Ik ga er iig nog wel eentje maken ja, en mss nog wel meer, lijkt me wel heel leuk staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:50 schreef Stiemie het volgende:
Jeetje wat haken jullie allemaal snel zegEn wat issie leuk geworden BE. Maak je er nu ook zo'n mandje vol van?
Ja ik vond dat mandje vol ook zo schattigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga er iig nog wel eentje maken ja, en mss nog wel meer, lijkt me wel heel leuk staan.
mij leren hakenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:47 schreef Muck het volgende:
Thanks!
En BE, je konijn
Nu weet ik al wat mijn volgende project gaat zijn
vingerhaken lukt je al niet, druifquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:02 schreef Brighteyes het volgende:
Kontjes weer dicht en zonder zware billetjes naar de inzameling.![]()
Wauw! En jij was net begonnen toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:06 schreef Stiemie het volgende:
Vicky wat knap zeg dat konijn! En meteen goedgekeurd![]()
Nou mijn hartje is afEn als je heel hard je best doet en bij het juiste tegemoet komende licht door je wimperharen kijkt, lijkt het in de verre verte op een hartje
Maar he mijn allereerste haakwerk is af!
* trots is
[ afbeelding ]
Je wilt niet weten hoe vaak ik mijn slofje en de bandjes al uit heb gehaaldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:12 schreef Stiemie het volgende:
Ja ik haak sinds gisteravondBen alleen nog niet tevreden over de netheid want het is wel een erg rommelig gebeuren zo. Ik heb 'm nu met een haaknaald 4 gedaan. Nu heb ik ook nog een maat 3. Wordt het hartje dan kleiner? Of alleen strakker?
Lang leve de internetfilmpjes met uitleg en 7x uithalen en opnieuw beginnen![]()
Kleiner én strakker.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:12 schreef Stiemie het volgende:
Ja ik haak sinds gisteravondBen alleen nog niet tevreden over de netheid want het is wel een erg rommelig gebeuren zo. Ik heb 'm nu met een haaknaald 4 gedaan. Nu heb ik ook nog een maat 3. Wordt het hartje dan kleiner? Of alleen strakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |