abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:15:34 #1
279894 winka
There is no place like home..
pi_79227738
Deeltje 299

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl
Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.
Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door winka op 16-03-2010 21:21:03 ]
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:18:56 #2
279894 winka
pi_79227938
Zo het is toch gelukt

-edit- nu moet ik zeker ook de laatste posts quoten of een sprankelende samenvatting daarvan geven

[ Bericht 57% gewijzigd door winka op 16-03-2010 21:24:30 ]
pi_79228371
Goed hoor winka!
Wat je net aansneed is een lastig probleem bij mensen aan de lijn. Veel vezels, veel vocht en wat meer vet (of nog beter olie) helpen hierbij uitstekend.
Op de een of andere manier gaat t bij mij juist nu goed icm mn medicijnen, eerder had ik juist last van pruttels enzo
pi_79229762

nr 300
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_79230057

terugvindpondjes
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:55:12 #6
279894 winka
pi_79230239
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goed hoor winka!
Wat je net aansneed is een lastig probleem bij mensen aan de lijn. Veel vezels, veel vocht en wat meer vet (of nog beter olie) helpen hierbij uitstekend.
Op de een of andere manier gaat t bij mij juist nu goed icm mn medicijnen, eerder had ik juist last van pruttels enzo
Bedankt voor de tips Ik zal weer roggebrood gaan eten. Ik ben nu helemaal fan van maisbrood, maar las in het vorige topic dat het opgepimpt witbrood is
pi_79230536
Een TVP met -10! Op de helft!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_79240683
BMI 28.9 ik sta stil .....

Maar ga door meer bewegen is het plan van aanpak naast het dieet wat ik volg.

pi_79240708
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een TVP met -10! Op de helft!

Goed gedaan!
pi_79240888
Bedankt!

Meer bewegen is ALTIJD goed!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_79243036
Hoppetee, gisteren mijn eerste 40 minuten gelopen . Had nou niet echt het gevoel dat ik iets inspannends had gedaan, maar alle beetje beweging helpen gok ik zo
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 maart 2010 @ 10:21:31 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79244731
Alle beweging is goed Ravvie Dus ga ik de badkamer maar opruimen nu
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_79245313
eens even een kijkje komt nemen... iedereen nog braaf bezig?

Ik ben al 4 weken niet meer met eten enzo bezig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar woensdag 17 maart 2010 @ 10:47:59 #14
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79245667
DE! Sterkte
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_79245845
TVP.
pi_79246393
Oi DE sterkte
pi_79249077
tnx

mijn mooie hardloopkuiten zijn al helemaal verdwenen evenals mijn conditie dus ik zal weer opnieuw moeten beginnen zowat als ik weer eens thuis ben/condititie heb/aangesterkt ben/ na de zomer dus....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79252213
hoi, ben ik weer!

bij mij loopt dat alles regelmatig als klokslag sinds ik netter en regelmatiger eet. merk t meteen als ik een keer in t weekend witbrood eet bij mn ouders...

en met gewicht gaat t ook lekker. 100,8 vanmorgen, de 99 komt nu echt in zicht!
Kwak
pi_79258304
Ik heb vanmiddag gezondigd. Het was zo'n mooi weer dat ik tijdens de lunchpauze buiten ben gaan wandelen. Tijdens de lunchpauze heb ik ook een frietje curry gegeten.

Vanavond maar eens die frietjes eraf sporten...
pi_79262324
DE wat naar! Veel sterkte
pi_79263589
oh ik lees t nu pas DE, veel sterkte met beter worden
Kwak
pi_79276250
DE sterkte met beter worden en met het opbouwen van je conditie.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_79278768
Sterkte DE!

Mijn avond was moeilijk;

Gitaristentopic #383: Waar Apples falen!
pi_79291135
gecondoleerd circle of filth wow, wat een leeftijd 103...
Kwak
pi_79295042
DE, sterkte en beterschap
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')