wat denk je zelfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Captain_Ghost het volgende:
je zou dat hond ook bij dierenasiel kunnen brengen!.
Ik zou zelf eerder vertrouwen op de rasvereniging. Daar komen ws mensen die op zoek zijn naar juist die hond. En er zijn ook mensen die goed weten wat de hond nodig heeft. Niet dat jij dat niet zou weten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Bedankt voor de link, ik zal er eens naar kijken
En inderdaad niet het makkelijkste ras qua herplaatsen, maar heel erg lieve beesten (met de juiste eigenaar)
Marktplaats op die manier is ook een optie. Ben alleen bang dat ze liever een jongere hond hebben als ze echt op zoek zijn. Dus ik denk dat ik heb moet hebben van de dierenvriend die toevallig tegen mijn verhaal aanloopt.
Oeh jeetje, da's best een grote beslissing, zeker als je de hond al zó lang bij je hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja daar heb je wel een goed punt krakkemieke
@sonicB, ze word dit jaar 11 (al zou je dat vaak niet zeggen) en ik heb dr vanaf pups af aan
Ik denk het ook dat als ze mocht kiezen liever haar oude dag bij jullie sleet met dan maar wat minder aandacht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hm..mischien denk ik dan wel verkeerd.
Meer mensen met een mening hierover?
Ik denk het ook..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk, heel eerlijk gezegd, dat een hond het fijner vindt om zijn oude dag te slijten bij de mensen die hem vertrouwd zijn.
Je denkt niet verkeerd, je behandeld hem als een mens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hm..mischien denk ik dan wel verkeerd.
Meer mensen met een mening hierover?
Helemaal herkenbaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Tja dat uitlaten door een onbekende, ik weet t niet hoor. Het blijft wel een amerikaanse stafford (die absoluut heel erg lief is hoor) Maar t beestje heeft wel de naam, en er zijn genoeg mensen die daar nog steeds vreemd op reageren. En als er iets gebeurd als een vreemde ermee aan het wandelen is, dan weet ik al wie de schuld gaat krijgen.
Ik bedoelde ook niet direct een onbekende, maar misschien heb je een vriendin waar van je weet dat ie goed met de hond kan. Dat die hem af en toe eens meeneemt. Ik weet het, moet allemaal maar net zo kunnen, maar aan de andere kant weet je ook maar nooitquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
dankje wel Guess,
Tja dat uitlaten door een onbekende, ik weet t niet hoor. Het blijft wel een amerikaanse stafford (die absoluut heel erg lief is hoor) Maar t beestje heeft wel de naam, en er zijn genoeg mensen die daar nog steeds vreemd op reageren. En als er iets gebeurd als een vreemde ermee aan het wandelen is, dan weet ik al wie de schuld gaat krijgen.
Maar goed hoe dan ook, ik ga kijken of ik niet toch iets met iemand kan regelen die ik vertrouw, want inderdaad..als je het zo bekijkt dat je na 11 jaar ineens ergens anders moet gaan wonen, terwijl mijn hondje mischien net weer aan t wennen is aan ons nieuwe huis en het allemaal mischien helemaal niet als zo vervelend ervaart...
Ik wil gewoon graag doen wat het beste is voor haar.
Het wordt zomer, langer licht! neem je kind en je hond mee het bos in.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja ik ga nog eens rondkijken of ik een bekende is die mischien wat extra tijd heeft of haar mee wilt nemen als ze toch het bos ingaan ofzo..
haha, nee maar ik had eerst in gedachten van een rasvereniging, maar toen dacht ik marktplaats, hadden ik en mn moeder laatst ook bijna een hondje vandaan, het is dat die mensen gewoon veel te laat reageerden. anders hadden we nu een hondje van 2 gehad, en 't was ook nog een cool hondje ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zou zelf eerder vertrouwen op de rasvereniging. Daar komen ws mensen die op zoek zijn naar juist die hond. En er zijn ook mensen die goed weten wat de hond nodig heeft. Niet dat jij dat niet zou weten.
Maar goed.
Nou...nee, echt kenmerken dat ze ongelukkig is niet (alhoewel ze soms ook dingen doet die ik niet snap en dus ook niet kan beoordelen of het een teken van onvrede is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Heb je echt gedragskenmerken van de hond waardoor je denkt ie zien dat ze ongelukkig is?
Hehe nee een bench is geen optie, dan word ze echt gek. Maar een eigen ruimte heeft ze wel (de hele garage en bijkeuken. Daar mag mijn dochtertje niet komen dus als ze echt rust wilt kan ze zich daar altijd terug trekken.quote:Het wordt zomer, langer licht! neem je kind en je hond mee het bos in.
Zet weer een bench neer en maak voor de hond zijn eigen plek waar zijn geur hangt en waar hij zich veilig kan voelen.
Daar heb je wel een punt waarschijnlijk.quote:Trouwens wie wil er een hond van 11 jaar? Nu het beestje herplaatsten kan voor problemen zorgen. Een hond na 11 jaar in een andere roedel stoppen kan niet goed zijn. Waarom neem je niet een gedragstherapeut in de arm.
Agree!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat leuk BBB dat je openstaat voor andere ideeën!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |