abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:03:28 #1
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79234357
Getuige al die domme en stigmatiserende berichten in de media over PVV en Geert Wilders in het bijzonder?

Koren op de molen van partijen als PVDA, Groenlinks en D'66? Aangezien de linkse media zoals bij de publieke omroep medewerkers bevatten die vaak op linkse partijen stemmen is het wel duidelijk dat met name de PVDA een vinger in de pap heeft bij de linkse media.

Ik zie echter wel overeenkomsten met de man die aan de wieg stond van de propaganda, Joseph Goebbels. Het enige wat ik nog net mis, maar wat nog wel gaat komen uit de mond van Job Cohen is: "Wollt Ihr den totalen Krieg?" tegen PVV en Geert Wilders. Dus dat gaat nog een leuke campagne worden. Maar dit terzijde.

Om te illustreren met wat ik bedoel, zet ik hem hier nog maar eens neer:

Dus PVDA stemmertjes, trek dat boete kleed eens aan, en kom er voor uit. Dat gestigmatiseer constant lijkt enorm op de propaganda die Goebbels ook voerde tegen de Joden. Nog even, en ook PVV stemmers moeten er aan geloven. Ineens is er een klopjacht op alles en iedereen die ooit te kennen heeft gegeven enige symphatie voor Wilders enof de PVV te hebben. Nouja, dat soort taferelen waren er al.

We weten immers wat deze stigmatisering teweeg heeft gebracht met de LPF. Dankzij diezelfde flauwe linkse propaganda moest Pim Fortuyn eraan geloven. Of heeft de media minder politieke invloed? Gezien die berichtenstroom constant over PVV en Geert Wilders ben ik benieuwd naar de tegenargumenten...

[ Bericht 7% gewijzigd door Gillette_M5 op 16-03-2010 23:34:03 (typo) ]
Scheer je weg!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:05:16 #2
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79234465
IBTL
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:05:33 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_79234490
De Wilders-voorbeelden uit de OP hebben te maken met mensen die iets op internet gooien, die kun je ook over Bos vinden, en hebben niets met de 'linkse media' te maken. Verder slaat een vergelijking tussen kritiek op Wilders en Joden trachten uit te roeien nergens op - de vergelijking tussen Wilders' stigmatisering van moslims en Jodenvervolging lijkt me dan nog eerlijker.
pi_79234586
Ah weer een dom topic van ons scheermesje. Ben benieuwd in welke bochten hij zich vandaag weer wringt
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79234636
Gelukkig moeten ze bij de PVV niks van stigmatisering hebben.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:08:17 #6
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79234646
oh trouwens gilette.

waarom associeer je "arbeit macht frei" met de PvdA? de PvdA staat voor werk en de PVV niet?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_79234666
De WO2 vergelijkingen worden al in de OP gemaakt, dat belooft veel goeds . Tvp ter vermaak.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:12:12 #8
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_79234875
'De linkse media'
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_79234876
quote:
Getuige al die domme en stigmatiserende berichten in de media over PVV en Geert Wilders in het bijzonder?
Kun je linkjes naar de betreffende berichten geven en even quoten welke delen je stigmatiserend vindt? Volgens mij valt het allemaal heel erg mee en stel je je vreselijk aan.
pi_79234896
Arbeit macht frei associeren met de PvdA

Sowieso, die hele OP
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:12:51 #11
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_79234916
Meneer gaat wel heel erg snel aan de haal met godwins-law
Do androids dream of electric sheep?
pi_79235084
Trouwens, Gillette. Je weet hopelijk dat 'Arbeit macht Frei' geen slogan was van de NSDAP.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:18:34 #13
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79235214
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kun je linkjes naar de betreffende berichten geven en even quoten welke delen je stigmatiserend vindt? Volgens mij valt het allemaal heel erg mee en stel je je vreselijk aan.
Doe eens niet zo dom met je open deur reactie Zat topics te vinden hier op fok, en uiteraard weet jij die berichten wel over PVV & Wilders, o.a. dat het een racist is, enz enz.

Ik stel gewoon dat ik duidelijke overeenkomsten zie tussen propaganda gevoerd door Goebbels & nazi's, en de wijze waarop de media net zoals in 2001/2002 bezig was om LPF zwart te maken en Pim te stigmatiseren en te demoniseren.

We weten het nog maar al te goed, maar willen het vergeten?

Deze dan:

En Adje komt terug, want dat wil Cohen. Deze enge man komt terug. Goed bezig Nederland
Scheer je weg!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:20:00 #14
182714 RitseB
pi_79235279
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:18 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Doe eens niet zo dom met je open deur reactie Zat topics te vinden hier op fok, en uiteraard weet jij die berichten wel over PVV & Wilders, o.a. dat het een racist is, enz enz.

Ik stel gewoon dat ik duidelijke overeenkomsten zie tussen propaganda gevoerd door Goebbels & nazi's, en de wijze waarop de media net zoals in 2001/2002 bezig was om LPF zwart te maken en Pim te stigmatiseren en te demoniseren.

Deze dan:

En Adje komt terug, want dat wil Cohen. Deze enge man komt terug. Goed bezig Nederland
Als je redenatie al klopt, lees deze intressante link eens door

http://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
  Redactie Frontpage dinsdag 16 maart 2010 @ 23:21:30 #15
145738 superworm
is erbij
pi_79235340
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef RitseB het volgende:
Meneer gaat wel heel erg snel aan de haal met godwins-law
Misschien heeft hij een loophole in de wet weten te vinden - een discussie ermee begínnen, da's nieuw.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:22:28 #16
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79235375
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef RitseB het volgende:

[..]

Als je redenatie al klopt, lees deze intressante link eens door

http://nl.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_Hitlerum
Kijk dit nog eens door, staat Wilders hetzelfde te wachten mede dankzij de invloed van linkse media die Wilders demoniseert?

Scheer je weg!
pi_79235377
quote:

[..]

Volgens mij moet jij eens een geschiedenisboek openslaan. Al heeft dat waarschijnlijk nog geen zin, omdat je verkeerde verbanden legt.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:22:46 #18
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_79235392
quote:

[..]

Deze dan:

Het komt inderdaad wel eens in het nieuws dat Wilders weer eens een racist/fascist wordt genoemd, maar geef eens een voorbeeld waar iets dergelijks door een medium zelf wordt gesteld. Anders kun je ook zeggen dat de NOS een jihad voert als ze berichten over (de ideologie van) Al Qa'ida.
Wie dit leest is alfabeet.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:23:27 #19
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79235427
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Kijk dit nog eens door, staat Wilders hetzelfde te wachten mede dankzij de invloed van linkse media die Wilders demoniseert?

wilders staat hetzelfde te wachten als hitler?

dinsdag 16 maart 2010 @ 23:23:30 #20
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79235430
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij moet jij eens een geschiedenisboek openslaan. Al heeft dat waarschijnlijk nog geen zin, omdat je verkeerde verbanden legt.
Tuurlijk, kijk ik doe al geen moeite meer met jou. Aangezien jij allang bent geindoctrineerd en gehersenspoelt.
Scheer je weg!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:24:42 #21
182714 RitseB
pi_79235499
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Heb je mijn link ook gelezen?
pi_79235545
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Tuurlijk, kijk ik doe al geen moeite meer met jou. Aangezien jij allang bent geindoctrineerd en gehersenspoelt.
Je snapt toch zelf ook wel dat de zogenaamde verbanden die je legt kant noch wal raken?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:27:34 #23
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79235669
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:22 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Het komt inderdaad wel eens in het nieuws dat Wilders weer eens een racist/fascist wordt genoemd, maar geef eens een voorbeeld waar iets dergelijks door een medium zelf wordt gesteld. Anders kun je ook zeggen dat de NOS een jihad voert als ze berichten over (de ideologie van) Al Qa'ida.
Het feit dat Wilders niet aan tafel wil bij Pauw & Witteman bijvoorbeeld. Wekenlang werden er van die flauwe aannames gedaan, het was constant Wilders dit, Wilders dat. En wat te denken van programma's als Zembla. En dan gaan vragen om voorbeelden. Ik zei al, flikker op met die open deur. Je weet dondersgoed waar ik het over heb.

Pauw & Witteman maakte de fout door de broer van Geert Wilders uit te nodigen. Hoe doorzichtig kun je zijn? En een goed voorbeeld. Want wanneer hebben zij nou de broer of zus van een andere politicus uitgenodigd?

De broer of zus van Balkenende? Van Wouter Bos? Van Cohen? Ik heb ze niet gezien. En het was wederom een stigmatisrende uitzending om Wilders in een kwaad daglicht te plaatsen aangezien deze broer het sowieso al niet eens was met zijn broer. Dat heet ook wel goedkoop scoren aan de linkerzijde.
Scheer je weg!
pi_79235686
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:08 schreef Steeven het volgende:
De WO2 vergelijkingen worden al in de OP gemaakt, dat belooft veel goeds . Tvp ter vermaak.
ben bang dat dit niet lang open blijft
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_79235775
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
De broer of zus van Balkenende? Van Wouter Bos? Van Cohen? Ik heb ze niet gezien. En het was wederom een stigmatisrende uitzending om Wilders in een kwaad daglicht te plaatsen aangezien deze broer het sowieso al niet eens was met zijn broer. Dat heet ook wel goedkoop scoren aan de linkerzijde.
De moeder van Balkenende heeft wel eens bij P&W gezeten.
pi_79235791
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ah, interessant argument. Users die het niet met je eens zijn, zijn geïndoctrineerd en gehersenspoeld, en dus users die niet geïndoctrineerd en gehersenspoeld zijn, zijn het met je eens en dus is er geen discussie mogelijk. Jij hebt altijd gelijk!
I´m back.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:30:23 #27
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79235818
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ben bang dat dit niet lang open blijft
Uiteraard, getuige het aantal anti-PVV & Wilderstopics die in delen zijn gepubliceerd op dit forum. Een 2e deel van deze gaat er niet aankomen nee, aangezien de linkse laffe fok!elite te bang is om de waarheid onder ogen te zien.
Scheer je weg!
pi_79236204
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar die overeenkomsten met Goebbels dan uit bestaan. Je zegt dat het je eraan doet denken, dat je overeenkomsten ziet. Vertel, waaruit bestaan die overeenkomsten dan? Welke elementen van Goebbels zie je terug?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 23:39:31 #29
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_79236258
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Een 2e deel van deze gaat er niet aankomen nee, aangezien de linkse laffe fok!elite te bang is om de waarheid onder ogen te zien.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_79236332
Welke linkse media?
Hier alvast even een lijst van rechtse media:
Telegraaf
NRC
Algemeen Dagblad
Finacieel dagblad
Bijna alle lokale kranten
Alle commerciele omroepen
EO, NCRV, AVRO, TROS, KRO
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties