quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik hou van dat lied.quote:
hehe, thxquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
IHVK, je bent te sympathiek en rationeel
Niet alle Janitsaren behoorden tot de hoge elite. Een groot deel van hen was gewoon voetsoldaat. In hogere kringen kwam trouwen met een Turkse ook gewoon voor. Je doet nu namelijk net of de Turken louter boeren waren. De Şeyhülislam (de geestelijke klasse) bestond bijvoorbeeld bijna uitsluitend uit Turken. Leden uit de hoge elite trouwden vaak met dochters van hen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
Oh TM, mijn antwoord op jou over de Jannitsaren:
De Jannitsaren trouwden niet met Turkse vrouwen omdat een gemiddelde Turkse familie nou eenmaal niet in de 'Saray cultuur' leefde zoals de Jannitsaren dat deden. Trouwen met een simpele boeren Turkse vrouw was bijna onmogelijk voor een Jannitsaar, omdat zij tot de elite behoorden, en de Turken simpelweg niet. Jannitsaren trouwden met vrouwen van hun eigen rang.
Als je familie een elite adellijke familie uit Istanbul is zou het heel goed kunnen dat je grootvader misschien een Jannitsaar was, maar anders is de kans klein.
De Janitsaren behoorden allemaal tot de elite, ook de Janitsaren die geen hoge opleiding kregen en alleen werden getraind tot soldaten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet alle Janitsaren behoorden tot de hoge elite. Een groot deel van hen was gewoon voetsoldaat. In hogere kringen kwam trouwen met een Turkse ook gewoon voor. Je doet nu namelijk net of de Turken louter boeren waren. De Şeyhülislam (de geestelijke klasse) bestond bijvoorbeeld bijna uitsluitend uit Turken. Leden uit de hoge elite trouwden vaak met dochters van hen.
En ik reageerde meer op die post van je om een paar uitspraken van je over de Janitsaren recht te zetten, niet omdat ik er van overtuigd ben dat blonde, blauwogige Turken allemaal afstammelingen van Janitsaren zijn.
Geweldig Julisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Julis het volgende:
http://two.drawball.com/wr3ev
Ik heb een knuckle sandwich voor jullie getekend.
Hoelang deed je er over om dat te maken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Julis het volgende:
[..]
Haha. En nu tekent iemand er een mond bij
!
10-15 minutenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoelang deed je er over om dat te maken?
Ik wilde even zeggen dat ik binnen een paar dagen op je post zal reageren. Ik ben momenteel namelijk bezig met dingetjes voor school. Morgen zal ik er ook niet zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
TM, ik moet weg, morgen zal ik waarschijnlijk pas heel laat online komen dus PM me jouw antwoord maar.
Vreemd, ik heb 300 % :|.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:20 schreef Ayca het volgende:
Ik las het ja
Maar waarom gaat mijn inkt steeds op
Voor dat hij verpest werdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Julis het volgende:
Oh, deze kregen jullie nog cadeau.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Voor dat hij verpest werd![]()
Maargoed ik hou er mee op
Oja, dat had wel een hoog schattigheidsgehaltequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had een 'valentijnskaartje' gemaakt, dat was mijn cadeau![]()
.
Weet ik, maar ik heb het gemist dan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had een 'valentijnskaartje' gemaakt, dat was mijn cadeau![]()
.
En hoe helpt dit bij je huiswerk?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:41 schreef Ayca het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie hebben
http://www.faceblind.org/facetests/fgcfmt/fgcfmt_intro.php
Ik had er zelfs twee gemaakt, omdat die andere racistisch over kwamquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, dat had wel een hoog schattigheidsgehalte
Ja, wat een liefdequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had er zelfs twee gemaakt, omdat die andere racistisch over kwam.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Daar hoeven we het niet meer over te hebben.
Nog een keertje danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Nog een keertje dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb met de gedachte leren leven dat het geen zin meer heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet met een geveinsde tevreden smiley
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Nog een keertje dan.
![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb met de gedachte leren leven dat het geen zin meer heeft.
Ik had er 68quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef IHVK het volgende:
Out of 72 faces, you correctly identified 70.
In other words, you got 97% correct.
On our previous version of this test, the average person with normal face recognition was able to recognize about 80% of the faces. If you correctly identified less than 65% of the faces, this may indicate face recognition difficulties.
Hehe, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had er 68![]()
Misschien dat ik er meer had als ik me beter had geconcentreerd, vond dat het iets te lang duurde namelijk
Vrije dag in Frankrijk, was toen superdruk op het strandquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja. 1 mei. Internationale strijddag van de arbeidersbeweging.
Dat zegt ook wel iets over jezelf natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef IHVK het volgende:
Maar goed de mensen die er geen zin meer in hadden hallen het gemiddelde wel naar beneden denk ik.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:33 schreef IHVK het volgende:
Check deze gangsters uit Hengelo dan.![]()
Ik snap alleen het Amsterdams accent niet.
(je bent nog nepper dan mijn fokking kleren uit Turkije)
edit- oh nu snap ik het.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel iets over jezelf natuurlijk
IK WEET HET WELquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef Julis het volgende:
[..]
IK WEET HET WEL. EGYPTE, EGYPTEEE, EGYPTEEEEE.
. Ik wil ook op vakantie.
Zondag gaan we naar München, maar daar heb je geen zon.
Alles beter dan NLquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef Julis het volgende:
[..]
IK WEET HET WEL. EGYPTE, EGYPTEEE, EGYPTEEEEE.
. Ik wil ook op vakantie.
Zondag gaan we naar München, maar daar heb je geen zon.
Dat lijkt me geweldig..quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef IHVK het volgende:
http://weblectures.leidenuniv.nl
Trouwens als jullie niks te doen hebben kunnen jullie mijn colleges bekijken.
Twee sponsors.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:37 schreef Rookert het volgende:
www.pnoleiden.nl
Studievereniging site is na 7 maanden ofzo eens vernieuwd,check de sponsors
Huh, wist niet eens dat dat bestondquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:10 schreef IHVK het volgende:
http://weblectures.leidenuniv.nl
Trouwens als jullie niks te doen hebben kunnen jullie mijn colleges bekijken.
Is het verplicht om de link te spammen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, wist niet eens dat dat bestondGrappig
www.pnoleiden.nl![]()
Dan denken ze misschien nog "hey, er komen mensen op de site, laten we hem onderhouden"quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is het verplicht om de link te spammen?
Interssante shiz hoor, die stof van jou.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is het verplicht om de link te spammen?
Is bij ons trouwens ook de eerste vak waar het gebeurt, ligt er denk ik aan of de leraar in kwestie er zin in heeft.
Jullie vereniging leeft tenminstequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:16 schreef IHVK het volgende:
Ik zie het.
http://www.leidsebiologenclub.nl/
Wij hebben 3.
Je hebt hiermee totaal geen beeld eigenlijk van mijn stof, maar goed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Interssante shiz hoor, die stof van jou.
Handig toch.quote:Wel grappig gedaan zo met de pp slides naast het filmpje.
Medeleven graagquote:
quote:
NL zou ik voor geen goud ruilenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Niks beter dan Nederland zullie jullie bedoelen!
Inderdaad. Nederland über alles !!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Niks beter dan Nederland zullie jullie bedoelen!
Als ik genoeg goud zou krijgen zeker wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als ik genoeg goud zou krijgen zeker wel.
Landverrader!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Dit:quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:33 schreef Julis het volgende:
Wik, jij schreef gister met drawball durrrr...
Wat betekent dat eigenlijk![]()
![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:33 schreef Julis het volgende:
Wik, jij schreef gister met drawball durrrr...
Wat betekent dat eigenlijk![]()
![]()
Je denkt in de goede richting. Ik wilde het even checken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Is het wat ik denk dat het is![]()
? Of heb je nu echt geen flauw idee wat ik denk?
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, echt? Nog nooit van gehoord.
Maar ik wil het ook van Wik horen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:39 schreef Ayca het volgende:
"Hurr durr" is the sound of laughter coming from someone with half a brain.
Mostly it is used to point out when someone has made an idiotic claim, though, surprisingly, idiot males will attempt to make thier laugh as deep as possible to make them sound more manly, when all it really does is make them sound like idiots.
Ok.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je denkt in de goede richting. Ik wilde het even checken.
hey ja jij was wel goed ja.... alleen die shit inter liet mij weer in de steekquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ey, OSM![]()
![]()
. Jij hebt ontslag genomen
. Ik ben 6e geworden, btw
.
Dat is inderdaad goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef Gratau het volgende:
[..]
hey ja jij was wel goed ja.... alleen die shit inter liet mij weer in de steek![]()
ik sta trouwens 2e met Udinese met 5 punten achterstand op de 1e met nog vijf wedstrijden te gaan is dat goed of goed![]()
Smakelijk etenquote:
nee ik speelde vroeger wel paar jaartjes terug egt veelquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed. Maar was dat jouw eerste competitie? Of speelde je dit al langer? Want op je profiel stond er geen competities
(?)
[..]
Smakelijk eten
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef Gratau het volgende:
[..]
nee ik speelde vroeger wel paar jaartjes terug egt veelmaar ik heb wachtwoord vergeten dus had ik nieuw acc gemaakt.
hoe gaat het trouwens met jullie? volgens mij was ik best lang weg
pizzaquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zal ik vanavond eten:
-lahmacun
- friet + kroket/frikandel/bitterballen
-mac
-durum doner
-pizza.
Maak hem zelf dan. Met kipfilet, da's nog wel te doen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:21 schreef Ayca het volgende:
Ik zou een durum halen vandaag, helemaal vergeten![]()
Nouja laat ook maar
Ik zou voor friet + kroket gaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zal ik vanavond eten:
-lahmacun
- friet + kroket/frikandel/bitterballen
-mac
-durum doner
-pizza.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maak hem zelf dan. Met kipfilet, da's nog wel te doen.
Bestel er dan een en laat het thuisbezorgenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dan moet ik zelf het deeg gaan maken, daar heb ik geen zin in hoor
Nee, we moeten restjes etenquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bestel er dan een en laat het thuisbezorgen
mooi om te horen met mij gaat het ook goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Met ons gaat het wel goed (neem ik aan). Gewoon als altijd
. Met jou dan
!?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:28 schreef Gratau het volgende:
[..]
mooi om te horen met mij gaat het ook goed
ik ben trainen
Daar gaat je maandgeldquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn snackbar is aan het verbouwen, uiteindelijk maar NYP gehaald.
Heb jij je koffers al ingepaktquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik was boos omdat ik dan pas vertrek en niet nu al.
Nope. Het enige positieve aan EgyptAir is dat ze een mooie terminal in Cairo hebben. Voor de rest is het bagger.quote:
Half.quote:
Wat wordt het dan? KLM?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nope. Het enige positieve aan EgyptAir is dat ze een mooie terminal in Cairo hebben. Voor de rest is het bagger.
Haat jouw God wezens?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
'vriendjes' van mijn broertje, god wat haat die wezens
Hebben ze bontkraagjes?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is dat de eerste vraag die je thuis krijgt als je een vriendje hebt?
Kan je ze niet aan of zo? Klappen die hap! Steek hun bontkraagjes in de fik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga naar een zuipkeet op 1 van jullie weilanden en kom thuis met eentje
Ik heb ze naar huis gestuurd, als ik ze klap krijg ik moeders aan de deurquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan je ze niet aan of zo? Klappen die hap! Steek hun bontkraagjes in de fik.
Wat deden ze danquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb ze naar huis gestuurd, als ik ze klap krijg ik moeders aan de deur
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb ze naar huis gestuurd, als ik ze klap krijg ik moeders aan de deur
Ik heb toch een andere cultuurquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is toch cultuur bij jullie
Had jij btw zo'n Achterhoek accent of niet?![]()
Ga dan terug naar je eigen landquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb toch een andere cultuur.
Nope.
Terug naar Marokko, zekerquote:
Waar moet je anders naartoe? Turkije ofzo, grapjurkquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Terug naar Marokko, zeker?
Waarvan die opluchting? Is dat zo erg
een Achterhoeks accent hebben?
Haha ja he, komt door de roomboter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haaayyy![]()
De arretjescake was goed gelukt(denk ik) maar idd na 1 stukje heb je wel genoeg
Hallo lieve Julis. Naber?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar moet je anders naartoe? Turkije ofzo, grapjurk
Ik vind het altijd beetje jammer, zie je zo'n knap meisje, zeg je hoi, zegt zij "hallóóóóóóó dáááán".
Jepquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ja he, komt door de roomboter.Mijn tante was net na het sporten bij ons langs geweest, ik heb haar twee stukjes arretjescake gevoerd. Al haar inspanningen waren dus voor niks.
![]()
[..]
Hallo lieve Julis. Naber?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ja he, komt door de roomboter.Mijn tante was net na het sporten bij ons langs geweest, ik heb haar twee stukjes arretjescake gevoerd. Al haar inspanningen waren dus voor niks.
![]()
[..]
Hallo lieve Julis. Naber?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
1x, maar die was ook niet leuk verder ofzo, dus was niet erg
Nu valt het mee ja, maar ik vraag me af hoe ik het dadelijk ga redden met een baan + stage.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meid, je hebt maar 6 dagen om het te maken
Gaat goed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Als altijd. School, huis enzovoort. Ik lees dat jij veel hw hebt
. Hoe gaat het schoolleven? Nog nieuwe vrienden gemaakt
?
Hahaha ja oke, maar gewone cake is niet veel beter hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jepje eet eigenlijk gewoon boter met koekjes
en chocolade
Jij gemenerik!
Pff, iedereen kan het, dus ja zekerquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu valt het mee ja, maar ik vraag me af hoe ik het dadelijk ga redden met een baan + stage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2010 21:09:54 ]
Wie is iedereen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, iedereen kan het, dus ja zeker
Ik denk dan:quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij ziet een leuke jongen, zegt "hallóóóóóó dááááán" en hij zegt "Hoi
" en jij denkt dan:
?
Herman Finkersquote:
Het is zoals met allochtonen: allemaal 1 pot natquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
Hoewel Twente niet echt onder de achterhoek valt.
Ik heb een vrouw in mijn klas die echt met een overdreven accent praat. Da's echt lelijk. Maar voor de rest merk ik niet veel verschil.quote:
Wel!quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
Hoewel Twente niet echt onder de achterhoek valt.
Geef mij een Fquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is zoals met allochtonen: allemaal 1 pot nat
Soms versta ik hem gewoon echt niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Herman Finkers
Nu het filmpje kijken
Flieft?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Geef mij een Fgeef mij een I
. de rest mag je zelf invullen
.
Flikker?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Geef mij een Fgeef mij een I
. de rest mag je zelf invullen
.
Daar gaan je dealtjes met je mattiesquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, wtf, je mag maar 250 gram tabak meenemen uit het buitenland?
Wij namen vroeger altijd een paar sloffen meequote:Op woensdag 17 maart 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, wtf, je mag maar 250 gram tabak meenemen uit het buitenland?
Een kilo tabak, hoe groot is dat wel nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, ik wou een a twee dozen van .5kg waterpijptabak meenemen.
In de auto word je niet zo snel gecontroleerdquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij namen vroeger altijd een paar sloffen mee![]()
Wij gaan altijd met het vliegtuigquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In de auto word je niet zo snel gecontroleerd. Als alleenreizende jongen van 18 uit een derdewereldland word je er 100% zeker uitgepikt
.
Families worden er niet uit gepikt, die voldoen niet aan het risicoprofiel, snap dat danquote:
Ik zou gewoon die kilo meenemenquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Families worden er niet uit gepikt, die voldoen niet aan het risicoprofiel, snap dat dan![]()
. Als ik met mijn familie aankom worden we ook nóóit gecontroleerd.
75% invoerrechten, 48,6% accijns en 16%quote:
Zit je dan ook op de importprijs of niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
75% invoerrechten, 48,6% accijns en 16%. Zijn ze verdomme helemaal van de pot gerukt
![]()
![]()
.
Dit wordt berekend over de standaardwinkelprijs in Nederlandquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zit je dan ook op de importprijs of niet?
Damnquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit wordt berekend over de standaardwinkelprijs in Nederland.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
Hoe laat vertrekt de paard & wagen vanaf station Eindhoven?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
Zaterdag BBQ'en.![]()
Iedereen is welkom voor een stukje ekte Adana kebab.
Tursu met zeep smaak? Jammie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Zaterdag geniet ik van het culinair superieure Egyptische voedsel.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, lekkere tursu is Turks. Tursu met zeepsmaak is Egyptisch.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
tursu met zeepsmaak is nog altijd Turks.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, lekkere tursu is Turks. Tursu met zeepsmaak is Egyptisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |