug van m'n 6e les.
Instructrice zegt dat er goede vooruitgang in zit .
  maandag 29 maart 2010 @ 15:16:07 #250
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_79708011
GRRR!

Aan het begin van de les hadtie het over 'ja net zo goed als vorige week he, dan gaan we examen aanvragen!' Nu ja, ik had het al verwacht, hoewel ik weet dat het niet mag/kan: ik neem alle stress mee die auto in en daar door rijd ik minder comfortabel dan zou moeten (te schokkerig met de pedalen, te grote bewegingen bij het corrigeren van het stuur en dat soort zaken).

Ik kan mezelf wel schieten. Het schiet zó niet op en hoe meer druk ik op mezelf leg, hoe rotter ik rijd, maar ik ben het gewoon zo beu. Bah.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')