verhuizenquote:Op woensdag 14 april 2010 00:28 schreef Kaat_84 het volgende:
echt blij idd dat iemand anders dat mooi heeft gedaan zeker daar op zolder boven het trappen...das echt TE hoog..vandaag de trap voor de laatste maal geschilderd, badkamer en wcs gepoetst..nog effe drie keer dweilen deze week om weer elke keer stof te vangen (wat een oneindige hoeveelheid stof!)
morgen op de oude crib de zaak eens in dozen gooien, ofwel het hele huis alvast haha...vanaf morgen is alles officieel 4 dagen kwijt..
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:56 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben vandaag eens door je buurtje gereden, maar ik kon met mijn motor bijna nergens komen. Het is wel één grote bouwput, he?
Wel mooi om te zien dat iedereen daar druk bezig is.
Moeten ze dat maar afsprekenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:10 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm ze schijnen vandaag aan de deur te hebben gestaan. Ze moeten de bovenvloeren nog een keer injecteren
Volgens hun moet het toch 2 keer gebeuren. Wij wisten van niets. BAM heeft ook geen sleutel meer want de woning had 0 opleverpunten.quote:Op donderdag 15 april 2010 23:12 schreef Kaat_84 het volgende:
ze hebben toch een sleutel....
was het nog niet goed dan na een keer?
Ja zouden we inderdaad ook doen. Zijn we toch vanaf gestapt. Een vriend van mijn vriend is installatiemonteur en heeft de berekening gedaan voor de verwarming. En ook deze nieuwe besteld.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:11 schreef RoToN het volgende:
Hey,
ik dacht dat jullie ook aan de vloerverwarming gingen? Ga je wel dezelfde capaciteit terug hangen? Vanwege de warmtepomp (lage temperatuur) is dat wel van belang. Anders heb je het koud in de winter. Die radiatoren die over hebt doen het overigens goed op marktplaats(weet ik uit ervaring).
Succes verder!
tv, stereo, dvd recorder, digitale ontvangbox, xbox, playstation, wii, en sparequote:Op vrijdag 16 april 2010 10:42 schreef tie-rep het volgende:
mag ik vragen wat je allemaal aan de tv gaat hangen?!
Zijn wel heeel veel wanddozen!
Moet er zelf ook nog een aantal inslijpen, dus vandaar de nieuwsgierigheid
het is op het dakterras. En de hoogte valt in het echt wel meequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:52 schreef dop het volgende:
de elektra buiten ? is dat niet wat te laag bij de grond ?
quote:Op maandag 19 april 2010 09:27 schreef Ml-etje het volgende:mooie kleur wordt dat
En zelfs al lampen
quote:Op maandag 19 april 2010 20:54 schreef naaa het volgende:
Persoonlijk zou ik ze vast gezet hebben met een mortel. Zit steviger en sluit beter aan.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef Kaat_84 het volgende:
wat een gemier allemaal he! draden ditjes datjes het gaat maar door haha..
zaterdag eindelijk verhuisd, nu al een heel eind geinstalleerd, ik voel me een tevreden mensch...
project tuin begint te naderen!
Groenenquote:
Vertraging door de vloer. Deze is vandaag gestort en moet nog een flinke tijd drogen voordat de houtenvloer erop mag. Maaaaar het ziet er super strak uit!quote:Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef Kaat_84 het volgende:
eerste week juni??? haha, en wat hadden jullie eerst ook al weer nog bedacht dan? en waarom de vertraging dan, het duurt ook allemaal lang en is stiekem veel werk..ik weet nog wel dat ik er op een gegeven moment drie dagen van 7.30 tot 22.30 daar zat..dan zie je wel echt sterretjes maar de grote dingen zijn wel echt dankbaar...die pielkarweitjes daarentegen komt echt geen einde aan..!
moet je nu tot die tijd elke keer vanuit amsterdam op en neer?
en zaterdag gingen Krippo en de misses ook net over dus was veel verhuiswagens idd ineens voor de deur, icm opengebroken straat dus de andere straatbewonder waren heel blij
zag jullie net nog buiten staan alsof jullie buitengesloten waren...maar kom net terug van nachtdienst dus was zo gaar als een appel.
nu komt de ultieme test: een gat in de dag slapen zonder gordijnen en met veel geluid van buiten..
Ziet er zeker strak uit, hoop alleen dat je de tv nooit ergens anders wil hebben met al die stopcontactenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef miss_bleu het volgende:
Vertraging door de vloer. Deze is vandaag gestort en moet nog een flinke tijd drogen voordat de houtenvloer erop mag. Maaaaar het ziet er super strak uit!
[ afbeelding ]
9 van deze lampen. Er komen er drie boven de bar te hangen. En voor 5 euro komen ze ook in de vertrekken te hangen waar ik nog niet wist wat ik daar wilde hebben. Kan altijd nogquote:Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
Zowww wat heb je allemaal gekocht Miss_bleu?
Er zit inderdaad een vierkantenpijp in de wand. Wat mijn vriend precies gebruikt heeft weet ik niet, het zat namelijk alweer dicht toen ik bij het huis aankwam. Zal het eens navragen bij hemquote:Op donderdag 22 april 2010 10:08 schreef JSS het volgende:
Mag ik vragen hoe/wat jullie precies voor de tv ingefreesd hebben? ZIet er uit als een soort kabelgoot, of is het alleen weggezaagd/weggehaald gips uit de muur?
Verder m'n complimenten over hoe jullie bezig zijn(Moet zelf nog een half jaar wachten, dan wordt mijn huisje opgeleverd..)
krijg net dit binnenquote:
quote:Luchtkanaal van de bouwmarkt afmeting 60x100mm 1meter lang met een keer een haakse bocht.
wow die beginnen er ook mooi uit te zien. Staan er volgens mij ook nog heel veel te koop. Er is dit weekend open dag op de bouw volgens mij. Staat op delieven.nlquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:44 schreef mutzenbacher het volgende:
Steigers van de 'stadswoningen' beginnen er ook af te komen. Ziet er mooi uit!
http://bit.ly/a74K2f
[ afbeelding ]
ben benieuwd!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:36 schreef KrnKje het volgende:
Het ziet er allemaal al erg gaaf uit...
Wij gaan vanaf 2 juli hard aan de slag. Tzt komt er wel n topic
Ja, het zijn volgens mij ook niet echt woningen voor gezinnen. Meer voor mensen waarbij hun kids al het huis uit zijn. Ooooooo bbq-en op het dakterras!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef Kaat_84 het volgende:
die stadswoningen zijn me altijd een beetje een raadsel gebleven moet ik zeggen. wat ik eraf begrijp zijn het eigenlijk meerlaagse appartmenten, alleen dan zonder tuin.
als je dan zo'n duur huis koopt, wil je toch ook een beetje buiten-space hebben....althans....denk ik..
zondag eerst officiele bbq op het dakterras hier
ik vind zelf de ligging het meest 'apart'. Aan de meest drukke kant van de wijk, tegenover een lelijk sociale huur flatgebouw. Dat gecombineerd met de prijs, niet zo raar dat er idd zoveel te koop blijven staan denk ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef Kaat_84 het volgende:
die stadswoningen zijn me altijd een beetje een raadsel gebleven moet ik zeggen. wat ik eraf begrijp zijn het eigenlijk meerlaagse appartmenten, alleen dan zonder tuin.
als je dan zo'n duur huis koopt, wil je toch ook een beetje buiten-space hebben....althans....denk ik..
zondag eerst officiele bbq op het dakterras hier
Dat is helaas nou altijd zo.quote:Op zondag 25 april 2010 18:43 schreef Beijtje het volgende:
Ik wil ook zulke spots... Waarom heb ik dat niet eerder bedacht... Toen de vloer nog open lag en de elektra bloot, bijvoorbeeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |