abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79400112
Kun je lang wachten. Zij gaat waarschijnlijk al flierefluitend met anderen om.
pi_79400179
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:17 schreef fokvragen het volgende:
Ik heb nu 3 weken geen contact gehad met mijn ex en ben nog niet in de verleiding geweest om wel contact op te nemen. Zal alleen maar contact hebben als het contact van haar kant komt.
Het is stil aan de overkant.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  zondag 21 maart 2010 @ 12:22:02 #153
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79400252
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef Socios het volgende:
ik had geloof ik liever dat mn ex geen contact had gezocht....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_79400329
Dat is ook beter voor de verwerking inderdaad...
pi_79400510
Wie hoort mij zeggen dat ik daar op wacht? Ik bedoel te zeggen, ik zal alleen wat van mij laten horen als zij wat van zich laat horen. Zij hoeft van mij ook geen contact te zoeken en waarschijnlijk reageer ik niet eens direct. Ik ga ook met anderen om en zie het niet meer goed komen. Daarnaast woont ze niet dichtbij en kom ik haar niet meer tegen. Maar ik zit hier in ieder geval niet te wachten.
  zondag 21 maart 2010 @ 12:32:13 #156
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79400617
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:29 schreef fokvragen het volgende:
Wie hoort mij zeggen dat ik daar op wacht? Ik bedoel te zeggen, ik zal alleen wat van mij laten horen als zij wat van zich laat horen. Zij hoeft van mij ook geen contact te zoeken en waarschijnlijk reageer ik niet eens direct. Ik ga ook met anderen om en zie het niet meer goed komen. Daarnaast woont ze niet dichtbij en kom ik haar niet meer tegen. Maar ik zit hier in ieder geval niet te wachten.
goed zo!
ik heb mn ex (in andere bewoordingen weliswaar) gemaild dat ie me eerst maar moet laten zien dat hij begrijpt en voelt wat ie me heeft aangedaan en dan we dan nog eens verder praten. Gaat ie niet leuk vinden, maar da's jammer dan.
pi_79400715
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:10 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat is vaste prik in dit topic. Mensen die niet om kunnen gaan met de leegte (vooral in het weekend), hun ex sms'en of bellen en zich daar later schuldig over voelen.
Ow zo

Ik ben wel van plan m'n ex van de week te bellen om te vragen of ze een keer langs komt om gewoon te praten. Om te kijken of we misschien nog als vrienden verder kunnen.

Verstandig?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79400745
Nee, niet doen. Gaat niet werken.

Of hoelang is het uit?
pi_79400868
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:18 schreef Socios het volgende:
Denk niet dat ik wat huilie hier zit hoor... bedoelde alleen te zeggen dat ik niet het initiatief zal nemen en zij waarschijnlijk ook niet. Al heeft ze liever wel af en toe contact. Ik bedank daarvoor. Het is een relatie of niets. Blijf niet die jongen waar ze steun kan halen in mindere tijden. Zoekt ze maar een ander voor.
pi_79401129
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef Socios het volgende:
Nee, niet doen. Gaat niet werken.

Of hoelang is het uit?
Klein half jaar.

Het hoeft geen hechte vriendschap te zijn ofzo. Of helemaal geen vriendschap, ook prima. Maar nu hangt er nog een spanning tussen ons heb ik het idee. En dat is wat mij betreft niet nodig, want ik heb er vrede mee dat het uit is ondanks dat het haar beslissing was.

Ik heb toch 6 jaar van m'n leven met haar gedeeld. Om dat nu af te sluiten met zo'n verstandhouding, vind ik niet nodig. Het was een mooie tijd, maar blijkbaar not meant to last.
  zondag 21 maart 2010 @ 12:48:36 #161
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79401245
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:45 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Klein half jaar.

Het hoeft geen hechte vriendschap te zijn ofzo. Of helemaal geen vriendschap, ook prima. Maar nu hangt er nog een spanning tussen ons heb ik het idee. En dat is wat mij betreft niet nodig, want ik heb er vrede mee dat het uit is ondanks dat het haar beslissing was.

Ik heb toch 6 jaar van m'n leven met haar gedeeld. Om dat nu af te sluiten met zo'n verstandhouding, vind ik niet nodig. Het was een mooie tijd, maar blijkbaar not meant to last.
mjah als je gevoel over haar nu verder wel rustig is, en je denkt zeker te weten dat het je geen pijn doet om haar te zien, lijkt het me wel mooi om nu te gaan praten. half jaar kan wel. Misschien is een jaar nog beter, maar dat kan ik niet voor je beoordelen.
alsje het gaat doen: sterkte!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Murmeli op 21-03-2010 12:55:33 ]
pi_79403126
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

mjah als je gevoel over haar nu verder wel rustig is, en je denkt zeker te weten dat het je geen pijn doet om haar te zien, lijkt het me wel mooi om nu te gaan praten. half jaar kan wel. Misschien is een jaar nog beter, maar dat kan ik niet voor je beoordelen.
Bedankt

Ik ga het denk ik wel doen. Als zij er ook aan toe is tenminste.
Misschien is dat een goede afsluiter, zodat ik nooit meer in dit topic terug hoef te komen
  zondag 21 maart 2010 @ 13:44:04 #163
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79403188
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:42 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Bedankt

Ik ga het denk ik wel doen. Als zij er ook aan toe is tenminste.
Misschien is dat een goede afsluiter, zodat ik nooit meer in dit topic terug hoef te komen
geef je dan wel een afscheidsfeestje?
pi_79403315
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:44 schreef Murmeli het volgende:

[..]

geef je dan wel een afscheidsfeestje?
Uiteraard

Met speciaal voor jullie allemaal, heel veel single mannen en vrouwen
pi_79403710
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
  zondag 21 maart 2010 @ 14:04:41 #166
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79403938
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:57 schreef Lady_1989 het volgende:

[..]

wat is er ?
  zondag 21 maart 2010 @ 14:04:55 #167
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79403947
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:47 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Uiteraard

Met speciaal voor jullie allemaal, heel veel single mannen en vrouwen
lekker
pi_79404296
@Socios:
Ik vind het een beetje jammer dat je eerst een beetje pesterig reageert op een post van mij "ze gaat alweer flierefluitend verder" waarna ik mijn post onderbouw of uitleg en daar reageer je totaal niet meer op.
pi_79404385
Was niet pesterig bedoeld. Puur uit eigen ervaring. Nadat het een paar dagen uit was, rommelde ze al vrolijk met anderen.

Wat ik er verder mee wil zeggen is dat vrouwen al een tijdje voordat ze het uitmaken al psychisch afscheid nemen zodat ze als het eenmaal uit is direct in alle vreugde met anderen om kunnen gaan en nergens last van hebben.
  zondag 21 maart 2010 @ 14:24:24 #170
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79404604
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:18 schreef Socios het volgende:
Was niet pesterig bedoeld. Puur uit eigen ervaring. Nadat het een paar dagen uit was, rommelde ze al vrolijk met anderen.

Wat ik er verder mee wil zeggen is dat vrouwen al een tijdje voordat ze het uitmaken al psychisch afscheid nemen zodat ze als het eenmaal uit is direct in alle vreugde met anderen om kunnen gaan en nergens last van hebben.
do not agree
er zijn ook vrouwen die wel gevoel hebben
pi_79404646
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:24 schreef Murmeli het volgende:
do not agree
OK, ik zal ze niet allemaal over één kam scheren.

Gelukkig maar dan!
pi_79404788
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:18 schreef Socios het volgende:

Maar dan heb je mijn posts niet goed gelezen. Want mijn ex twijfelt na 3 maanden nog steeds of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt en heeft momenten dat ze er achter staat en momenten dat ze twijfelt. Dat maakt het voor mij ook een stuk moeilijker en daarom is geen contact beter. Anders worden mijn emoties steeds weer heen en weer geslingerd. Ik weet dat er geen andere jongens in het spel zijn ook al is dat niet van belang.

[ Bericht 15% gewijzigd door fokvragen op 21-03-2010 14:40:38 ]
  zondag 21 maart 2010 @ 14:33:03 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79404830
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:24 schreef Murmeli het volgende:

do not agree
Denk niet dat kan schuiven op het wel of niet bevatten van gevoel
pi_79404837
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:31 schreef fokvragen het volgende:
Maar dan heb je mijn posts niet goed gelezen. Want mijn ex twijfelt na 3 maanden nog steeds of ze wel de juiste keuze heeft gemaakt en heeft momenten dat ze er achter staat en momenten dat ze twijfelt. Er is nog helemaal niet een andere jongen in haar leven geweest. Zoals je zegt zou ik ook al de keuze vooraf hebben gemaakt en er achter staan maar bij haar is dat niet zo. Ze heeft ook nog gemailt met mijn moeder hierover.
Hmmz, okey, dat is dan inderdaad wel een andere (lastige) situatie. Kut ook, omdat je dan helemaal geen duidelijkheid hebt en steeds in onzekerheid zit. Geeft ze ook aan waarom ze twijfelt?
  zondag 21 maart 2010 @ 14:36:14 #175
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79404912
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk niet dat kan schuiven op het wel of niet bevatten van gevoel
gevoel/fatsoen richting de ander dan misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')