Het is stil aan de overkant.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:17 schreef fokvragen het volgende:
Ik heb nu 3 weken geen contact gehad met mijn ex en ben nog niet in de verleiding geweest om wel contact op te nemen. Zal alleen maar contact hebben als het contact van haar kant komt.
ik had geloof ik liever dat mn ex geen contact had gezocht....quote:Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef Socios het volgende:
Kun je lang wachten. Zij gaat waarschijnlijk al flierefluitend met anderen om.
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef fokvragen het volgende:
Wie hoort mij zeggen dat ik daar op wacht? Ik bedoel te zeggen, ik zal alleen wat van mij laten horen als zij wat van zich laat horen. Zij hoeft van mij ook geen contact te zoeken en waarschijnlijk reageer ik niet eens direct. Ik ga ook met anderen om en zie het niet meer goed komen. Daarnaast woont ze niet dichtbij en kom ik haar niet meer tegen. Maar ik zit hier in ieder geval niet te wachten.
Ow zoquote:Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat is vaste prik in dit topic.Mensen die niet om kunnen gaan met de leegte (vooral in het weekend), hun ex sms'en of bellen en zich daar later schuldig over voelen.
Denk niet dat ik wat huilie hier zit hoor... bedoelde alleen te zeggen dat ik niet het initiatief zal nemen en zij waarschijnlijk ook niet. Al heeft ze liever wel af en toe contact. Ik bedank daarvoor. Het is een relatie of niets. Blijf niet die jongen waar ze steun kan halen in mindere tijden. Zoekt ze maar een ander voor.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef Socios het volgende:
Kun je lang wachten. Zij gaat waarschijnlijk al flierefluitend met anderen om.
Klein half jaar.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Socios het volgende:
Nee, niet doen. Gaat niet werken.
Of hoelang is het uit?
mjah als je gevoel over haar nu verder wel rustig is, en je denkt zeker te weten dat het je geen pijn doet om haar te zien, lijkt het me wel mooi om nu te gaan praten. half jaar kan wel. Misschien is een jaar nog beter, maar dat kan ik niet voor je beoordelen.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klein half jaar.
Het hoeft geen hechte vriendschap te zijn ofzo. Of helemaal geen vriendschap, ook prima. Maar nu hangt er nog een spanning tussen ons heb ik het idee. En dat is wat mij betreft niet nodig, want ik heb er vrede mee dat het uit is ondanks dat het haar beslissing was.
Ik heb toch 6 jaar van m'n leven met haar gedeeld. Om dat nu af te sluiten met zo'n verstandhouding, vind ik niet nodig. Het was een mooie tijd, maar blijkbaar not meant to last.
Bedanktquote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mjah als je gevoel over haar nu verder wel rustig is, en je denkt zeker te weten dat het je geen pijn doet om haar te zien, lijkt het me wel mooi om nu te gaan praten. half jaar kan wel. Misschien is een jaar nog beter, maar dat kan ik niet voor je beoordelen.
alsje het gaat doen: sterkte!!
geef je dan wel een afscheidsfeestje?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Ik ga het denk ik wel doen. Als zij er ook aan toe is tenminste.
Misschien is dat een goede afsluiter, zodat ik nooit meer in dit topic terug hoef te komen![]()
Uiteraardquote:Op zondag 21 maart 2010 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geef je dan wel een afscheidsfeestje?
quote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mjah als je gevoel over haar nu verder wel rustig is, en je denkt zeker te weten dat het je geen pijn doet om haar te zien, lijkt het me wel mooi om nu te gaan praten. half jaar kan wel. Misschien is een jaar nog beter, maar dat kan ik niet voor je beoordelen.
alsje het gaat doen: sterkte!!
quote:Op zondag 21 maart 2010 13:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Uiteraard
Met speciaal voor jullie allemaal, heel veel single mannen en vrouwen
do not agreequote:Op zondag 21 maart 2010 14:18 schreef Socios het volgende:
Was niet pesterig bedoeld. Puur uit eigen ervaring. Nadat het een paar dagen uit was, rommelde ze al vrolijk met anderen.
Wat ik er verder mee wil zeggen is dat vrouwen al een tijdje voordat ze het uitmaken al psychisch afscheid nemen zodat ze als het eenmaal uit is direct in alle vreugde met anderen om kunnen gaan en nergens last van hebben.
OK, ik zal ze niet allemaal over één kam scheren.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:24 schreef Murmeli het volgende:
do not agree
er zijn ook vrouwen die wel gevoel hebben
Maar dan heb je mijn posts niet goed gelezen. Want mijn ex twijfelt na 3 maanden nog steeds of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt en heeft momenten dat ze er achter staat en momenten dat ze twijfelt. Dat maakt het voor mij ook een stuk moeilijker en daarom is geen contact beter. Anders worden mijn emoties steeds weer heen en weer geslingerd. Ik weet dat er geen andere jongens in het spel zijn ook al is dat niet van belang.quote:Op zondag 21 maart 2010 14:18 schreef Socios het volgende:
Was niet pesterig bedoeld. Puur uit eigen ervaring. Nadat het een paar dagen uit was, rommelde ze al vrolijk met anderen.
Wat ik er verder mee wil zeggen is dat vrouwen al een tijdje voordat ze het uitmaken al psychisch afscheid nemen zodat ze als het eenmaal uit is direct in alle vreugde met anderen om kunnen gaan en nergens last van hebben.
Denk niet dat kan schuiven op het wel of niet bevatten van gevoelquote:Op zondag 21 maart 2010 14:24 schreef Murmeli het volgende:
do not agree
er zijn ook vrouwen die wel gevoel hebben
Hmmz, okey, dat is dan inderdaad wel een andere (lastige) situatie. Kut ook, omdat je dan helemaal geen duidelijkheid hebt en steeds in onzekerheid zit. Geeft ze ook aan waarom ze twijfelt?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:31 schreef fokvragen het volgende:
Maar dan heb je mijn posts niet goed gelezen. Want mijn ex twijfelt na 3 maanden nog steeds of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt en heeft momenten dat ze er achter staat en momenten dat ze twijfelt. Er is nog helemaal niet een andere jongen in haar leven geweest. Zoals je zegt zou ik ook al de keuze vooraf hebben gemaakt en er achter staan maar bij haar is dat niet zo. Ze heeft ook nog gemailt met mijn moeder hierover.
gevoel/fatsoen richting de ander dan misschien?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat kan schuiven op het wel of niet bevatten van gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |