Jup, maar ben blij dat het niet mijn buurman is. Beetje een vage gozer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Lov1 het volgende:
Die man is geinigEn heeft zn huiswerk wél goed gedaan
Oke, dat was wel debielquote:
Weer een haan!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef trovey het volgende:
Er wordt ook weer gesproken over een haan....
Oh noes! Die hanen veroorzaken wél leuke televisiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef trovey het volgende:
Er wordt ook weer gesproken over een haan....
Daar gaat het niet over volgens mij, de eis is dat er niet meer geklaagd wordtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat willen die mensen nou eigenlijk? Dat de hond weggaat?
Uhm, ja, waarom niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Leren wanneer een hond wel/niet mag blaffen!!!
De klagers wonen er niet naast. De buren die er naast wonen hebben geen last. Het zijn de achterburen van een andere wijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef doeka het volgende:
Bij ons om de hoek wonen er 2 Jack Russels, die hebben een kattenluik waar ze doorheen kunnen en die staan de godganse dag te blaffen in de tuin; ik heb er geen last van,want ik woon er te ver vandaan, maar je zal er toch maar naast wonen.
quote:
Tuurlijk zijn ze het niet eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef MilaNL het volgende:
Nou... ze zijn het er allemaal mee eens? Waarom hadden ze dat dan niet zelf kunnen bedenken?
Met andere woorden, binnenhouden..En terecht(voor de hond)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef kissaa het volgende:
De uitspraak: het hondje mag miet langer dan tien minuten blaffen...
Lachwekkend, maar goed ze lijken allemaal tevredenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef kissaa het volgende:
Waarom nou weer voor de hond? Die wil niet lekker buiten spelen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Met andere woorden, binnenhouden..En terecht(voor de hond)
Misschien kunnen ze nog een cursus klokkijken met hem gaan doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef kissaa het volgende:
23 uur per dag is wel erg veel spelen.. Maar ik denk dat een hondendeurtje/klep meer oplost..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom nou weer voor de hond? Die wil niet lekker buiten spelen?
ik ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef UncleSam het volgende:
Ik had even gemist wat die zoon had gezegd bij de zitting?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij zei dat z'n vader een dictator was..
Klopt, maar kreeg ook meer het idee dat er wat meer achter die opmerking zat..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef superjojo het volgende:
Dat kind zei toch alleen dat hij binnen zat tv te kijken en dat de buurman toen aan de deur kwam?
Zoals wat dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar kreeg ook meer het idee dat er wat meer achter die opmerking zat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |