Als in. Het is uit, nu mag je een paar weken/maanden niks met een ander doen? Omdat je anders geen gevoel/fatsoen hebt?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:36 schreef Murmeli het volgende:
gevoel/fatsoen richting de ander dan misschien?
Nee. maar na een paar dagen is het andere uiterste. én als het toch gebeurt: vertel het die ander dan (omdat ie er anders toch wel achter komt) en wees er eerlijk over, leg het uit, doe iets om die ander niet het gevoel te geven dat ie is ingeruild (althans na een lange relatie he, als je kort wat hebt gehad vind ik t een ander verhaal)quote:Op zondag 21 maart 2010 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in. Het is uit, nu mag je een paar weken/maanden niks met een ander doen? Omdat je anders geen gevoel/fatsoen hebt?
waar ga je naartoe? en waar woon je nu? wel lekker, ff nieuwe plek. en de lente begint dus lekker genieten van buiten zijn en zoquote:Op zondag 21 maart 2010 14:39 schreef Xanthas het volgende:
Ik heb duidelijkheid zat: mijn ex heeft me ingeruild voor haar broertje en een auto'tje.... Zegt dat meer over mij in de relatie of haar nu?
Nog drie weken en dan kom ik in een nieuwe omgeving terecht, hopelijk kan ik dan weer opbouwen wat er gesloopt is. Voorals "geniet" ik er nog van om jullie posts te lezen.
Ligt maar net aan het contact dat je nog hebt dan. En of er contact is.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:39 schreef Murmeli het volgende:
Nee. maar na een paar dagen is het andere uiterste. én als het toch gebeurt: vertel het die ander dan (omdat ie er anders toch wel achter komt) en wees er eerlijk over, leg het uit, doe iets om die ander niet het gevoel te geven dat ie is ingeruild (althans na een lange relatie he, als je kort wat hebt gehad vind ik t een ander verhaal)
ja, dat klopt ook wel. maar nergens last van hebben is gewoon een beetje overdreven. Als ik een serieuze relatie verbreek dan heb ik er daarna echt nog wel last van. Kan best zijn dat ik voor een rebound ofzo ga, maar ik ben er echt niet overheen dan ofzo. en die indruk die socios opschreef wilde ik even nuancerenquote:Op zondag 21 maart 2010 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt maar net aan het contact dat je nog hebt dan. En of er contact is.
Maar wat Socios zegt, daar zit wel iets in. Degene die het uitmaakt heeft daar vaak al langer over nagedacht en heeft het in ieder geval al meer verwerkt en dergelijke dan de ander voor wie het (vaak) als verrassing komt. Dat diegene dus ook sneller een ander heeft of dergelijke zaken doet, is vaak niet meer dan logisch.
Daarin verschillen mensen gewoon. Maar vind het wat te qru om het gelijk op het hebben van gevoel/fatsoen te gooien.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:44 schreef Murmeli het volgende:
ja, dat klopt ook wel. maar nergens last van hebben is gewoon een beetje overdreven. Als ik een serieuze relatie verbreek dan heb ik er daarna echt nog wel last van. Kan best zijn dat ik voor een rebound ofzo ga, maar ik ben er echt niet overheen dan ofzo. en die indruk die socios opschreef wilde ik even nuanceren
Zelfde uni, maar andere studie. Dus nieuwe medestudent etc. Mijn oude studie's (ja, twee) boden allebei geen uitdaging meer (was leuk om samen te studeren met mijn ex, maar echt uitdagend was het niet). Een beetje psychologie kloten leek me wel geinig.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar ga je naartoe? en waar woon je nu? wel lekker, ff nieuwe plek. en de lente begint dus lekker genieten van buiten zijn en zo
welke studies heb je nu gedaan dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:46 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Zelfde uni, maar andere studie. Dus nieuwe medestudent etc. Mijn oude studie's (ja, twee) boden allebei geen uitdaging meer (was leuk om samen te studeren met mijn ex, maar echt uitdagend was het niet). Een beetje psychologie kloten leek me wel geinig.
En wellicht ook binnenkort eindelijk eens op kamers (mag ook wel na bijna 4 jaar).
Edit: en voordat iemand het gooit op zonde. Ik maak iig mijn bachelor wel af hoor.
Foboquote:Op zondag 21 maart 2010 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke studies heb je nu gedaan dan?
en psychologie
@cue: het was niet cru bedoeld, meer dus als tegenhanger van wat socios zei
Ehh, nee?quote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ben jij de fout ingegaan dit weekend?
Klinkt bekend, sinds 2 weken weer single. Mijn ex wou eerst een maand elkaar niet zien en weinig tot niet spreken. Nu is juist zij degene die op de eerste dag dat ze verhuist was opbelde met tranen, de 2e dag sms-te en de 3e dag vroeg of ik wou komen eten...quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:58 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Bedankt.
Als ik je verhaal zo lees zitten wij wel aardig in hetzelfde schuitje. Mijn ex wil graag regelmatig contact omdat ze zich daar goed bij voelt. Maar dat doe ik niet want zo gaat ze me nooit missen...
Het frustrerende is dat het net voelt of het niet contact hebben tijdelijk is. Terwijl er misschien wel nooit een einde aan komt
* Xanthas kijkt in fobo van Murmeliquote:
oh, dat is een hele mooie spreuk. ik ga hem meteen in mijn fobo zetten! dank je wel!quote:Op zondag 21 maart 2010 16:28 schreef Xanthas het volgende:
[..]
* Xanthas kijkt in fobo van Murmeli
Ahhh, leuke studie...
Deze quote had ik eerder moeten zien:
There's a point in your life when you get tired of chasing everyone and trying to fix everything. But it's not giving up..it's realizing that you don't need certain people, the bullshit, and drama they bring.
Ik vond altijd dat ik opgaf als ik uit de relatie zou stappen. Blij dat ik daar onderhand overheen ben.
Klinkt eerlijk gezegd een beetje depressiefquote:Op zondag 21 maart 2010 16:28 schreef Xanthas het volgende:
[..]
There's a point in your life when you get tired of chasing everyone and trying to fix everything. But it's not giving up..it's realizing that you don't need certain people, the bullshit, and drama they bring.
quote:If you never stop when you wave goodbye
You just might find if you give it time
You will wave hello again
Hij is geïnteresseerd in je, maar laat niet blijken dat ie je leuk vind.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:01 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een beetje een probleem. Een jongen die ik al paar jaar ken is ineens heel erg geinteresseerd in me. En die spreek ik dus redelijk vaak weer tegenwoordig, wat wel fijn is, want dat zorgt ervoor dat ik minder mijn ex lastig val zeg maar. Maar aan de andere kant, ik wil hem niet echt hoop geven, ik wil sowieso geen relatie denk ik, en daarnaast, heb ik ook eigenlijk geen gevoelens meer dan vriendschap voor hem. Vind het leuk om met hem om te gaan, omdat ik gewoon nu mijn beste maatje kwijt ben, maar ik wil hem niet het idee geven dat er meer komt ofzo. Voor nu is er niets gebeurd verder, of heeft hij niet laten blijken dat hij me echt leuk vindt zeg maar, maar het kan haast niet anders gezien onze geschiedenis en zijn gedrag.
Je kwetst 'm alleen maar meer door uit te stellen met zeggen dat je niets speciaals voor hem voelt. Als je geluk hebt pakt hij het goed op en ben je een goede vriend rijker waar je alsnog alles aan kan vertellen.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:10 schreef Tegan het volgende:
Ja tuurlijk, maar gezien onze geschiedenis, kan het echt niet anders. Het is volgens mij nog gewoon te vroeg om het te zeggen nu voor hem. Maar gewoon hoe hij doet/hoevaak hij smst of gesprekken begint, het moet gewoon. Ik kan dat echt wel goed inschatten.
Ik wil hem gewoon niet kwetsen, maar het is wel fijn dat hij er is omdat ik dan dingen kwijt kan die ik eerder bij mijn ex kwijt wilde, maw dan mis ik mijn ex niet zo verschrikkelijk. Maar dat is ook niet eerlijk, dat ik hem daarvoor gebruik. Wil gewoon geen verkeerd idee geven, omdat hij niets weet van mijn ex enzo.
updatequote:Op zondag 21 maart 2010 13:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik ga het denk ik wel doen. Als zij er ook aan toe is tenminste.
Misschien is dat een goede afsluiter, zodat ik nooit meer in dit topic terug hoef te komen![]()
Ik heb duidelijkheid betreffende dat het uit is en ik hoef me geen illusies te maken dat het weer wat wordt. Zij staat nu achter haar keuze maar ze weet niet of het voor later de beste keuze is geweest. Doordat ik weet dat ze nog wel eens twijfelt hou je hoop die eigenlijk nergens goed voor is. Ze twijfelt omdat ze gewoon niet weet wat het beste is en omdat de relatie op zich niet heel slecht liep (als we bij elkaar waren was het altijd goed). Doordat de liefde wat minder is geworden na 2 jaar (dat is logisch omdat het nieuwe er dan wat af is) had ze er steeds meer moeite mee om andere leuk dingen zoals vriendinnen, uitgaan, spontaan even weg, voor te laten (afstandsrelatie). Daarom is geen contact nu beter zodat ze er achter kan komen wat ze nu echt wil.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Hmmz, okey, dat is dan inderdaad wel een andere (lastige) situatie. Kut ook, omdat je dan helemaal geen duidelijkheid hebt en steeds in onzekerheid zit. Geeft ze ook aan waarom ze twijfelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |