quote:
Moequote:
* Rewimo lady-wrb wakker schudt: vertellen!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef lady-wrb het volgende:
net terug van werken.
t was hilarisch, bij interesse wil ik morgen wel wat vertellen
maar nu
Ik ben een luxe wintersporter, ik ga de piste niet op als het sneeuwt...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:30 schreef Estrys het volgende:
Goedemorgen! Het sneeuwt hard! Geen zorgen mensen: ik zit in Oostenrijk. Hier klaagt niemand over sneeuw uit de lucht behalve de toeristen.
mijn moeder ook niet dus die blijft bij seb en wij gaan weer naar snowboardles. Morgen komt de lente zei die mevrouw van het hotel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben een luxe wintersporter, ik ga de piste niet op als het sneeuwt...
Lekker hoor! Vanavond lekker uit eten zeker.. *BEN NIET JALOERS!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
mijn moeder ook niet dus die blijft bij seb en wij gaan weer naar snowboardles. Morgen komt de lente zei die mevrouw van het hotel.
ja ik denk het wel. En seb gaat dan in bed en de babyfoon bij mijn ouders. Nog niet jaloers? Zo dadelijk sneeuwhappen op les, dat is minder.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker hoor! Vanavond lekker uit eten zeker.. *BEN NIET JALOERS!!!
Frankrijk, as always.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh lekker waaar ga je naartoe Tico???
Met een knuppel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen! Ik heb al lekker ruzie staan maken vamorgenMet een moeder,mede ouderraadslid. Geen gekrijs en cat-fight hoor.
Maar ik was wel kwaad.
![]()
![]()
Dus ik zal zo wel ff langs gaan. Of niet. Want geen zin. Vanavond vergadering.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb net de definitieve reservering eruit, 1 mei lekker op vakantie. Das al bijna, nog 7 weekjes.
Ze mailt net dat haar man een hersenschudding heeft en rust nodig heeft.quote:
Oh leuk, wat voor 'n jas? en die gehoortest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Good moaning!
Straks een jas ophalen (als ie goed blijkt te zitten, ik heb hem van een ander filiaal laten overkomen), en mijn brilleglazen laten vervangen. En heel misschien, als ik 'zin' heb, die uitgebreide gehoortest maar eens doen.
Opsturen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:10 schreef Vicky het volgende:
[..]wij gaan ook 1mei..
Ik had vanmorgen toch iets raars. Gister had ik een nieuwe
shampoofles uit de kast gepakt. Wil ik vanmorgen mijn haar wassen zit er alleen maar water in
Ik was al van plan een klacht in te dienenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Opsturen!Briefje erbij. Vaak krijg je dan nog iets extra's ook.
OH! echt mooi!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het is een zomerjas. Dit is een plaatje van de website van Bodycelli:
[ afbeelding ]
en dan als een razende terug spoelen weer vooruit terug vooruit.. Want het volgende nummer komt er aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zie ook nog zo mijn vader voor de radio, vloekend als Henk Westbroek of een ander (vaak nam ie op van Arbeidsvitaminen) door het eind van het liedje ging heenlullen. Whehehe jaja dat was een stressvolle bezigheid om een liedje er goed op te krijgen.
Ja, doei, een beetje zwangere vrouwen schoppen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:37 schreef Saffier het volgende:
Mijn vader komt me zo helpen met het nieuwe plafond op de overloop te witten en ik moet Nú dus vanalles voorbereiden maar ik zit hier compleet zonder energie
Wie schopt?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik krijg ook ineens weer visioenen van mijn zus en mij, dagen en dagen oefenend in de gang voor een act die in Stuif es In door iedereen dolenthousiast toegejuichd zou gaan worden. We zouden iedereen versteld doen staan van onze vliegensvlugge acrobatische tennisballen-naar elkaar toe rol- act.What were we thinking?!
oh, geweldig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik krijg ook ineens weer visioenen van mijn zus en mij, dagen en dagen oefenend in de gang voor een act die in Stuif es In door iedereen dolenthousiast toegejuichd zou gaan worden. We zouden iedereen versteld doen staan van onze vliegensvlugge acrobatische tennisballen-naar elkaar toe rol- act.What were we thinking?!
Ja, alleen daarvoor verdien je al een schop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:40 schreef Saffier het volgende:
Nee,, maar ik wel, dan duurt het zoveel langer nl...
Ah, dank Spuug, die zal ik onthouden
oehh wat een lekker taartje!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:13 schreef Orea het volgende:
Zon!!![]()
![]()
![]()
Moguh!!
Allemaal een stukje taart? [ afbeelding ]
Ik zie het net op Hyves..quote:
die is al in evenwichtquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Orea en PM van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag![]()
Laatst hadden we het hier over mijn voormalige (mini)kuif... ik heb een foto ontdekt op de pc op mn werk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
In de categorie: ethisch-onmogelijke uitsprakenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Oh de was naar buiten![]()
Zaterdag eerst eens de tuin uitruimen... er liggen 3 matrassen, en bed, een kast, 2 nachtkastjes, 2 spiraalbodems ...
Jeetje het lijkt wel alsof ik polen onderdak bied..
Kom een weekje bij me logeren,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef freecell het volgende:
[..]
In de categorie: ethisch-onmogelijke uitspraken
je gaat vooruit!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef freecell het volgende:
Mja, ik word letterlijk omringd dor bejaardenflats hierweinig spannends aan
Deze zijn op sterven na doodquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je gaat vooruit!van een begraafplaats naar bejaardenflats
hahaha
Ze zijn er heen, aktie voeren, helden zijn het!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:47 schreef Rewimo het volgende:
mous, "jouw" gevangenis was op het nieuws vanmorgen (radio 2), vanwege protesten tegen het sluiten.
Ja, ik vond het destijds helemaal geweldig...al zou ik het nu niet meer snel doen.quote:
ja dat klopt, de flauwe moppen egel van kabouter wesleyquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef lady-wrb het volgende:
huup, mijn zoon ziet net jouw icoon en hij zegt: die heb ik wel eens eerder gezien bij kabouter wesley. klopt dat?
ik heb echt zoiets van : waar heeft dat kind het over
o god, nou word ik echt oud.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat klopt, de flauwe moppen egel van kabouter wesley
hier is mn ava vanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag op fok wel eens dat ze het over kabouter wesley hadden , maar ik dacht dat het over die voetballer ging
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil heel graag even iemand de tyfus wensen alstublieft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De fucking postbode die mijn pakketjes weer heeft meegenomen, ondanks het door mij opgehangen briefje en dat ik hem net 5 minuten misliep.
Gromquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De fucking postbode die mijn pakketjes weer heeft meegenomen, ondanks het door mij opgehangen briefje en dat ik hem net 5 minuten misliep.
Oe wat leuk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:09 schreef Spuuglokje het volgende:Maar omdat ik zoveel geld had uitgespaard heb ik lekker zomaar een boek voor mezelf gekocht: Haken met zpagetti.
Balen van je jas zeg! hij was juist zo leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:09 schreef Spuuglokje het volgende:
De jas zat niet lekker!Net of de mouwen er te ver naar voren ingezet waren. En ik kreeg er ook een nog dikkere kont in dan ik al heb.
Ik baal.
Maar omdat ik zoveel geld had uitgespaard heb ik lekker zomaar een boek voor mezelf gekocht: Haken met zpagetti.
Orea en PM gefeliciteerd!![]()
![]()
Debuurvrouw da's pech hebben zeg, hopelijk komt ie nog een keer langs dan!
Bodpa wat rot voor je.En Moussy ook al zo'n waardeloze toestand. Bah.
Kabouter Wesley!"Godmiljaar, m'n tv naar de zak."
oh ik ken dat! dan durfde ik niet te plassen, B. vond dat onzin, ik ga uiteindelijk toch maar plassen en wie belt er aan...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ] De postbode komt zo nog een keer!
Nu durf ik niet te douchen of het pand te verlaten.
Ja, ik vind m ook nog steeds leuk. Dat vette godmiljaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Het springende licht, da's het filmpje van die tv naar de zak.Ik blijf erom lachen
terwijl ik normaal gesproken de pest aan herhaling heb?
En die muffins met botercreme klinken ook lekker hoor, alleen jammer dat dan weer werk kost.
Leuk dat je hier zomaar even opduikt Gaoxing!![]()
Ha huupje, ik houd het fototopic dus even in de gaten, want je dochter is zo prachtig, met die mooie donkere haartjes.
Oh en ik heb voor het eerst bij Granny's (in de stad) appeltaart gehad. Lékker!!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk dat je hier zomaar even opduikt Gaoxing!![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil graag een standbeeld oprichten voor mijn pakketbezorger![]()
hij was al twee keer geweest, én hij had op me gewacht.
![]()
dus toen dacht ie, doei, dan morgen maar.
![]()
Lief hè. hij was er nu al.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat je gauw een (overbruggings)baan vindt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef bodpa09 het volgende:
Komt wel goed dames, maar dank voor het meeleven.
Valt t erg op dat ik antidepressiva slik?![]()
Jammer van je jas Spuug!
En wat een ontzettend lieve postbode heb je Buuv, zo aardig zie je ze niet vaak.
Gewoon dat hij je gleuf prettig vindt..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop dat je gauw een (overbruggings)baan vindt!
Maar dan nog wat; hoe vertel ik het mijn man. Ik heb goed contact met de postbode?![]()
Daar rijdt ie graag een blokje voor om.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon dat hij je gleuf prettig vindt..
Ja bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar rijdt ie graag een blokje voor om.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil graag een standbeeld oprichten voor mijn pakketbezorger![]()
hij was al twee keer geweest, én hij had op me gewacht.
![]()
dus toen dacht ie, doei, dan morgen maar.
![]()
Lief hè. hij was er nu al.
Als ik moet wachten tot mijn katoen op is mag ik mijn hele leven niks meer kopen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dat Zpaghetti spul is echt heel tof! Staat op mijn verlanglijstje voor als mijn katoen op is.![]()
Test 2-3-4quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, het verstandige gedaan. Vergadering van vanavond verzet. Nu ff rustig douchen, misschien kom ik dan wat tot rust.
My, ik gedraag me alsof ik zwanger ben zeg.kort lontje en alles.
Het lijkt me niet nodig gezien Mirena.quote:
je zou niet de eerste zijn geloof ik toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het lijkt me niet nodig gezien Mirena.
Er zijn vrouwen zwanger geworden met Mirena!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het lijkt me niet nodig gezien Mirena.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je zou niet de eerste zijn geloof ik toch?![]()
overigens zonder je op de kast te willen jagen hoor!![]()
Memmel, J. te ver weg om te schoppen zeker?Wsup?
Fanniefijn is dat maar niet heus als zulke dingen er ineens mee op houden. Blegh.
euh... dat zou niet echt mijn dag maken zeg maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen zwanger geworden met Mirena!!
Fannie wat balen van je pc zeg...![]()
Hahahaha, oh, gelukkig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, maar jij bent niet zwanger hoor....Andere vrouwen.....
Ja ok!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
...
Memmel, zullen we elkaar slaan dan?
Rondje boksenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
euh... dat zou niet echt mijn dag maken zeg maar.![]()
Memmel, zullen we elkaar slaan dan?
Kun je die niet thuis laten bezorgen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:56 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja ok!
't is gewoon effe alles. Retedruk op kantoor, Morris oorontsteking, J. in het buitenland, volgende week operatie voor Morris, Anna die niet uitgeslapen was en ik ook niet. Wil gewoon met een saté pedis van Sarinah in Den Haag en bak witte rijst op de bank zitten en zappen. Maar nee...
Ja idd, temeer omdat we zaterdag format c hadden gedaan dus hij was weer lekker snel enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maak m ff open en kijk wat er is doorgebrand, zal je voeding wel zijn ofzo..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ja idd, temeer omdat we zaterdag format c hadden gedaan dus hij was weer lekker snel enzo![]()
Nudoettieniksmeeren ik durf hem eigenlijk ook niet meer aan te doen, straks gaat echt de hens dr in
Is gisteren al gebeurd, er is in ieder geval iets bij een ventilator doorgebrand, en hij is helemaal gestofzuigd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maak m ff open en kijk wat er is doorgebrand, zal je voeding wel zijn ofzo..
Misschien moet je die ventilator eerst even vervangen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:03 schreef Fannie het volgende:
[..]
Is gisteren al gebeurd, er is in ieder geval iets bij een ventilator doorgebrand, en hij is helemaal gestofzuigd.
Maar zodra hij weer aangaat komt die vieze lucht weer te voorschijn die ik ook rook voordat tie begon te roken, dus ik zie het niet zo zitten...
T'is ook al een ouwetje.
memmel, soms kan het zo tegenziiten hé.
Batterijen zijn leeg grmblquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien moet je die ventilator eerst even vervangen?
Maak eens een foto?
Niks meer aan doen, zo laten!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ventilator vervangen is wel een idee ja, hubby zat gisteren al gelijk op marktplaats te kijken voor een andere pc
Genoeg, als je voldoende hebt aan een oud beestje.quote:
M'n vraag was meer voor Mousquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Genoeg, als je voldoende hebt aan een oud beestje.
Ik heb gewoon bij de kringloop een andere gehaaldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:59 schreef Muks het volgende:
mm die van mij roept al maaaanden dat de tv toch wel slechter wordt (maar eigenlijk wil ie gewoon een grote platte tv)
Ik reeg net het briljante advies terug naar bed te gaan en opnieuw op te staan. Iets zegt me dat dit niet gaat werken.quote:
hij wil ook een nieuwe tvquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik reeg net het briljante advies terug naar bed te gaan en opnieuw op te staan. Iets zegt me dat dit niet gaat werken.![]()
Maar mijn man weet wat ik nodig heb!![]()
dus gaan we volgende week zomaar een week weg
*valt van stoel* hij heeft al vrij en oppas geregeld. En ik hoef niks te doen.
*valt nog een keer van stoel*
![]()
Pedis en een kort lontje... dat lijkt mij geen goede combinatiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:56 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja ok!
't is gewoon effe alles. Retedruk op kantoor, Morris oorontsteking, J. in het buitenland, volgende week operatie voor Morris, Anna die niet uitgeslapen was en ik ook niet. Wil gewoon met een saté pedis van Sarinah in Den Haag en bak witte rijst op de bank zitten en zappen. Maar nee...
debuurmanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik reeg net het briljante advies terug naar bed te gaan en opnieuw op te staan. Iets zegt me dat dit niet gaat werken.![]()
Maar mijn man weet wat ik nodig heb!![]()
dus gaan we volgende week zomaar een week weg
*valt van stoel* hij heeft al vrij en oppas geregeld. En ik hoef niks te doen.
*valt nog een keer van stoel*
![]()
Ik ga er vanuit dat ze bedoelt dat ik hubby lekker verder moet laten zoeken naar een andere pcquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je er zo lang over na kunnen denken en weet je het antwoord nog steeds niet?
das eigenlijk best een leuk, fout kadootjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook zo`n verrassing als die van Buuf!
Ik ben er trouwens uit vwb het verjaarskado voor mijn wederhelft..laat je inspireren zou ik zeggen als je zelf ook nog niks weet
We gaan zaterdagmiddag rondvaren en onbeperkt pannenkoeken eten met de pannenkoekenboot. Yay
Haha, sorry, maar dit leest zo bekend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef bodpa09 het volgende:
Valt t erg op dat ik antidepressiva slik?![]()
Auw! Waarom?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:42 schreef huuphuup het volgende:
*schop* naar Cattieen ik schop mezelf ook gelijk even om nog wat dingen te doen voor werk enzo
![]()
sorryquote:
Ga maar snel Saffier schoppen dan!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
sorry![]()
ik zie nu pas dat k jou schopte. T moest saffier zijnsorry!
![]()
mn kind eet de nieuwe h&m cataloguszo kan k toch nie goed kijken!
WTF?! Okee. Nooit meer sexquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twitter schreef ik toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef bodpa09 het volgende:
Waar las je dat en waar komt dat extra nieuws, Rocka?
Ik heb een leuke bij Miss Etam gekocht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet trouwens een spijkerrokje hebben, die lijken ook wel van de aardbodem verdwenen.
zie ook TT110,ze zijn een huis aan het doorzoeken in de straat waar ze woont (woonde?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Twitter schreef ik toch?
In mijn timeline kwam het voorbij, verscheidene malen
Hier ook op Zwart met stomme Ziggo, maar ik klaag niet, want internet doet het nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
wie weet... Ik denk dat het niet veel goed nieuws is. Om half 10 extra nieuws op tv, maar ziggo doet stom dus niemand zal het ooit weten!
Excuus, in maat 92quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ik heb een leuke bij Miss Etam gekocht.(Een hele korte, met ritsjes als splitjes) En deze week is daar, volgens mij nog Denimkorting ?!
Er is niets bevestigd, maar 2 huizen verderop van haar ouderlijk huis zijn ze een tuin aan het omspitten, ik denk dat ze goede aanwijzingen hebben dat het niet best is afgelopen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef mikoxx het volgende:
Is ze gevonden tico? Hmm.... jeetje....Hier ook geen tv, ziggo
, wel internet gelukkig
fpquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef mikoxx het volgende:
Hoe weet je dat tico? Kan t op nu niet vinden.....
frontpage.quote:
Wát een ideequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef k_i_m het volgende:
Noppies rokje kopen?Kan ook voor mannen, is heel hip tegenwoordig
.
Pff het wordt nu allemaal wel heel raar... Het zal je dochter maar zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef Kimpossible het volgende:
Antoin Peeters twittert net dat de woning die doorzocht wordt de woning is van een politieagent.. Die zag ik niet aankomen.
Ja dat schreef je idd, maar ik kon niet terugvinden waar op twitter. Niets in mijn timeline.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Twitter schreef ik toch?
In mijn timeline kwam het voorbij, verscheidene malen
Tja, ik doe de deur ook open voor iedereen. Priscil ook, je gaat er toch niet van uit dat iemand het lef heeft je zo uit huis te halen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Kimpossible het volgende:
Pff. Jongens toch.
Hiermee wordt dus elke opvoeding gepasseerd; ieder kind doet toch de deur open voor een agent? (Of een buurman waarvan je dus weet dat hij een agent is, want agent = goed volk).
Ik had zelf ook open gedaan. Klote wereld toch ook.
Nee dat is ook zo. Nu kijk ik wel beter wanneer ik alleen thuis ben (wij hebben deurbel met camera en intercom, dus als ik het niet vertrouw vraag ik gewoon door de intercom hoe/wat). Maar jongens, een ágent. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja, ik doe de deur ook open voor iedereen. Priscil ook, je gaat er toch niet van uit dat iemand het lef heeft je zo uit huis te halen?
dat dus... hoe moet je je kind dit nu leren? Dit valt niet te voorkomen naar mijn idee. Zo iemand is gewoon haske ziek (maar: we oordelen al voor er een schuldige is he?)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tja, ik doe de deur ook open voor iedereen. Priscil ook, je gaat er toch niet van uit dat iemand het lef heeft je zo uit huis te halen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Books het volgende:
Ik zou ook niet die politiewoordvoerdster willen zijn op dit moment.
te vreselijk naar mijn idee, dit kan je toch niet dragen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Ticootje het volgende:
Hoe vreselijk moet dit zijn voor de ouders??? Gewoon je kind uit je leven gerukt....
Ik vind dat ze het goed deed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Books het volgende:
Ik zou ook niet die politiewoordvoerdster willen zijn op dit moment.
Dat is zeker waar hoor maar het geven van zulke persconferentie's over deze zaken zouden mij persoonlijk nekken denk ik.quote:
Die zijn grondig getrained voor dit soort zaken hoor. Net zoals dat een slager zonder blikken of blozen een schattig konijntje omzet in een eetbaar stuk vleesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef Books het volgende:
[..]
Dat is zeker waar hoor maar het geven van zulke persconferentie's over deze zaken zouden mij persoonlijk nekken denk ik.
dat wel, maar hoe grondig kun je een jongen van zeg een jaar of 21, ne begonnen met de opleiding, die mag gaan stagelopen en ja dan mag je een huis in waar een moeder heeft besloten zichzelf en haar 2 kindjes van het leven te beroven... Nee dat kun je niet trainen, maar misschien met de tijd kun je er meer afstand van nemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die zijn grondig getrained voor dit soort zaken hoor. Net zoals dat een slager zonder blikken of blozen een schattig konijntje omzet in een eetbaar stuk vlees.
Ja, maar die nemen ze toch niet als politiewoordvoerderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat wel, maar hoe grondig kun je een jongen van zeg een jaar of 21, ne begonnen met de opleiding, die mag gaan stagelopen en ja dan mag je een huis in waar een moeder heeft besloten zichzelf en haar 2 kindjes van het leven te beroven... Nee dat kun je niet trainen, maar misschien met de tijd kun je er meer afstand van nemen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat wel, maar hoe grondig kun je een jongen van zeg een jaar of 21, ne begonnen met de opleiding, die mag gaan stagelopen en ja dan mag je een huis in waar een moeder heeft besloten zichzelf en haar 2 kindjes van het leven te beroven... Nee dat kun je niet trainen, maar misschien met de tijd kun je er meer afstand van nemen.
gelukkig wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ticootje, bij de politie wordt veel nazorg verleend
agent, toch? ik bedoel dat die functie hem automatisch een portie macht verschaft: als een agent zegt 'meekomen' dan is dat veel dwingender dan wanneer een willekeurige andere persoon dat zou zeggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat voor functie had die persoon dan, trui?
Ik denk werkelijk waar dat het geen zak uitmaakt welk uniform men aan heeft. Het straalt altijd autoriteit uit maar zoals jij het schreef lijkt het alsof elke agent kickt op macht en zijn/haar status misbruiktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:08 schreef trui het volgende:
[..]
agent, toch? ik bedoel dat die functie hem automatisch een portie macht verschaft: als een agent zegt 'meekomen' dan is dat veel dwingender dan wanneer een willekeurige andere persoon dat zou zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |