Een groepsgenoot van me heeft eigenlijk dit idee al ongeveerquote:Op maandag 15 maart 2010 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
- RFID chipje in je LL-bandje
- RFID button
Die kun je activeren op het terrein met je eigen gegevens erop. Als je gegevens wilt uitwisselen met iemand kies je op het scherm: gegevens uitwisselen" en je houdt beiden je polsbandje/button ervoor.
Vervolgens worden je gegevens naar die persoon gestuurd(email of LLow-profiel).
Je kunt ook invoeren waar je geweest bent of waar je heen gaat.
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een groepsgenoot van me heeft eigenlijk dit idee al ongeveerook een ding waar ik in het begin iets mee wilde doen, maar wat toen zo'n obvious choice werd, dat bandje.
Nog steeds iets om in gedachten te houden!
Maar ik kende als noob dus niet eens het LLow profiel, dat dat al bestond!
Voor zover ik weet wordt er niets mee gedaan op LL zelf.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef Maisnon het volgende:
Die Llowlife profielen, wat wordt daar tot nu toe mee gedaan op Lowlands eigenlijk? Wordt dat al aan een product gekoppeld of is het echt iets wat je achter de schermen van Lowlands gebruikt, ervoor, tijdens bijna niet en erna weer wel?
Volgens mij ook niet, tis alleen onderdeel van de voor- en napret.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wordt er niets mee gedaan op LL zelf.
Terwijl er toch veel mee te doen is. Vorig jaar had je Achterwerk in de Kast en dan kun je dat lekker nadoen, zoals vroeger. Zou toch leuk zijn als je zoiets gelijk aan je Llow-profiel kon hangen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:31 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, tis alleen onderdeel van de voor- en napret.
Ik heb zelf ook nog in de kast gezeten! Vind dat ze inderdaad daar wel meer mee kunnen doen, sowieso de hele site vind ik redelijk brak maar dat is oud nieuws.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Terwijl er toch veel mee te doen is. Vorig jaar had je Achterwerk in de Kast en dan kun je dat lekker nadoen, zoals vroeger. Zou toch leuk zijn als je zoiets gelijk aan je Llow-profiel kon hangen.
Er zit volgens het plan van Maisnon ook een ID in verwerkt. Dat maakt ze ook uniek.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Fascination het volgende:
Maar hoeveel kleuren oordoppen zijn er dan? Want straks hebben mensen dezelfde kleur oordoppen en is het niet echt uniek meer voor die persoon.
het is tegelijkertijd aan je last.fm of facebook of llow profiel gekoppeldquote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Fascination het volgende:
Maar hoeveel kleuren oordoppen zijn er dan? Want straks hebben mensen dezelfde kleur oordoppen en is het niet echt uniek meer voor die persoon.
Als de oordop een nummertje bevat (net zoals op fok je usernummer bvb) dan kan alles met dat nummer buiten de oordoppen geregeld wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef Aron7120 het volgende:
Dat van die oordoppen is wel een idee, alleen wel heel erg complex. Misschien moet je meer kijken naar een kleine geheugunit erin. Bij elk optreden staat een zuil waarvan je dan iets kan downloaden, en dan her en der over het terein verspreid zuilen om die shit te uploaden naar je eigen profiel?
Staat ook in de KLB sc, maar goed
Met bijvoorbeeld een scanner als in de supermarkt?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als de oordop een nummertje bevat (net zoals op fok je usernummer bvb) dan kan alles met dat nummer buiten de oordoppen geregeld worden
Als jij bij een tof optreden bij zo'n zuil staat, en je jouw nummer laat weten aan die zuil, dan kan die zuil de rest doen (een geluidsfragment uploaden naar je facebook?)
Absoluutquote:Op maandag 15 maart 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Maar wel tof dus! Dat het LLow profiel te weinig gebruikt wordt op het festival zelf geeft een goeie design insteek, om dat de activiteit tijdens het festival te verhogen!
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:46 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Met bijvoorbeeld een scanner als in de supermarkt?
Ah was dat voor een hardloopwedstrijdquote:Op maandag 15 maart 2010 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is de D-TAG die afgelopen zondag aan mijn schoen zat om mijn looptijd te registreren.
Paper thin en dus in heel erg veel dingen te verwerken:
[ afbeelding ]
Het is ook maar een ideetje natuurlijk. Maar het succes van je "fantasie project" valt of staat met het praktisch nut en de haalbaarheid.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ja, daar had Bragi het ook al over: maar dan in de vorm van een kartonnen pet / klep
Idd, iets wat te bekladden valt maar wat wel zo'n chip heeft.
Dan zou je ook een shirt kunnen doen bvb
Ik ben bang voor die buttons, dat dat te... knullig is, tenzij iedereen het doet! Maar ik mag me er niet voor afsluitenblijf er wel voor open, zo'n idee.
In dit geval wel ja(gewoon als een lusje om je veters) maar dat maakt in principe niet uit.quote:
Ja, zoals je hierboven ziet dusquote:Ja in principe kan je RFID's ook als stickers doen volgens mij, zo dun dus.
Ja, vanuit de boeken enzo. Die dingen hierboven zijn hetzelfdequote:Als je van die... vierkant spiraal achtige dingen hebt
De truuk is dan dus met een beter bandje te komen dan die anderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Ja de enige reden dat ik geen bandje gebruik is omdat iemand anders het al heeft
Als ik van mijn koppige ik wil iets anders doen afzie, dan is een bandje (of hèt toegangsbandje) ideaal gewoon
Ja mij ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:07 schreef leukvoorlater het volgende:
Het uitwisselen van (profiel)informatie deed me ook aan de Poken denken:
[ afbeelding ]
Standaard oordoppen materiaalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef leukvoorlater het volgende:
Wat voor materiaal ga je voor de oordoppen gebruiken? En is het niet prijzig om oordopjes met chip te produceren? Wordt dit concept ook echt uitgevoerd?
Gaaf toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:14 schreef Maisnon het volgende:
schoenveters is ook een goeieje eigen schoenveter vervangen en voetje vrijen (
) om uit te wisselen
Als je -in jouw geval- een kerel echt leuk vindt, dan trek je die veter er wel gewoon binnen 2 seconden uit hoorquote:Schoenveter raak je alleen niet makkelijk kwijt. Of je moet bewust een schoenveter hebben die makkelijk kapot gaat zodat je hem iemand anders 'per ongeluk' kan geven
Ik denk dat het bereik nooit op een paar meters ligt. Zie het als je OV-chipkaart. Misschien 10/20 centimeter extra.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:15 schreef Maisnon het volgende:
Die D-tag he, bij hardlopen, doet die het altijd als je over de finish gaat? op een paar meter afstand ook gewoon zonder extra hulp?
Dat zou het leukste zijn maar lastig haalbaar gezien de tenten aan alle kanten open zijn.quote:Zou je dus wel bvb automatisch iemands route bij kunnen houden over het festival door zo'n scan device bij de ingang te zetten van een tent oid
Ja dat dacht ik al, van die open tenten. En dat moet je ook niet willen veranderen voor zoietsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het bereik nooit op een paar meters ligt. Zie het als je OV-chipkaart. Misschien 10/20 centimeter extra.
Hoeveer precies weet ik niet maar dat zal dus per fabrikant anders zijn.
Bij het hardlopen moest je in ieder geval over een balk lopen
[..]
Dat zou het leukste zijn maar lastig haalbaar gezien de tenten aan alle kanten open zijn.
Dat neemt niet weg dat er bij iedere tent een scanpilaar kan staan. Als het een leuk iets is, dan lopen mensen daar graag langs om de ervaring completer te makenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, van die open tenten. En dat moet je ook niet willen veranderen voor zoiets
quote:Zijn er nog andere users die lurken en wat dan ook te zeggen hebben?
Elke opmerking maak je me blij mee! Ik ga alleen niet met je trouwen
Dat klinkt goed, ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:31 schreef Maisnon het volgende:
ik ben ook al met scheuren bezig geweestomdat scheuren ook een unieke scheurrand achter laat en je daarmee dus altijd met de ene helft de andere helft terug kan vinden, of in ieder geval, identificeren
Vaak genoeg mensen die op mijn voeten staan bij festivals, dus helemaal functioneel lijkt het me niet. Tenzij je ze natuurlijk niet in je schoenen doet en er vage dingen mee besluit te doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:14 schreef Maisnon het volgende:
) om uit te wisselen
Schoenveter raak je alleen niet makkelijk kwijt. Of je moet bewust een schoenveter hebben die makkelijk kapot gaat zodat je hem iemand anders 'per ongeluk' kan geven
Want oordopjes (inwendig gebruik) verlies je wel gemakkelijk en zou je van een ander ook echt oprapen, je eigen dopjes na verlies ook weer gebruiken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:14 schreef Maisnon het volgende:
) om uit te wisselen
Schoenveter raak je alleen niet makkelijk kwijt. Of je moet bewust een schoenveter hebben die makkelijk kapot gaat zodat je hem iemand anders 'per ongeluk' kan geven
Ik voel me gepiepeld! (spelling anyone?)quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef Maisnon het volgende:
Nee ik leg m'n uiteindelijke ding nog uit enzomaar het is een hoop typwerk
en ik moet me er wel ff toe zetten op zo'n vrije dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |