Ach, ik verdwaal ook wel eens in buurten waar ik al eerder ben geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, begint lekker. Ach, hij weet je telefoonnummer.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
EDIT:![]()
Waar is die sms afrem circle als je hem nodig hebt
Oeh, lekker! Eet ze!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
Vanwege de teleurstelling dat ik geen pizza krijg ga ik even uit eten met Mr Gb![]()
Nou, vrouwen hadden voor de Tom Tom al moeite met navigeren. Dus don't blame the gadget!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, ik verdwaal ook wel eens in buurten waar ik al eerder ben geweest
Het is de vloek van de TomTom he, niemand kan meer op eigen houtje de weg vinden.
En onverantwoord was a bad thing, right?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nee Greys, anders doen we geen happy meal. Das onverantwoord enzo.
Iedereen gaat maar uit eten... het is crisis hoor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
Vanwege de teleurstelling dat ik geen pizza krijg ga ik even uit eten met Mr Gb![]()
Ik kon altijd prima mijn weg vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, vrouwen hadden voor de Tom Tom al moeite met navigeren. Dus don't blame the gadget!
Jij bent oud en wijs, you tell mequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En onverantwoord was a bad thing, right?
Tuurlijk. Nu verwar je "We zien wel waar we terechtkomen" met "De weg vinden"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon altijd prima mijn weg vinden.
Nog wel hoor.
Niet altijd, maar dan ben ik afgeleid
Spanningsboog van een doperwt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Da's dat jeugdige he Dirk...
Gaat wel weer over.
Ooit.
Wil jij nu zeggen dat jij ook jeugdig bent door bewust een tijd niet te posten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Da's dat jeugdige he Dirk...
Gaat wel weer over.
Ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dirkh op 16-03-2010 18:56:42 ]
Dát sowieso!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wil jij nu zeggen dat jij ook jeugdig bent door bewust een tijd niet te posten?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Een afrem-sms van Ml-etje![]()
Iets te laat, maar het is de gedachte die telt!
Wat wil je daar mee zeggen? Ik vind deze net, en ik ben geen katholiek, of belg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Dirkh, ik heb het al meerdere malen gegoogled ( voor ieder plaatje een keer), en ik heb 'm nooit gezien.
Ik denk dat jij die slimme variant van Google gebruikt, die zich automatisch aanpast aan je voorkeuren en alleen voor jou relevante resultaten laat zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je dan? Het was een vraag, dus dan kan je net zo goed antwoord geven als je er toch op reageert.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat valt met Ll nog wel mee eigenlijk.
Sorry, ik zal ze onder de spoiler zettenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát sowieso!![]()
En post eens niet van die ranzige plaatjes
Dat Zwab en Ll van die plaatjes posten, da's de jeugd. Puberaal gedrag. Daar ben ik wars vanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Het was een vraag, dus dan kan je net zo goed antwoord geven als je er toch op reageert.
Een getekende piemol! Twee!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Jezus zeghou eens op!
Open net mijn scherm en wat zie ik, ja het is om te vloeken
Jij opent je schermt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Jezus zeghou eens op!
Open net mijn scherm en wat zie ik, ja het is om te vloeken
Ja kon nog net het scherm wegklikkenquote:
Wat snap je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij opent je schermt?
Ja dan zou ik ook vloeken als ik deed.
Zonde man, weet je wel wat een nieuwe kost![]()
Ooooh wacht, jij was diegene die haar Mr z'n financiën beheerde he... Ik snap 't al
Veel plezier vanavond!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Ik ga de computer uitgooien.
BEHAVE!![]()
Tot strakkies
Jij opent gewoon ff je scherm voor de lol, en dan koop je met de Mr z'n pinpas een nieuw scherm.quote:
Ja ja ja, mopper mopper. Staan al een tijdje onder spoiler.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja kon nog net het scherm wegklikken
Liefjenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij opent gewoon ff je scherm voor de lol, en dan koop je met de Mr z'n pinpas een nieuw scherm.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, mopper mopper. Staan al een tijdje onder spoiler.
Next!
quote:
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lekkerwas pasta met courgette, ui en tomaat en kruiden erover plus parmezaanse kaas.
Het sausje/kruiden komen uit een pakket van de super dat ik van oma's kreeg.
Vertel eens wat over jezelf bv.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik stel voor dat we die onzin gaan compenseren met iets, iemand een geniaal idee?
Is geen stomme vraag, maar het antwoord is nee, daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Dirkh als jij remt met die fiesta heb je dan voordat je stilstaat een beetje het idee dat je remmen aanlopen?
[stomme vraag]
dirkh remt altijd tegen de auto voor hem, spaart remblokjes, economisch denken enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is geen stomme vraag, maar het antwoord is nee, daar heb ik geen last van.
Mooi, dan ga ik de monteur die me vertelde dat dat heel gewoon is volgende week vertellen dat het heel gewoon is dat ik die auto niet meer wil zien voor dat geluid weg is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is geen stomme vraag, maar het antwoord is nee, daar heb ik geen last van.
quote:
Zijn de roddels over F&F nu verplaatst naar ESF?quote:
Er mogen geen geluidjes in nieuwe auto's zitten. Ik zou gestoord worden. Neurootmodus: Als ik iets hoor kraken, tikken of schrapen, dan heb ik al geen zin meer in de auto.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik de monteur die me vertelde dat dat heel gewoon is volgende week vertellen dat het heel gewoon is dat ik die auto niet meer wil zien voor dat geluid weg is.![]()
Oh, nou ik ben benieuwd. (bel me dan ff, zal je net zien dat ik niet online ben)quote:Verder kan ik wel eens lief zijn hoor
Ik heb het vermoeden dat ik hier spijt van ga krijgen (lang verhaal en iets met katten) maar welke roddels?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn de roddels over F&F nu verplaatst naar ESF?
Goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]was erg lekker ook, wat heb jij gegeten dan?
Loop eens voor mijn auto langsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dirkh remt altijd tegen de auto voor hem, spaart remblokjes, economisch denken enzo
Ja...quote:
niks bijzonders, subtle heeft een maand niet gepost en nu is hij ineens terugquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ik hier spijt van ga krijgen (lang verhaal en iets met katten) maar welke roddels?
Ik ben dat niet!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niks bijzonders, subtle heeft een maand niet gepost en nu is hij ineens terug
hij werd een soort van gemist door alle klapperende vrouwen in F&F
Ik had je al in mijn sig gezet, want ik moest net kijken wie mijn personalwiki was. Ouwe lul met geheugenverlies.quote:
poteeto potaatoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dat niet!
Ik ben een rammelende vrouw, niet klapperend!
Zeker wetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wedden dat jouw auto daar meer schade aan oploopt dan het je waard is
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had je al in mijn sig gezet, want ik moest net kijken wie mijn personalwiki was. Ouwe lul met geheugenverlies.
quote:
Nou dit werd notabene door oma ontdektquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er mogen geen geluidjes in nieuwe auto's zitten. Ik zou gestoord worden. Neurootmodus: Als ik iets hoor kraken, tikken of schrapen, dan heb ik al geen zin meer in de auto.
[..]
Oh, nou ik ben benieuwd. (bel me dan ff, zal je net zien dat ik niet online ben)
2...quote:
Kraken en aanlopende remmen? Meteen vanaf het begin al?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou dit werd notabene door oma ontdekten kraken..tsja iets met een kabel in het dak..
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2...
maar ik moet ze inleveren over 1,5 maand
zijn leners
Was het niet gewoon d'r heup?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou dit werd notabene door oma ontdekten kraken..tsja iets met een kabel in het dak..
Nee het kraken na 7 maanden (dat was dus die kabel) en die remmen tsja geen idee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kraken en aanlopende remmen? Meteen vanaf het begin al?
Ja helaas vaak welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
degenen die roepen dat ze een vrouw niet serieus nemen bij een garage geef ik gelijk.
Wil je d'r telefoonnr? Kun je het zelf vragenquote:
Dan kan het toch ook niet zo horen? Dan had het vanaf het begin zo moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee het kraken na 7 maanden (dat was dus die kabel) en die remmen tsja geen idee.
Maar hij is nu net 1 jr oud..
Heb maar besloten de Mr mee te nemen, degenen die roepen dat ze een vrouw niet serieus nemen bij een garage geef ik gelijk.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij zojuist op iemand d'r shitlist bent geplaatst.
Ah, soort van yvonne? Eet jongetjes van rond de 20 als ontbijt of gebruikt ze als speeltje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
iedereen die mijn oma niet kent durven grapjes over haar te maken
Hihi wijze woorden, maandag weer terug (zucht).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan kan het toch ook niet zo horen? Dan had het vanaf het begin zo moeten zijn.
Vrouwen die dat accepteren zijn de oorzaak dat ze niet serieus worden genomen. [/Cisca Dresselhuys]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |