Ach, ik verdwaal ook wel eens in buurten waar ik al eerder ben geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, begint lekker. Ach, hij weet je telefoonnummer.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
EDIT:![]()
Waar is die sms afrem circle als je hem nodig hebt
Oeh, lekker! Eet ze!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
Vanwege de teleurstelling dat ik geen pizza krijg ga ik even uit eten met Mr Gb![]()
Nou, vrouwen hadden voor de Tom Tom al moeite met navigeren. Dus don't blame the gadget!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, ik verdwaal ook wel eens in buurten waar ik al eerder ben geweest
Het is de vloek van de TomTom he, niemand kan meer op eigen houtje de weg vinden.
En onverantwoord was a bad thing, right?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nee Greys, anders doen we geen happy meal. Das onverantwoord enzo.
Iedereen gaat maar uit eten... het is crisis hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
Vanwege de teleurstelling dat ik geen pizza krijg ga ik even uit eten met Mr Gb![]()
Ik kon altijd prima mijn weg vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, vrouwen hadden voor de Tom Tom al moeite met navigeren. Dus don't blame the gadget!
Jij bent oud en wijs, you tell mequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En onverantwoord was a bad thing, right?
Tuurlijk. Nu verwar je "We zien wel waar we terechtkomen" met "De weg vinden"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon altijd prima mijn weg vinden.
Nog wel hoor.
Niet altijd, maar dan ben ik afgeleid
Spanningsboog van een doperwt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Da's dat jeugdige he Dirk...
Gaat wel weer over.
Ooit.
Wil jij nu zeggen dat jij ook jeugdig bent door bewust een tijd niet te posten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Da's dat jeugdige he Dirk...
Gaat wel weer over.
Ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dirkh op 16-03-2010 18:56:42 ]
Dát sowieso!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil jij nu zeggen dat jij ook jeugdig bent door bewust een tijd niet te posten?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Een afrem-sms van Ml-etje![]()
Iets te laat, maar het is de gedachte die telt!
Wat wil je daar mee zeggen? Ik vind deze net, en ik ben geen katholiek, of belg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Dirkh, ik heb het al meerdere malen gegoogled ( voor ieder plaatje een keer), en ik heb 'm nooit gezien.
Ik denk dat jij die slimme variant van Google gebruikt, die zich automatisch aanpast aan je voorkeuren en alleen voor jou relevante resultaten laat zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je dan? Het was een vraag, dus dan kan je net zo goed antwoord geven als je er toch op reageert.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat valt met Ll nog wel mee eigenlijk.
Sorry, ik zal ze onder de spoiler zettenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát sowieso!![]()
En post eens niet van die ranzige plaatjes
Dat Zwab en Ll van die plaatjes posten, da's de jeugd. Puberaal gedrag. Daar ben ik wars vanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Het was een vraag, dus dan kan je net zo goed antwoord geven als je er toch op reageert.
Een getekende piemol! Twee!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Jezus zeghou eens op!
Open net mijn scherm en wat zie ik, ja het is om te vloeken
Jij opent je schermt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Jezus zeghou eens op!
Open net mijn scherm en wat zie ik, ja het is om te vloeken
Ja kon nog net het scherm wegklikkenquote:
Wat snap je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij opent je schermt?
Ja dan zou ik ook vloeken als ik deed.
Zonde man, weet je wel wat een nieuwe kost![]()
Ooooh wacht, jij was diegene die haar Mr z'n financiën beheerde he... Ik snap 't al
Veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga de computer uitgooien.
BEHAVE!![]()
Tot strakkies
Jij opent gewoon ff je scherm voor de lol, en dan koop je met de Mr z'n pinpas een nieuw scherm.quote:
Ja ja ja, mopper mopper. Staan al een tijdje onder spoiler.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja kon nog net het scherm wegklikken
Liefjenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij opent gewoon ff je scherm voor de lol, en dan koop je met de Mr z'n pinpas een nieuw scherm.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, mopper mopper. Staan al een tijdje onder spoiler.
Next!
quote:
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekkerwas pasta met courgette, ui en tomaat en kruiden erover plus parmezaanse kaas.
Het sausje/kruiden komen uit een pakket van de super dat ik van oma's kreeg.
Vertel eens wat over jezelf bv.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stel voor dat we die onzin gaan compenseren met iets, iemand een geniaal idee?
Is geen stomme vraag, maar het antwoord is nee, daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Dirkh als jij remt met die fiesta heb je dan voordat je stilstaat een beetje het idee dat je remmen aanlopen?
[stomme vraag]
dirkh remt altijd tegen de auto voor hem, spaart remblokjes, economisch denken enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is geen stomme vraag, maar het antwoord is nee, daar heb ik geen last van.
Mooi, dan ga ik de monteur die me vertelde dat dat heel gewoon is volgende week vertellen dat het heel gewoon is dat ik die auto niet meer wil zien voor dat geluid weg is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is geen stomme vraag, maar het antwoord is nee, daar heb ik geen last van.
quote:
Zijn de roddels over F&F nu verplaatst naar ESF?quote:
Er mogen geen geluidjes in nieuwe auto's zitten. Ik zou gestoord worden. Neurootmodus: Als ik iets hoor kraken, tikken of schrapen, dan heb ik al geen zin meer in de auto.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik de monteur die me vertelde dat dat heel gewoon is volgende week vertellen dat het heel gewoon is dat ik die auto niet meer wil zien voor dat geluid weg is.![]()
Oh, nou ik ben benieuwd. (bel me dan ff, zal je net zien dat ik niet online ben)quote:Verder kan ik wel eens lief zijn hoor
Ik heb het vermoeden dat ik hier spijt van ga krijgen (lang verhaal en iets met katten) maar welke roddels?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn de roddels over F&F nu verplaatst naar ESF?
Goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]was erg lekker ook, wat heb jij gegeten dan?
Loop eens voor mijn auto langsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dirkh remt altijd tegen de auto voor hem, spaart remblokjes, economisch denken enzo
Ja...quote:
niks bijzonders, subtle heeft een maand niet gepost en nu is hij ineens terugquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ik hier spijt van ga krijgen (lang verhaal en iets met katten) maar welke roddels?
Ik ben dat niet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niks bijzonders, subtle heeft een maand niet gepost en nu is hij ineens terug
hij werd een soort van gemist door alle klapperende vrouwen in F&F
Ik had je al in mijn sig gezet, want ik moest net kijken wie mijn personalwiki was. Ouwe lul met geheugenverlies.quote:
poteeto potaatoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dat niet!
Ik ben een rammelende vrouw, niet klapperend!
Zeker wetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wedden dat jouw auto daar meer schade aan oploopt dan het je waard is
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had je al in mijn sig gezet, want ik moest net kijken wie mijn personalwiki was. Ouwe lul met geheugenverlies.
quote:
Nou dit werd notabene door oma ontdektquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er mogen geen geluidjes in nieuwe auto's zitten. Ik zou gestoord worden. Neurootmodus: Als ik iets hoor kraken, tikken of schrapen, dan heb ik al geen zin meer in de auto.
[..]
Oh, nou ik ben benieuwd. (bel me dan ff, zal je net zien dat ik niet online ben)
2...quote:
Kraken en aanlopende remmen? Meteen vanaf het begin al?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou dit werd notabene door oma ontdekten kraken..tsja iets met een kabel in het dak..
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2...
maar ik moet ze inleveren over 1,5 maand
zijn leners
Was het niet gewoon d'r heup?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou dit werd notabene door oma ontdekten kraken..tsja iets met een kabel in het dak..
Nee het kraken na 7 maanden (dat was dus die kabel) en die remmen tsja geen idee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kraken en aanlopende remmen? Meteen vanaf het begin al?
Ja helaas vaak welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
degenen die roepen dat ze een vrouw niet serieus nemen bij een garage geef ik gelijk.
Wil je d'r telefoonnr? Kun je het zelf vragenquote:
Dan kan het toch ook niet zo horen? Dan had het vanaf het begin zo moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee het kraken na 7 maanden (dat was dus die kabel) en die remmen tsja geen idee.
Maar hij is nu net 1 jr oud..
Heb maar besloten de Mr mee te nemen, degenen die roepen dat ze een vrouw niet serieus nemen bij een garage geef ik gelijk.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij zojuist op iemand d'r shitlist bent geplaatst.
Ah, soort van yvonne? Eet jongetjes van rond de 20 als ontbijt of gebruikt ze als speeltje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
iedereen die mijn oma niet kent durven grapjes over haar te maken
Hihi wijze woorden, maandag weer terug (zucht).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan kan het toch ook niet zo horen? Dan had het vanaf het begin zo moeten zijn.
Vrouwen die dat accepteren zijn de oorzaak dat ze niet serieus worden genomen. [/Cisca Dresselhuys]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi wijze woorden, maandag weer terug (zucht).
Komt goedenne al was het vanaf het begin zo, waarom heeft Mr's auto die even oud is dat dan niet?
En de jouwe
Dat ga ik ze eens voor de voeten gooien.
Ja, een half jaartje... Dan ben ik weer lonelyquote:
Heb een collega die grapjes over d'r maakte tot ik het telefoonnummer gaf met de mededeling dat hij haar eens moest bellen en dan 1 grapje maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, soort van yvonne? Eet jongetjes van rond de 20 als ontbijt of gebruikt ze als speeltje.
Dat hebben ze wel hihi. (*zweet van voorhoofd veegt).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"wij hebben er vorige keer niks van opgemerkt tijdens de keuring, mevrouwtje".
* zapt *quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:42 schreef Dirkh het volgende:
LI, je moet naar DWDD kijken, gaat straks over uilen en ze hebben er een in de studio.
Logeerhondje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, een half jaartje... Dan ben ik weer lonely
Jaaaaaaaa! Hij lijkt er zelfs op!quote:
IDDquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef Dirkh het volgende:
Wat een bullshit, vrouwen kiezen voor de uilen, mannen voor de valk.Want uilen hebben grote ogen.
En dan zeggen dat formaat niet telt! Tssss.
omdat mannen voornamelijk op vrouwen vallenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
Matthijs:
"waarom vallen vooral vrouwen op een uil?"
![]()
![]()
![]()
Moet hij hier eens komen lezen
ja, beetje homo he...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god wat heeft Jan Smit weer voor V-halsje aan
quote:
Septemberquote:
quote:
Nou nee, kijk maar hoor.. Dat is wel erg verquote:
Hihi zou me verbazen, zo dol is ze niet op bij ons logeren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
(of moet ik dan ruzie maken met je oma)
Ja ik zag het, en dan ook zichzelf zo opblazen om zo breed mogelijk over te komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou nee, kijk maar hoor.. Dat is wel erg ver
Arme Greys... Nick en Simon op tv en zij zit in shabu...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ik zag het, en dan ook zichzelf zo opblazen om zo breed mogelijk over te komen.
Nee, dit tafeltje Volendammers mogen van mij wel weer van beeld af.
Ze hebben er wel eens lekkerder uitgezienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Arme Greys... Nick en Simon op tv en zij zit in shabu...
Ik heb het vermoeden dat ze het er graag voor over heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Arme Greys... Nick en Simon op tv en zij zit in shabu...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
Zit net5 te kijken.
Pff ga spontaan mijn bankrekening nakijken.
Ze zou wel gek zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze het er graag voor over heeft.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze het er graag voor over heeft.
Een stolpboerderij in de verkoopquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef Ml-etje het volgende:
een st
[..]
Een stolpboerderij in de verkoop
Wil ook niet ruilen, weinig lichtinval in zo'n stolp.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh!! Maar jij hebt toch al een mooi huis
Ja licht is heel belangrijk. Al heb ik nu heel veel licht en vind ik dat soms ook niet fijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wil ook niet ruilen, weinig lichtinval in zo'n stolp.
Heb al een huis laten gaan omdat de woonkamer echt een donker hol was.
"Dit is Mike, en dat is Moes, en die doen al mijn tattoos"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
RTL5 Take Me Out!
Met een jongen met een onwijze tattoo op zijn borst
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
RTL5 Take Me Out!
Met een jongen met een onwijze tattoo op zijn borst
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"Dit is Mike, en dat is Moes, en die doen al mijn tattoos"![]()
![]()
![]()
Nou, ik vind het sowieso niet echt wat hoor, die manquote:
Gaat het goed?quote:
Waar woon jij dan in?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja licht is heel belangrijk. Al heb ik nu heel veel licht en vind ik dat soms ook niet fijn
Hoe gaat het met de stemronde?
Die kerel niet nee, tattoo's op de borst heb ik geen moeite meequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik vind het sowieso niet echt wat hoor, die man
[..]
Gaat het goed?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou nee, kijk maar hoor.. Dat is wel erg ver
Ik woon in een appartement, maar mijn woonkamer is vrij lang en vangt aan beide kanten veel licht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar woon jij dan in?
Heb geen ideezat gisteravond midden in een nogal sneu gebeuren over de K&W mods dus heb even tabak
Is al geweest laatst hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kerel niet nee, tattoo's op de borst heb ik geen moeite mee
En waarom komen er nooit eens 30 mannen achter de deskOf die geven zich niet op natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is al geweest laatst hoor
En ook met homo's
omdat het met 80% van de figuren die zich opgeven voor zo'n show niet zal werken, aangezien ze gewoon tot het einde niet op rood zullen drukken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet een heel seizoen zoals met vrouwen wel is
Dat was echt zo vreselijk en beschamendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is al geweest laatst hoor
En ook met homo's
Hmm alles waar té voor staat hé..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik woon in een appartement, maar mijn woonkamer is vrij lang en vangt aan beide kanten veel licht.
Op sommige dagen zoals nu in de lente, met een strakblauwe lucht, knalt het zo m'n huis in. Is mij iets teveel van het goedeMaar dat scherpe lentelicht maakt me buiten af en toe ook dol, dus dat is persoonlijk
Het blijven mannen he...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat het met 80% van de figuren die zich opgeven voor zo'n show niet zal werken, aangezien ze gewoon tot het einde niet op rood zullen drukken?
ik denk dat het voor ieder mens niet echt een compliment is, dat soort programma'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was echt zo vreselijk en beschamend.
Het was heel erg inderdaad... Heb me doodgelachen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was echt zo vreselijk en beschamend.
Ik heb mijn bankrekening bekeken en ben aan het zappen gegaan.quote:
Ja heb ook aan 1 kant rolgordijnen, is wel te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm alles waar té voor staat hé..
Maar helpen rolgordijnen oid dan niet?
Mn zusje wilde dat ik mee zou doen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat het voor ieder mens niet echt een compliment is, dat soort programma's
for fucks sake, we zijn het product van duizenden jaren evolutie, en dit is waar mensen mee bezig zijn?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje wilde dat ik mee zou doen...
25...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om goed te lachen of met een serieuze insteek? Hoe oud is je zusje?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om goed te lachen of met een serieuze insteek? Hoe oud is je zusje?
Wat heb je gegeten?quote:
bezet ook...quote:
Ja, was leuk even!quote:
Sateetjequote:
Uitetertjequote:
Dat is wel een beetje een vooroordeelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het blijven mannen he...Maar dan mag de vrouw kiezen aan het eind natuurlijk
Met die homo's had ik ook verwacht dat een groot deel puur voor de seks groen zou blijven, maar die werden ook allemaal rood...
Wat me stoort is dat door dit soort dingen mensen wel gewoon denken dat alle homo's van die flamboyante wijverige nichten zijn (Dirk, mond dicht). En ik snap dat het voor dat programma ook gewoon types moeten zijn die aandachtsgeil zijn, maar die vrouwen die er staan bijvoorbeeld, daarvan heb je niet het idee dat álle vrouwen zo zijn. Dat zijn gewoon domme wijven, terwijl het bij die homo's sneller zo is dat men geneigd is om te denken dat die homo's de typische homo's zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was heel erg inderdaad... Heb me doodgelachen...
Maar, wat ik al zei; ik had niet verwacht dat ze allemaal rood zouden worden
Gewoon een restaurant hier in het dorp. Niks snackbar satéquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:29 schreef Dirkh het volgende:
Oh ja hoor, naar de snackbar gaan is tegenwoordig ook al uit eten?
Vreselijkquote:
niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
maar die vrouwen die er staan bijvoorbeeld, daarvan heb je niet het idee dat álle vrouwen zo zijn. Dat zijn gewoon domme wijven,
oh, dat geef ik meteen toe... maar dat komt door een vriend van me, die riep dat altijd; "ik zou met elke homo het bed in duiken!" (en dat deed hij ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een vooroordeel
[..]
Dat is waar ja... die meiden daar lach je om...quote:Wat me stoort is dat door dit soort dingen mensen wel gewoon denken dat alle homo's van die flamboyante wijverige nichten zijn (Dirk, mond dicht). En ik snap dat het voor dat programma ook gewoon types moeten zijn die aandachtsgeil zijn, maar die vrouwen die er staan bijvoorbeeld, daarvan heb je niet het idee dat álle vrouwen zo zijn. Dat zijn gewoon domme wijven, terwijl het bij die homo's sneller zo is dat men geneigd is om te denken dat die homo's de typische homo's zijn.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon een restaurant hier in het dorp. Niks snackbar saté
Dat doen jullie goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon een restaurant hier in het dorp. Niks snackbar saté
Ook keukenprinsjes moeten wel eens uitrusten, jaquote:
en morgen dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook keukenprinsjes moeten wel eens uitrusten, ja![]()
Overmorgen braaf een nieuw gerechtje maken
Beter was een tripje naar een restaurant hier in de buurt waar ze lekkere drie gangen menu's hebben, maar ik had zin om te lopenquote:
Hihi luxequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beter was een tripje naar een restaurant hier in de buurt waar ze lekkere drie gangen menu's hebben, maar ik had zin om te lopen
Dan kookt Mr Gb aangezien we vroeg moeten eten omdat ik om 7 uur ga sporten. Die houdt niet van moeilijk doen, dus dan eten we ditquote:
Echt niet? Moet je vaker doen, is gezellig joh! Het hoeft echt niet altijd zo duur.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi luxe
Kan me niet eens herinneren wanneer wij samen uit eten zijn geweestmuv de wintersport.
bah...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[BREAKING] Vermist meisje Dordrecht waarschijnlijk gevonden
Dat ziet er lekker (makkelijk) uit!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kookt Mr Gb aangezien we vroeg moeten eten omdat ik om 7 uur ga sporten. Die houdt niet van moeilijk doen, dus dan eten we dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Echt niet? Moet je vaker doen, is gezellig joh! Het hoeft echt niet altijd zo duur.
Ik denk dat we nu 40 euro kwijt waren, maar dat kan veel goedkoper. Er zit hier een goede pizzeria in de buurt (waardoor ik nooit meer supermarkt pizza eet) en daar zijn we voor 25 euro wel klaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wat noem jij niet duur
Moet eerlijk bekennen dat ik nu eerder geld uitgeef aan het huis dan aan uit eten.
Toevallig wel volgende week zaterdag uit eten met een groepje.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu 40 euro kwijt waren, maar dat kan veel goedkoper. Er zit hier een goede pizzeria in de buurt (waardoor ik nooit meer supermarkt pizza eet) en daar zijn we voor 25 euro wel klaar.
Nouja, eigenlijk geven wij bizar veel geld uit aan uit eten/luchen/ergens iets drinken. Maar ik vind dat gewoon leuk
Hier alleen van ned 2 en 3...quote:
Hier ook weer!quote:
wat was je aan het kijken?quote:
Blik op de weg, nou ja aan het kijken. Het stond aan.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Blik op de weg, nou ja aan het kijken. Het stond aan.
Straks moeten we met elkaar praten... real life.
Cool, zal ik maar naar je toe komen dan???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Blik op de weg, nou ja aan het kijken. Het stond aan.
Straks moeten we met elkaar praten... real life.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool, zal ik maar naar je toe komen dan???
ok, pm je adres maar...quote:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
Voor de mensen die wel TV hebben en het interesseert.
Om 2130 op zowel RTL als SBS extra nieuwsuitzending mbt dat verdwenen meisje.
Tnxquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
Voor de mensen die wel TV hebben en het interesseert.
Om 2130 op zowel RTL als SBS extra nieuwsuitzending mbt dat verdwenen meisje.
quote:
Ik wil weten of ze nou gevonden is of niet...quote:
Tis in mijn geboortestad.quote:
Woest gevoel gaat er door je heen als je het leest, die ouders waren vanmiddag bij 2Vandaag, die waren gesloopt. Dat wens je niemand toe.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis in mijn geboortestad.
Vent schijnt de buurman te zijn![]()
![]()
Ga je toch ook stuk als je die nog paar keer hebt gesproken of je dochter daar alle dagen in de berging lag
WTF, zo word je nog een bang in je eigen land.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ga je toch ook stuk als je die nog paar keer hebt gesproken of je dochter daar alle dagen in de berging lag
Ik geloof dat ik de buurman in hele dunne plakjes zou snijden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Nee, en helemaal als het de buurman is...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Woest gevoel gaat er door je heen als je het leest, die ouders waren vanmiddag bij 2Vandaag, die waren gesloopt. Dat wens je niemand toe.
Ja, als het "gewoon" ergens in het land gebeurt is het "lekker" ver van je bed, maar als het dan opeens dichtbij gebeurt dan wordt het "echt".quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah normaal gesproken blijf ik er wel redelijk rustig onder, maar het is nu toch een bekende stad, en vlakbij. Dan ist wel extra shocking ofzo
Idd, omdat het toch een persoon is die je tot op zekere hoogte vertrouwd, en van wie je dus als laatste verwacht dat ie het is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, en helemaal als het de buurman is...(als he, het is nog niet zeker natuurlijk)... Iemand die je kent...
Echt vreselijk
Ja... "hier" in de buurt is een keer een jongen vermoord door een van zijn beste vrienden... Die heeft nota bene een stille tocht helpen organiseren, liep voorop, was elke dag bij de ouders en toen bleek dat hij het had gedaan ivm geldproblemenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Idd, omdat het toch een persoon is die je tot op zekere hoogte vertrouwd, en van wie je dus als laatste verwacht dat ie het is.
En dat is???quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar in dit geval schijnt het aan de netbeheerder te liggen.
MAar bij zo'n buurtonderzoelk gaan ze toch niet gelijk in op de achtergronden van zo'n persoon. Meer een oppervlakkig onderzoel om de laatste uren te reconstrueren?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ja en ik neem aan dat je zo'n persoon ook nog spreekt de afgelopen dagen. Las dat er wat buurtbewoners hadden helpen zoeken. En hij is al eerder verhoord / onderzocht (lijkt me standaard bij zoiets; uitgebreid buurtonderzoek oid)
quote:vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws
Is het online te volgen; die uitzending?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef JJH het volgende:
http://twitter.com/fritswester/status/10586160472
[..]
Géén idee, ik zag net alleen de tweet van Frits Wester voorbij komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het online te volgen; die uitzending?
Je mist weinig hoor... Zowel SBS als RTL4 hadden weinig concreets... geruchten, en dat er "van alles aan de hand is"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het online te volgen; die uitzending?
Er is al een fucking week "van alles aan de hand. "quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je mist weinig hoor... Zowel SBS als RTL4 hadden weinig concreets... geruchten, en dat er "van alles aan de hand is"
Jup.quote:
ja, alletwee...quote:
Ik doe huilie, helemaal niks hier.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
ja hoor, nu doet alles het hier behalve ned1
Ik mag niet klagen want ik betaal niksquote:
Joepiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef JJH het volgende:
Tot fucking morgenmiddag!!!
*Rend apocalyptisch rondjes door de woonkamer!
http://zappen.blog.nl/alg(...)iljoenen-huishoudens
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Voor de mensen die wel tegen een klein beetje zwarte humor kunnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet kunnen
Zachtjes kauwen, eerst de chips weken in je mond voordat je de stilte doorbreekt, of een zak chips pakken die al een paar weken open in de kast ligt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook maar es wat sjipjes pakken dan
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb sjippies, bier, EN TELEVISIE![]()
![]()
EN INTERNET![]()
![]()
EN INTERNET![]()
Wat moet ie om vijf over tien nog meten dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]en een rondrennende Mr
mannen met meetlint
Echte mannen zijn altijd aan het piemolmeten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet ie om vijf over tien nog meten dan?
Vast niet het antwoord dat je verwacht, hij was aan het werk en tekent nu onze nieuwe aanbouw.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet ie om vijf over tien nog meten dan?
quote:AntoinRTLNieuws: De bewoner van woning waar wordt gezocht is een agent!!!!!
less than 20 seconds ago from Echofon
![]()
EN INTERNET![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Nou laatste nieuws vast gemist dan...
It aint pretty![]()
26-jarige agent van korps R'dam meldde zich vandaan bij de polizei is meteen aangehouden en ze zijn nu z'n casa ondersteboven aan het keren.
Morgenochtend persco
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Nou laatste nieuws vast gemist dan...
It aint pretty![]()
26-jarige agent van korps R'dam meldde zich vandaan bij de polizei is meteen aangehouden en ze zijn nu z'n casa ondersteboven aan het keren.
Morgenochtend persco
Nou, ze kunnen niet direct zeggen dat ze dood gevonden is. Maar dat ze heel zorgvuldig onderzoek moeten doen, zoals ze dat zei (benadrukte zelfs), zegt al voldoende. Als ze nog zou leven, zou er met grof geweld toegang worden verschaft tot welke ruimte ze dan ook maar was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ze zeggen niet dat ze dood is... maaaaaaaaaaaaaar de ouders krijgen slachtofferhulp en zitten al sinds vanochtend bij de politie en die kerel is direct aangehouden.
Morgenochtend persconferentie om de 'bevindingen van afgelopen avond' te delen.
Ja hoe sick moet je als redelijk jong persoon zijn om zoiets te doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, wat vreselijk![]()
Ik ben dan meer benieuwd naar het verhaal erachter; wat drijft zo'n vieslak
quote:Doorbraak in de zaak Milly Boele
16 maart 2010
Er lijkt een doorbraak in de zaak van het vermiste meisje Milly Boele uit Dordrecht. Een 26-jarige medewerker van de politie Rotterdam-Rijnmond is dinsdag aangehouden in verband met het onderzoek. Dat heeft de politie dinsdagavond bekend gemaakt. Op dit moment doen rechercheurs onderzoek in en rond een woning in de buurt van het huis van het 12-jarige vermiste meisje Milly.
De medewerker van het politiekorps zou zich zelf hebben gemeld bij de politie. Woensdagochtend geeft de politie een persconferentie.
De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly. De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het huidige onderzoek in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.
Milly verdween woensdag 10 maart tussen vijf uur 's middags en zeven uur 's avonds, nadat ze rond half zes voor het laatst telefonisch contact met haar moeder had gehad. De politie sloeg donderdagmiddag onder meer alarm via het landelijk waarschuwingssysteem Amber Alert.
En er stiefelt ook al de hele avond een forensisch team door die tuin heen. Da's ook niet van bestigheid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ze zeggen niet dat ze dood is... maaaaaaaaaaaaaar de ouders krijgen slachtofferhulp en zitten al sinds vanochtend bij de politie en die kerel is direct aangehouden.
Morgenochtend persconferentie om de 'bevindingen van afgelopen avond' te delen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las net ook ergens dat ze vonden dat het AmberAlert te laat was ingezet.
Ja, maar dat vonden vooral de mensen van AmberAlert, maar die zijn het middel die voor eigen parochie preken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las net ook ergens dat ze vonden dat het AmberAlert te laat was ingezet.
Dat ook. Hij kent de werkwijze van de politie natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Live @ NOVA nu.
Overigens nog een plausibele verklaring dat ze het erg rustig aan en perfectionistisch willen doen is geen fuck up te begaan of omdat de agent wellicht zijn sporen toch net wat beter dan gemiddeld probeert te verbergen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ook. Hij kent de werkwijze van de politie natuurlijk.
Ja, wel meteen de tuin zomerklaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Greys het volgende:
En zijn achtertuin overhoop gegraven....
Oh ja hoi, ik ben er weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |