quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zie wik al helemaal boos achter zn pc
Diep van binnen...quote:Op maandag 15 maart 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb anders een héél lang lontje hoor. Kan de laatste keer dat ik echt woedend ben geweest niet eens meer voor de geest halen.
Wat een lieve, geduldige jongen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb anders een héél lang lontje hoor. Kan de laatste keer dat ik echt woedend ben geweest niet eens meer voor de geest halen.
waar woont hij dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
hey mijn boyfriend woont niet meer in nl
Deze opmerking was niet nodig, het was me allang duidelijk dat hij agressief is. Raar mannetje.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
Wik is heel agressief. Stiekem bouwt hij elke dag fittie voor biebje @roffa. #justsaying
Dat weet jij, ik nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schreeuw ik de schreeuw die ik niet kan schreeuwen?
een gevalletje zoek de vquote:Op maandag 15 maart 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
teeeeeeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeeeeeepeeeeeeeeeeeeeee
Labiel meisjequote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Deze opmerking was niet nodig, het was me allang duidelijk dat hij agressief is. Raar mannetje.
Tssss!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Mag. Ik ga leren. Blijkbaar komende week twee lastige tentamensdus fok ---- en leren ++++ komende tijd.
Succesquote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Mag. Ik ga leren. Blijkbaar komende week twee lastige tentamensdus fok ---- en leren ++++ komende tijd.
Jij haalt alles met je sinashersenen, succes.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
Alles!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry. Ook al weet ik niet wat ik precies heb misdaan.
Welterusten Emelquote:Op maandag 15 maart 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga slapen, zouden jullie ook moeten doen, jullie nemen gewoon mijn oude rol, veel te laat hoor.
Je lijkt wel een student. Slapen wanneer je wakker hoort te zijn en wakker te zijn wanneer je hoort te slapen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Ehh ook goedemorgenik heb ook maar een dutje gedaan.
Jeejquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je lijkt wel een student. Slapen wanneer je wakker hoort te zijn en wakker te zijn wanneer je hoort te slapen.
Ja, ik zag het.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:08 schreef Ayca het volgende:
Laten we het weer over haar hebben
Eet je haar niet op!
Oh okequote:Op maandag 15 maart 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, je bent nog veel te jong om student te zijn.
Het was eigenlijk niet aan jou gericht, maar nu je het zegt: jij bent ook evil.quote:
Waarom ben ik evil.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet aan jou gericht, maar nu je het zegt: jij bent ook evil.
morgen half 9quote:Op maandag 15 maart 2010 23:26 schreef Rookert het volgende:
Tsk tsk, ik ga maar eens richting bed, morgen half 7![]()
Had je niet tot laat achter de pc moeten zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Redelijk. Ik had knallende koppijn, dus had weinig inspiratie.
Het ziet er wel lekker uit jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet je eens een keer maken dan, is erg lekker.
Hahaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
Het bestaat uit boter, suiker, ei, chocolade en koekjes.Gelukkig heb je vaak genoeg aan een plakje, hehe.
Je hoeft de oven ook niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaeigenlijk mag ik de oven niet gebruiken nu mijn moeder weg is maarja care
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |