abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80548891
eerste week juni??? haha, en wat hadden jullie eerst ook al weer nog bedacht dan? en waarom de vertraging dan, het duurt ook allemaal lang en is stiekem veel werk..ik weet nog wel dat ik er op een gegeven moment drie dagen van 7.30 tot 22.30 daar zat..dan zie je wel echt sterretjes maar de grote dingen zijn wel echt dankbaar...die pielkarweitjes daarentegen komt echt geen einde aan..!
moet je nu tot die tijd elke keer vanuit amsterdam op en neer?
en zaterdag gingen Krippo en de misses ook net over dus was veel verhuiswagens idd ineens voor de deur, icm opengebroken straat dus de andere straatbewonder waren heel blij
zag jullie net nog buiten staan alsof jullie buitengesloten waren...maar kom net terug van nachtdienst dus was zo gaar als een appel.
nu komt de ultieme test: een gat in de dag slapen zonder gordijnen en met veel geluid van buiten..
  Nerd met benen woensdag 21 april 2010 @ 17:37:34 #227
18073 miss_bleu
pi_80566416
quote:
Op woensdag 21 april 2010 08:44 schreef Kaat_84 het volgende:
eerste week juni??? haha, en wat hadden jullie eerst ook al weer nog bedacht dan? en waarom de vertraging dan, het duurt ook allemaal lang en is stiekem veel werk..ik weet nog wel dat ik er op een gegeven moment drie dagen van 7.30 tot 22.30 daar zat..dan zie je wel echt sterretjes maar de grote dingen zijn wel echt dankbaar...die pielkarweitjes daarentegen komt echt geen einde aan..!
moet je nu tot die tijd elke keer vanuit amsterdam op en neer?
en zaterdag gingen Krippo en de misses ook net over dus was veel verhuiswagens idd ineens voor de deur, icm opengebroken straat dus de andere straatbewonder waren heel blij
zag jullie net nog buiten staan alsof jullie buitengesloten waren...maar kom net terug van nachtdienst dus was zo gaar als een appel.
nu komt de ultieme test: een gat in de dag slapen zonder gordijnen en met veel geluid van buiten..
Vertraging door de vloer. Deze is vandaag gestort en moet nog een flinke tijd drogen voordat de houtenvloer erop mag. Maaaaar het ziet er super strak uit!

We mochten dus onze woning niet in vanmorgen

Verder is de stukadoor ook geweldig bezig:

Die gaat morgenochtend weer verder, want vandaag mag er niet over de vloer gewandeld worden. Dusssss vanmiddag de Ikea ook maar even leeg geshopt

woensdag 21 april 2010 @ 18:27:48 #228
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_80567990
Ziet er al goed uit bleu-babe!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_80573662
quote:
Op woensdag 21 april 2010 17:37 schreef miss_bleu het volgende:

Vertraging door de vloer. Deze is vandaag gestort en moet nog een flinke tijd drogen voordat de houtenvloer erop mag. Maaaaar het ziet er super strak uit!

[ afbeelding ]

Ziet er zeker strak uit, hoop alleen dat je de tv nooit ergens anders wil hebben met al die stopcontacten
pi_80577194
leuk om je topic te volgen miss bleu. Het ziet er gelikt uit!
pi_80580986
Zowww wat heb je allemaal gekocht Miss_bleu?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 22 april 2010 @ 09:36:18 #232
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_80587275
Het ziet er allemaal al erg gaaf uit...
Wij gaan vanaf 2 juli hard aan de slag. Tzt komt er wel n topic
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
  Nerd met benen donderdag 22 april 2010 @ 09:58:44 #233
18073 miss_bleu
pi_80587862
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:16 schreef Ml-etje het volgende:
Zowww wat heb je allemaal gekocht Miss_bleu?
9 van deze lampen. Er komen er drie boven de bar te hangen. En voor 5 euro komen ze ook in de vertrekken te hangen waar ik nog niet wist wat ik daar wilde hebben. Kan altijd nog

2 tafeltjes voor naast het bed.

Tv-meubel

Fotodoek voor op kantoor

Grote lamp voor bij het zitgedeelte

2 kleinere. 1 voor in de hal en 1 op de overloop boven

Hoge kast voor in de douche. Met RVS onderstel en met handgrepen

Kasten voor onder de wasbak, ook met RVS onderstel en handgrepen

Power to Ikea
pi_80588134
Mag ik vragen hoe/wat jullie precies voor de tv ingefreesd hebben? ZIet er uit als een soort kabelgoot, of is het alleen weggezaagd/weggehaald gips uit de muur?

Verder m'n complimenten over hoe jullie bezig zijn (Moet zelf nog een half jaar wachten, dan wordt mijn huisje opgeleverd..)
  Nerd met benen donderdag 22 april 2010 @ 10:17:17 #235
18073 miss_bleu
pi_80588379
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:08 schreef JSS het volgende:
Mag ik vragen hoe/wat jullie precies voor de tv ingefreesd hebben? ZIet er uit als een soort kabelgoot, of is het alleen weggezaagd/weggehaald gips uit de muur?

Verder m'n complimenten over hoe jullie bezig zijn (Moet zelf nog een half jaar wachten, dan wordt mijn huisje opgeleverd..)
Er zit inderdaad een vierkantenpijp in de wand. Wat mijn vriend precies gebruikt heeft weet ik niet, het zat namelijk alweer dicht toen ik bij het huis aankwam. Zal het eens navragen bij hem
pi_80588501
Als je dat zou willen, graag
  Nerd met benen donderdag 22 april 2010 @ 10:30:37 #237
18073 miss_bleu
pi_80588816
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef JSS het volgende:
Als je dat zou willen, graag
krijg net dit binnen
quote:
Luchtkanaal van de bouwmarkt afmeting 60x100mm 1meter lang met een keer een haakse bocht.
pi_80589186
Ok, top!! Ga eens kijken of ik ook zoiets kan vinden
pi_80605372
de vriendelijke ikea heeft vandeweek mij ook twee nachtkastjes bezorgd, en nog een extra gedeelte boekenkast( met nog 1 extra boek had ik al een nieuwe kast nodig hehe), en nog een laaste final touch voor de inloopkast..ofwel...yeaaah!!
net een bult gordijnen opgehaald, dus na het weekend hopelijk uitslapen in het donker..

ben druk aan het orienteren op een eettafel, maar het is zo verdomd moeilijk als je niet echt weet wat je wilt...(bij voorkeur wel groot rvs onderstel en een betonnen blad ), waar je je niet helemaal scheel aan betaald..
pi_80622654
Steigers van de 'stadswoningen' beginnen er ook af te komen. Ziet er mooi uit!
http://bit.ly/a74K2f
  Nerd met benen vrijdag 23 april 2010 @ 09:41:19 #241
18073 miss_bleu
pi_80623950
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 08:44 schreef mutzenbacher het volgende:
Steigers van de 'stadswoningen' beginnen er ook af te komen. Ziet er mooi uit!
http://bit.ly/a74K2f
[ afbeelding ]
wow die beginnen er ook mooi uit te zien. Staan er volgens mij ook nog heel veel te koop. Er is dit weekend open dag op de bouw volgens mij. Staat op delieven.nl
  Nerd met benen vrijdag 23 april 2010 @ 09:41:47 #242
18073 miss_bleu
pi_80623965
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:36 schreef KrnKje het volgende:
Het ziet er allemaal al erg gaaf uit...
Wij gaan vanaf 2 juli hard aan de slag. Tzt komt er wel n topic
ben benieuwd!
pi_80624677
die stadswoningen zijn me altijd een beetje een raadsel gebleven moet ik zeggen. wat ik eraf begrijp zijn het eigenlijk meerlaagse appartmenten, alleen dan zonder tuin.
als je dan zo'n duur huis koopt, wil je toch ook een beetje buiten-space hebben....althans....denk ik..

zondag eerst officiele bbq op het dakterras hier
  Nerd met benen vrijdag 23 april 2010 @ 10:19:24 #244
18073 miss_bleu
pi_80624974
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef Kaat_84 het volgende:
die stadswoningen zijn me altijd een beetje een raadsel gebleven moet ik zeggen. wat ik eraf begrijp zijn het eigenlijk meerlaagse appartmenten, alleen dan zonder tuin.
als je dan zo'n duur huis koopt, wil je toch ook een beetje buiten-space hebben....althans....denk ik..

Ja, het zijn volgens mij ook niet echt woningen voor gezinnen. Meer voor mensen waarbij hun kids al het huis uit zijn. Ooooooo bbq-en op het dakterras!

Wij willen kijken of we alle buren zover kunnen krijgen een grote BBQ op het parkeerterrein te doen.
pi_80630286
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef Kaat_84 het volgende:

ik vind zelf de ligging het meest 'apart'. Aan de meest drukke kant van de wijk, tegenover een lelijk sociale huur flatgebouw. Dat gecombineerd met de prijs, niet zo raar dat er idd zoveel te koop blijven staan denk ik . De woning zelf vind ik wel mooi.
  Nerd met benen zaterdag 24 april 2010 @ 21:46:22 #246
18073 miss_bleu
pi_80678031
Vandaag weer een goede productieve dag geweest!
We hebben voor het hele huis raambekleding gekocht.

Beneden hebben we voor de grote achterpui bij de woonkamer paneelgordijnen.(Deze zijn zon werende en niet compleet door heen te kijken. Wel van binnen naar buiten maar niet van buiten naar binnen.) Rail van drie dus ook drie panelen van elk 140 breed

De donkere kleur komt buiten, de lichte kleur in het midden.

Voor de keuken hebben we 2 losse plissé gordijnen die ook aan de bovenkant open kunnen.

Boven hebben we voor alle slaapkamers een leverkleurige gordijnen besteld. En op zolder/kantoor wilde we ook graag paneelgordijnen. Dit is echter niet mogelijk. Paneelgordijnen moeten aan het plafond bevestigd worden. En met een zolder van 4,5 meter is dat een beetje teveel van het goede. Dus daar hebben we 2 rolgordijnen. 1 voor de deur en de ander voor de rest van de raampartij.
Die hebben we genomen in deze kleur:

Verder zijn we druk aan het schilderen. De zolder heeft al zijn gebroken witte kleur. De kleur van het plafond was de kleur die het na het stukadoren ook had.

Ook hebben we vandaag de buitenstopcontacten goed gezet en met cement dicht gemaakt:

En de vloerspots zitten geweldig in de vloer!

Ze moeten nog iets omhoog, aan gezien de houtenvloer er nog op moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_bleu op 25-04-2010 20:47:13 ]
pi_80678273
Mooi, die spots!
pi_80700858
Sjiek Miss! Ben benieuwd hoe je gordijnen komen te hangen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_80701466
Ik wil ook zulke spots... Waarom heb ik dat niet eerder bedacht... Toen de vloer nog open lag en de elektra bloot, bijvoorbeeld...
  Nerd met benen zondag 25 april 2010 @ 20:33:08 #250
18073 miss_bleu
pi_80705908
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:43 schreef Beijtje het volgende:
Ik wil ook zulke spots... Waarom heb ik dat niet eerder bedacht... Toen de vloer nog open lag en de elektra bloot, bijvoorbeeld...
Dat is helaas nou altijd zo.
Vandaag zijn we druk bezig geweest met verder schilderen en 1 van de drie lampen op zolder hangt al. Ook zitten de vloer stopcontacten in de woonkamer nu in de vloer:

De logeerkamer, en de andere kleur op de muur.

De lamp op zolder. Vanaf de zoldervloer en vanaf het trappengat.

De vloerstopcontacten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')