Quicker than the eyequote:
En terechtquote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. halve OP is weg door de schoonmaakactie
Ik had Hi 20 met Eindeloos SMS, ik heb nu (bij KPN) 37 euro tegoed en de teller staat op 46quote:Op maandag 15 maart 2010 19:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je normaal dan per maand en hoeveel zit je eroverheen?
Nja, ik klik altijd de laatste pagina aan, en scroll dan naar de eerstvolgende nieuwe postquote:
wat?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Piles het volgende:
Ik geloof dat we alle handigheidjes nu wel gehad hebben
Hebben jullie MyAT ook als index ingesteld?
Mooie schoonmaak idd.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Bootje84 het volgende:
Lol. halve OP is weg door de schoonmaakactie
Op 3, soms 4.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]Op hoeveel fora zit jij
Dat is best standaard
Niet meerquote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is beheerder van een forum (toch?)
Als je naar het forum gaat, dat je dan op MyActive Topics belandquote:
Oh, neuh hoor.quote:
oh dat, ja heb ikquote:Op maandag 15 maart 2010 19:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je naar het forum gaat, dat je dan op MyActive Topics beland
quote:
Ja, ik doe t.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:48 schreef Piles het volgende:
Ik geloof dat we alle handigheidjes nu wel gehad hebben
Hebben jullie MyAT ook als index ingesteld?
Teveel moeite.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:57 schreef The_Dean het volgende:
Je kan toch gewoon op Mijn Actieve Topics klikken? Of mis ik iets...
Als je van de FP naar het Forum gaat, beland je normaal op de index tochquote:Op maandag 15 maart 2010 19:57 schreef The_Dean het volgende:
Je kan toch gewoon op Mijn Actieve Topics klikken? Of mis ik iets...
Ja. Maar ik kom nooit op de FP, hang alleen maar op het forum rond.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je van de FP naar het Forum gaat, beland je normaal op de index toch
quote:
GEEF!quote:
Daar kon je je nog wel eens over verbazenquote:
Goeie reisquote:
quote:
Medewerker Financiële Verslaglegging bij woningcorporatiequote:
Alleskunner?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar kon je je nog wel eens over verbazen
Dat komt omdat je geen idee hebtquote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me echt afschuwelijk saai
Gelukkig dat niet iedereen er zo over denkt, wereld zou in 1 dag failliet zijn
Ik bedoel meer dat je het saai lijkt omdat je geen idee hebt wat het allemaal inhoudtquote:Op maandag 15 maart 2010 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Valt wel mee hoor, ik kan enthousiasme over iets wat je leuk vind heel goed begrijpen
Ja, dat kan ik inderdaad niet...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Medewerker Financiële Verslaglegging bij woningcorporatie
Jaarrekening, leningen en activa, beheer rekeningschema en grootboek, administratieve procesbeschrijvingen en interne controle
[..]
Alleskunner?
Of solliciteer je gewoon overal op?
Wil je bij jnlou komen werken?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik inderdaad niet...
Maar ik solliciteer me inderdaad kapot!
Het heeft (gok ik) vooral te maken met economie en wiskundige dingen, toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je het saai lijkt omdat je geen idee hebt wat het allemaal inhoudt
Nope, vrij weinigquote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het heeft (gok ik) vooral te maken met economie en wiskundige dingen, toch?
Zo klinkt het nietquote:
Dit is gewoon Bedrijfseconomie + Bedrijfskunde, dus boekhouden en processenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zo klinkt het nietDoe 's meer info geven dan
Ik haatte alles wat met wiskunde en economie te maken had namelijk
No questions asked!quote:
Niks voor mijquote:Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is gewoon Bedrijfseconomie + Bedrijfskunde, dus boekhouden en processen
Zou niet weten wat ik er meer over moet vertellen
Welterustenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:17 schreef Bravebart het volgende:
Hallo Dean!
Ik ga zo maar met de kip'n op stok
Ze zijn nog steeds bezig?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:40 schreef Bravebart het volgende:
Nu nog niet johIk moet nog 4 pagina's boek-by-candlelight
Mja, het zou tot minimaal middernacht gaan duren. Dus dat zal wel wat uit gaan lopenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ze zijn nog steeds bezig?
Ook handig dat iedereen nu zn wekker kan zetten
Ja maar je mobiel kan je gewoon inprikken en dan gaat ie ooit vannacht wel opladen. Dat lukt met een normale wekker nietquote:Op maandag 15 maart 2010 22:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, het zou tot minimaal middernacht gaan duren. Dus dat zal wel wat uit gaan lopenEn ik heb mn mobiel maar uit staan, anders denk ik niet dat hij morgen nog zn wekkerfunctie kan vervullen
Wat was je weer gezelligquote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Milou__ het volgende:
oh ik kom hier ook nog even doei zeggen.
Ja maar ik ben bang dat dat zo lang gaat duren, dat ze morgenochtend nog niet klaar zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar je mobiel kan je gewoon inprikken en dan gaat ie ooit vannacht wel opladen. Dat lukt met een normale wekker niet
Be is bijna puur wiskunde bijquote:Op maandag 15 maart 2010 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Dit is gewoon Bedrijfseconomie + Bedrijfskunde, dus boekhouden en processen
Zou niet weten wat ik er meer over moet vertellen
Mobiel, die het laatste beetje stroom van mn laptop aan het binnenslurpen isquote:
"KUT! BEN IK GODNONDEJU WEER TE LAAT!"quote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bang dat dat zo lang gaat duren, dat ze morgenochtend nog niet klaar zijnHet was namelijk eeeecht goed fout gegaan
Steevlam van 1.5 verdiepingen hoog en de stoeptegels schenen door de lucht te vliegen
Je kan veel dingen tegelijk doen met fokken, maar voetbal net nietquote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moest trainen vanavond dus kon niet fokken
Formules, vergelijkingen, grafieken.. Is toch wiskunde?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, totaal niet
Rekenen is geen wiskunde hè.
Vriend van mij reed er 50 meter vandaan en zei dat een klein Chinees meisje die op 20m fietste zo schrok dat ze de greppel in reedquote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef jna het volgende:
[..]
"KUT! BEN IK GODNONDEJU WEER TE LAAT!"
ZON GROTE VUURBAL JONGE! BAM!
Nou ja, vooruit danquote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Formules, vergelijkingen, grafieken.. Is toch wiskunde?
Als keeper wel...quote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan veel dingen tegelijk doen met fokken, maar voetbal net niet
of twitterenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Stekelenburg had gister makkelijk kunnen fokken..
Bedrijfsuitjequote:Op maandag 15 maart 2010 23:17 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm kutzooi
Begin juni is er zeer waarschijnlijk een (zuip) basketbaltoernooi (heel weekend) wat echt super vet is. Echter heeft mn pa dan ook een bedrijfsuitje (incl aanhang) ook een weekend lang met een geheime bestemming. 2 jaar geleden was dat ook al zo en toen zijn we naar Disneyland geweest![]()
Ik moet alleen woensdag beslissen wat ik ga doen en het basketbaltoernooi is nog niet 100% zeker voor dat weekendMaar ook weinig zin om me niet op te geven voor dat bedrijfsuitje en er daarna achter komen dat het toernooi niet doorgaat
Tsja.. Ik heb contact gehad met iemand die dat toernooi organiseert en die hoopt mij morgen uitsluitsel te kunnen geven over de datum. Maar stel dat het in hetzelfde weekend valt weet ik nog nie wat ik doe.quote:
Was het maar zo makkelijkquote:
Hans Libergquote:
quote:
Nee, dat heet Excelquote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Formules, vergelijkingen, grafieken.. Is toch wiskunde?
Zeg, je gaat niet weer beginnen hèquote:
Geniaal die gozerquote:
uhm, nou. Ik heb laatst een boek Excel VBA gekocht..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:05 schreef Piles het volgende:
Mogguh
[..]
Zeg, je gaat niet weer beginnen hè
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm, nou. Ik heb laatst een boek Excel VBA gekocht..![]()
Die heb ik ook. Is nog als nieuw, alleen de kantjes zijn ene beetje gebogen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm, nou. Ik heb laatst een boek Excel VBA gekocht..![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:25 schreef Kn0x het volgende:
MORGEN MENSJES VAN HET GOEDE LEVEN.
Tijd voor weekend
Excel VBA Stap voor Stapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:13 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Welke? En is het wat? Wil er ook nog één hebben
of je wil zo optimaal gebruik maken van je belastingscenten..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:44 schreef Bootje84 het volgende:
Bestuurders die links blijven rijden op de snelweg..
Bash-topic..
Vooral op rechts-inhalers
Simpel.. Als je rechts ingehaald wordt, rij je te traag of onnodig links..
Hier op kantoor is het anders nog bar koud hoorquote:
Zit hier met 2 koukleumen, dus straks is het weer een ranzige saunaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het anders nog bar koud hoor
Rechterbaan is eng.. Bah.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of je wil zo optimaal gebruik maken van je belastingscenten..
of op een driebaansweg recht ingehaald door een asociale Audirijder. Nu tuf ik meestal wel aardig door (niet zoals Bootje.. daar ben je altijd 15 min eerder dan gepland). Dus de middelste en linkerbaan is bekend terrein
Kachel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hier op kantoor is het anders nog bar koud hoor
quote:
Omdat appel.quote:
Broekpalingquote:Top 100 van maandag 15 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 576 Broekpaling
010. 195 vencodark
034. 117 The_Dean
036. 114 Bravebart
053. 098 Cue_
067. 086 Bootje84
087. 073 Piles
097. 068 jna
Is het woensdag (Zaagmansquote:
Wat een tijdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik moet pas om 2 uur op school zijn.
van 2 tot 4quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een tijdEn dan voor een uurtje zeker?
Vroeg wakker?quote:
quote:
6.20 uur. Vaste prikquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
*zit alweer van 8.15 te werken
*
Oh ook leuk, gister heeft mijn auto mijn parkeerpas opgegeten. Ik leg mijn pasje normaal altijd in die ruimte voor de snelheidsmeter in mijn voiture. Alleen kwam ik er gister achter dat er aan de achterkant een heel kleine strook zit waar dingen in kunnen vallen. Zoals mijn pasje dus
[ afbeelding ]
Dat word dashboard demonterenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
*zit alweer van 8.15 te werken
*
Oh ook leuk, gister heeft mijn auto mijn parkeerpas opgegeten. Ik leg mijn pasje normaal altijd in die ruimte voor de snelheidsmeter in mijn voiture. Alleen kwam ik er gister achter dat er aan de achterkant een heel kleine strook zit waar dingen in kunnen vallen. Zoals mijn pasje dus
[ afbeelding ]
Schorriemorriequote:
Geen idee, ik moest aan Friends denkenquote:
IEEEEHL. WAT ERRUGquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef jna het volgende:
hoofdpijn
kennen jullie dat gevoel dat tijdens je slaap je lichaam heeft besloten om elke lege holte te vullen met snot?
Huhquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest aan Friends denken
Door jouquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef jna het volgende:
hoofdpijn
kennen jullie dat gevoel dat tijdens je slaap je lichaam heeft besloten om elke lege holte te vullen met snot?
quote:
Gelukkig nietquote:kennen jullie dat gevoel dat tijdens je slaap je lichaam heeft besloten om elke lege holte te vullen met snot?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef jna het volgende:hoofdpijn
Je moet zo'n bak met water en dan van dat menthol spul erin doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:59 schreef jna het volgende:
Dus als ik iemand thuis zo'n stoomdouchecabine heeft die ik kan gebruiken, graag.
Ik heb je aangestoken denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:00 schreef jna het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Echt genieten dit
Of kamillequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet zo'n bak met water en dan van dat menthol spul erin doen
Fixed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat word dashboard laten demonteren
Eucalyptusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet zo'n bak met water en dan van dat menthol spul erin doen
Dat blijft toch nooit liggen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
vrij ranzig, maar het helpt wel: een ui doormidden snijden en naast je hoofdkussen op een schoteltje leggen als je gaat slapen
...ik zie verkeerde dingen nu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:49 schreef jna het volgende:
hoofdpijn
Daarom leg ik 'm meestal op m'n nachtkastjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat blijft toch nooit liggen?Dan kun je de volgende ochtend een ui gaan zoeken ergens in je bed
Slimquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daarom leg ik 'm meestal op m'n nachtkastje
Gatver, dan riekt alles naar ui?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
vrij ranzig, maar het helpt wel: een ui doormidden snijden en naast je hoofdkussen op een schoteltje leggen als je gaat slapen
Heb je iig een zitplek in de trein.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatver, dan riekt alles naar ui?
Dit klopt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:04 schreef Etcetera het volgende:
En een lege bus voor je alleen. En een kantoor voor jou alleen. En de hele dag rust aan je kop. Ik zie alleen maar voordelen voorlopigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je iig een zitplek in de trein.
Je kunt je toch douchen 's ochtendsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatver, dan riekt alles naar ui?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je iig een zitplek in de trein.
Lijkt me vreselijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:13 schreef Kn0x het volgende:
[..]
En een lege bus voor je alleen. En een kantoor voor jou alleen. En de hele dag rust aan je kop. Ik zie alleen maar voordelen voorlopig
Jajajajajajajajaja.quote:
Snij voor de grap even een ui doormidden, het snot vlucht weg uit je neusquote:
Werkt een schaaltje sambal ook?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Snij voor de grap even een ui doormidden, het snot vlucht weg uit je neus
Ik wou net zeggen, ik haat rust om me heenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het 1 dag gehad, dat ik op vrijdagmiddag alleen zat hier. Wat duurde die middag laaaaang
Geen idee, ga het testen zou ik zeggenquote:
Maar...maar...als de snot je neus verlaat in je slaap. Dan ligt dat op je kussen, en je deken, en je dekbed...en dan rol jij er door heen. En stink je niet alleen, maar ben je ook nog eens besnot door jezelf.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Snij voor de grap even een ui doormidden, het snot vlucht weg uit je neus
Idd en als je dat dan net doet na je maandelijkse douche, ben je de rest van de maand smerigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar...maar...als de snot je neus verlaat in je slaap. Dan ligt dat op je kussen, en je deken, en je dekbed...en dan rol jij er door heen. En stink je niet alleen, maar ben je ook nog eens besnot door jezelf.
Vandaar dit topic natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik haat rust om me heen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd en als je dat dan net doet na je maandelijkse douche, ben je de rest van de maand smerig
Maar niet elke holte in je lichaam zit vol met snotquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar...maar...als de snot je neus verlaat in je slaap. Dan ligt dat op je kussen, en je deken, en je dekbed...en dan rol jij er door heen. En stink je niet alleen, maar ben je ook nog eens besnot door jezelf.
Eigen muziekje op, heerlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik haat rust om me heen
Ik luister al voor de 4e keer achter elkaar die nieuwe plaat van Hendrix. Ik kan er geen genoeg van krijgen!quote:
Goed begin van de lunchquote:
Heeft me nooit echt geboeid. En Hendrix is al dood, dus nieuwe materiaal kan hij niet gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik luister al voor de 4e keer achter elkaar die nieuwe plaat van Hendrix. Ik kan er geen genoeg van krijgen!
Juah dat klopt. Nieuw oud materiaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heeft me nooit echt geboeid. En Hendrix is al dood, dus nieuwe materiaal kan hij niet gemaakt hebben
Straks eens downloaden, wie weetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Juah dat klopt. Nieuw oud materiaal.Ik vind het zulks een bazenplaat.
Ochja ieder zo zijn ding. Maar hij soleert zo veel op die plaat icm met wahwah.quote:
Ja, is wel vet. Ik kan alleen nog voor geen meter solerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ochja ieder zo zijn ding. Maar hij soleert zo veel op die plaat icm met wahwah.![]()
![]()
IK WIL OOK EEN WAHWAH!![]()
Ik wilde The Lovely Bones nog in de bios zien, maar ben al te laatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:01 schreef Bootje84 het volgende:
Vanavond "the pacific" kijken. Ben HEEL benieuwd.
Hangt van de grootte af denk ik. Bij een normaal PvA niet lijkt me, voor die paar pagina'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef Etcetera het volgende:
Moet er bij een PVA een samenvatting/voorwoordLijkt me enigszins onzinnig
Toffe film welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde The Lovely Bones nog in de bios zien, maar ben al te laat
[..]
Hangt van de grootte af denk ik. Bij een normaal PvA niet lijkt me, voor die paar pagina's![]()
Wat wil je in je voorwoord zetten, wat niet in je inleiding staat?
imo niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef Etcetera het volgende:
Moet er bij een PVA een samenvatting/voorwoordLijkt me enigszins onzinnig
Kut dat ik te laat ben dan, hij draait hier alleen nog doordeweek om 13.00 uurquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Toffe film welIk spacete hem helemaal in de bios
Ga je toch naar een andere stad/dorp waar hij nog wel draait johquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Kut dat ik te laat ben dan, hij draait hier alleen nog doordeweek om 13.00 uur
Vlissingen: 13.00 uur.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga je toch naar een andere stad/dorp waar hij nog wel draait joh
Antwerpen gekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vlissingen: 13.00 uur.
Goes: niet.
Moet ik naar Breda/Antwerpen/Rotterdam
Dan ben je dus nog niet te laatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Kut dat ik te laat ben dan, hij draait hier alleen nog doordeweek om 13.00 uur
Ik + vrienden werken overdag, dus dat wordt wat lastigquote:
Werken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik + vrienden werken overdag, dus dat wordt wat lastig
Metropolis, dat was het. Hij draait er om 20.00 uur, dus dat is misschien wel een mooie optie
Heeft die bios eigenlijk geen eigen site
Het is heerlijk om fulltime te werkenquote:
Dat zal wel jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Wel lekker rustig, zo'n oude film midden op de middag
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik + vrienden werken overdag, dus dat wordt wat lastig
Metropolis, dat was het. Hij draait er om 20.00 uur, dus dat is misschien wel een mooie optie
Heeft die bios eigenlijk geen eigen site
Wij moeten altijd een stukje proza schrijvenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind een inleiding ook een beetje onzinnig
Oh je wil vrijdagquote:
Kloptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Wel lekker rustig, zo'n oude film midden op de middag
Burgerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben arbeider, ik moet vroeg opstaan 's ochtends
*boksquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En van ONS belastinggeld een beetje lopen fokken hè
Dat kan ik nu eindelijk zeggen
ja.. en nu kan ik ook met een gerust hart op de linkerbaan blijven rijden.. en balen dat er zoveel van je inkomen naar het Rijk gaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Opstaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Inderdaad, studentenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Ah.. Tissue nodig?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou anders best slapend rijk willen worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor liggend geld verdienen ben ik niet geschikt.
Liggend ook wel hoor. Kan ik TV kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou anders best slapend rijk willen worden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Voor liggend geld verdienen ben ik niet geschikt.
Laptoppie op je buik en lekker fokkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Liggend ook wel hoor. Kan ik TV kijken.
Hm ik wilde hier een flauwe opmerking maken maar ik doe het toch maar nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laptoppie op je buik en lekker fokken
Flauw hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hm ik wilde hier een flauwe opmerking maken maar ik doe het toch maar niet
Ja, ook al even naar gekeken. Wou ik vroeger al toen ik nog op school zat, stonden altijd van die advertenties in de Spits en Metro... maar weet niet meer wie dat warenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Flauw hoor
Je kan ook medicijnen op je laten testen Dean..?
Kan je zo uitzoeken. Als je echt wilquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ook al even naar gekeken. Wou ik vroeger al toen ik nog op school zat, stonden altijd van die advertenties in de Spits en Metro... maar weet niet meer wie dat waren
Ik ben er alleen beetje huiverig voor..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ook al even naar gekeken. Wou ik vroeger al toen ik nog op school zat, stonden altijd van die advertenties in de Spits en Metro... maar weet niet meer wie dat waren
Bring it on!quote:
Dan kan je op een andere manier geld verdienenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik ben er alleen beetje huiverig voor..
Zou beetje jammer zijn als je ineens een stel tieten ofzo groeit door een of ander medicijn
Dát is dan ook weer waar idd..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dan kan je op een andere manier geld verdienen
Dat is nog 1 van de minder erge dingen die kan gebeuren lijkt mequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou beetje jammer zijn als je ineens een stel tieten ofzo groeit door een of ander medicijn
Dat wilde ik bij die tissue ook doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hm ik wilde hier een flauwe opmerking maken maar ik doe het toch maar niet
Hollaquote:
Hell yeah!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Hell yeah!
Lekker samen shoppen als vriendinnen en samen BH's kopen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Hell yeah!
Ik koop liever boekenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Hell yeah!
Dan heb ik geen vriendin meer nodig...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Hell yeah!
Dit is nog niets vergeleken wat nu in mijn gedachtes zit.quote:
Jij koopt nooit BH's?quote:
Ik begrijp je ff nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan heb ik geen vriendin meer nodig...
Dan kan ie met zijn eigen tieten spelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit is nog niets vergeleken wat nu in mijn gedachtes zit.![]()
[..]
Jij koopt nooit BH's?
[..]
Ik begrijp je ff niet
Ik heb sowieso een hekel aan kleding kopen, dus dat doe ik alleen als het moetquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan kan ie met zijn eigen tieten spelen
Als zijn tieten uit het niets komen, dan heeft hij een BH nodig. Ik zeg toch niet dat ik het dagelijks doe eh.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan kleding kopen, dus dat doe ik alleen als het moet
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan kan ie met zijn eigen tieten spelen
Als ik mamboobs groei, gaan we dan ook BH shoppen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Hell yeah!
Als jij dat graag wilt..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:54 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Als ik mamboobs groei, gaan we dan ook BH shoppen?
Heldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan kleding kopen, dus dat doe ik alleen als het moet
Dat dus. Daarom koop ik 1x per jaar een duur ding, hopende dat ik er langer mee kan doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef Etcetera het volgende:
Heel af en toe heb ik wel zin in kleding kopen trouwens, maar dan kom ik er weer achter dat alles zo duur is, dus dat gaat snel weer over
Ik moet zaterdag.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef Etcetera het volgende:
Heel af en toe heb ik wel zin in kleding kopen trouwens, maar dan kom ik er weer achter dat alles zo duur is, dus dat gaat snel weer over
Ik kom nergens anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben C&A wel erg gaan waarderen trouwens
Inderdaad. Zelfs voor een outlet belachelijke prijzen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Was afgelopen weekend in dat Designer Outlet gebeuren in Roermond... dan is het met plezier winkelen ook redelijk snel afgelopen
Dat shirt wat ik zag wat je bij de hema kan kopen en precies hetzelfde eruit zag, was daar voor 40 euro. Dát vond ik te ver gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:16 schreef The_Dean het volgende:
Was afgelopen weekend in dat Designer Outlet gebeuren in Roermond... dan is het met plezier winkelen ook redelijk snel afgelopen
Juistem!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja man, diezelfde shit heb je bij de Hema voor 3 voor 10 euro
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik begin wel. Applete duur en overrated
We bashen niks, we verbazen ons slechtsquote:
Huh?quote:
Hoho, ik betaal mn internet zelfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:51 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:
Jullie kunnen er niet mee omgaanquote:
Ja duhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |