abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78103481
FOK! Dieetclub #298 Verstandig in de sneeuw

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Kwak
pi_78103531
laatste post:
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
@ skaai: als je t opeet gooi je t uitiendelijk ook weg, alleen blijft t dan aan je heupen plakken... kun je er buren mee blijmaken? anders zou ik toch echt 1 bakje nemen en de rest wegmieteren...

ik bedenk me net dat ik ngo twee boterhammen heb die ik nog moet/mag eten hoera!
Kwak
pi_78103555
Verdelen over 3 of 4 dagen geen optie?
pi_78103734
Stoofpeertjes kunnen toch wel lang aan in de koelkast

Hoi

Mijn lijstje vandaag:
O: glas optimel en fruitontbijt
T krentenliga
L 2 bruine boterhammen met achterham
T een paar sjippies van de kinderen
D zelgemaakte wrappizza (bodem is van tortillawrap met basis pastasaus belegd met champignons paprika ui achterham en een beetje geraspte kaas)
T bakje probiotische yoghurt

S niet, mijn lichaam werkt in alles tegen
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 16:25:21 #5
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78104034
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
@ skaai: als je t opeet gooi je t uitiendelijk ook weg, alleen blijft t dan aan je heupen plakken... kun je er buren mee blijmaken? anders zou ik toch echt 1 bakje nemen en de rest wegmieteren...

ik bedenk me net dat ik ngo twee boterhammen heb die ik nog moet/mag eten hoera!
Ik heb zojuist een bakje genomen en ben blij dat het tegen de datum aanloopt, dan MOET ik het wel weggooien
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
Verdelen over 3 of 4 dagen geen optie?
Vandaag is de zogenaamde 't.h.t' datum maar aangezien ik zuivel nooit na de datum opeet doe ik er verstandig aan om het weg te gooien. Hoewel ik het belachelijk en zonde vind want ik heb een hekel aan het weggooien van eten, puur omdat het een verspilling is.
En ik geef mijn zwager van de week een goeie trap tegen zijn kont aangezien hij niet meer langs wilde komen .

Mijn lijstje voor vandaag:
O (04:00): 2 Crackers met ham en een beker Optimel
T (07:15): Kop koffie en wat van mijn maiscrackertjes
L (10:30: Zakje worteltjes, donkerbruin broodje filet American en de rest van de maiscrackertjes en een cola light
T (13:45): Broodje filet American, 2 bekertjes water
T (16:00): Muffinmixlikjes en wat van die hangop.
D: Sperziebonen, aardappelen en een kipfiletje.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78104126
leest weer mee
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 17:18:46 #8
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78106358
Het is me gelukt, ik heb slechts 1 muffin opgegeten en de rest in huishoudfolie verpakt! Ik moest na een half jaar afwezigheid (altijd verlof met werkoverleg) eens trakteren met werkoverleg

Ohja ik verbaas me af en toe hoe mensen (betweterig) reageren op lijnen . Mijn collega en ik roepen af en toe eens naar elkaar wat de ander vanavond gaat eten, hij komt van Bonaire af en is gek op eten (je ziet het alleen niet aan hem, damned!). Dus ik zo van: Nou ik let op de lijn dus worden het sperziebonen, aardappelen en een kipfiletje.
Waarop de collega zegt: Ja maar van aardappelen om je alleen maar aan ( ), je moet aardappelen en pasta en rijst en al dat soort spul vermijden.
Dus ik zo betweteriger van: Nou 2 jaar geleden ben door het met mate eten van al die aardappelen, rijst en pasta toch maar bijna 20 kilo afgevallen, zo slecht is die troep niet. . Door die troep te schrappen val ik misschien veel sneller af maar dat hoeft niet . Ik eet het lekker toch! . Daar vind ik het veel te lekker voor
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78106823
Skaai, even een tipje van een mede-bakster: dingen als muffins en chocoladecakes kun je prima invriezen In porties verpakken (wel grondig verpakken, folie/diepvrieszak), en dan blijft het wel een paar maanden goed Kun je lekker een heel blik vol bakken en ze dan met twee per week opeten
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 17:58:14 #10
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78107875
Ja maar ze zijn voor morgen hoor ik deel uit tijdens werkoverleg en dat voorkomt weer dat ik ze allemaal zelf opeet
Ik bak ze alleen om uit te delen, ik ken mezelf, als ik ze voor eigen gebruik bak halen ze de volgende dag niet .

Maar bedankt voor de tip iig, mocht ik over een half jaar het gewenste gewicht hebben bereikt en besluit eens gek te doen dan is invriezen een goed plan

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 17-02-2010 20:19:14 ]
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:07:33 #11
279894 winka
There is no place like home..
pi_78113028
Morgen kan ik eindeilijk weer hardlopen
pi_78116568
Ik sta nu ook in het lijstje
pi_78117375
Terug vreet post
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_78123207
Zou het weer nu eindelijk echt wat beter worden? Dan kan ik weer fietsen zonder om te vallen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_78128557
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Zou het weer nu eindelijk echt wat beter worden? Dan kan ik weer fietsen zonder om te vallen
Tja het skaten is nu ook niet echt te doen.

En schaatsen ook niet ga er direct doorheen

Heel het land zit op beter weer te wachten deze winter is echt langdurig koud
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 februari 2010 @ 09:36:41 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78129974
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:18 schreef Skaai het volgende:
Het is me gelukt, ik heb slechts 1 muffin opgegeten en de rest in huishoudfolie verpakt! Ik moest na een half jaar afwezigheid (altijd verlof met werkoverleg) eens trakteren met werkoverleg

Ohja ik verbaas me af en toe hoe mensen (betweterig) reageren op lijnen . Mijn collega en ik roepen af en toe eens naar elkaar wat de ander vanavond gaat eten, hij komt van Bonaire af en is gek op eten (je ziet het alleen niet aan hem, damned!). Dus ik zo van: Nou ik let op de lijn dus worden het sperziebonen, aardappelen en een kipfiletje.
Waarop de collega zegt: Ja maar van aardappelen om je alleen maar aan ( ), je moet aardappelen en pasta en rijst en al dat soort spul vermijden.
Dus ik zo betweteriger van: Nou 2 jaar geleden ben door het met mate eten van al die aardappelen, rijst en pasta toch maar bijna 20 kilo afgevallen, zo slecht is die troep niet. . Door die troep te schrappen val ik misschien veel sneller af maar dat hoeft niet . Ik eet het lekker toch! . Daar vind ik het veel te lekker voor
Rete irritant is dat he, van die zogenaamde tips van mensen die het denken dat ze weten waar ze het over hebben Gewoon genieten met mate, het beste wat je kunt doen

Ik ben mijn period en de carnaval stabiel gebleven, nu weer streven naar beneden.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78130503
Gaat het alweer wat beter met je rug Sjeen? En wanneer mag je weer volleyballen? OF is dat voorlopig nog even no go?

Ik hou simpelweg niet van aardappels dus die mijd ik ook zoveel mogelijk, krieltjes rijst en noodles/mie dat is nog goed te doen
Mijn lijstje vandaag:
O: glas optimel + glas fruit ontbijt
T krentenbol
L 2 roggebroodjes met kaas
T appel en een banaan
D zelgemaakte bami en wat sla met komkommer en een simpele yoghurtdressing
T bakje probiotische yoghurt
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 februari 2010 @ 10:05:29 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78130688
Rug gaat goede kant op, veel lopen met carnaval heeft alleen maar goed gedaan Volleybaltraining gaat vanavond niet door, niet zo heel erg want mocht toch nog niet. Volgende weer wel weer gelukkig

Ik zit tot nu toe op:
O - 2 sneetjes bruin met cervelaat, mok koffie met halvamel
T - water
Planning
T - 2 mandarijntjes
L - 4 sneetjes brood met ???, beker magere melk
T - appel, mok thee
D - cordon blue, gekookte aardappel, witlof
T - mok thee/koffie verkeerd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78142402
Ik smachT naar de dag dat ik weer VoloP kan gaan skaten..

Afgelopen week een paar dagen ziek thuis gezeten, morgen maar weer eens kijken of werken weer wat bevalt... Zo niet, dan pech gehad, ik heb volgende week toch vakantie..
pi_78142918
Vanavond zumba
Ik ben wel blij met mijn sportpatroon, dat gaat me makkelijk af
Nu mijn etenspatroon nog
pi_78152497
Heeft iemand nog tips om toch nog te bewegen als het te glad is om buiten te rennen?

Ik probeer om mijn vetpercentage te verlagen (Weeg nu 73,5kg en ben ongeveer 1,88m) Ik heb waarschijnlijk nog 3-4 KG te gaan maar dat gaat lastig als ik bijna niet beweeg
pi_78152909
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:39 schreef Personan het volgende:
Heeft iemand nog tips om toch nog te bewegen als het te glad is om buiten te rennen?

Ik probeer om mijn vetpercentage te verlagen (Weeg nu 73,5kg en ben ongeveer 1,88m) Ik heb waarschijnlijk nog 3-4 KG te gaan maar dat gaat lastig als ik bijna niet beweeg
Heb je je vetpercentage wel eens laten meten? Met die verhoudingen zit je volgens mij ergens rond de 12%, waarom zou je minder willen?
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_78155015
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:45 schreef Vido het volgende:

[..]

Heb je je vetpercentage wel eens laten meten? Met die verhoudingen zit je volgens mij ergens rond de 12%, waarom zou je minder willen?
Ik wil een platte buik.

Ik heb dunne armen,benen en hoofd maar het gebied rond mijn buik ziet er verre van dun uit
pi_78157663
Ben ik trouwens de enige hier die Zumba doet?
Ik blijf het toch nog steeds leuk vinden
En je wordt er echt moe van als je je best doet
pi_78159644
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die Zumba doet?
Ik blijf het toch nog steeds leuk vinden
En je wordt er echt moe van als je je best doet
ik vond het ook heel leuk, maar het was echt te heftig voor mn enkels en knieën, ging heel erg zeer doen tijdens de les al... hoop dat ik t weer kan gaan doen als ik wat gewicht kwijt ben.

zaterdag ga ik lekker fitnessen!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')