abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78103481
FOK! Dieetclub #298 Verstandig in de sneeuw

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Kwak
pi_78103531
laatste post:
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
@ skaai: als je t opeet gooi je t uitiendelijk ook weg, alleen blijft t dan aan je heupen plakken... kun je er buren mee blijmaken? anders zou ik toch echt 1 bakje nemen en de rest wegmieteren...

ik bedenk me net dat ik ngo twee boterhammen heb die ik nog moet/mag eten hoera!
Kwak
pi_78103555
Verdelen over 3 of 4 dagen geen optie?
pi_78103734
Stoofpeertjes kunnen toch wel lang aan in de koelkast

Hoi

Mijn lijstje vandaag:
O: glas optimel en fruitontbijt
T krentenliga
L 2 bruine boterhammen met achterham
T een paar sjippies van de kinderen
D zelgemaakte wrappizza (bodem is van tortillawrap met basis pastasaus belegd met champignons paprika ui achterham en een beetje geraspte kaas)
T bakje probiotische yoghurt

S niet, mijn lichaam werkt in alles tegen
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 16:25:21 #5
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78104034
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef kwakz0r het volgende:
@ skaai: als je t opeet gooi je t uitiendelijk ook weg, alleen blijft t dan aan je heupen plakken... kun je er buren mee blijmaken? anders zou ik toch echt 1 bakje nemen en de rest wegmieteren...

ik bedenk me net dat ik ngo twee boterhammen heb die ik nog moet/mag eten hoera!
Ik heb zojuist een bakje genomen en ben blij dat het tegen de datum aanloopt, dan MOET ik het wel weggooien
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef ColdFeet het volgende:
Verdelen over 3 of 4 dagen geen optie?
Vandaag is de zogenaamde 't.h.t' datum maar aangezien ik zuivel nooit na de datum opeet doe ik er verstandig aan om het weg te gooien. Hoewel ik het belachelijk en zonde vind want ik heb een hekel aan het weggooien van eten, puur omdat het een verspilling is.
En ik geef mijn zwager van de week een goeie trap tegen zijn kont aangezien hij niet meer langs wilde komen .

Mijn lijstje voor vandaag:
O (04:00): 2 Crackers met ham en een beker Optimel
T (07:15): Kop koffie en wat van mijn maiscrackertjes
L (10:30: Zakje worteltjes, donkerbruin broodje filet American en de rest van de maiscrackertjes en een cola light
T (13:45): Broodje filet American, 2 bekertjes water
T (16:00): Muffinmixlikjes en wat van die hangop.
D: Sperziebonen, aardappelen en een kipfiletje.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78104126
leest weer mee
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 17:18:46 #8
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78106358
Het is me gelukt, ik heb slechts 1 muffin opgegeten en de rest in huishoudfolie verpakt! Ik moest na een half jaar afwezigheid (altijd verlof met werkoverleg) eens trakteren met werkoverleg

Ohja ik verbaas me af en toe hoe mensen (betweterig) reageren op lijnen . Mijn collega en ik roepen af en toe eens naar elkaar wat de ander vanavond gaat eten, hij komt van Bonaire af en is gek op eten (je ziet het alleen niet aan hem, damned!). Dus ik zo van: Nou ik let op de lijn dus worden het sperziebonen, aardappelen en een kipfiletje.
Waarop de collega zegt: Ja maar van aardappelen om je alleen maar aan ( ), je moet aardappelen en pasta en rijst en al dat soort spul vermijden.
Dus ik zo betweteriger van: Nou 2 jaar geleden ben door het met mate eten van al die aardappelen, rijst en pasta toch maar bijna 20 kilo afgevallen, zo slecht is die troep niet. . Door die troep te schrappen val ik misschien veel sneller af maar dat hoeft niet . Ik eet het lekker toch! . Daar vind ik het veel te lekker voor
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_78106823
Skaai, even een tipje van een mede-bakster: dingen als muffins en chocoladecakes kun je prima invriezen In porties verpakken (wel grondig verpakken, folie/diepvrieszak), en dan blijft het wel een paar maanden goed Kun je lekker een heel blik vol bakken en ze dan met twee per week opeten
  † In Memoriam † woensdag 17 februari 2010 @ 17:58:14 #10
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_78107875
Ja maar ze zijn voor morgen hoor ik deel uit tijdens werkoverleg en dat voorkomt weer dat ik ze allemaal zelf opeet
Ik bak ze alleen om uit te delen, ik ken mezelf, als ik ze voor eigen gebruik bak halen ze de volgende dag niet .

Maar bedankt voor de tip iig, mocht ik over een half jaar het gewenste gewicht hebben bereikt en besluit eens gek te doen dan is invriezen een goed plan

[ Bericht 0% gewijzigd door Skaai op 17-02-2010 20:19:14 ]
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:07:33 #11
279894 winka
There is no place like home..
pi_78113028
Morgen kan ik eindeilijk weer hardlopen
pi_78116568
Ik sta nu ook in het lijstje
pi_78117375
Terug vreet post
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_78123207
Zou het weer nu eindelijk echt wat beter worden? Dan kan ik weer fietsen zonder om te vallen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_78128557
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
Zou het weer nu eindelijk echt wat beter worden? Dan kan ik weer fietsen zonder om te vallen
Tja het skaten is nu ook niet echt te doen.

En schaatsen ook niet ga er direct doorheen

Heel het land zit op beter weer te wachten deze winter is echt langdurig koud
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 februari 2010 @ 09:36:41 #16
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78129974
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:18 schreef Skaai het volgende:
Het is me gelukt, ik heb slechts 1 muffin opgegeten en de rest in huishoudfolie verpakt! Ik moest na een half jaar afwezigheid (altijd verlof met werkoverleg) eens trakteren met werkoverleg

Ohja ik verbaas me af en toe hoe mensen (betweterig) reageren op lijnen . Mijn collega en ik roepen af en toe eens naar elkaar wat de ander vanavond gaat eten, hij komt van Bonaire af en is gek op eten (je ziet het alleen niet aan hem, damned!). Dus ik zo van: Nou ik let op de lijn dus worden het sperziebonen, aardappelen en een kipfiletje.
Waarop de collega zegt: Ja maar van aardappelen om je alleen maar aan ( ), je moet aardappelen en pasta en rijst en al dat soort spul vermijden.
Dus ik zo betweteriger van: Nou 2 jaar geleden ben door het met mate eten van al die aardappelen, rijst en pasta toch maar bijna 20 kilo afgevallen, zo slecht is die troep niet. . Door die troep te schrappen val ik misschien veel sneller af maar dat hoeft niet . Ik eet het lekker toch! . Daar vind ik het veel te lekker voor
Rete irritant is dat he, van die zogenaamde tips van mensen die het denken dat ze weten waar ze het over hebben Gewoon genieten met mate, het beste wat je kunt doen

Ik ben mijn period en de carnaval stabiel gebleven, nu weer streven naar beneden.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78130503
Gaat het alweer wat beter met je rug Sjeen? En wanneer mag je weer volleyballen? OF is dat voorlopig nog even no go?

Ik hou simpelweg niet van aardappels dus die mijd ik ook zoveel mogelijk, krieltjes rijst en noodles/mie dat is nog goed te doen
Mijn lijstje vandaag:
O: glas optimel + glas fruit ontbijt
T krentenbol
L 2 roggebroodjes met kaas
T appel en een banaan
D zelgemaakte bami en wat sla met komkommer en een simpele yoghurtdressing
  Licht Ontvlambaar donderdag 18 februari 2010 @ 10:05:29 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78130688
Rug gaat goede kant op, veel lopen met carnaval heeft alleen maar goed gedaan Volleybaltraining gaat vanavond niet door, niet zo heel erg want mocht toch nog niet. Volgende weer wel weer gelukkig

Ik zit tot nu toe op:
O - 2 sneetjes bruin met cervelaat, mok koffie met halvamel
T - water
Planning
T - 2 mandarijntjes
L - 4 sneetjes brood met ???, beker magere melk
T - appel, mok thee
D - cordon blue, gekookte aardappel, witlof
T - mok thee/koffie verkeerd
pi_78142402
Ik smachT naar de dag dat ik weer VoloP kan gaan skaten..

Afgelopen week een paar dagen ziek thuis gezeten, morgen maar weer eens kijken of werken weer wat bevalt... Zo niet, dan pech gehad, ik heb volgende week toch vakantie..
pi_78142918
Vanavond zumba
Ik ben wel blij met mijn sportpatroon, dat gaat me makkelijk af
Nu mijn etenspatroon nog
pi_78152497
Heeft iemand nog tips om toch nog te bewegen als het te glad is om buiten te rennen?

Ik probeer om mijn vetpercentage te verlagen (Weeg nu 73,5kg en ben ongeveer 1,88m) Ik heb waarschijnlijk nog 3-4 KG te gaan maar dat gaat lastig als ik bijna niet beweeg
pi_78152909
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:39 schreef Personan het volgende:
Heeft iemand nog tips om toch nog te bewegen als het te glad is om buiten te rennen?

Ik probeer om mijn vetpercentage te verlagen (Weeg nu 73,5kg en ben ongeveer 1,88m) Ik heb waarschijnlijk nog 3-4 KG te gaan maar dat gaat lastig als ik bijna niet beweeg
Heb je je vetpercentage wel eens laten meten? Met die verhoudingen zit je volgens mij ergens rond de 12%, waarom zou je minder willen?
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_78155015
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:45 schreef Vido het volgende:

[..]

Heb je je vetpercentage wel eens laten meten? Met die verhoudingen zit je volgens mij ergens rond de 12%, waarom zou je minder willen?
Ik wil een platte buik.

Ik heb dunne armen,benen en hoofd maar het gebied rond mijn buik ziet er verre van dun uit
pi_78157663
Ben ik trouwens de enige hier die Zumba doet?
Ik blijf het toch nog steeds leuk vinden
En je wordt er echt moe van als je je best doet
pi_78159644
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:27 schreef Sarabi het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die Zumba doet?
Ik blijf het toch nog steeds leuk vinden
En je wordt er echt moe van als je je best doet
ik vond het ook heel leuk, maar het was echt te heftig voor mn enkels en knieën, ging heel erg zeer doen tijdens de les al... hoop dat ik t weer kan gaan doen als ik wat gewicht kwijt ben.

zaterdag ga ik lekker fitnessen!
Kwak
pi_78162115
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vond het ook heel leuk, maar het was echt te heftig voor mn enkels en knieën, ging heel erg zeer doen tijdens de les al... hoop dat ik t weer kan gaan doen als ik wat gewicht kwijt ben.

zaterdag ga ik lekker fitnessen!
Dus het is wel echt zwaar voor je knieen?
Een andere vriendin van mij wil eigenlijk met ons mee maar die heeft altijd last van haar knieen
En wij vonden het een beetje moeilijk inschatten (omdat we gezond zijn) of het nu echt zwaar is
Je kan het natuurlijk zelf rustiger aan doen maar dan is het ook niet meer leuk
pi_78162738
ik kreeg voiral last van mijn enkels en scheenbenen en zijkant knieen. niet vanwege de impact maar vanwege de draaiende bewegingen, en dat is moeilijk rustiger aan te doen dan de impact dingen...
Kwak
pi_78162805
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik kreeg voiral last van mijn enkels en scheenbenen en zijkant knieen. niet vanwege de impact maar vanwege de draaiende bewegingen, en dat is moeilijk rustiger aan te doen dan de impact dingen...
Oke....dat zal ik eens onthouden en met mijn vriendin over hebben
Misschien dat ze het dan beter zelf kan inschatten

Wat ga je bij fitness doen? cardio of ook krachttraining?
Ik mis wel de krachttrainingen
pi_78163063
Ik doe ook aan Zumba! En ik heb een knieblessure... Die vriendin moet oppassen met springen. En ze moet tegen de instructrice zeggen dat ze knieklachten heeft. Als je een goede instructrice hebt, dan let ze daar op.
Ik merk dat als je een blessure hebt, dat je soms technischer bezig bent en dat kan nog inspannender zijn. Ik doe ook body-attack (nu even niet met die rug) maar dat doe ik vaak low inpact. Dat kan ook heel vermoeiend zijn!

Ik heb nu een rugblessure (komt doordat ik gevallen ben op de fiets in de sneeuw ) maar Zumba-en lukte mij gisteren wel zonder dat ik ging springen.
pi_78177525
Hallo. Ik snap het niet.

Ik ga nu 2 a 3 keer per week (stevig, al zeg ik het zelf) zwemmen, eet goed, drink goed en kom gewoon structureel aan. Kan het zijn dat ik toch te weinig eet en het iets met die spaarstand te maken heeft ofzo? Of val je dan gewoon niet af?

I don't get it.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78177647
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Jarno het volgende:
Hallo. Ik snap het niet.

Ik ga nu 2 a 3 keer per week (stevig, al zeg ik het zelf) zwemmen, eet goed, drink goed en kom gewoon structureel aan. Kan het zijn dat ik toch te weinig eet en het iets met die spaarstand te maken heeft ofzo? Of val je dan gewoon niet af?

I don't get it.
Is moeilijk om daar advies over te geven zonder eetlijstjes
Misschien is het inderdaad te weinig of toch niet zo gezond.
Of het zijn spieren....
pi_78177850
Een gemiddeld eetlijstje ziet er bij mij zo uit:

O: Rijstwafel met boter en een gekookt eitje
T: Vitalinea yoghurtje
L: Twee bruine boterhammen pindakaas met boter, gevulde soep, soms nog iets erbij
T: Wat hazelnoten en walnoten
T: Fruit, soms een boterham appelstroop erbij
D: Aardappelen/rijst/pasta met groenten en vlees, geen toetje en zo weinig mogelijk van de eerste groep
T: Soms niks, soms een mini zakje van die rijstwafeldingen ofzo

En dan dus 2 x per week zwemmen, soms 3 x en overdag helaas erg weinig beweging ivm zittend werk.

In het weekend wil er wel eens wat ongezonds doorheen glippen maar goed het hoeft geen strafkamp te zijn wmb.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_78177916
Ik vind dat je wel erg weinig eet, Jarno. Tel de kcal eens, van zo'n lijstje?
pi_78177971
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind dat je wel erg weinig eet, Jarno. Tel de kcal eens, van zo'n lijstje?
Zal ik doen. Maar echt honger heb ik bijna nooit dus het is niet alsof m'n lichaam er om vraagt?
pi_78178104
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Zal ik doen. Maar echt honger heb ik bijna nooit dus het is niet alsof m'n lichaam er om vraagt?
Honger/trek is geen goede indicator voor of je genoeg eet, Jarno. Al die Sonjabakkeraars beweerden ook dat ze geen honger hadden (en dat geloof ik! Je went snel aan minder eten). Een volwassen vent die hier en daar nog wat beweegt heeft, zeg, 2500 kcal per dag nodig om stabiel te blijven. Om af te vallen, kun je daar bijvoorbeeld 500 onder gaan zitten. Maar ik schat zo dat jouw lijstje max. 1500 kcal is.
pi_78178130
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ik straks aan de patat kan? .
pi_78178211
Van mij mag je
pi_78178231
Jarno, voer je lijstjes eens in op valtaf.nl. Dan kan je zien hoeveel kcal je per dag binnenkrijgt. Soms eet je wel eens van die producten waarvan je denkt dat ze mager zijn maar dat je je daarin vergist.
Ik heb zelf geen flauw idee hoeveel in rijstwafels zit. Volgens mij zijn die best verraderlijk. En hoe zit het met die soep? Als het een licht soepje is, kan je best een boterham meer eten tussen de middag.

Maar misschien zit je lichaam even in een plateau ondanks dat je bent gaan zwemmen. Dan is het doorzetten en op een gegeven moment moet er wel weer wat afgaan. En het weekend mag je iets makkelijker zijn.

Mijn eetlijstje:
O: glas optimel + 2 boterhammen snijworst
L: pistolet met soep + 3 crackers met salade
T1: banaan + appel
T2: vitalinea + cashewnoten
D: geen idee, zelfgemaakte broodje hamburger oid
T: handje kaasjes + 1 glas wijntje
Geen sport, mijn rug heeft een opdonder gehad nadat ik een tijd geleden door de gladheid verkeerd geremd had op mijn fiets en gevallen was. Alleen wat oefeningen voor de rug vandaag dus.
pi_78178390
Zo'n zakje van die gekruide rijstwafels is 80kcal ofzo, daar zit het 'm niet in denk ik. Vooral niet omdat ik die neem na het zwemmen ofzo, als ik dan niks eet ga ik echt onderuit.

Maar ik zal zo eens op valtaf.nl kijken .
pi_78178675
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef Pandorah het volgende:
Jarno, voer je lijstjes eens in op valtaf.nl. Dan kan je zien hoeveel kcal je per dag binnenkrijgt. Soms eet je wel eens van die producten waarvan je denkt dat ze mager zijn maar dat je je daarin vergist.
Ik heb zelf geen flauw idee hoeveel in rijstwafels zit. Volgens mij zijn die best verraderlijk. En hoe zit het met die soep? Als het een licht soepje is, kan je best een boterham meer eten tussen de middag.
Ik zou eerder gokken dat het te weinig is! Dat ontbijt man! 150 kcal max... Is echt te weinig.
pi_78179436
Ik ken rijstwafels waar best wat calorieen in zitten (bijvoorbeeld die met chocola ), vandaar dat ik het even vroeg. Maar in deze zit niet zo veel. Dus ik denk ook dat Jarno meer moet eten. Vooral in de ochtend kan het beter. Jarno, tip voor als je sochtends snel wat zijn: neem iets kleins en eet een paar boterhammen oid op kantoor. Maak dat dan savonds klaar.
pi_78186221
Ik heb zojuist ook een account aangemaakt, ik moet troel pm-en om hem te laten activeren hier op fok?

Ik ben 22 en ik wil toch wel naar de 80 kilo toe, ipv 98

Nu nog me best doen dat ik alle lekkere snacks kan laten staan
pi_78186614
Hoi
Mijn lijstje vandaag:
O glas optimel en een glas fruitontbijt
T een cappuccino en 4 van die rondo chocokoekjes
L 4 crackers met kaas
T een paar nibbit chipjes en een appel
D spinazie aardappels en een kipcordonbleu
  Licht Ontvlambaar vrijdag 19 februari 2010 @ 15:23:40 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78186681
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef Happie11 het volgende:
Ik heb zojuist ook een account aangemaakt, ik moet troel pm-en om hem te laten activeren hier op fok?

Ik ben 22 en ik wil toch wel naar de 80 kilo toe, ipv 98

Nu nog me best doen dat ik alle lekkere snacks kan laten staan
Welkom!

Niet alle lekker snacks laten staan, maar genieten met mate Succes!
pi_78220363
Ik geef mezelf iedere week een cadeautje als ik me goed aan mijn dieet heb gehouden

Doen jullie dat ook?

Bij mij werkt dit zeker stimulerend zondag kies ik iets uit wat ik wil hebben en de volgende zondag bestel ik het en verzin iets nieuws voor de volgende week

* Ik ben 3 weken bezig en heb al 2 mooie 't shirts voor mezelf gekocht
pi_78224688
-Verkeerde topic-

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2010 12:16:18 ]
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:00:28 #47
279894 winka
pi_78226023
Succes Happie11

Gister voor het eerst sinds eeuwen een (halve) pizza op Ik was veel te laat boodschappen gaan doen en toen ik eenmaal thuis was na een zeer drukke dag had ik geen zin meer om eten te koken De pizza smaakte echt goddelijk Vorig jaar at ik dit nog twee keer per week

Zojuist ook weer hard gelopen.

Het afvallen gaat nu trouwens errug langzaam, het gaat nu echt om een ons in een paar dagen Maar goed, dit was te verwachten omdat ik in het begin nogal snel ging. Maar nu ik weer regelmatig kan gaan hardlopen denk ik dat het binnenkort weer sneller zal gaan
  zaterdag 20 februari 2010 @ 13:01:55 #48
279894 winka
pi_78226069
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik geef mezelf iedere week een cadeautje als ik me goed aan mijn dieet heb gehouden

Doen jullie dat ook?

Bij mij werkt dit zeker stimulerend zondag kies ik iets uit wat ik wil hebben en de volgende zondag bestel ik het en verzin iets nieuws voor de volgende week

Nee, eigenlijk niet. Is wel een heel goed idee Ik heb mezelf wel getrakteerd op een goede knipbeurt toen ik 10 kg was afgevallen. Maar het is leuker om het elke week te doen
pi_78226234
Ik trakteer mezelf 1 keer in de maand, anders gaat het te snel de foute kant op ben ik bang. Dus als de "happy period" eraan komt dan mag ik in het weekend iets lekkers
Ik merk wel dat ik in het weekend best wat strenger mag zijn. Dan is er toch een ander ritme en regelmaat dan door de weeks als de oudste naar school moet etc.
pi_78227405
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 09:07 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

Doen jullie dat ook?

Ik hoop dan niet dat je dit de rest van je leven vol gaat houden, dan ga je nog veel voor jezelf moeten kopen
Ik heb mezelf eigenlijk nooit getrakteerd, maar heb wel een navelpiercing genomen om een gegeven moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')