Yup, en dan ook nog uit (London)Derry... Ook al zo'n fijn stadje daarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:19 schreef Againzender het volgende:
Undertones komen uit Noord Ierland dacht ik Michiel, en dan moet je even oppassen als je gaat roepen dat ze uit Ierland komen
Het is leuker om 'm spontaan op de radio te horen, maar ik ga 'm toch even luisteren.quote:
Oei, zag daar laatst nog wat over, letterlijk een gedeelde stad!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, en dan ook nog uit (London)Derry... Ook al zo'n fijn stadje daar.
Yup, reportage ook gezien. Ben er aantal jaren geleden geweest, maar niet langquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Oei, zag daar laatst nog wat over, letterlijk een gedeelde stad!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb nog wat ingeslagen voor morgen.
Als ik morgen weer beter ben moet ik hier in Amsterdam ook wel wat kunnen vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zal er morgen in London van genieten.
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ik morgen weer beter ben moet ik hier in Amsterdam ook wel wat kunnen vinden
A Guinness a day keeps the doctor away, toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. En vooral als niet beter bent: Guinness is good for you
.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
A Guinness a day keeps the doctor away, toch?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra hebben we nu ook écht wel gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Nee ik ben boosquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:37 schreef MichielV het volgende:
Wat een genot, al die Guinness afbeeldingen vandaag! Ik krijg zin morgen
En hallo Paul! Alles wel?
Wil je erover praten?quote:
ja huh!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:52 schreef borisz het volgende:
Venema, je bent morgen wel in het groen he?
Barst losquote:
gisteren had hij volgens mij het norovirusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Rob ziek, wat heeftie, komtie nog terug?
Ik had het tegen Michielquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren had hij volgens mij het norovirus
Hij is misselijk, iets met kotsen. Ik verwacht hem morgen of donderdag wel weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Rob ziek, wat heeftie, komtie nog terug?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:00 schreef Paul het volgende:
Michiel mijn favo dj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weg met Giel, ik wil Michiel
Doe niet debiel, hier komt Michiel![]()
Michiel Veenstra is los
Dus jij bent de klos
Veenstra is hier
Dat geef Fok! plezier!
Rob is allang weervergeten!
Lekker met Michiel in de middag broodjes vreten
![]()
![]()
mijn excusesquote:
En dat ben je niet zo kwijt, weet ik uit ervaring..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren had hij volgens mij het norovirus
jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef themauster het volgende:
VVD jongeren die huilen over belastinggeld hallo?! wordt de hele Tweede Kamer niet betaald van ''onze'' belastingcenten
VVD sowiesoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef themauster het volgende:
VVD jongeren die huilen over belastinggeld hallo?! wordt de hele Tweede Kamer niet betaald van ''onze'' belastingcenten
Darwin, Veenstra.... Wat scheelt 't?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik lees net dat Michiel de middagshow doet vandaag, had ik dat nou een uur eerder gelezen![]()
Hoewel een documentaire over Darwin ook erg interessant is
Dat had je ook op 3FM.nl kunnen lezen, aangezien de DJ van dienst daar tegenwoordig netjes wordt aangepast bij wijzigingen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik lees net dat Michiel de middagshow doet vandaag, had ik dat nou een uur eerder gelezen![]()
Hoewel een documentaire over Darwin ook erg interessant is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |