quote:
Moequote:
* Rewimo lady-wrb wakker schudt: vertellen!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef lady-wrb het volgende:
net terug van werken.
t was hilarisch, bij interesse wil ik morgen wel wat vertellen
maar nu
Ik ben een luxe wintersporter, ik ga de piste niet op als het sneeuwt...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:30 schreef Estrys het volgende:
Goedemorgen! Het sneeuwt hard! Geen zorgen mensen: ik zit in Oostenrijk. Hier klaagt niemand over sneeuw uit de lucht behalve de toeristen.
mijn moeder ook niet dus die blijft bij seb en wij gaan weer naar snowboardles. Morgen komt de lente zei die mevrouw van het hotel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben een luxe wintersporter, ik ga de piste niet op als het sneeuwt...
Lekker hoor! Vanavond lekker uit eten zeker.. *BEN NIET JALOERS!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Estrys het volgende:
[..]
mijn moeder ook niet dus die blijft bij seb en wij gaan weer naar snowboardles. Morgen komt de lente zei die mevrouw van het hotel.
ja ik denk het wel. En seb gaat dan in bed en de babyfoon bij mijn ouders. Nog niet jaloers? Zo dadelijk sneeuwhappen op les, dat is minder.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lekker hoor! Vanavond lekker uit eten zeker.. *BEN NIET JALOERS!!!
Frankrijk, as always.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh lekker waaar ga je naartoe Tico???
Met een knuppel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen! Ik heb al lekker ruzie staan maken vamorgenMet een moeder,mede ouderraadslid. Geen gekrijs en cat-fight hoor.
Maar ik was wel kwaad.
![]()
![]()
Dus ik zal zo wel ff langs gaan. Of niet. Want geen zin. Vanavond vergadering.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb net de definitieve reservering eruit, 1 mei lekker op vakantie. Das al bijna, nog 7 weekjes.
Ze mailt net dat haar man een hersenschudding heeft en rust nodig heeft.quote:
Oh leuk, wat voor 'n jas? en die gehoortest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Good moaning!
Straks een jas ophalen (als ie goed blijkt te zitten, ik heb hem van een ander filiaal laten overkomen), en mijn brilleglazen laten vervangen. En heel misschien, als ik 'zin' heb, die uitgebreide gehoortest maar eens doen.
Opsturen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:10 schreef Vicky het volgende:
[..]wij gaan ook 1mei..
Ik had vanmorgen toch iets raars. Gister had ik een nieuwe
shampoofles uit de kast gepakt. Wil ik vanmorgen mijn haar wassen zit er alleen maar water in
Ik was al van plan een klacht in te dienenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Opsturen!Briefje erbij. Vaak krijg je dan nog iets extra's ook.
OH! echt mooi!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het is een zomerjas. Dit is een plaatje van de website van Bodycelli:
[ afbeelding ]
en dan als een razende terug spoelen weer vooruit terug vooruit.. Want het volgende nummer komt er aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik zie ook nog zo mijn vader voor de radio, vloekend als Henk Westbroek of een ander (vaak nam ie op van Arbeidsvitaminen) door het eind van het liedje ging heenlullen. Whehehe jaja dat was een stressvolle bezigheid om een liedje er goed op te krijgen.
Ja, doei, een beetje zwangere vrouwen schoppen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:37 schreef Saffier het volgende:
Mijn vader komt me zo helpen met het nieuwe plafond op de overloop te witten en ik moet Nú dus vanalles voorbereiden maar ik zit hier compleet zonder energie
Wie schopt?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik krijg ook ineens weer visioenen van mijn zus en mij, dagen en dagen oefenend in de gang voor een act die in Stuif es In door iedereen dolenthousiast toegejuichd zou gaan worden. We zouden iedereen versteld doen staan van onze vliegensvlugge acrobatische tennisballen-naar elkaar toe rol- act.What were we thinking?!
oh, geweldig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik krijg ook ineens weer visioenen van mijn zus en mij, dagen en dagen oefenend in de gang voor een act die in Stuif es In door iedereen dolenthousiast toegejuichd zou gaan worden. We zouden iedereen versteld doen staan van onze vliegensvlugge acrobatische tennisballen-naar elkaar toe rol- act.What were we thinking?!
Ja, alleen daarvoor verdien je al een schop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:40 schreef Saffier het volgende:
Nee,, maar ik wel, dan duurt het zoveel langer nl...
Ah, dank Spuug, die zal ik onthouden
oehh wat een lekker taartje!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:13 schreef Orea het volgende:
Zon!!![]()
![]()
![]()
Moguh!!
Allemaal een stukje taart? [ afbeelding ]
Ik zie het net op Hyves..quote:
die is al in evenwichtquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
Orea en PM van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag![]()
Laatst hadden we het hier over mijn voormalige (mini)kuif... ik heb een foto ontdekt op de pc op mn werk:
[ afbeelding ]![]()
![]()
In de categorie: ethisch-onmogelijke uitsprakenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Oh de was naar buiten![]()
Zaterdag eerst eens de tuin uitruimen... er liggen 3 matrassen, en bed, een kast, 2 nachtkastjes, 2 spiraalbodems ...
Jeetje het lijkt wel alsof ik polen onderdak bied..
Kom een weekje bij me logeren,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef freecell het volgende:
[..]
In de categorie: ethisch-onmogelijke uitspraken
je gaat vooruit!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef freecell het volgende:
Mja, ik word letterlijk omringd dor bejaardenflats hierweinig spannends aan
Deze zijn op sterven na doodquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je gaat vooruit!van een begraafplaats naar bejaardenflats
hahaha
Ze zijn er heen, aktie voeren, helden zijn het!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:47 schreef Rewimo het volgende:
mous, "jouw" gevangenis was op het nieuws vanmorgen (radio 2), vanwege protesten tegen het sluiten.
Ja, ik vond het destijds helemaal geweldig...al zou ik het nu niet meer snel doen.quote:
ja dat klopt, de flauwe moppen egel van kabouter wesleyquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef lady-wrb het volgende:
huup, mijn zoon ziet net jouw icoon en hij zegt: die heb ik wel eens eerder gezien bij kabouter wesley. klopt dat?
ik heb echt zoiets van : waar heeft dat kind het over
o god, nou word ik echt oud.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat klopt, de flauwe moppen egel van kabouter wesley
hier is mn ava vanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag op fok wel eens dat ze het over kabouter wesley hadden , maar ik dacht dat het over die voetballer ging
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil heel graag even iemand de tyfus wensen alstublieft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De fucking postbode die mijn pakketjes weer heeft meegenomen, ondanks het door mij opgehangen briefje en dat ik hem net 5 minuten misliep.
Gromquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De fucking postbode die mijn pakketjes weer heeft meegenomen, ondanks het door mij opgehangen briefje en dat ik hem net 5 minuten misliep.
Oe wat leuk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:09 schreef Spuuglokje het volgende:Maar omdat ik zoveel geld had uitgespaard heb ik lekker zomaar een boek voor mezelf gekocht: Haken met zpagetti.
Balen van je jas zeg! hij was juist zo leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:09 schreef Spuuglokje het volgende:
De jas zat niet lekker!Net of de mouwen er te ver naar voren ingezet waren. En ik kreeg er ook een nog dikkere kont in dan ik al heb.
Ik baal.
Maar omdat ik zoveel geld had uitgespaard heb ik lekker zomaar een boek voor mezelf gekocht: Haken met zpagetti.
Orea en PM gefeliciteerd!![]()
![]()
Debuurvrouw da's pech hebben zeg, hopelijk komt ie nog een keer langs dan!
Bodpa wat rot voor je.En Moussy ook al zo'n waardeloze toestand. Bah.
Kabouter Wesley!"Godmiljaar, m'n tv naar de zak."
oh ik ken dat! dan durfde ik niet te plassen, B. vond dat onzin, ik ga uiteindelijk toch maar plassen en wie belt er aan...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ] De postbode komt zo nog een keer!
Nu durf ik niet te douchen of het pand te verlaten.
Ja, ik vind m ook nog steeds leuk. Dat vette godmiljaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Het springende licht, da's het filmpje van die tv naar de zak.Ik blijf erom lachen
terwijl ik normaal gesproken de pest aan herhaling heb?
En die muffins met botercreme klinken ook lekker hoor, alleen jammer dat dan weer werk kost.
Leuk dat je hier zomaar even opduikt Gaoxing!![]()
Ha huupje, ik houd het fototopic dus even in de gaten, want je dochter is zo prachtig, met die mooie donkere haartjes.
Oh en ik heb voor het eerst bij Granny's (in de stad) appeltaart gehad. Lékker!!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuk dat je hier zomaar even opduikt Gaoxing!![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil graag een standbeeld oprichten voor mijn pakketbezorger![]()
hij was al twee keer geweest, én hij had op me gewacht.
![]()
dus toen dacht ie, doei, dan morgen maar.
![]()
Lief hè. hij was er nu al.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat je gauw een (overbruggings)baan vindt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef bodpa09 het volgende:
Komt wel goed dames, maar dank voor het meeleven.
Valt t erg op dat ik antidepressiva slik?![]()
Jammer van je jas Spuug!
En wat een ontzettend lieve postbode heb je Buuv, zo aardig zie je ze niet vaak.
Gewoon dat hij je gleuf prettig vindt..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop dat je gauw een (overbruggings)baan vindt!
Maar dan nog wat; hoe vertel ik het mijn man. Ik heb goed contact met de postbode?![]()
Daar rijdt ie graag een blokje voor om.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon dat hij je gleuf prettig vindt..
Ja bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar rijdt ie graag een blokje voor om.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ik wil graag een standbeeld oprichten voor mijn pakketbezorger![]()
hij was al twee keer geweest, én hij had op me gewacht.
![]()
dus toen dacht ie, doei, dan morgen maar.
![]()
Lief hè. hij was er nu al.
Als ik moet wachten tot mijn katoen op is mag ik mijn hele leven niks meer kopen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dat Zpaghetti spul is echt heel tof! Staat op mijn verlanglijstje voor als mijn katoen op is.![]()
Test 2-3-4quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, het verstandige gedaan. Vergadering van vanavond verzet. Nu ff rustig douchen, misschien kom ik dan wat tot rust.
My, ik gedraag me alsof ik zwanger ben zeg.kort lontje en alles.
Het lijkt me niet nodig gezien Mirena.quote:
je zou niet de eerste zijn geloof ik toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het lijkt me niet nodig gezien Mirena.
Er zijn vrouwen zwanger geworden met Mirena!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het lijkt me niet nodig gezien Mirena.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
je zou niet de eerste zijn geloof ik toch?![]()
overigens zonder je op de kast te willen jagen hoor!![]()
Memmel, J. te ver weg om te schoppen zeker?Wsup?
Fanniefijn is dat maar niet heus als zulke dingen er ineens mee op houden. Blegh.
euh... dat zou niet echt mijn dag maken zeg maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen zwanger geworden met Mirena!!
Fannie wat balen van je pc zeg...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |