Hij was vorig jaar wel erg dichtbijquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef Pritt het volgende:
Als je Kroon ooit een klassieker wint dan rijd ik achterstevoren de Mont Ventoux op.
kan iemand het spt schoenen eten topic nog terugvinden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar wel erg dichtbij
Kwam daar ook Maarten Ducrot in voor die een stuk tapijt at?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:36 schreef Beregd het volgende:
[..]
kan iemand het spt schoenen eten topic nog terugvinden?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:37 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kwam daar ook Maarten Ducrot in voor die een stuk tapijt at?
Ach, ik mis door de tenniscompetitie Parijs-Roubaix, Amstel en L-B-L. Dat is nog veel meerquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef franklop het volgende:
ga het missen door de voetbal *zucht alweer*
Vorig jaar miste ik bijna heel het klassieke voorjaar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef franklop het volgende:
ga het missen door de voetbal *zucht alweer*
Zolang je de RvV maar kan zienquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, ik mis door de tenniscompetitie Parijs-Roubaix, Amstel en L-B-L. Dat is nog veel meer, vooral P-R.
Ben ik blij dat ik op zaterdag voetbalquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, ik mis door de tenniscompetitie Parijs-Roubaix, Amstel en L-B-L. Dat is nog veel meer, vooral P-R.
Ik de laatste 1,5 week van de Tour, dus alle prachtige bergrittenquote:
Wees maar blij, ik ga op de weekenden na alles missen van elke grote ronde..quote:Op donderdag 18 maart 2010 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik de laatste 1,5 week van de Tour, dus alle prachtige bergritten
Die mis ik standaardquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik de laatste 1,5 week van de Tour, dus alle prachtige bergritten
Denk 't ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Leatherface het volgende:
Ik vermoed dat dit dé kans voor Boonen is om Milaan-San Remo eens te winnen.
De komende jaren is Cavendish misschien wel in topconditie erbij. Haussler, Farrar en Boasson Hagen zijn dan misschien ook nog wat sterker / verder in hun ontwikkeling. De kans om het dan in de sprint af te maken wordt kleiner.
Elke zondag in april ga ik op de racefiets naar het vakantiehuisje van mn ouders, zon 40-45 km verderop. Daar de klassieker kijken, om na de finish weer terug te fietsen naar huisquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Deal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:19 schreef Pritt het volgende:
Als je Kroon ooit een klassieker wint dan rijd ik achterstevoren de Mont Ventoux op.
Kroon is één van de weinige renners die waarschijnlijk alle klassiekers kan verliezen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:22 schreef Sautor het volgende:
Amstel Gold Race zat hij er anders nog dichter bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |