Dit:quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:33 schreef Julis het volgende:
Wik, jij schreef gister met drawball durrrr...
Wat betekent dat eigenlijk![]()
![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:33 schreef Julis het volgende:
Wik, jij schreef gister met drawball durrrr...
Wat betekent dat eigenlijk![]()
![]()
Je denkt in de goede richting. Ik wilde het even checken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Is het wat ik denk dat het is![]()
? Of heb je nu echt geen flauw idee wat ik denk?
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, echt? Nog nooit van gehoord.
Maar ik wil het ook van Wik horen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:39 schreef Ayca het volgende:
"Hurr durr" is the sound of laughter coming from someone with half a brain.
Mostly it is used to point out when someone has made an idiotic claim, though, surprisingly, idiot males will attempt to make thier laugh as deep as possible to make them sound more manly, when all it really does is make them sound like idiots.
Ok.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je denkt in de goede richting. Ik wilde het even checken.
hey ja jij was wel goed ja.... alleen die shit inter liet mij weer in de steekquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ey, OSM![]()
![]()
. Jij hebt ontslag genomen
. Ik ben 6e geworden, btw
.
Dat is inderdaad goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:08 schreef Gratau het volgende:
[..]
hey ja jij was wel goed ja.... alleen die shit inter liet mij weer in de steek![]()
ik sta trouwens 2e met Udinese met 5 punten achterstand op de 1e met nog vijf wedstrijden te gaan is dat goed of goed![]()
Smakelijk etenquote:
nee ik speelde vroeger wel paar jaartjes terug egt veelquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed. Maar was dat jouw eerste competitie? Of speelde je dit al langer? Want op je profiel stond er geen competities
(?)
[..]
Smakelijk eten
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:13 schreef Gratau het volgende:
[..]
nee ik speelde vroeger wel paar jaartjes terug egt veelmaar ik heb wachtwoord vergeten dus had ik nieuw acc gemaakt.
hoe gaat het trouwens met jullie? volgens mij was ik best lang weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |