quote:
Dat kan 2 kanten op natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zomaar aannames doen is niet zo slim. En ja, de eerste aanname zit al in de titel.
Hier doen beide youtube links het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat kan 2 kanten op natuurlijk.
Als experts zeggen dat er niet mee gerommeld is..tja.
(sorry @ sommige fokkers maar nee jullie zijn geen experts)
Trouwens die eerste youtube link is niet goed.. bij mij doet ie niks in ieder geval.
Wees gerust, dat is die Italiaanse "onderzoeker" ook niet. Sterker nog: ik kan zo een aantal gaten schieten in dat pretentieuze "bewijs" van hem. En nee: ik ben ook geen expert.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
(sorry @ sommige fokkers maar nee jullie zijn geen experts)
Experts? Wat voor experts gozer? Iemand die aan wat schuifjes en filtertjes rommelt in een fotobewerkingstool? Flikker toch op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nee flikker jij maar op.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Experts? Wat voor experts gozer? Iemand die aan wat schuifjes en filtertjes rommelt in een fotobewerkingstool? Flikker toch op.
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee flikker jij maar op.
Als het voor jou een uitgemaakte zaak is wat doe je hier dan behalve zeiken?
Hee, in BNW en andere tinfoilfora ga je maar gelijkgestemden zoeken. Hier ben ik lekker kritisch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:23 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als het voor jou een uitgemaakte zaak is wat doe je hier dan behalve zeiken?
En hoe kunnen we aantonen dat het dus om een artefact gaat en niet om een daadwerkelijke lichtstraal uit die piramide?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wees gerust, dat is die Italiaanse "onderzoeker" ook niet. Sterker nog: ik kan zo een aantal gaten schieten in dat pretentieuze "bewijs" van hem. En nee: ik ben ook geen expert.
Maar dat bedoelde ik eigenlijk niet. Er is een piramide te zien en iets dat op een lichtstraal lijkt. De aanname in de TT is dan gelijk maar even dat die piramide een lichtstraal uitsraalt, terwijl er veel meer voor de hand liggende verklaringen zijn als je het in de sensor, electronica of software van de iPhone zoekt waar die foto mee is gemaakt. Ik heb eerder digitale foto's gezien, en ook gemaakt, waar dit soort artefacten in zitten. Nu lijnt dat ding mooi uit met die piramide en dan denken mensen gelijk dat er iets heel mysterieus aan de hand is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |