BELANGRIJKquote:DORDRECHT - De 12-jarige Milly Boele is dood gevonden in een tuin in Dordrecht. Dat meldt RTL Nieuws dinsdagavond. RTL zegt over een zeer betrouwbare bron te beschikken.
De politie is bezig met een onderzoek in en rond een woning twee huizen naast het ouderlijk huis van Milly. In de tuin wordt gegraven.
Eerder op de dag werd een buurman van Milly aangehouden, een 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond. De politie arresteerde de man nadat hij zich op het bureau gemeld had met informatie over de verdwijning. (ANP/DHE)
AUB!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen directe foto's van de verdachte plaatsen btw, link naar Telegraaf kan wel.
De zaak krijgt zoveel aandacht omdat dit in Nederland niet zo vaak gebeurt, wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Het gaat om de aandacht die de zaak krijgt, niet om het feit of de kans groter is dan een blanke 'vrouw' wordt ontvoerd
Precies.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De zaak krijgt zoveel aandacht omdat dit in Nederland niet zo vaak gebeurt, wel?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De zaak krijgt zoveel aandacht omdat dit in Nederland niet zo vaak gebeurt, wel?
Ook is op Google Maps te zien dat er geen tuin bij dit pand aanwezig is.quote:Opmaat
Schuilenburg 91, Dordrecht
Telefoonnummer 0900-8664
Opmaat is een thuiszorgorganisatie met spreekuren dieetadvisering in Dordrecht, Zwijndrecht, H.I. Ambacht, Ridderkerk, Barendrecht, Rhoon en Hoogvliet
Heb ik ook, dit is haast een absurd verhaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Stali het volgende:
[..]
True. Er valt inderdaad weinig over te zeggen ook. Ik ben schandalig benieuwd naar de achtergrond trouwens..
Gewoon willen weten, waarom.
ja, lees je inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:26 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Al iets bekend over zijn nationaliteit?
Weet ik veel, dat is speculeren. Misschien heeft de echte dader Milly wel bij hem begraven, en zag hij ineens omgewoelde aarde in een hoekje bij de straat in zijn tuin en is gaan graven en kwam tot de vreselijke ontdekking dat.... En zo zijn er nog 1000 opties.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wat zou die gouden tip dan moeten zijn? Ja hoi, mijn gouden tip is dat jullie in mijn achtertuin moeten gaan graven.
Oh, maar daar heeft hij ook gelijk in en natuurlijk heeft hij ook een hoop goede dingen gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb hem over een andere zaak wel eens gesproken en hij geeft ook aan dat hij praktisch alles aangrijpt om zaken op te lossen. Hij geeft daarbij ook aan dat hij niet gebonden is aan regels die de politie wel heeft.
Dus in zoverre kan het toch wel betrouwbare informatie zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heel simpel, je gaat tussen de buurtbewoners staan, vraagt wie daar woont, en ze zullen je gretig de naam vertellen.
Dan even googlen en klaar is je betrouwbare foto.
ja dit gebeurt best vaak in dordrecht, ze kunnen beter alle bruggen slopen en de tunnel dichtgooien dan lost het probleem zichzelf wel opquote:
touchéquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:26 schreef Maanvis het volgende:
Even voor alle moraalridders: FOK! doet net zo hard mee met het millygegeil. Wat doet zo'n bericht op de FOK! weblog, daar staat normaal nooit nieuws en nu ineens wel.
Erg naief, maar je bent vrij dat te denken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is helaas waar, maar je houdt als familie toch altijd hoop tot er echt zekerheid is lijkt me. Je moet wel, anders ga je de eerste dag er zelf al aan onderdoor denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef SteelDogg het volgende:
Idd. Daar gaat het om. In Nederland gebeurt dit eenmaal niet zo veel... Toen ik las over een vermissing, en het na 2 dagen nog niet opgelost was, ging ik al van het ergste uit. Puur omdat het niet zo lang kán duren mocht ze het overleven...
Of ze lag in een kelder/vakantiehuisje vastgeketend, dat kon ook nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef SteelDogg het volgende:
Idd. Daar gaat het om. In Nederland gebeurt dit eenmaal niet zo veel... Toen ik las over een vermissing, en het na 2 dagen nog niet opgelost was, ging ik al van het ergste uit. Puur omdat het niet zo lang kán duren mocht ze het overleven...
Mooi voorbeeld is die Michel S., de moordenaar van onder andere Jessica Laven. Die kreeg een heel opmerkelijk 'ongeluk'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen... Maar waar is dat nou eigenlijk op gebaseerd? Persoonlijke ervaring of aanname?
AUB!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen directe foto's van de verdachte plaatsen btw, link naar Telegraaf kan wel.
Conspiracy!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:26 schreef Adolecens het volgende:
Wat raar, op de kadaster gegevens zie je duidelijk staan wat nummer 91 is.
[ afbeelding ]
Als je dan vervolgens op Google Streetview kijkt bij nummer 91 lijkt dat meer op een bedrijf dan een huis.
[..]
Ook is op Google Maps te zien dat er geen tuin bij dit pand aanwezig is.
Bij Live Maps is in vogelvluchtweergave nog meer te zien over het betreffende pand. Het lijtk me niet dat hier een agent of iemand anders woont, maar het een bedrijfspand is.
Opmerkelijk...
Naja, ze kon/kan natuurlijk ook in een kelder zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef SteelDogg het volgende:
Het is gewoon de hang naar sensatie ten koste van anderen waar het om draait. Niet alleen op FOK maar ook bij de NOS, RTL, NU, Telegraaf en vele anderenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:26 schreef Maanvis het volgende:
Even voor alle moraalridders: FOK! doet net zo hard mee met het millygegeil. Wat doet zo'n bericht op de FOK! weblog, daar staat normaal nooit nieuws en nu ineens wel.
Kavel is niet per se huisnummer, denk ik?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:26 schreef Adolecens het volgende:
Wat raar, op de kadaster gegevens zie je duidelijk staan wat nummer 91 is.
Ja, is iets uit een film ofzo. Meisje paar huizen van haar eigen woning, dood en begraven. Brrr....lijkt me ook gewoon verschrikkelijk voor die ouders. Sowieso als je kind ontvoert en dood teruggevonden worden. Maar dan zooo fucking dichtbij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb ik ook, dit is haast een absurd verhaal.
Een transsexueel uit Kalmukkië is het toch?quote:
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn, ik maak dan ook niemand af, het is mij alleen te toevallig allemaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is speculeren. Misschien heeft de echte dader Milly wel bij hem begraven, en zag hij ineens omgewoelde aarde in een hoekje bij de straat in zijn tuin en is gaan graven en kwam tot de vreselijke ontdekking dat.... En zo zijn er nog 1000 opties.
Eerst bewijs en een rechterlijke uitspraak die hem schuldig verklaard, en dan pas mag je iemand afmaken lijkt me.
Het adres is vanavond breed uitgemeten in de media.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef Maanvis het volgende:
Adolescens, het adres is nog helemaal niet bekend toch!!
Ehmz, nee dan mag je hem niet afmaken. Dan mag je hem in het gevang stoppenquote:Eerst bewijs en een rechterlijke uitspraak die hem schuldig verklaard, en dan pas mag je iemand afmaken lijkt me.
-oost, om precies te zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Een transsexueel uit Kalmukkië is het toch?
Jawel en kijk op streetview. Gegevens kloppen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Kavel is niet per se huisnummer, denk ik?
Die sites zijn nieuwssites en dit is nieuws.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het is gewoon de hang naar sensatie ten koste van anderen waar het om draait. Niet alleen op FOK maar ook bij de NOS, RTL, NU, Telegraaf en vele anderen
En daar mag je inderdaad vraagtekens bij zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |