Lol!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
De enige keer dat de politie een keer iets oplost, komt het van binnenuit.
Nou is 'logisch nadenken' en Peter R. niet bepaald een vaak genoemde combinatie, dus in die zin wel knap...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Well fucking duh...
Iedereen die zich een beetje verdiept in ontvoerde kinderen etc weet dat na 48u de kans op het kind levend terugvinden vrijwel nihil is. Zeker als er binnen 24u niet bericht is uitgedaan naar de ouders voor losgeld oid. Dat is gewoon logisch nadenken.
Misschien is ze wel door de gehaktmolen gedraaid en verwerkt tot worstjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef shmoopy het volgende:
Ja, misschien ligt ze wel in stukken begraven, dat het daarom zolang duurt.
Klinkt te debiel voor woorden, maar het gebeurt in deze wereld.
Hee Vosss wanneer gaan we zuipen en daarna pliesieagenten meppen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil eik meer gehijg van jou Femke, met je valse lucht![]()
Jawel, want hij is Peter R. Hij weet altijd meer dan jij of ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
Dat gespeculeer van Peter R. is een beetje jammer. Hij weet niet meer dan wij nu weten.
Die theorie gaat er wel van uit dat het om een aantrekkelijke blanke meid moet gaan.quote:
Wat zou die gouden tip dan moeten zijn? Ja hoi, mijn gouden tip is dat jullie in mijn achtertuin moeten gaan graven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mee eens. Misschien had die gast alleen maar een gouden tip en wordt hij nu verhoord, zolang er geen 100% zekerheid is mag je iemand niet aan de schandpaal nagelen in mijn ogen. Als hij de dader is, dan is wat mij betreft alles toegestaan, maar niet eerder dan dat 100% vast staat.
Natalee was ook niet aantrekkelijk. "onschuldig" is een beter woord.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die theorie gaat er wel van uit dat het om een aantrekkelijke blanke meid moet gaan.
Met alle respect, maar dat is nu niet het geval.
De media besteedt er zoveel aandacht aan nu dankzij dat amber alert eerder.
Verhuizen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef vencodark het volgende:
Pff, een paar huizen van dr ouders vandaan.Hoe ga je daar als ouders nog meer om. Damn.
True. Er valt inderdaad weinig over te zeggen ook. Ik ben schandalig benieuwd naar de achtergrond trouwens.quote:
Er werd eerder gezegd dat hij ook verdachte was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mee eens. Misschien had die gast alleen maar een gouden tip en wordt hij nu verhoord, zolang er geen 100% zekerheid is mag je iemand niet aan de schandpaal nagelen in mijn ogen. Als hij de dader is, dan is wat mij betreft alles toegestaan, maar niet eerder dan dat 100% vast staat.
Inderdaad, Ja hoi, laatst was hier iemand en die heeft een lijk in mijn tuin begravenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Wat zou die gouden tip dan moeten zijn? Ja hoi, mijn gouden tip is dat jullie in mijn achtertuin moeten gaan graven.
Heel simpel, je gaat tussen de buurtbewoners staan, vraagt wie daar woont, en ze zullen je gretig de naam vertellen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe telegraaf aan die info komt
Nou vanavond ben ik niet in de mood. Zie mijn topic in KLBquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee Vosss wanneer gaan we zuipen en daarna pliesieagenten meppen.
Klopt, maar als de rechter hem schuldig acht dan is het voor mij 100% en dan mag je schrijven en doen wat je wil. Maar niet zoals nu al direct.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook dan niet imho. De rechter veroordeelt een verdachte, niet de media.
Het gaat om de aandacht die de zaak krijgt, niet om het feit of de kans groter is dan een blanke 'vrouw' wordt ontvoerdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
Al dat gezeik over missing white woman syndrome. Zaken als deze komen bijna nooit voor in Nederland, en aangezien er meer blanken dan zwarten wonen zal het most likely wel een white woman zijn ja.
Daar kom ik in het volgende topic op terugquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heel simpel, je gaat tussen de buurtbewoners staan, vraagt wie daar woont, en ze zullen je gretig de naam vertellen.
Dan even googlen en klaar is je betrouwbare foto.
Sorry maar ik zie deze media hype niet snel gebeuren als het een donker meisje betreft uit de Bijlmer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Bellatrix het volgende:
Al dat gezeik over missing white woman syndrome. Zaken als deze komen bijna nooit voor in Nederland, en aangezien er meer blanken dan zwarten wonen zal het most likely wel een white woman zijn ja.
De zaak krijgt zoveel aandacht omdat dit in Nederland niet zo vaak gebeurt, wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:24 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Het gaat om de aandacht die de zaak krijgt, niet om het feit of de kans groter is dan een blanke 'vrouw' wordt ontvoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |