abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79194766
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:19 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik denk dat het bereik nooit op een paar meters ligt. Zie het als je OV-chipkaart. Misschien 10/20 centimeter extra.
Hoeveer precies weet ik niet maar dat zal dus per fabrikant anders zijn.

Bij het hardlopen moest je in ieder geval over een balk lopen
[..]

Dat zou het leukste zijn maar lastig haalbaar gezien de tenten aan alle kanten open zijn.
Ja dat dacht ik al, van die open tenten. En dat moet je ook niet willen veranderen voor zoiets

Zijn er nog andere users die lurken en wat dan ook te zeggen hebben?

Elke opmerking maak je me blij mee ! Ik ga alleen niet met je trouwen
  dinsdag 16 maart 2010 @ 00:27:15 #52
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79194791
Trouwens, schoenveters hoef je niet eens perse in je schoenen te doen
Je kunt er een armbandje van knopen, je kunt er een hoofdbandje van maken. Je kunt er met vrienden een lasso van bouwen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 16 maart 2010 @ 00:29:05 #53
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79194837
Een andere variant is een geplastificeerd kaartje(van hetzelfde materiaal als die D-TAG dus duurzaam) dat de RFID-funcie wel heeft, maar met een scheurrand. Dan kun je de helft weggeven aan je beoogde date
pi_79194917
ik ben ook al met scheuren bezig geweest omdat scheuren ook een unieke scheurrand achter laat en je daarmee dus altijd met de ene helft de andere helft terug kan vinden, of in ieder geval, identificeren
  dinsdag 16 maart 2010 @ 00:34:15 #55
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79194968
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:26 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik al, van die open tenten. En dat moet je ook niet willen veranderen voor zoiets
Dat neemt niet weg dat er bij iedere tent een scanpilaar kan staan. Als het een leuk iets is, dan lopen mensen daar graag langs om de ervaring completer te maken

En interviewers kunnen je tagje scannen en dan kun je dat later op video of geluid terugzien/horen. Dat deed 3voor12 ook
quote:
Zijn er nog andere users die lurken en wat dan ook te zeggen hebben?

Elke opmerking maak je me blij mee ! Ik ga alleen niet met je trouwen
pi_79195039
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:31 schreef Maisnon het volgende:
ik ben ook al met scheuren bezig geweest omdat scheuren ook een unieke scheurrand achter laat en je daarmee dus altijd met de ene helft de andere helft terug kan vinden, of in ieder geval, identificeren
Dat klinkt goed, ja.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_79197344
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:14 schreef Maisnon het volgende:
schoenveters is ook een goeie je eigen schoenveter vervangen en voetje vrijen ( ) om uit te wisselen

Schoenveter raak je alleen niet makkelijk kwijt. Of je moet bewust een schoenveter hebben die makkelijk kapot gaat zodat je hem iemand anders 'per ongeluk' kan geven
Vaak genoeg mensen die op mijn voeten staan bij festivals, dus helemaal functioneel lijkt het me niet. Tenzij je ze natuurlijk niet in je schoenen doet en er vage dingen mee besluit te doen.

Wel een leuk topic, ik zal meelezen
pi_79197349
Dit volg ik ff want Maisnon
  dinsdag 16 maart 2010 @ 03:57:26 #59
236046 NotYou
tigerblood
pi_79197381
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:14 schreef Maisnon het volgende:
schoenveters is ook een goeie je eigen schoenveter vervangen en voetje vrijen ( ) om uit te wisselen

Schoenveter raak je alleen niet makkelijk kwijt. Of je moet bewust een schoenveter hebben die makkelijk kapot gaat zodat je hem iemand anders 'per ongeluk' kan geven
Want oordopjes (inwendig gebruik) verlies je wel gemakkelijk en zou je van een ander ook echt oprapen, je eigen dopjes na verlies ook weer gebruiken? Uberhaupt, ook oordopjes van verschillende mensen bij elkaar houden..

Interessanter zou het zijn de rfid chips inderdaad gewoon in de polsbandjes te doen, network connected readers bij alle tenten/podia en een paar 'real life social networking' tenten neer te zetten waar bezoekers ervoor kunnen kiezen in te zijn voor een ontmoeting met iemand die qua festivalgedrag/muzieksmaak goed met hen overéénkomt, dit dan uiteraard weer aan zo'n LLow profiel en een smsserver (om elkaar ook daadwerkelijk te kunnen vinden) gekoppeld. Een soort van nieuwe manier om mensen te leren kennen, niet dat, dat op een festival echt nodig is.

Overigens zijn rfid chips doorgaans - helemaal als deze van t formaat graankoraal zijn - niet tot onderlinge interactie instaat en ontbreekt het ook aan een energiebron. (Ze worden draadloos gevoed door de lezer.)

Bovenstaande zou met puur 'passieve' goedkope, rfid chips gedaan kunnen worden die niet meer hoeven te kunnen dan een id terugzenden. Ook zou je via de implementatie allerlei functionaliteit kunnen toevoegen ("Je bevindt je nu in een straal van X meter van object Y. Vind het als eerste en win een unieke meet and greet met artiest Z!")
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 16 maart 2010 @ 13:06:33 #60
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_79206733
Een paar jaar geleden op Lowlands kon je ook een LLow RFID bandje krijgen. En er liepen allemaal mensen met een videocamera (en een paar zuilen) waar je dan een filmpje kon maken en deze kon je dan taggen met je bandje. En dit filmpje kwam dan op je profiel terecht. Nog een aantal jaar daarvoor had je een "Lekker Single" feest in de Foxtrot. Daar had iedereen een nummer gekregen en kon je reageren e.d.

En ala de OVchipkaart je optredens bijhouden zoals in LastFM is natuurlijk wel leuk.
pi_79225857
Dat laatste met die opdrachten is wel een leuk idee Notyou en jij hebt het ook over RFIDs in bandjes, Junkie, was dat een succes? omdat ze het nu niet meer hebben
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:29:02 #62
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79254284
Dat was dus een eenmalig iets. Dat was dat 3voor12 gebeuren waar ik het over had
pi_79321452
er is gevraagd of de expert die ik geraadpleegd heb, een top 5 wil maken van de ideeën uit mijn groepje

Aangezien ik jullie festival Fokkers gecombineerd als expert heb gebruikt, zal ik ze hier morgen ofzo neerzetten met de vriendelijke vraag of jullie je favoriet / minst favoriet aan willen geven dat zou ik tof vinden
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:39:11 #64
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79332579
kom maar op
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:28:09 #65
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79516418
Laat je ons nou in de kou staan?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 24 maart 2010 @ 09:29:41 #66
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79520336
TVP
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79530585
Nee ik leg m'n uiteindelijke ding nog uit enzo maar het is een hoop typwerk en ik moet me er wel ff toe zetten op zo'n vrije dag
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:19:28 #68
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_80249867
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:16 schreef Maisnon het volgende:
Nee ik leg m'n uiteindelijke ding nog uit enzo maar het is een hoop typwerk en ik moet me er wel ff toe zetten op zo'n vrije dag
Ik voel me gepiepeld! (spelling anyone?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')