En gelijk heeft ze, het zal je kind maar zijn waarvan de (waarschijnlijke) moord tussen shownieuws items door besproken wordtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef DaverzNL het volgende:
FemkeHalsema
Mag ik even kwijt dat ik het mediagehijg rond een klein meisje (privedrama) nogal onsmakelijk vind
2 minutes ago via PockeTwit
Ik vraag me af hoe telegraaf aan die info komtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het echt walgelijk dat de verdachte nu al aan de schandpaal wordt genageld in onze mediamaatschappij.... laat het recht gewoon zijn werk doen....
wat dat betreft ben ik het wel eens met femke halsema, je kunt er niet omheen met al die media en niets is te controleren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het echt walgelijk dat de verdachte nu al aan de schandpaal wordt genageld in onze mediamaatschappij.... laat het recht gewoon zijn werk doen....
Dit dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef shmoopy het volgende:
Geen directe foto's van de verdachte plaatsen btw, link naar Telegraaf kan wel.
Well fucking duh...quote:
Wie denk je dat er opneemt? "Hai, met Sander"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweet met Tel.nr is verwijderd
Maarja, ik heb screen
Ja die weet het allemaal weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:14 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Gelukkig had Peter het allemaal al lang voorspeld.
Ja, heb je gelijk in. Soms kan ik het hebben maar nu helemaal niet. Alsof meneer het allemaal allang wist.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kenmerkend voor Peter R. De Vries, die doet in bepaalde gevallen ook meer kwaad dan goed.
Mee eens. Misschien had die gast alleen maar een gouden tip en wordt hij nu verhoord, zolang er geen 100% zekerheid is mag je iemand niet aan de schandpaal nagelen in mijn ogen. Als hij de dader is, dan is wat mij betreft alles toegestaan, maar niet eerder dan dat 100% vast staat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nattevingerwerk. Zal niet de eerste keer zijn dat "per ongeluk" een verkeerde foto/naam wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe telegraaf aan die info komt
ehm, beter achter de tralies.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pak de volgende keer een meisje van je eigen leeftijd, lafaard.![]()
Beter nog: laat ze gewoon met rust.
Ik wil eik meer gehijg van jou Femke, met je valse luchtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef DaverzNL het volgende:
FemkeHalsema
Mag ik even kwijt dat ik het mediagehijg rond een klein meisje (privedrama) nogal onsmakelijk vind
2 minutes ago via PockeTwit
Tsja moet toch wat met zulk nieuws.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, fijn dat een politieman zelf de gouden tip gaf.
"Ik ben effe druk nu, maar spreek iets in en ik bel je snel terug."quote:
quote:
Ik heb hem over een andere zaak wel eens gesproken en hij geeft ook aan dat hij praktisch alles aangrijpt om zaken op te lossen. Hij geeft daarbij ook aan dat hij niet gebonden is aan regels die de politie wel heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, heb je gelijk in. Soms kan ik het hebben maar nu helemaal niet. Alsof meneer het allemaal allang wist.
Hij moest nu natuurlijk ook snel schakelen naar een ander praatje dan hij voor vanavond had voorbereid maar het is vreselijk.
Ook dan niet imho. De rechter veroordeelt een verdachte, niet de media.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mee eens. Misschien had die gast alleen maar een gouden tip en wordt hij nu verhoord, zolang er geen 100% zekerheid is mag je iemand niet aan de schandpaal nagelen in mijn ogen. Als hij de dader is, dan is wat mij betreft alles toegestaan, maar niet eerder dan dat 100% vast staat.
Zoiets doe je toch nooit goed. Het zou pas echt raar zijn als die amber alerts bij iedereen op de beeldschermen verschijnen en er helemaal NIETS in de media verschijnt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze, het zal je kind maar zijn waarvan de (waarschijnlijke) moord tussen shownieuws items door besproken wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |