Nee, dat was een jaar daarvoor, Hoste reed toen met Boonen weg (het was ook die laatste die gas gaf toen Kroon op een Kroongaatje kwam). Boonen had Kroon natuurlijk zonder probleem verslagen in de sprint.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:11 schreef Tommeke het volgende:
Bij de Ronde van Vlaanderen die Ballan won was hij er dicht bij...
Hij kreeg toen een gaatje net niet dicht, echt een 'Kroongaatje'. Ballan en Hoste had hij er wel opgelegd.
Ik gun 't 'm ook wel, een mooie klassieker. Ik heb vorig jaar bij de Vuelta even met 'm gesproken en hij is echt een sympathieke kerel.
QFTquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Leatherface het volgende:
Je kunt wel minachtend over Kroon doen, maar hij heeft toch een Touretappe en twee keer de Henninger Turm gewonnen. Zijn er heel wat die het met een pak minder moeten doen.
Ik dacht ook gewoon echt dat hij zou winnen in een sprintje met Ivanov..quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Sautor het volgende:
Amstel Gold Race zat hij er anders nog dichter bij
Zijn prestaties in diverse klassiekers vind ik meer betekenen dan die Tourrit, die ereplaatsen dwong hij zelf af. Uiteindelijk was die zege in de Tour voor 90% te danken aan Erik Dekker die alles terug haalde terwijl Kroon niet echt veel deed.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Leatherface het volgende:
Je kunt wel minachtend over Kroon doen, maar hij heeft toch een Touretappe en twee keer de Henninger Turm gewonnen. Zijn er heel wat die het met een pak minder moeten doen.
Ohja, Ivanov vorig jaar. Echt zonde. Al zijn we de laatste jaren wel gewend dat er een Nederlander door een of andere leperd wordt afgesprint.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Sautor het volgende:
Amstel Gold Race zat hij er anders nog dichter bij
Nee hoor, dat was echt 2007. Toen werd hij op 5 seconden vierde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:26 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, dat was een jaar daarvoor, Hoste reed toen met Boonen weg (het was ook die laatste die gas gaf toen Kroon op een Kroongaatje kwam). Boonen had Kroon natuurlijk zonder probleem verslagen in de sprint.
Had ik vorig jaar, maar toen zat ik op de Ventouxquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik de laatste 1,5 week van de Tour, dus alle prachtige bergritten
Balen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:24 schreef franklop het volgende:
Ow kom er net achter dat ik Parijs-Roubaix en AGR ook moet missen
Nogal, geen rekening mee gehouden met het plannen van bepaalde dingen. Ben wel in staat om de samenvatting te zien. Zal bijna hopen dat er een Belg wint, dan kan je wedstrijd bijna integraal terug zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Balen!
Ik plan m'n training zo dat ik op tijd thuis ben voor de finale
AGR ga ik in real life kijken!
Ik ben vooral benieuwd hoe vroeg hij moet lossen. Waarschijnlijk zal het op La Manie al over en out zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar Cavendish.
250? Bijna 300 zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef Arcee het volgende:
Sprinten na 250 kilometer fietsen.
Ik zeg: doen.
Boonen FTW.
Meer dan 250 bedoelde ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef TheArt het volgende:
250? Bijna 300 zal je bedoelen.
Ben ook benieuwd wat Modolo doet morgen, al zal zijn eerste wedstrijd van 250 km. of meer er wel wat teveel aan zijn. Maar van Gavazzi in deze vorm moet het al helemaal niet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |