quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:[..]
Wees gerust, dat is die Italiaanse "onderzoeker" ook niet. Sterker nog: ik kan zo een aantal gaten schieten in dat pretentieuze "bewijs" van hem. En nee: ik ben ook geen expert.
Maar dat bedoelde ik eigenlijk niet. Er is een piramide te zien en iets dat op een lichtstraal lijkt. De aanname in de TT is dan gelijk maar even dat die piramide een lichtstraal uitsraalt, terwijl er veel meer voor de hand liggende verklaringen zijn als je het in de sensor, electronica of software van de iPhone zoekt waar die foto mee is gemaakt. Ik heb eerder digitale foto's gezien, en ook gemaakt, waar dit soort artefacten in zitten. Nu lijnt dat ding mooi uit met die piramide en dan denken mensen gelijk dat er iets heel mysterieus aan de hand is.
En hoe kunnen we aantonen dat het dus om een artefact gaat en niet om een daadwerkelijke lichtstraal uit die piramide?
In het artikel is ook het volgende te lezen: "Enige weken geleden vertelde
Drunvalo Melchizedek (
zijn site), die jarenlang tussen de Maya’s heeft geleefd, ook over de wereldwijde activatie van de (trap)piramides die ervoor zorgt dat het 5D bewustzijn van de mens opnieuw wordt geactiveerd. (Zie ‘
Birth of a New Humanity‘) Vreemd is ook dat de Maya priester de man die de foto nam afraadde deze openbaar te maken. Kennelijk hebben zij goede redenen om het één en ander nog niet naar buiten te brengen…"
Die Drunvalo is overigens geboren als Bernard Perona (waar ik niet veel over kan vinden).