ja huh!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:52 schreef borisz het volgende:
Venema, je bent morgen wel in het groen he?
Barst losquote:
gisteren had hij volgens mij het norovirusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Rob ziek, wat heeftie, komtie nog terug?
Ik had het tegen Michielquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren had hij volgens mij het norovirus
Hij is misselijk, iets met kotsen. Ik verwacht hem morgen of donderdag wel weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is Rob ziek, wat heeftie, komtie nog terug?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:00 schreef Paul het volgende:
Michiel mijn favo dj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weg met Giel, ik wil Michiel
Doe niet debiel, hier komt Michiel![]()
Michiel Veenstra is los
Dus jij bent de klos
Veenstra is hier
Dat geef Fok! plezier!
Rob is allang weervergeten!
Lekker met Michiel in de middag broodjes vreten
![]()
![]()
mijn excusesquote:
En dat ben je niet zo kwijt, weet ik uit ervaring..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gisteren had hij volgens mij het norovirus
jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef themauster het volgende:
VVD jongeren die huilen over belastinggeld hallo?! wordt de hele Tweede Kamer niet betaald van ''onze'' belastingcenten
VVD sowiesoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:07 schreef themauster het volgende:
VVD jongeren die huilen over belastinggeld hallo?! wordt de hele Tweede Kamer niet betaald van ''onze'' belastingcenten
Darwin, Veenstra.... Wat scheelt 't?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik lees net dat Michiel de middagshow doet vandaag, had ik dat nou een uur eerder gelezen![]()
Hoewel een documentaire over Darwin ook erg interessant is
Dat had je ook op 3FM.nl kunnen lezen, aangezien de DJ van dienst daar tegenwoordig netjes wordt aangepast bij wijzigingen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik lees net dat Michiel de middagshow doet vandaag, had ik dat nou een uur eerder gelezen![]()
Hoewel een documentaire over Darwin ook erg interessant is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |