Ik gok zo rond 17:15 uur.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef zlakto het volgende:
Weet iemand hoe laat de finish verwacht wordt?
Kroon, Terpstra, Maaskant, Boom, Tjallingii, Leezer, Langeveld, Tankink, Elijzenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:27 schreef Zwansen het volgende:
25 jaar geleden alweer dat een NL'er won.
Brammie mag ook wel weer eens wat winnenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef bjarki het volgende:
[..]
Kroon, Terpstra, Maaskant, Boom, Tjallingii, Leezer, Langeveld, Tankink, Elijzen
In 2007 reed hij weg uit de achtervolgende groep nadat de winnaars al voldoende afstand hadden. 2006 was toch echt het Kroongaatje moment. Ik kon alleen geen geode beelden vinden, dit filmpje houdt letterlijk een paar seconden voor dat moment op:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was echt 2007. Toen werd hij op 5 seconden vierde.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronde_van_Vlaanderen_2007
Held Boogerd werd toen 9e
Denk dat Kroon wat wordt onderschat. Hij heeft toch al een paar mooie dingen gewonnen en ook in bijvoorbeeld Lombardije top 5 gereden...
quote:09:42 GMT (265km remaining from 298km)
Our leaders are now 11:20 ahead of the bunch. Think that's a lot? In the 2000 edition of the race Michele Gobbi took off for 170km and built up a lead of over 30 minutes. Not bad for a then neo-pro. More on that edition of the race a bit later...
Situation
Fabrice Piemontesi (Androni Giocattoli), Aristide Ratti (Carmiooro NGC) and, Diego Caccia (ISD – Neri)
Peloton at 11:20
Mot je ook Ned2 gaan kijken, lutser.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:21 schreef ErikT het volgende:
Het is pas vanaf 15:00 op de Belg.
Eurosport van 17:00, en op Ned1 is schaatsen
Huh? Nu zie ik het ook ja. Daar had ik nog naar gekeken.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mot je ook Ned2 gaan kijken, lutser.
Ze hebben nu toch wel een leuke voorsprong met 18.10, Zullen we ze in ieder geval nog wel eventjes in beeld zien als die uitzendingen eindelijk eens beginnen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:47 schreef Pino112 het volgende:
Idd![]()
Ik gebruik nu dit maar: http://live.cyclingnews.com/2.html
[..]
Cav.quote:
quote:12:26 GMT
Crash!!! We're not sure how many riders when down but we are hearing that Barredo (Quick Step) came off the worst and that he may have retired from the race. That's bad new for of course Barredo but also Boonen.
Situation
Fabrice Piemontesi (Androni Giocattoli), Aristide Ratti (Carmiooro NGC) and, Diego Caccia (ISD – Neri)
Peloton at 18.10
Hoezo sneu? De beste wint.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb daar een beetje gemengde gevoelens bij. Het was geweldige sport, maar ik vind het nog steeds erg sneu voor Haussler.
Het kan wel eens een vroegertje worden in dit tempo, Sporza voorspelt momenteel 16.30 a 16.45 uur !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:28 schreef zlakto het volgende:
Weet iemand hoe laat de finish verwacht wordt?
Eens. Zo dichtbij om zo'n grote koers te winnen... Zal ie vast slecht van geslapen hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:26 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb daar een beetje gemengde gevoelens bij. Het was geweldige sport, maar ik vind het nog steeds erg sneu voor Haussler.
Nou ja, Haussler moest eigenlijk voor Hushovd knechten die dag. Hij zat kilometers lang in de wind te trappen. Dat kan net die twee of drie procent hebben gescheeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |