Kun je linkjes naar de betreffende berichten geven en even quoten welke delen je stigmatiserend vindt? Volgens mij valt het allemaal heel erg mee en stel je je vreselijk aan.quote:Getuige al die domme en stigmatiserende berichten in de media over PVV en Geert Wilders in het bijzonder?
Doe eens niet zo dom met je open deur reactiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kun je linkjes naar de betreffende berichten geven en even quoten welke delen je stigmatiserend vindt? Volgens mij valt het allemaal heel erg mee en stel je je vreselijk aan.
Als je redenatie al klopt, lees deze intressante link eens doorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dom met je open deur reactieZat topics te vinden hier op fok, en uiteraard weet jij die berichten wel over PVV & Wilders, o.a. dat het een racist is, enz enz.
Ik stel gewoon dat ik duidelijke overeenkomsten zie tussen propaganda gevoerd door Goebbels & nazi's, en de wijze waarop de media net zoals in 2001/2002 bezig was om LPF zwart te maken en Pim te stigmatiseren en te demoniseren.
We weten het nog maar al te goed, maar willen het vergeten?
Deze dan:
En Adje komt terug, want dat wil Cohen. Deze enge man komt terug. Goed bezig Nederland
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef RitseB het volgende:
Meneer gaat wel heel erg snel aan de haal met godwins-law
Kijk dit nog eens door, staat Wilders hetzelfde te wachten mede dankzij de invloed van linkse media die Wilders demoniseert?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als je redenatie al klopt, lees deze intressante link eens door
http://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Volgens mij moet jij eens een geschiedenisboek openslaan. Al heeft dat waarschijnlijk nog geen zin, omdat je verkeerde verbanden legt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo dom met je open deur reactieZat topics te vinden hier op fok, en uiteraard weet jij die berichten wel over PVV & Wilders, o.a. dat het een racist is, enz enz.
Ik stel gewoon dat ik duidelijke overeenkomsten zie tussen propaganda gevoerd door Goebbels & nazi's, en de wijze waarop de media net zoals in 2001/2002 bezig was om LPF zwart te maken en Pim te stigmatiseren en te demoniseren.
Het komt inderdaad wel eens in het nieuws dat Wilders weer eens een racist/fascist wordt genoemd, maar geef eens een voorbeeld waar iets dergelijks door een medium zelf wordt gesteld. Anders kun je ook zeggen dat de NOS een jihad voert als ze berichten over (de ideologie van) Al Qa'ida.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
We weten het nog maar al te goed, maar willen het vergeten?
Deze dan:
En Adje komt terug, want dat wil Cohen. Deze enge man komt terug. Goed bezig Nederland
wilders staat hetzelfde te wachten als hitler?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Kijk dit nog eens door, staat Wilders hetzelfde te wachten mede dankzij de invloed van linkse media die Wilders demoniseert?
Tuurlijk, kijk ik doe al geen moeite meer met jou. Aangezien jij allang bent geindoctrineerd en gehersenspoelt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eens een geschiedenisboek openslaan. Al heeft dat waarschijnlijk nog geen zin, omdat je verkeerde verbanden legt.
Heb je mijn link ook gelezen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Kijk dit nog eens door, staat Wilders hetzelfde te wachten mede dankzij de invloed van linkse media die Wilders demoniseert?
Je snapt toch zelf ook wel dat de zogenaamde verbanden die je legt kant noch wal raken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kijk ik doe al geen moeite meer met jou. Aangezien jij allang bent geindoctrineerd en gehersenspoelt.
Het feit dat Wilders niet aan tafel wil bij Pauw & Witteman bijvoorbeeld. Wekenlang werden er van die flauwe aannames gedaan, het was constant Wilders dit, Wilders dat. En wat te denken van programma's als Zembla. En dan gaan vragen om voorbeelden. Ik zei al, flikker op met die open deur. Je weet dondersgoed waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Het komt inderdaad wel eens in het nieuws dat Wilders weer eens een racist/fascist wordt genoemd, maar geef eens een voorbeeld waar iets dergelijks door een medium zelf wordt gesteld. Anders kun je ook zeggen dat de NOS een jihad voert als ze berichten over (de ideologie van) Al Qa'ida.
ben bang dat dit niet lang open blijftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:08 schreef Steeven het volgende:
De WO2 vergelijkingen worden al in de OP gemaakt, dat belooft veel goeds. Tvp ter vermaak.
De moeder van Balkenende heeft wel eens bij P&W gezeten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
De broer of zus van Balkenende? Van Wouter Bos? Van Cohen? Ik heb ze niet gezien. En het was wederom een stigmatisrende uitzending om Wilders in een kwaad daglicht te plaatsen aangezien deze broer het sowieso al niet eens was met zijn broer. Dat heet ook wel goedkoop scoren aan de linkerzijde.
Ah, interessant argument. Users die het niet met je eens zijn, zijn geïndoctrineerd en gehersenspoeld, en dus users die niet geïndoctrineerd en gehersenspoeld zijn, zijn het met je eens en dus is er geen discussie mogelijk. Jij hebt altijd gelijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kijk ik doe al geen moeite meer met jou. Aangezien jij allang bent geindoctrineerd en gehersenspoelt.
Uiteraard, getuige het aantal anti-PVV & Wilderstopics die in delen zijn gepubliceerd op dit forum. Een 2e deel van deze gaat er niet aankomen nee, aangezien de linkse laffe fok!elite te bang is om de waarheid onder ogen te zien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ben bang dat dit niet lang open blijft
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Een 2e deel van deze gaat er niet aankomen nee, aangezien de linkse laffe fok!elite te bang is om de waarheid onder ogen te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |