Doet ook al jaaaren mee aan Blik volgens mijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:51 schreef ThePianoMan het volgende:
Slecht excuus. Klassieke agent trouwens, met snor en al.
Zo nu en dan dit soort acties kan ik wel waarderenquote:
Keiharde politeman, mensen goed persoonlijk aansprekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:57 schreef henkde_j het volgende:
Hij zegt alleen wel wat vaak "LEO"
Zeg Leo, nou Leo, klopt Leo
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit lijkt me toch wel zo'n mooi baantje.
Was dat niet auto invorderen? Weet alleen niet of dat nog gebeurtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
70km/h te hard. Daar is ook iets speciaals mee, toch?
Grote kans dat je je rijbewijs langer dan 10 dagen kwijt bent. Maar die hardrijder kwam op 195, da's 189 na correctie. Als 120 is toegestaan, zit hij net onder de grens van 70 te hard.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
70 en meer te snel is in principe (als het de eerste keer is) invordering voor 4 maanden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Staat er op www.blikopdeweg.nl niets?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet iemand waar ik oude blik op de weg afleveringen weg kan halen? Ben wel benieuwd naar oudere afleveringen![]()
En daarmee bedoel ik afleveringen van 10 jaar terug![]()
Die kan je kopen bij ze, geen idee hoeveel het kost eigenlijk..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet iemand waar ik oude blik op de weg afleveringen weg kan halen? Ben wel benieuwd naar oudere afleveringen![]()
En daarmee bedoel ik afleveringen van 10 jaar terug![]()
Geldt dat ook in een 30 km zone?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Was dat niet auto invorderen? Weet alleen niet of dat nog gebeurt
http://www.politie.nl/Vraagbaak/watgebeurteralsiktehardrijd.aspx
Staat de uitlegAltijd voorkomen dus
bij 100% overschrijding = invordering auto
Zoals het er staat wel:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Geldt dat ook in een 30 km zone?
quote:100 procent
* Overschrijdt u de maximum toegestane snelheid op een weg met 100 % (bijvoorbeeld 100 km/u in plaats van 50 km/u of 160 km/u in plaats van 80 km/u), dan kan de politie uw auto of motor in beslag nemen. De politie doet dit, in overleg met het OM, als het verkeersgedrag van de overtreder direct gevaar oplevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |