Ja dat is dus ook vaak mijn punt, kijk naar het waarom.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:44 schreef Bastard het volgende:
Je moet je eigenlijk afvragen.. wat beweegt mensen om een eventuele stem op Wilders te geven.. wat is de kern er van?
Heus er zullen rascisten bij zijn die in de partij een partij zien die tegen moslims is, waarschijnlijk hebben ze er nog nooit 1 gesproken in hun leven maar het kan niet veel goeds zijn.. het SBS volk heeft daarmee een excuus om te stemmen.
Maar ik geloof nooit dat het de alle kiezers zijn die daarom op hem zouden willen stemmen.
Het is denk ik met name een 'tegengeluid' zoals we dat ook zagen bij het europees referendum. Echt niet zo dat ze allemaal denken "ja. laten we die hoofddoek verbieden" is gewoon ridicuul.
Nou en?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
moet ???? MOET ??? WE MOETEN NIKS !!!!
zegt summers !
Mon excusez, dat is allerminst mijn bedoeling mijn waarde.quote:
Ah ok, dan voel ik mij weer veilig hier!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:30 schreef Amos_ het volgende:
Mon excusez, dat is allerminst mijn bedoeling mijn waarde.
In mijn verdediging wil ik aangeven dat ik enkel rund varken en kip eet.
Vlees is het spierweefsel van gewervelde dieren dat opgegeten kan worden. In een bredere betekenis omvat het alle dierlijke (met uitzondering van vis) en soms menselijke weefsels inclusief de organen (lever, nieren, enz.).quote:
quote:
Inderdaad, ik denk dat het eerder richting de 4 miljoen gaat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:32 schreef Amos_ het volgende:
Klopt maar het is wel wat simpel om de stem van 2,4 miljoen Nederlanders af te doen als "Tokkie"
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 14 april 2010 13:27 schreef Darkwolf het volgende:
I like big butts and I can not lie...
Oh wait.
Everything is big.
Weet ik nietquote:
Doe dan liever een mooie slanke Arabier of Fjord.quote:
Klopt. Kijk maar naar de signature links onder.quote:
Paarden moeten bereden worden. Niet gegeten!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Weet ik niet. Maar zoek maar eens in Google op dik paard, daar vind je nog meer van die lekkere hapjes
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |