quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zie wik al helemaal boos achter zn pc
Diep van binnen...quote:Op maandag 15 maart 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb anders een héél lang lontje hoor. Kan de laatste keer dat ik echt woedend ben geweest niet eens meer voor de geest halen.
Wat een lieve, geduldige jongen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb anders een héél lang lontje hoor. Kan de laatste keer dat ik echt woedend ben geweest niet eens meer voor de geest halen.
waar woont hij dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
hey mijn boyfriend woont niet meer in nl
Deze opmerking was niet nodig, het was me allang duidelijk dat hij agressief is. Raar mannetje.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
Wik is heel agressief. Stiekem bouwt hij elke dag fittie voor biebje @roffa. #justsaying
Dat weet jij, ik nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schreeuw ik de schreeuw die ik niet kan schreeuwen?
een gevalletje zoek de vquote:Op maandag 15 maart 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
teeeeeeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeee
Labiel meisjequote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze opmerking was niet nodig, het was me allang duidelijk dat hij agressief is. Raar mannetje.
Tssss!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Mag. Ik ga leren. Blijkbaar komende week twee lastige tentamensdus fok ---- en leren ++++ komende tijd.
Succesquote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Mag. Ik ga leren. Blijkbaar komende week twee lastige tentamensdus fok ---- en leren ++++ komende tijd.
Jij haalt alles met je sinashersenen, succes.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Alles!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry. Ook al weet ik niet wat ik precies heb misdaan.
Welterusten Emelquote:Op maandag 15 maart 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga slapen, zouden jullie ook moeten doen, jullie nemen gewoon mijn oude rol, veel te laat hoor.
Je lijkt wel een student. Slapen wanneer je wakker hoort te zijn en wakker te zijn wanneer je hoort te slapen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Ehh ook goedemorgenik heb ook maar een dutje gedaan.
Jeejquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een student. Slapen wanneer je wakker hoort te zijn en wakker te zijn wanneer je hoort te slapen.
Ja, ik zag het.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:08 schreef Ayca het volgende:
Laten we het weer over haar hebben
Eet je haar niet op!
Oh okequote:Op maandag 15 maart 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, je bent nog veel te jong om student te zijn.
Het was eigenlijk niet aan jou gericht, maar nu je het zegt: jij bent ook evil.quote:
Waarom ben ik evil.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet aan jou gericht, maar nu je het zegt: jij bent ook evil.
morgen half 9quote:Op maandag 15 maart 2010 23:26 schreef Rookert het volgende:
Tsk tsk, ik ga maar eens richting bed, morgen half 7![]()
Had je niet tot laat achter de pc moeten zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Redelijk. Ik had knallende koppijn, dus had weinig inspiratie.
Het ziet er wel lekker uit jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je eens een keer maken dan, is erg lekker.
Hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
Het bestaat uit boter, suiker, ei, chocolade en koekjes.Gelukkig heb je vaak genoeg aan een plakje, hehe.
Je hoeft de oven ook niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaeigenlijk mag ik de oven niet gebruiken nu mijn moeder weg is maarja care
Mijn record was in de 3e voor een documentatiemap: tot 3 uur s' nachts gewerkt en dan om 6 uur weer opstaan om het om 8 uur te printen (papercut, bloed op papier, kon ik opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 06:52 schreef Julis het volgende:
Ik ben al wakker. Ik moet alleen nog mijn verslag uitprinten en versturen
.
Arretjescakequote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:54 schreef Bortecinem het volgende:
Arretjescake!
Topic gevonden over arretjescake.
Nee joh, arretjescake hoor je helemaal niet te maken met digestives.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik krijg er spontaan vraatzucht van.
Mijn zus maakte ze altijd met digestives volgens mij.
![]()
![]()
![]()
Probeer het maar eens. Met digestives is het echt wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee joh, arretjescake hoor je helemaal niet te maken met digestives.
Daar heb je deze koekjes voor nodig:
[ afbeelding ]
Kookpurist!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:30 schreef Bortecinem het volgende:
Echt niet, digestives hebben een veelste sterke smaak voor arretjescake.
Maar ik ga hw maken, doei.
Verschrikkelijk, dat gehaast! Ik ben ook goed in uitstellenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mijn record was in de 3e voor een documentatiemap: tot 3 uur s' nachts gewerkt en dan om 6 uur weer opstaan om het om 8 uur te printen (papercut, bloed op papier, kon ik opnieuw beginnen) en 10 minuten te laat te komen. Ik had een 6.3
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb geen hw maar arretjescake gemaakt. Zo makkelijk, ik was binnen 10 minuten klaar.
Hahahaha nou voor een man is dat al heel wat heur.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:51 schreef ClioSporT het volgende:
en ik heb brownies gemaakt paar dagen terug.. Ok ok het is wel zo'n kant en klaar pak maar toch. Ik moest hem wel in een bak gieten en in de oven doen.
En, is het gelukt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:54 schreef ClioSporT het volgende:
Inderdaad, ik moest ook opletten dat het er op tijd uitgehaald moest worden
Ja. Zacht van binnen, hard van buiten.. Natuurlijk ook ben & jerrys ijs erover.quote:
Ja wat conserveringsmiddelen wel niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:57 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja. Zacht van binnen, hard van buiten.. Natuurlijk ook ben & jerrys ijs erover.
Grappige was dat ie na 2 dagen nog lekkerder was.
Wat ga je doen vanavondquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
Uff, ik heb geen zin om tot vanavond te wachten.
Oh koekjes maken vind ik niet zo leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef ClioSporT het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn volgende experiment en ook nog de cookie dough versie
Natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arretjescake eten.![]()
Hij moet namelijk een uur of 4-5 (minstens) opstijven in de koelkast.
des te lekkerder gaat hij straks smakenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arretjescake eten.![]()
Hij moet namelijk een uur of 4-5 (minstens) opstijven in de koelkast.
Maar slechter dan normale cake ook niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Geen flauw idee, maar echt gezond is het niet met al die koekjes en chocola, lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kan het wel kloppen, ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
In normale cake gaat vaak ook 200 gram boter, 200 gram suiker, 3-4 eieren en 250 gram bloem ofzo. Dus het komt ongeveer op hetzelfde neer. Arretjescake is 200 gram bisquit, 200 gram suiker en 2 eieren (ik gebruik vanille vla ipv eieren). Dus, zoveel zal het niet schelen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
Arretjescake ftw! Heb net sushi op. Hadden ze zomaar alcohol in mijn sojasaus gedaan
Hoe durven ze!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:40 schreef IHVK het volgende:
Arretjescake ftw! Heb net sushi op. Hadden ze zomaar alcohol in mijn sojasaus gedaan
Ik voel de woedequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nog niet. Waar woont meneer Albert Heijn ?
Welk recept heb jij gebruikt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb geen hw maar arretjescake gemaakt. Zo makkelijk, ik was binnen 10 minuten klaar.
Mijn rooster is wel chillquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bofkontik had me verslapen en ben net wakker
ik zeg morgen wel dat ik ziek was
Ik hou niet van sushiquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan kun jij dikke vriendjes worden met Ayça. Zij is een verkapte Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn rooster is niet chillquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn rooster is wel chill. Deed je wekker het niet
?
Ehm die in het begin ergens. Ik heb 250 gram boter, 200 gram mariakoekjes (1 pak), 200 gram witte basterdsuiker, 50 gram pure chocolade, 20 gram cacaopoeder en een paar eetlepels vanille vla gebruikt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welk recept heb jij gebruikt?Dan ga ik zo wel even naar de supermarkt
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik hou niet van sushien ik ben geen verkapte Chinees!
moet je soms een foto zien ofzo?!
\
Nee, ik hoef geen foto's te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb al een beeld van jou. Dat beeld houd ik.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn rooster is niet chillJawel
maar ik had hem op 8 uur gezet zodat ik nog tijd had om wat andere dingetjes te doen, maar toen drukte ik op snooze en nog een keer en nog een keer en toen deed ik mijn wekker uit
![]()
.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik hou niet van sushien ik ben geen verkapte Chinees!
moet je soms een foto zien ofzo?!
\
Komt u maar doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hij al een jaar of 60 onder de zoden ligt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nog niet. Waar woont meneer Albert Heijn ?
Wat is je beeld, we hebben foto's nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen foto's te zien. Ik heb al een beeld van jou. Dat beeld houd ik.
[..]
![]()
.
簡體中文quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is je beeld, we hebben foto's nodig
Sadist
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga denk ik maar even twee frikandellenbroodjes en een rode stier scoren bij de AH om wat energie voor het studeren te krijgen.
Succes en smakelijk eten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga denk ik maar even twee frikandellenbroodjes en een rode stier scoren bij de AH om wat energie voor het studeren te krijgen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ehm die in het begin ergens. Ik heb 250 gram boter, 200 gram mariakoekjes (1 pak), 200 gram witte basterdsuiker, 50 gram pure chocolade, 20 gram cacaopoeder en een paar eetlepels vanille vla gebruikt.
Boter en chocolade au-bain marie laten smelten.
Ondertussen de koekjes breken in kleine stukjes en de suiker, cacaopoeder en vanille vla door de koekjes heen mengen. Daarna de afgekoelde (hij mag lauw zijn maar niet warm) boter en chocolade door de koekjesmengel doen en in een cakeblik storten. Paar uur laten opstijven in de koelkast en smakelijk eten.Hmm oke thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja ik weet eigenlijk niet eens of de mijne gelukt is, dus misschien is het niet zo makkelijk.quote:
Die is leuk jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:29 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oulette_pianist.html
Te mooi
Ben je gek. Weet je hoe machtig arretjescake is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga je nu de hele cake in je eentje opeten?
Ah oke nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, arretjescake is goed gelukt.
Wel heel zoet, misschien zou je er iets minder suiker in kunnen doen (30 gram minder ofzo).
Als het lekker is....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je gek. Weet je hoe machtig arretjescake is.
Veels te veel problemen voor een groot groep mensen.quote:
Je kan het vandaag maken en een dag laten rusten in de koelkast.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef Ayca het volgende:
Maar ik ga het morgen maken denk ik, vandaag heb ik ontzettend veel troep gegeten
Waarom lees je überhaupt mee?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:41 schreef AryaMehr het volgende:
Stelletje kleuters, 2 dagen gelul over een cakeje.
Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Topic verschijnt soms sporadisch in de AT. Zodoende.
Praat inderdaad rustig en lustig door over je cakeje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, kom af en toe maar je gal spuien dan, zoals je altijd doet. Wij zullen jou wel gewoon negeren.
Grootsheid van de poster. Respect en bewondering vullen zich met diepe stilte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom valt iedereen altijd stil wanneer AryaMehr hier post?
Ja zo heet het programma en is gestart door een Turk (Cenk Uygur), maar de rest van de presentatoren zijn gewoon Amerikaans en dat meisje is zelfs Armeens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
The Young Turks?
Maar wtf, dat ze zichzelf dat aandoet.
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben ze het altijd over dikke Amerikanen?
Aarrghhh, stereotype blonde amerikaanse domkoppenquote:
Heh, dit is gewoon zelfmoordquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
Damn.
Mijn arretjescake komt spontaan weer naar boven.![]()
Maar oh zo grappig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Aarrghhh, stereotype blonde amerikaanse domkoppen![]()
![]()
.
Mijn hoofd ontploft ervan.
Ze heeft ook nog eens een kind.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Heh, dit is gewoon zelfmoord![]()
. Maar ze krijgt er wel geld voor
.
quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:20 schreef Julis het volgende:
[..]
. Dit gaat niet alleen om het blond zijn. Dit zijn Amerikanen
.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Zullen we nu grappige filmpjes over Turken posten?
WTFquote:
Where the fuck was that all about?quote:
Die hadden ze ook een keer op GeenStijl geplaatstquote:
Hij zegt dat hij kan vliegen en probeert het daar te bewijzen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom wordt hij nou opeens zo spastisch?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij kan vliegen en probeert het daar te bewijzen.
Idd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Hij heeft wel zelfspot die kerel vna TYT.
Larp?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:37 schreef Bortecinem het volgende:
Zullen we naar de Hongaarse Kurultaj gaan? Met z'n allen?
*Vanaf 1.50 kijken.
Larp? Sorry?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Larp?![]()
Maar ik wil best naar Hongarije of een ander land
Van die mensjes die Middeleeuwen gaan naspelen met Heer bla die dan ruzie heeft met de elfen, waar de trollen een pact sluiten om zo de prinses te redden of een variatie hierop ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Larp? Sorry?
Ik wil naar de kurultaj!
Oh, volgens mij is de kurultaj niet alleen larp maar is het er gewoon een onderdeel van.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van die mensjes die Middeleeuwen gaan naspelen met Heer bla die dan ruzie heeft met de elfen, waar de trollen een pact sluiten om zo de prinses te redden of een variatie hierop ofzoGewoon in het bos je fantasyfilm spelen
Ik weet niet wat het is, maar als het niet in Nederland is ben ik erbij
OMG.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Je weet dat dat larpen niet serieus was bedoeld he?
Dit is larpen:
Dat deuntje is het enige leuke van die soundtrack, Climbing Up Iknimaya ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Je weet dat dat larpen niet serieus was bedoeld he?
Dit is larpen:
Ik zie je al helemaal rondrennen in zo'n pakjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
http://kurultaj.com/
Ik heb de site gevonden maar hij is helemaal in het Hongaars.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:20 schreef Rookert het volgende:
Dat het fatsoen weer van de mannen moet komen valt me tegen
Of mensen die verder kijken dan afkomst en natie natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:38 schreef AryaMehr het volgende:
Jullie moeten het (helaas) doen met twee Nederlandse pubers die enorm geobsedeerd zijn door allochtonen.
Sowieso, de groep hier op Fok! is dan ook bij uitstek een doorsnee van de gemiddelde allochtoonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:38 schreef AryaMehr het volgende:
Jullie moeten het (helaas) doen met twee Nederlandse pubers die enorm geobsedeerd zijn door allochtonen.
Zou best kunnen hoor. En arya vind het gewoon vervelend dat jullie hier posten omdat hij het nu niet kan afschilderen als eiland waar Turken samenklitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sowieso, de groep hier op Fok! is dan ook bij uitstek een doorsnee van de gemiddelde allochtoon
Het zijn ware liberalen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Of mensen die verder kijken dan afkomst en natie natuurlijk.
IHVK, je bent te sympathiek en rationeelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. En arya vind het gewoon vervelend dat jullie hier posten omdat hij het nu niet kan afschilderen als eiland waar Turken samenklitten.
Jawel maar het waren de andere burenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jawel maar het waren de andere buren![]()
De ene uit sivas had dolma en corba gemaakt en de andere uit volgens mij kirsehir pilav, kofte en patates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |