Voor deze keer dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat was een grapje. Kijk maar naar de PI.
Ah.quote:
ONZ SC?quote:
Verzin zelf dan ietsquote:
Dat is te lang denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
de het-beleid-faalt-dus-wij-hebben-nu-weer-een-SC-SC
Maar in jouw oren klinkt alles goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef timmmmm het volgende:
De Rebound SC vind ik eigenlijk wel goed klinken
Het klopt wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Users Die Overal Worden Uitgekotst Slowchat
Zelfs door jou remlof?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kom ik ook nooit....bestaat dat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, in mijn RLS SC en BeF hebben we geen last van jullie gehad
BeF = ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, in mijn RLS SC en BeF hebben we geen last van jullie gehad
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ahquote:
Ik las Bier en Tietenquote:
Klinkt aannemelijkquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:22 schreef Stoeprand het volgende:
IEMAND, BOOR EEN GAT IN M'N SCHEDEL. MISSCHIEN VERLICHT DAT DE DRUK.
Je bent sexsueel gefustreerd?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:22 schreef Stoeprand het volgende:
IEMAND, BOOR EEN GAT IN M'N SCHEDEL. MISSCHIEN VERLICHT DAT DE DRUK.
Of ze boycotten het...IT'S A CONSPIRACY!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ze kunnen deze SC niet vinden, want hij staat centraal
niet de ONZ kliek hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ze boycotten het...IT'S A CONSPIRACY!!!!
[ afbeelding ]
En er zijn natuurlijk een zwik baggeraars gebanned he!
Ik leef nog hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik boycot deze SC ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doeiquote:
ik ook niet, wel leuk zoquote:
Whehehe...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef onderjas het volgende:
Maar ToT, noem eens een paar echt goeie films iyo.
Die laatste kan ik niet vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe...
The caveman's valentine
The Prophecy 1 - 3
Mists of Avalon
American History X
Swordfish
Pulp Fiction
Lord of the Rings 1 -3
En vele andere!
Ah, die zag ik idd voorbij komen bij de battles. Die herkende ik idd van naam (bij die dacht ik iig Ej die moet ik downlkopen!)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef ToT het volgende:
The caveman's valentine is met Samuel L. Jackson. Echt geweldig; hij speelt een geniale, maar compleet schitzofrene dakloze die een moord moet oplossen.
quote:
Oh, dan ga ik wel weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dit is alleen voor leden die uitgekotst worden
De storm komt nog, goed nachtbaggertopic ditquote:
Tering, die heeft een lange tijd in een korset gezetenquote:
Ehm...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef 3keernix het volgende:
[..]
De storm komt nog, goed nachtbaggertopic dit
quote:
Ja, dat is nu eenmaal niet zo maar verdwenen.quote:
De kanker is net weg, en nou wil je er weer aids indouwen? Wat onaardig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat is nu eenmaal niet zo maar verdwenen.
Dan is het nog steeds.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Wat alweer?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De kanker is net weg, en nou wil je er weer aids indouwen? Wat onaardig.
Bedankt voor je bijdrage.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:56 schreef LudoSanders het volgende:
Aids aan je lollerbakkes.
Ik weet niet waar jij op let.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heeft ze niet de moeite genomen om haar cam niet te spiegelen?
De vriendelijkheid ook gewoon hequote:
Ben bang dat ze de TT dan gewoon aanpassenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:18 schreef 8108139dpths het volgende:
Mag het volgende deel weer gewoon ONZ SC heten?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben bang dat ze de TT dan gewoon aanpassen
Ik vind jou heerlijk negatiefquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
Ze hadden hem gewoon niet moeten heropenen.
Jamaar er staat iets over gesloten groep en kliekjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:31 schreef DeLuna het volgende:
Er is niks veranderd.Er zijn een paar mensen bij maar nu nog maar afwachten of die ook blijven.
Zou ik wel zwak vinden..quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben bang dat ze de TT dan gewoon aanpassen
Er heerst hier een groot ons-kent-ons gehalte.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar er staat iets over gesloten groep en kliekjes
Maar dat wisten ze ook eigenlijk al wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou ik wel zwak vinden..
Trouwens, die TT doet ze wel met de neus op de feiten drukken. Wij werden bejegend van kliekjesvorming, maar wat doen de andere SC's als wij 'uitgekotst worden' dan?
Nooit iets van gemerktquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er heerst hier een groot ons-kent-ons gehalte.
Ze deden heel lief tegen mij toen ik hier net wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef ToT het volgende:
Ah jongens, gewoon gezellig chatten hier.Hier komt de club vandaan en hier kan iedereen ook weer gewoon terecht, zolang we ook maar een beetje lief doen tegen n00bs!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef ToT het volgende:
Ah jongens, gewoon gezellig chatten hier.Hier komt de club vandaan en hier kan iedereen ook weer gewoon terecht, zolang we ook maar een beetje lief doen tegen n00bs!
Maar UDOWU is wel een beetje een trieste benamingquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef ToT het volgende:
Je kon de ONZ SC overal van betichten, maar iedereen was welkom bij onsquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef ToT het volgende:
De 'vorige' ging dicht omdat ze vonden dat wij aan kliekjesvorming deden, en het dus eigenlijk een soort van verkapt MSN topic werd. Terwijl vlak voor de sluiting nog een paar users mee kwamen posten, en zonder problemen geaccepteerd door ons als je het mij vraagt. Correct me if I'm wrong, maar daar was jij er volgens mij nog een vanquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar er staat iets over gesloten groep en kliekjes
Ik zat er al een paar SCs lang voordat ze eruit gegooid werdenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De 'vorige' ging dicht omdat ze vonden dat wij aan kliekjesvorming deden, en het dus eigenlijk een soort van verkapt MSN topic werd. Terwijl vlak voor de sluiting nog een paar users mee kwamen posten, en zonder problemen geaccepteerd door ons als je het mij vraagt. Correct me if I'm wrong, maar daar was jij er volgens mij nog een van
Heus welquote:
* Xaryna aait over bolletjequote:
Jullie namen ze massaal over, da's wat anders dan in je eentje een sc binnenkomenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou ik wel zwak vinden..
Trouwens, die TT doet ze wel met de neus op de feiten drukken. Wij werden bejegend van kliekjesvorming, maar wat doen de andere SC's als wij 'uitgekotst worden' dan?
Dat was niet mijn bedoelingquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie namen ze massaal over, da's wat anders dan in je eentje een sc binnenkomen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie namen ze massaal over, da's wat anders dan in je eentje een sc binnenkomen
Ez en ik hadden in het topic gepost en dan krijg je crew die zo reageert.quote:
Waarom heb jij mij nog niet keihard uitgelachen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Blijkbaar heb ik geen veto-recht meer. Anders was deze SC er nooit geweest.
Ik lach niemand uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb jij mij nog niet keihard uitgelachen?
Murp en remlof al wel
Je hebt het topic gewoon nog niet gezienquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik lach niemand uit.
Ik ben tegen deze SC, en zal hier enkel streng gaan modden.
Wat een bull. In het begin kwam ik ook nog in de ONZ SC, maar je kwam er al gauw niet meer tussen. Toen deze SC afgelopen was kwamen jullie in andere SC's. Prima, ware het niet dat jullie daar niet mee deden met de rest, maar op dezelfde voet doorgingen. En omdat je andere SC's liep te verneuken heb je je eigen SC weer terug, nou weer er maar trots op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ez en ik hadden in het topic gepost en dan krijg je crew die zo reageert.
Ja idd remlof we namen de SC's massaal over![]()
Geef nou maar gewoon toe dat heel fok forum bestaat uit kliekjes. Dan kunnen we die discussie ook afsluiten
Ik ben er alles behalve trots op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een bull. In het begin kwam ik ook nog in de ONZ SC, maar je kwam er al gauw niet meer tussen. Toen deze SC afgelopen was kwamen jullie in andere SC's. Prima, ware het niet dat jullie daar niet mee deden met de rest, maar op dezelfde voet doorgingen. En omdat je andere SC's liep te verneuken heb je je eigen SC weer terug, nou weer er maar trots op.
Het scheelt dat jij ook zo lekker vriendelijk en aardig bentquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een bull. In het begin kwam ik ook nog in de ONZ SC, maar je kwam er al gauw niet meer tussen. Toen deze SC afgelopen was kwamen jullie in andere SC's. Prima, ware het niet dat jullie daar niet mee deden met de rest, maar op dezelfde voet doorgingen. En omdat je andere SC's liep te verneuken heb je je eigen SC weer terug, nou weer er maar trots op.
Ruimte genoeg wou je zeggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:09 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind het hier nou niet zo gezellig
* Xaryna verstopt zich achter Huppel
Mens, ik post al een jaar of zo bijna niet meer in ONZ. En ja, die SC was in het begin nog heel normaal en aardig. En alsof je geen inside joke mag hebben. Helemaal niets mis met een inside joke, tot het alleen nog inside is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het scheelt dat jij ook zo lekker vriendelijk en aardig bent![]()
Jij komt meestal in een topic direct gevolg door je vaste aanhang en dan hebben jullie ook last van insidejokes enz.
Welke SC's liep ik te verneuken dan?
En wie er in zitten. Dat boeit ook niet. Iedereen is welkomquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:18 schreef eNGine10 het volgende:
shit kap met zeiken zeg...![]()
SC terug, 3x jeuj![]()
![]()
Wat boeit mij het nou hoe dat stomme ding heet of waar die staat ofzo.
Ik heb anders nooit inside-jokes in een andere SC gepost.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mens, ik post al een jaar of zo bijna niet meer in ONZ. En ja, die SC was in het begin nog heel normaal en aardig. En alsof je geen inside joke mag hebben. Helemaal niets mis met een inside joke, tot het alleen nog inside is.
En elke SC waar jullie dan maar naar toe gingen stond ineens vol ONZ SC inside. Dan hoef je geen kliekje te zijn om die SC niet meer leuk te vinden, hoor.
En mijn post gaat over jullie, niet alleen jij.
Gaat niet om jokes, maar in plaats van mengen met de mensen die er al zijn, werden Pubers in de SC bijvoorbeeld uitgelachen om PUB-dingen en gingen de ONZers door over hun eigen ONZ-dingen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit inside-jokes in een andere SC gepost.
Maar users die wel normaal willen doen werden ook uitgekotst? En waarom? Omdat we toevallig ook uit de ONZ SC kwamen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaat niet om jokes, maar in plaats van mengen met de mensen die er al zijn, werden Pubers in de SC bijvoorbeeld uitgelachen om PUB-dingen en gingen de ONZers door over hun eigen ONZ-dingen.
En als jij dat niet deed hoef je je niet aangesproken te voelen, natuurlijk.
Omdat een X aantal mensen uit die club de boel verstierden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar users die wel normaal willen doen werden ook uitgekotst? En waarom? Omdat we toevallig ook uit de ONZ SC kwamen.
quote:
Ik vind dat je je gewoon moet gedragen waar je nieuw bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat een X aantal mensen uit die club de boel verstierden.
Ik ook, helaas begonnen sommige mensen zowat regels op te leggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind dat je je gewoon moet gedragen waar je nieuw bent.
Niet meer posten dus.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
ik voel een bepaalde angst om de eerste lapo te pakken
mits goed opgewarmd kunnen die erg lekker zijn hoorquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mits goed opgewarmd kunnen die erg lekker zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |