en als je je dat vaak genoeg voorhoud , ga je het op een dag misschien zelf wel gelovenquote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Volgende 'spelletje'? Volgende keer?
Hmm, ik vrees dat ik nog niet paranormaal begaafd genoeg ben om op mijn commando dit soort boodschappen op mijn antwoordapparaat te krijgen.
En meestal werkt het met (onbewerkte!) EVP zo, dat je pas hoort wat het is als je weet wat het is.
Als nou iemand dit topic had geopend die op dit forum claimt paranormale gaves te hebben, had je het dan wel serieus genomen?
In mijn optiek is iemand die beweert paranormale gaves te hebben vaak juist iemand die bepaalde alledaagse verschijnselen amper meemaakt/opmerkt en ze daarom paranormaal noemt. (Eventjes de oplichters en de mensen met een psychische stoornis buiten beschouwing gelaten.)
Toelichting uit TRU ouwehoer #240, waar het leven vol verrassingen is.:
[..]
Dat is dus wat jij hebt gedaan? Je hebt jezelf voorgehouden paranormaal begaafd te zijn en toen ben je het gaan gelovenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:21 schreef Summers het volgende:
en als je je dat vaak genoeg voorhoud , ga je het op een dag misschien zelf wel geloven
Indien er n prijs te winnen valt door iets te raden denk ik al snel dat het om 'n spelletje gaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Volgende 'spelletje'? Volgende keer?
Wie weet ? Ik heb geen voorspellende gaven.quote:Als nou iemand dit topic had geopend die op dit forum claimt paranormale gaves te hebben, had je het dan wel serieus genomen?
O.k. duidelijk. Dan zijn we het in elk geval eens, dat mensen die zich laten betalen voor hun paranormale gaven, spelletjes spelenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:50 schreef Resonancer het volgende:
Indien er n prijs te winnen valt door iets te raden denk ik al snel dat het om 'n spelletje gaat.
Ik weet niet wat EVP met jouw zoon die een spraakgebrek heeft, te maken heeft.quote:Doe mij je nr ff heb je zo weer 'n boodschap op je antwoordapparaat, mijn jongste zoon zit al 'n tijdje op logopedie dus niet te lang wachten.
Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k. duidelijk. Dan zijn we het in elk geval eens, dat mensen die zich laten betalen voor hun paranormale gaven, spelletjes spelen.
[..]
Ik weet niet wat EVP met jouw zoon die een spraakgebrek heeft, te maken heeft.
Anders stel ik voor om dit naar ONZ te verplaatsen.quote:Waarom ga je ervanuit dat die opname een geest betrof ?
Als mensen in hun topics in TRU moeten bewijzen dat het echt om geesten en andere paranormale zaken gaat, en als ze dat niet doen dat hun topic dan naar ONZ verplaatst wordt, dan kun je alle topics van TRU wel naar ONZ verplaatsen en TRU sluitenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:00 schreef Buschetta het volgende:
Anders stel ik voor om dit naar ONZ te verplaatsen.
Ik vind het nogal een flauwe manier om een "punt" te maken. En enigzins aandoenlijk. Als de Mods in TRU consequent waren dan stond dit al in ONZ. Kan je wel een BS verhaaltje ophangen maar je weet dondersgoed wat ik bedoel met "punt".quote:Op donderdag 15 april 2010 23:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als mensen in hun topics in TRU moeten bewijzen dat het echt om geesten en andere paranormale zaken gaat, dan kun je alle topics van TRU wel naar ONZ verplaatsen en TRU sluiten.
En WTF'jij stelt voor om'...
Ik liet mij niet betalen (ijsje) voor mijn paranormale gaven maar voor andere vaardigheden.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k. duidelijk. Dan zijn we het in elk geval eens, dat mensen die zich laten betalen voor hun paranormale gaven, spelletjes spelen.
[..]
Ik weet niet wat EVP met jouw zoon die een spraakgebrek heeft, te maken heeft.
Goed punt , daar komt het meer tot zijn recht .quote:Op donderdag 15 april 2010 23:00 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord.
[..]
Anders stel ik voor om dit naar ONZ te verplaatsen.
Als ik mezelf iets zodanig voorhoud dat ik het al mijn hele leven ervaar ,quote:Op donderdag 15 april 2010 22:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is dus wat jij hebt gedaan? Je hebt jezelf voorgehouden paranormaal begaafd te zijn en toen ben je het gaan geloven!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Goed punt , daar komt het meer tot zijn recht .
Leugenaars doen het nergens goed .quote:
Ik vind het nogal een boude uitspraak.quote:
ga je nu goedpraten dat iemand bewust een verhaal verzintquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:15 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een boude uitspraak.
Ja, Joepiepoepie zal de 'schijn' tegenhebben, maar gezien het feit dat je van elk 'paranormaal' iets wel kunt zeggen dat het echt of trucage is, is het vrij hypocriet om dit direct af te schilderen als nep, terwijl charlatans als Cher en Ogilvie of die Goodblossom welhaast aanbeden worden.
Vandaar de term hypocriet. Maar dat is mens eigen.
Wie zegt dat het verzonnen is? Dat is jouw subjectieve oordeel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:28 schreef Summers het volgende:
[..]
ga je nu goedpraten dat iemand bewust een verhaal verzint![]()
Op een dag beseffen sommige mensen dat ze de enige waren die verhaaltjes verzonnen
omdat ze zelf de werkelijkheid niet aankonden .
zegt iemand die minderjarige meisjes wijsmaakt dat hij met overleden dierbaren praatquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:29 schreef Michielos het volgende:
@Summers
Ik hoor jou anders continue goedpraten dat iemand een verhaal verzint
Maar goed. Het verzinnen van verhalen is iets dat moet kunnen, mijns inziens. Boeken als "kruistocht in spijkerbroek" en "repelsteeltje" vinden nog steeds een dankbaar lezerspubliek
besides that.. bewijs bitte
Waar maakte ik dat punt dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:33 schreef Summers het volgende:
[..]
zegt iemand die minderjarige meisjes wijsmaakt dat hij met overleden dierbaren praat
om het "stoere " punt te maken op fok dat iedereen nep is die met overleden dierbaren praat,
je bent uit hetzelfde hout gesneden .
toen je het zogenaamde msn gesprek ging posten ,quote:
Waar maakte ik het punt dat iedereen nep is? Dat punt heb ik naar mijn weten nog nooit gepost. En ja, ik heb vele Cold reading sessies gedaan, ook met microfoon op websites e.d. het was eigenlijk meer voor demonstratiepurpose hier (omdat ik normaliter enkel handpalmreadings geefquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:36 schreef Summers het volgende:
[..]
toen je het zogenaamde msn gesprek ging posten ,
en stoer ging doen dat jij dat wel even kon , dag michielos .
Oh, heb jij paranormale gaven dan? Dat wist ik niet hoor. Interessant, vertel er eens wat meer overquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:51 schreef Resonancer het volgende:
Ik liet mij niet betalen (ijsje) voor mijn paranormale gaven maar voor andere vaardigheden.
Ik vind dat het spook het toch vrij goed uitspreekt. Een beetje te dicht in de hoorn misschien, maar achquote:Misschien is de "EVP" op jouw antwoordapparaat wel afkomstig van 'n beller met 'n spraakgebrek.
quote:
Summers, leg nou eens uit. Waarom vind jij zo'n beetje van alles wat ik post dat ik het verzin? En dat terwijl ik juist meer open ben op het forum dan de meeste mensen hier.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:28 schreef Summers het volgende:
ga je nu goedpraten dat iemand bewust een verhaal verzint![]()
Op een dag beseffen sommige mensen dat ze de enige waren die verhaaltjes verzonnen
omdat ze zelf de werkelijkheid niet aankonden .
dus je had er een goede reden voorquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waar maakte ik het punt dat iedereen nep is? Dat punt heb ik naar mijn weten nog nooit gepost. En ja, ik heb vele Cold reading sessies gedaan, ook met microfoon op websites e.d. het was eigenlijk meer voor demonstratiepurpose hier (omdat ik normaliter enkel handpalmreadings geef).
tuurlijk , maak jezelf wijs dat je dezelfde reacties krijgt en ook hetzelfde doetquote:Maar goed, waar maakte ik het punt dat iedereen nep is?
ps. Stoer doen is ook echt enkel een interpretatie van jou. Ik post niet iets om stoer te doen hoor
Het moet eigenlijk toch wel steken dat ik precies dezelfde reacties krijg van mensen, dezelfde hits scoor (nieuw kussen, verhuisjaar [alsof je zoiets algemeens nooit kunt weten]) en overall dezelfde corrigeertechniek heb als de grote helden van TV. En dat enkel door oefening. Maar goed , nu ga ik offtopic.
Wil eigenlijk wel even nalezen waar ik dat punt maakte
Je bent ongetwijfeld de meest oprechte persoon op fok , vandaar al die positieve reactiesquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
Summers, leg nou eens uit. Waarom vind jij zo'n beetje van alles wat ik post dat ik het verzin? En dat terwijl ik juist meer open ben op het forum dan de meeste mensen hier.
Voorbeelden van wat ik volgens jou verzonnen heb: Mijn psychotische buurman, mijn gehandicapte vriend, mijn eigen identiteit en nu dus de bandstemmen op mijn antwoordapparaat.
Waarom denk jij dat dat allemaal leugens zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |