quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
@ skaai: als je t opeet gooi je t uitiendelijk ook weg, alleen blijft t dan aan je heupen plakken... kun je er buren mee blijmaken? anders zou ik toch echt 1 bakje nemen en de rest wegmieteren...
ik bedenk me net dat ik ngo twee boterhammen heb die ik nog moet/mag etenhoera!
Ik heb zojuist een bakje genomen en ben blij dat het tegen de datum aanloopt, dan MOET ik het wel weggooienquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
@ skaai: als je t opeet gooi je t uitiendelijk ook weg, alleen blijft t dan aan je heupen plakken... kun je er buren mee blijmaken? anders zou ik toch echt 1 bakje nemen en de rest wegmieteren...
ik bedenk me net dat ik ngo twee boterhammen heb die ik nog moet/mag etenhoera!
Vandaag is de zogenaamde 't.h.t' datum maar aangezien ik zuivel nooit na de datum opeet doe ik er verstandig aan om het weg te gooien. Hoewel ik het belachelijk en zonde vind want ik heb een hekel aan het weggooien van eten, puur omdat het een verspilling is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
Verdelen over 3 of 4 dagen geen optie?
Tja het skaten is nu ook niet echt te doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Zou het weer nu eindelijk echt wat beter worden? Dan kan ik weer fietsen zonder om te vallen
Rete irritant is dat he, van die zogenaamde tips van mensen die het denken dat ze weten waar ze het over hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:18 schreef Skaai het volgende:
Het is me gelukt, ik heb slechts 1 muffin opgegeten en de rest in huishoudfolie verpakt! Ik moest na een half jaar afwezigheid (altijd verlof met werkoverleg) eens trakteren met werkoverleg
Ohja ik verbaas me af en toe hoe mensen (betweterig) reageren op lijnen. Mijn collega en ik roepen af en toe eens naar elkaar wat de ander vanavond gaat eten, hij komt van Bonaire af en is gek op eten (je ziet het alleen niet aan hem, damned!). Dus ik zo van: Nou ik let op de lijn dus worden het sperziebonen, aardappelen en een kipfiletje.
Waarop de collega zegt: Ja maar van aardappelen om je alleen maar aan (), je moet aardappelen en pasta en rijst en al dat soort spul vermijden.
Dus ik zo betweteriger van: Nou 2 jaar geleden ben door het met mate eten van al die aardappelen, rijst en pasta toch maar bijna 20 kilo afgevallen, zo slecht is die troep niet.. Door die troep te schrappen val ik misschien veel sneller af maar dat hoeft niet
. Ik eet het lekker toch!
. Daar vind ik het veel te lekker voor
Heb je je vetpercentage wel eens laten meten? Met die verhoudingen zit je volgens mij ergens rond de 12%, waarom zou je minder willen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:39 schreef Personan het volgende:
Heeft iemand nog tips om toch nog te bewegen als het te glad is om buiten te rennen?
Ik probeer om mijn vetpercentage te verlagen (Weeg nu 73,5kg en ben ongeveer 1,88m) Ik heb waarschijnlijk nog 3-4 KG te gaan maar dat gaat lastig als ik bijna niet beweeg
Ik wil een platte buik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:45 schreef Vido het volgende:
[..]
Heb je je vetpercentage wel eens laten meten? Met die verhoudingen zit je volgens mij ergens rond de 12%, waarom zou je minder willen?
ik vond het ook heel leuk, maar het was echt te heftig voor mn enkels en knieën, ging heel erg zeer doen tijdens de les al...quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die Zumba doet?
Ik blijf het toch nog steeds leuk vinden
En je wordt er echt moe van als je je best doet
Dus het is wel echt zwaar voor je knieen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond het ook heel leuk, maar het was echt te heftig voor mn enkels en knieën, ging heel erg zeer doen tijdens de les al...hoop dat ik t weer kan gaan doen als ik wat gewicht kwijt ben.
zaterdag ga ik lekker fitnessen!
Oke....dat zal ik eens onthouden en met mijn vriendin over hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik kreeg voiral last van mijn enkels en scheenbenen en zijkant knieen. niet vanwege de impact maar vanwege de draaiende bewegingen, en dat is moeilijk rustiger aan te doen dan de impact dingen...
Is moeilijk om daar advies over te geven zonder eetlijstjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Jarno het volgende:
Hallo. Ik snap het niet.
Ik ga nu 2 a 3 keer per week (stevig, al zeg ik het zelf) zwemmen, eet goed, drink goed en kom gewoon structureel aan. Kan het zijn dat ik toch te weinig eet en het iets met die spaarstand te maken heeft ofzo? Of val je dan gewoon niet af?
I don't get it.
Zal ik doen. Maar echt honger heb ik bijna nooit dus het is niet alsof m'n lichaam er om vraagt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind dat je wel erg weinig eet, Jarno. Tel de kcal eens, van zo'n lijstje?
Honger/trek is geen goede indicator voor of je genoeg eet, Jarno. Al die Sonjabakkeraars beweerden ook dat ze geen honger hadden (en dat geloof ik! Je went snel aan minder eten). Een volwassen vent die hier en daar nog wat beweegt heeft, zeg, 2500 kcal per dag nodig om stabiel te blijven. Om af te vallen, kun je daar bijvoorbeeld 500 onder gaan zitten. Maar ik schat zo dat jouw lijstje max. 1500 kcal is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maar echt honger heb ik bijna nooit dus het is niet alsof m'n lichaam er om vraagt?
Ik zou eerder gokken dat het te weinig is! Dat ontbijt man! 150 kcal max... Is echt te weinig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Pandorah het volgende:
Jarno, voer je lijstjes eens in op valtaf.nl. Dan kan je zien hoeveel kcal je per dag binnenkrijgt. Soms eet je wel eens van die producten waarvan je denkt dat ze mager zijn maar dat je je daarin vergist.
Ik heb zelf geen flauw idee hoeveel in rijstwafels zit. Volgens mij zijn die best verraderlijk. En hoe zit het met die soep? Als het een licht soepje is, kan je best een boterham meer eten tussen de middag.
Welkom!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef Happie11 het volgende:
Ik heb zojuist ook een account aangemaakt, ik moet troel pm-en om hem te laten activeren hier op fok?
Ik ben 22 en ik wil toch wel naar de 80 kilo toe, ipv 98
Nu nog me best doen dat ik alle lekkere snacks kan laten staan![]()
Nee, eigenlijk niet. Is wel een heel goed ideequote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik geef mezelf iedere week een cadeautje als ik me goed aan mijn dieet heb gehouden![]()
Doen jullie dat ook?
Bij mij werkt dit zeker stimulerend zondag kies ik iets uit wat ik wil hebben en de volgende zondag bestel ik het en verzin iets nieuws voor de volgende week![]()
![]()
* Ik ben 3 weken bezig en heb al 2 mooie 't shirts voor mezelf gekocht![]()
![]()
Ik hoop dan niet dat je dit de rest van je leven vol gaat houden, dan ga je nog veel voor jezelf moeten kopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik geef mezelf iedere week een cadeautje als ik me goed aan mijn dieet heb gehouden![]()
Doen jullie dat ook?
Bij mij werkt dit zeker stimulerend zondag kies ik iets uit wat ik wil hebben en de volgende zondag bestel ik het en verzin iets nieuws voor de volgende week![]()
![]()
* Ik ben 3 weken bezig en heb al 2 mooie 't shirts voor mezelf gekocht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |