nee, niet van jou! Van je vriendin.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef DarthNurt het volgende:
hoe kan ik een eigen foto uploaden?
www.tinypic.comquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:19 schreef zquing het volgende:
ow die vorige post niet gezien, je hebt een kwartier
daar doe ik 't voorquote:Op maandag 15 maart 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]![]()
Jij bent mijn lievelings mod
na het zien van die foto had ik spontaan dat muziekje van het spel digger in mijn hoofd..quote:
en stiekem zegt ze terug te zijn in Denemarkenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:26 schreef DarthNurt het volgende:
[ afbeelding ]
meer krijg je niet te zien
moet ik je haar msn geven dan !quote:Op maandag 15 maart 2010 19:26 schreef Lavrock het volgende:
TS kan niet meer foto's vinden op de interwebz.
Dezequote:Op maandag 15 maart 2010 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een Twilight poster aan de muur
Moet ik nouof
posten ?
hahahaha... mijn kopje kamille thee, wat doe jequote:Op maandag 15 maart 2010 19:29 schreef ehqo. het volgende:
Ze wordt al lang en breed genökt in de önøs.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:31 schreef Glcx het volgende:
[..]
Bakkes dicht, janksnor. Meer foto's posten.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
Jammer dat niemand die 2e foto met luipaardenbroek heeft gequote
http://i44.tinypic.com/2w36ett.jpgquote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
Backup van Hetiszover.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
Een manier om achter te ko... ach what the hell, gewoon dr overheen blaffen dan maarquote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef beware_reageerd het volgende:
Ben even mijn vliegtuig halen, nog een leuke afspraak te gaan in Denemarken![]()
![]()
Maar DE vraag ?? Slikt ze ook ?
Negatief.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef beware_reageerd het volgende:
Ben even mijn vliegtuig halen, nog een leuke afspraak te gaan in Denemarken![]()
![]()
Maar DE vraag ?? Slikt ze ook ?
Optie inderdaad, optie. Jumjum.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:40 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Een manier om achter te ko... ach what the hell, gewoon dr overheen blaffen dan maar
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Backup van Hetiszover.![]()
[ afbeelding ]
Tineye.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef Hetiszover het volgende:
Wat is die site ook alweer waar je kan zien waar die foto nog meer voorkomt?
Ik vrees dat ze alleen geen 18 is...quote:Op maandag 15 maart 2010 19:50 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
lekkere lipjes, is dat de meid in kwestie?
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:52 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze alleen geen 18 is...
Wat niet weet wat niet deert?![]()
![]()
Hoe voelt dat? Je pik strelen over je scherm?quote:
Wat een gegiste anuskop heeft dat wijf..quote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef ASroma het volgende:
hoe vinden jullie mijn vriendin? uit zweden
[ afbeelding ]
Idd, en die 2 pluspunten heeft ze wel redelijk in bezit.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:52 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze alleen geen 18 is...
Wat niet weet wat niet deert?![]()
![]()
joooooooooooquote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Idd.. ze moet toch wel wat "houvast" hebben zeggen we dan maarquote:Op maandag 15 maart 2010 20:01 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Idd, en die 2 pluspunten heeft ze wel redelijk in bezit.
Daarbij als er haar op zit/zat.................![]()
En past het niet, hebben we niet hard genoeg geduwd he![]()
![]()
Maar eens een knackebrodje mee gaan doen, aangezien TS niet in staat is te gaan.
Meisje zo maar in haar eentje laten gaan, foei. Dat bestraffen wij op GEPASTE manier whoahahahahaha.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:01 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Wat een gegiste anuskop heeft dat wijf..
Dus bent die nieuwe vriend, nummer 1024 in de rij van een jaar.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:00 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had al gecheckt, maar niks gevondenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef Hetiszover het volgende:
Wat is die site ook alweer waar je kan zien waar die foto nog meer voorkomt?
Je krijgt nooit resultaat als je met een pic van Tinypic zoekt.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had al gecheckt, maar niks gevonden
Als je hem upload bij de website zelf gebeurt er ook niks hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 20:13 schreef Lavrock het volgende:
[..]
Je krijgt nooit resultaat als je met een pic van Tinypic zoekt.
waar zeur je over??! TS spreekt uitstekend Nederlands.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:16 schreef Zeroku het volgende:
Volgens mij heeft ze jouw taalkennis meegenomen.
Dat komt omdat je hem vanaf Tinypic hebt opgeslagen.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als je hem upload bij de website zelf gebeurt er ook niks hoor
En dan ziet ze haar foto op Fok! of google als ie gecached is en dan dumpt ze je en dan heb je penispijnquote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef DarthNurt het volgende:
haha ik heb jullie mooi te pakken gehad ze woont nog gewoon in nerderlanden leuk wat jullie allemaal over haar zeggen jaloerse rukkers ik ben gelukkig met haar dus ja ervaar zelf de liefde ook maar eens
shit!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef DarthNurt het volgende:
haha ik heb jullie mooi te pakken gehad ze woont nog gewoon in nerderlanden leuk wat jullie allemaal over haar zeggen jaloerse rukkers ik ben gelukkig met haar dus ja ervaar zelf de liefde ook maar eens
In Nerdland ja, je zolderkamer, alwaar je op een foto van een 13 in een dozijn Deen zit te fappen. Had minimaal een knappe Deen uitgezochtquote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef DarthNurt het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Nerdland ja, je zolderkamer, alwaar je op een foto van een 13 in een dozijn Deen zit te fappen. Had minimaal een knappe Deen uitgezocht
HAHAA DAAR HAD JE ONS ALLEMAAL EVEN HELEGANS TUK JONGEN!!!!!!99!99!!!99 JIJ BENT GOET IN KABOETER NOU GROETJES GEA EN DE KIDSquote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef DarthNurt het volgende:
Ok, en nu?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Over twee weken rij ik met een maatje naar Duitsland (voor zijn vriendin)...
Ze woont vlak bij de grens van Denemarken
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
HAHAA DAAR HAD JE ONS ALLEMAAL EVEN HELEGANS TUK JONGEN!!!!!!99!99!!!99 JIJ BENT GOET IN KABOETER NOU GROETJES GEA EN DE KIDS
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef DarthNurt het volgende:
ben je mooi klaar mee met zo'n vriend die de picca's op fok zetquote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef DarthNurt het volgende:
Geen arts als vriendin nemen dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |