quote:Witte tent in tuin: 'Milly dood gevonden vlakbij ouderlijk huis'
dinsdag 16 maart 2010 21:35
Milly Boele is vanavond levenloos aangetroffen vlakbij haar ouderlijk huis in Dordrecht. Dat meldt RTL-journalist Frits Wester zojuist op Twitter. De politie zou aan het graven zijn in een tuin bij het huis dat sinds vanavond onderzocht wordt.
Milly is nog altijd zoek
UPDATE 22.10: Antoin Peeters (RTL) weet te melden dat de tuin waar politie en recherche onderzoek doen, van een agent is.
Update 22.04: NOS Journaal meldt dat er 'mannen in witte pakken' rondlopen. De politie wil niet zeggen of er verdachten zijn aangehouden. Voor 24.00 uur komt de politie met meer informatie.
Update 21.58: RTL-verslaggever ter plaatse, Antoin Peeters, zegt op Twitter een 'witte tent' te zien 'met veel licht eronder'.
Update 21.30: Frits Wester twittert dat Milly dood gevonden is: 'vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws.'
De politie heeft berichten over haar dood nog niet bevestigd, meldt RTL Nieuws in de extra uitzending.
Dinsdagavond begon de politie aan een huiszoeking in en rondom een huis in de buurt van waar Milly Boele (12) met haar ouders woonde. Zij verdween afgelopen woensdag en is sindsdien vermist.
Groen zeil
De politie meldde dinsdagavond dat ze 'over belangrijke informatie' beschikt. Een team is aan de slag gegaan ter hoogte van de Schuilenburg, huisnummer 91. Het huis dat wordt onderzocht, is afgezet met hekken met groen zeil. De omstanders - een honderdtal ramptoeristen en journalisten - kunnen op deze manier niets zien.
Dat zeggen veel mensen... Maar waar is dat nou eigenlijk op gebaseerd? Persoonlijke ervaring of aanname?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wedden van wel als je in die gevangenis even rondfluistert dat hij degene is waar Millie gevonden is.
In gevangenissen word je dan echt niet goed ontvangen hoor.. Zelfs de meest geharde criminelen kunnen er niet tegen als iemand een kind wat heeft aangedaan. Living Hell voor die gast dan.
Maar ze is TWAALF, dat kan toch nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Plausibele theorie. I'm holding that thought. Vrij frappante zaak tot nu toe..
Ze beginnen vroeg tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Mestras het volgende:
[..]
Maar ze is TWAALF, dat kan toch niet
dat vraag ik mij ook altijd af.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen... Maar waar is dat nou eigenlijk op gebaseerd? Persoonlijke ervaring of aanname?
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Corkscrew het volgende:
Nova meldt dat het ANP meldt dat RTL meldt dat bronnen binnen de politie melden dat Milly dood is.
Wederom policy.quote:
ik zou zo stil ervan worden dat ik niet eens meer naar buiten zou durvenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, stel jij woont de straat ernaast, zou jij niet even gaan kijken?
Bij één van mijn vorige banen werkte een meneer die zo ongeveer alle gevangenissen van binnen gezien had (ja, hij had zijn bijlmerpasje nog in zijn overall zittenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen... Maar waar is dat nou eigenlijk op gebaseerd? Persoonlijke ervaring of aanname?
hoelaat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Toad het volgende:
extra journaal straks bij RTL4
vast een spuit 11
erg hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Die appieflappie reportages door de Milly fragmenten heen.
Jij wil niet weten waar meisjes van twaalf tegenwoordig al mee bezig zijn, heb zelf dochter van die leeftijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Mestras het volgende:
[..]
Maar ze is TWAALF, dat kan toch niet
ik denk dat dat vooral in amerika is, in nederland is dat niet zo erg volgens mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
ahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij één van mijn vorige banen werkte een meneer die zo ongeveer alle gevangenissen van binnen gezien had (ja, hij had zijn bijlmerpasje nog in zijn overall zitten) en die vertelde dat mij.
Gast, asjeblieft, het idee alleen al...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik denk dat ze verminkt/onthoofd is. Ik vermoed dat door de afwachtend houding van het officiele kanaal van de politie, ze kunnen/konden haar waarschijnlijk niet goed identificeren.
Om heel eerlijk te zijn, op die foto's op haar hyves ziet ze er niet uit als het meest koosjere type.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Ludacriss het volgende:
Als die gast 26 jaar is zou het kunnen dat ze misschien wel iets met elkaar hadden ondanks het leeftijds verschil?
Hij sloot hem ook niet schat,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wederom policy.
Diegene die het topics sluit opent een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |