abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79290939
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:11 schreef Sally het volgende:

[..]

Als ik de reclame lees hierover, kon je hem vragen stellen over "business", dus niet over de F1
Formule 1 is ook business en als hij er geen geld in ziet dan doet ie niet mee.

Overigens waren de rest van de vragen ook nogal standaard
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79290961
quote:
Goh dat zijn vragen die hij nog nooit gehad heeft en/of beantwoord heeft.
Dat waren de rest van de vragen ook.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 18 maart 2010 @ 23:19:11 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79318645
Eindelijk eens goed F1-nieuws: Italiaanse GP tot 2016 op Monza
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79324426
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
Eindelijk eens goed F1-nieuws: Italiaanse GP tot 2016 op Monza
pi_79329632
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien wilde Ferrari wel niet om exact dezelfde reden als Mercedes?
Vreemde opmerking trouwens van Dhr. Marko zo vroeg in het seizoen.
volgens mij mocht mercedes niet omdat er een limiet is aan het aantal teams waar je motoren aan mag leveren.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 maart 2010 @ 11:31:34 #86
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79329748
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:28 schreef Salatrel het volgende:

[..]

volgens mij mocht mercedes niet omdat er een limiet is aan het aantal teams waar je motoren aan mag leveren.
Als de teams er mee ingestemd hadden dan had de limiet opgerekt kunnen worden naar vier. McLaren weigerde dat, zodat drie de max blijft. En mercedes leverde al aan Brawn, McLaren en Force India, dus Red Bull viel zo eenvoudig buiten de boot.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79331861
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Als alle teams er mee ingestemd hadden dan had de limiet opgerekt kunnen worden naar vier. McLaren weigerde dat, zodat drie de max blijft. En mercedes leverde al aan Brawn, McLaren en Force India, dus Red Bull viel zo eenvoudig buiten de boot.
Als het McLaren niet was geweest, zou het een ander team geweest kunnen zijn, dat Red Bull met Mercedes motoren als een te grote concurrent zou zien.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:38:03 #88
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_79380507
Is me dat ff dood hier

Omdat er toch niets anders te zeggen is:
quote:
FIA opent selectieproces voor dertiende team
20 maart 2010

De FIA heeft op vrijdag het selectieproces geopend waarin een dertiende team voor 2011 zal worden gekozen. Alle teams die hier serieuze interesse in hebben, moeten zich voor 15 april melden bij de autosportbond en dienen ook administratiekosten van 1000 euro te betalen. Daarna begint het formele inschrijvingsproces.

De teams hebben een maand de tijd om hun interesse te tonen en zullen op 15 april alle benodigde papieren en informatie krijgen van de FIA. Na deze datum begint het formele inschrijvingsproces, dat tot eind juni loopt. Hierin zal de FIA niet alleen kijken naar de technische capaciteiten van de teams, maar ook naar het financiële plaatje en de mensen die bij het project betrokken zijn. Verder zal de FIA oordelen wat voor meerwaarde het team aan het kampioenschap zal brengen.

In juli zal worden beslist welk team wordt toegelaten aan het wereldkampioenschap Formule 1 van 2011.
Ben benieuwd of USF1 't opnieuw gaat proberen, en mochten ze dat wel doen, of de FIA ze dan weer zou selecteren.
En zoals ik vorig jaar al zei: ik zou graag Prodrive willen zien
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_79382489
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Is me dat ff dood hier

Omdat er toch niets anders te zeggen is:
In between races
quote:
[..]

Ben benieuwd of USF1 't opnieuw gaat proberen, en mochten ze dat wel doen, of de FIA ze dan weer zou selecteren.
En zoals ik vorig jaar al zei: ik zou graag Prodrive willen zien
En ik ben wel benieuwd naar die andere teams die zich melden. Zou er nog weer een nieuw team opduiken?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79383078
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Is me dat ff dood hier

Omdat er toch niets anders te zeggen is:
[..]

Ben benieuwd of USF1 't opnieuw gaat proberen, en mochten ze dat wel doen, of de FIA ze dan weer zou selecteren.
Ik denk het niet. Ze moeten ¤1000,- betalen en ik betwijfel of ze dat bij USF1 hebben.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 maart 2010 @ 19:42:01 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79383142
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ze moeten ¤1000,- betalen en ik betwijfel of ze dat bij USF1 hebben.
Het schijnt dat Zoran Stefanovic de boedel opgekocht heeft

Stefan GP wil nog steeds in de F1 rijden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79383418
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:40 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ze moeten ¤1000,- betalen en ik betwijfel of ze dat bij USF1 hebben.
pi_79386113
quote:
maar de FIA is van mening dat dit niet het geval is omdat US F1 er niet in slaagde om in Bahrein op de grid te staan. Hiermee verviel het recht voor het Amerikaanse team.
Elk team mocht toch de eerst 3 races overslaan voordat ze definitief hun startbewijs zouden verliezen?
Waarom mag StefanGP dan niet mee doen onder de naam van USF1 als hij die handel gekocht heeft?

Overigens wel een beetje vreemd hoor. Hij koopt eerst alles van Toyota, en nu dan nog een tweede team erbij. Hoeveel geld heeft die knakker wel niet?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79386151
quote:
Daarnaast is de FIA van plan om US F1 voor de rechter te slepen, omdat ze mooi weer speelden en zich pas op het allerlaatste moment afgemeld hebben voor dit seizoen. Nu Stefanovic de boedel in bezit heeft zal hij aangeklaagd worden, waardoor hij met zijn bedrijf mogelijk tegen hoge boetes aan zal lopen.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79397190
quote:
Vier diffusers afgekeurd door de FIA

20 maart 2010 — De FIA heeft bij vier teams de diffusers afgekeurd omwille van grote openingen voor de starters.

Maandag brachten we het verhaal van de veel te grote openingen voor de starters, achteraan sommige formule 1-wagens. Daardoor wordt er meer downforce gecreëerd. De FIA heeft nu bij vier teams de diffuser afgekeurd.

Geweten is dat McLaren en Mercedes GP twee van de teams zijn. De andere twee zijn waarschijnlijk Renault en Force India.

Mercedes GP gebruikte vorig jaar, toen nog onder de naam Brawn GP, als eerste een grotere startmotor om een betere diffuser te krijgen. Het is wel eigenaardig dat dit pas dit jaar wordt verboden.

Er wordt verwacht dat de FIA nu een maximale diameter gaat voorschrijven voor de stang van de startmotor en dus ook het opening waar die in moet.De teams zullen in Australië dus een nieuwe diffuser en startmotor nodig hebben om te voldoen aan de eisen van de FIA.
Waarom bestaat daar dan ook niet al een regel voor vraag ik me af.
Volgens het regelement zijn ze voor zover ik kan lezen volkomen legaal.
Waarom passen ze dan keer op keer het regelement aan?

Als dit grotere gat ergens goed voor is (tijdwinst) dan hebben die 4 teams gewoon beter hun werk gedaan imo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_79398080
quote:
Op zondag 21 maart 2010 09:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom bestaat daar dan ook niet al een regel voor vraag ik me af.
Volgens het regelement zijn ze voor zover ik kan lezen volkomen legaal.
Waarom passen ze dan keer op keer het regelement aan?

Als dit grotere gat ergens goed voor is (tijdwinst) dan hebben die 4 teams gewoon beter hun werk gedaan imo
De enige reden dat je vage regels wilt is dat je het later nog aan kunt passen.
De enige reden dat je tijdens een competitie de regels aan wilt passen is dat je de competitie kan sturen.

Lijkt mij.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')