quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Nog een keertje dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb met de gedachte leren leven dat het geen zin meer heeft.
Ik had er 68quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef IHVK het volgende:
Out of 72 faces, you correctly identified 70.
In other words, you got 97% correct.
On our previous version of this test, the average person with normal face recognition was able to recognize about 80% of the faces. If you correctly identified less than 65% of the faces, this may indicate face recognition difficulties.
Hehe, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had er 68![]()
Misschien dat ik er meer had als ik me beter had geconcentreerd, vond dat het iets te lang duurde namelijk
Vrije dag in Frankrijk, was toen superdruk op het strandquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja. 1 mei. Internationale strijddag van de arbeidersbeweging.
Dat zegt ook wel iets over jezelf natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:57 schreef IHVK het volgende:
Maar goed de mensen die er geen zin meer in hadden hallen het gemiddelde wel naar beneden denk ik.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:33 schreef IHVK het volgende:
Check deze gangsters uit Hengelo dan.![]()
Ik snap alleen het Amsterdams accent niet.
(je bent nog nepper dan mijn fokking kleren uit Turkije)
edit- oh nu snap ik het.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat zegt ook wel iets over jezelf natuurlijk
IK WEET HET WELquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |