Cavendish lukte het ook in één keer, die kreeg dezelfde twijfels over zichquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb voorlopig mijn twijfels bij Boasson Hagen, die heb ik nog nooit op het hoogste niveau zien meedoen in wedstrijden van 250 kilometer en meer, al is MSR natuurlijk wel de meest fletse (qua parcours) van al die lange wedstrijden, dus misschien kan hij het hier wel al.
Nee dat formuleer je verkeerd:quote:
Knakkende liezen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee dat formuleer je verkeerd:
Kroon heeft de benen om te winnen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee dat formuleer je verkeerd:
Kroon heeft de benen om te winnen.
Hij was vorig jaar wel erg dichtbijquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef Pritt het volgende:
Als je Kroon ooit een klassieker wint dan rijd ik achterstevoren de Mont Ventoux op.
kan iemand het spt schoenen eten topic nog terugvinden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar wel erg dichtbij
Kwam daar ook Maarten Ducrot in voor die een stuk tapijt at?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef Beregd het volgende:
[..]
kan iemand het spt schoenen eten topic nog terugvinden?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kwam daar ook Maarten Ducrot in voor die een stuk tapijt at?
Ach, ik mis door de tenniscompetitie Parijs-Roubaix, Amstel en L-B-L. Dat is nog veel meerquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef franklop het volgende:
ga het missen door de voetbal *zucht alweer*
Vorig jaar miste ik bijna heel het klassieke voorjaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef franklop het volgende:
ga het missen door de voetbal *zucht alweer*
Zolang je de RvV maar kan zienquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, ik mis door de tenniscompetitie Parijs-Roubaix, Amstel en L-B-L. Dat is nog veel meer, vooral P-R.
Ben ik blij dat ik op zaterdag voetbalquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, ik mis door de tenniscompetitie Parijs-Roubaix, Amstel en L-B-L. Dat is nog veel meer, vooral P-R.
Ik de laatste 1,5 week van de Tour, dus alle prachtige bergrittenquote:
Wees maar blij, ik ga op de weekenden na alles missen van elke grote ronde..quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik de laatste 1,5 week van de Tour, dus alle prachtige bergritten
Die mis ik standaardquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Denk 't ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Leatherface het volgende:
Ik vermoed dat dit dé kans voor Boonen is om Milaan-San Remo eens te winnen.
De komende jaren is Cavendish misschien wel in topconditie erbij. Haussler, Farrar en Boasson Hagen zijn dan misschien ook nog wat sterker / verder in hun ontwikkeling. De kans om het dan in de sprint af te maken wordt kleiner.
Elke zondag in april ga ik op de racefiets naar het vakantiehuisje van mn ouders, zon 40-45 km verderop. Daar de klassieker kijken, om na de finish weer terug te fietsen naar huisquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Deal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef Pritt het volgende:
Als je Kroon ooit een klassieker wint dan rijd ik achterstevoren de Mont Ventoux op.
Kroon is één van de weinige renners die waarschijnlijk alle klassiekers kan verliezen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Sautor het volgende:
Amstel Gold Race zat hij er anders nog dichter bij
Nee, dat was een jaar daarvoor, Hoste reed toen met Boonen weg (het was ook die laatste die gas gaf toen Kroon op een Kroongaatje kwam). Boonen had Kroon natuurlijk zonder probleem verslagen in de sprint.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:11 schreef Tommeke het volgende:
Bij de Ronde van Vlaanderen die Ballan won was hij er dicht bij...
Hij kreeg toen een gaatje net niet dicht, echt een 'Kroongaatje'. Ballan en Hoste had hij er wel opgelegd.
Ik gun 't 'm ook wel, een mooie klassieker. Ik heb vorig jaar bij de Vuelta even met 'm gesproken en hij is echt een sympathieke kerel.
QFTquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Leatherface het volgende:
Je kunt wel minachtend over Kroon doen, maar hij heeft toch een Touretappe en twee keer de Henninger Turm gewonnen. Zijn er heel wat die het met een pak minder moeten doen.
Ik dacht ook gewoon echt dat hij zou winnen in een sprintje met Ivanov..quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Sautor het volgende:
Zijn prestaties in diverse klassiekers vind ik meer betekenen dan die Tourrit, die ereplaatsen dwong hij zelf af. Uiteindelijk was die zege in de Tour voor 90% te danken aan Erik Dekker die alles terug haalde terwijl Kroon niet echt veel deed.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Leatherface het volgende:
Je kunt wel minachtend over Kroon doen, maar hij heeft toch een Touretappe en twee keer de Henninger Turm gewonnen. Zijn er heel wat die het met een pak minder moeten doen.
Ohja, Ivanov vorig jaar. Echt zonde. Al zijn we de laatste jaren wel gewend dat er een Nederlander door een of andere leperd wordt afgesprint.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Sautor het volgende:
Nee hoor, dat was echt 2007. Toen werd hij op 5 seconden vierde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, dat was een jaar daarvoor, Hoste reed toen met Boonen weg (het was ook die laatste die gas gaf toen Kroon op een Kroongaatje kwam). Boonen had Kroon natuurlijk zonder probleem verslagen in de sprint.
Had ik vorig jaar, maar toen zat ik op de Ventouxquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Balen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:24 schreef franklop het volgende:
Ow kom er net achter dat ik Parijs-Roubaix en AGR ook moet missen
Nogal, geen rekening mee gehouden met het plannen van bepaalde dingen. Ben wel in staat om de samenvatting te zien. Zal bijna hopen dat er een Belg wint, dan kan je wedstrijd bijna integraal terug zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Balen!
Ik plan m'n training zo dat ik op tijd thuis ben voor de finale
AGR ga ik in real life kijken!
Ik ben vooral benieuwd hoe vroeg hij moet lossen. Waarschijnlijk zal het op La Manie al over en out zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar Cavendish.
250? Bijna 300 zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef Arcee het volgende:
Sprinten na 250 kilometer fietsen.
Ik zeg: doen.
Boonen FTW.
Meer dan 250 bedoelde ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef TheArt het volgende:
250? Bijna 300 zal je bedoelen.
Ben ook benieuwd wat Modolo doet morgen, al zal zijn eerste wedstrijd van 250 km. of meer er wel wat teveel aan zijn. Maar van Gavazzi in deze vorm moet het al helemaal niet komen.
Ik gok zo rond 17:15 uur.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef zlakto het volgende:
Weet iemand hoe laat de finish verwacht wordt?
Kroon, Terpstra, Maaskant, Boom, Tjallingii, Leezer, Langeveld, Tankink, Elijzenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Zwansen het volgende:
25 jaar geleden alweer dat een NL'er won.
Brammie mag ook wel weer eens wat winnenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef bjarki het volgende:
[..]
Kroon, Terpstra, Maaskant, Boom, Tjallingii, Leezer, Langeveld, Tankink, Elijzen
In 2007 reed hij weg uit de achtervolgende groep nadat de winnaars al voldoende afstand hadden. 2006 was toch echt het Kroongaatje moment. Ik kon alleen geen geode beelden vinden, dit filmpje houdt letterlijk een paar seconden voor dat moment op:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was echt 2007. Toen werd hij op 5 seconden vierde.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronde_van_Vlaanderen_2007
Held Boogerd werd toen 9e
Denk dat Kroon wat wordt onderschat. Hij heeft toch al een paar mooie dingen gewonnen en ook in bijvoorbeeld Lombardije top 5 gereden...
quote:09:42 GMT (265km remaining from 298km)
Our leaders are now 11:20 ahead of the bunch. Think that's a lot? In the 2000 edition of the race Michele Gobbi took off for 170km and built up a lead of over 30 minutes. Not bad for a then neo-pro. More on that edition of the race a bit later...
Situation
Fabrice Piemontesi (Androni Giocattoli), Aristide Ratti (Carmiooro NGC) and, Diego Caccia (ISD – Neri)
Peloton at 11:20
Mot je ook Ned2 gaan kijken, lutser.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:21 schreef ErikT het volgende:
Het is pas vanaf 15:00 op de Belg.
Eurosport van 17:00, en op Ned1 is schaatsen
Huh? Nu zie ik het ook ja. Daar had ik nog naar gekeken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mot je ook Ned2 gaan kijken, lutser.
Ze hebben nu toch wel een leuke voorsprong met 18.10, Zullen we ze in ieder geval nog wel eventjes in beeld zien als die uitzendingen eindelijk eens beginnen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:47 schreef Pino112 het volgende:
Idd![]()
Ik gebruik nu dit maar: http://live.cyclingnews.com/2.html
[..]
Cav.quote:
quote:12:26 GMT
Crash!!! We're not sure how many riders when down but we are hearing that Barredo (Quick Step) came off the worst and that he may have retired from the race. That's bad new for of course Barredo but also Boonen.
Situation
Fabrice Piemontesi (Androni Giocattoli), Aristide Ratti (Carmiooro NGC) and, Diego Caccia (ISD – Neri)
Peloton at 18.10
Hoezo sneu? De beste wint.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb daar een beetje gemengde gevoelens bij. Het was geweldige sport, maar ik vind het nog steeds erg sneu voor Haussler.
Het kan wel eens een vroegertje worden in dit tempo, Sporza voorspelt momenteel 16.30 a 16.45 uur !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef zlakto het volgende:
Weet iemand hoe laat de finish verwacht wordt?
Eens. Zo dichtbij om zo'n grote koers te winnen... Zal ie vast slecht van geslapen hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb daar een beetje gemengde gevoelens bij. Het was geweldige sport, maar ik vind het nog steeds erg sneu voor Haussler.
Nou ja, Haussler moest eigenlijk voor Hushovd knechten die dag. Hij zat kilometers lang in de wind te trappen. Dat kan net die twee of drie procent hebben gescheeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |