Wij jou ook voor dit complete faaltopic.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:14 schreef dude125 het volgende:
ik ben al een tijdje verliefd op mijn lerares economie maar ik durft niet zo goed tegen haar praten ik ben bang dat ze me gaat uitlachen dat komt omdat ik nogal verlegen ben niet altijd want ik kan goed om met vrouwen maar als ik haar zie val ik stil..... ik heb geprobeerd haar te vergeten maar het lukt niet telkens als ik haar zie voel ik opnieuw kriebels in mijn buik
kunnen jullie mij helpen A.U.B
ik ben jullie eeuwig dankbaar
Haar aanbod is groter dan jouw vraagquote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef TNA het volgende:
Ze zal je afwijzen op basis van marktwerking.
Een verliefdheid op een lerares is haske normaal. Realiseer je alleen goed dat je zo goed als uitgesloten is dat 't ooit wat wordtquote:
weet ik, maar wat doe je er aanquote:Op maandag 15 maart 2010 17:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een verliefdheid op een lerares is haske normaal. Realiseer je alleen goed dat je zo goed als uitgesloten is dat 't ooit wat wordt.
bij mij is het 7 jaar. moet lukkenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:37 schreef BeSimple het volgende:
Ik vind mijn lerares ook een mokkel, die 4 jaartjes dat ze ouder is kunnen mij niets boeie. Alleen lukt het mij maar niet om haar te versieren
Kom maar met die pica's. Ik zou zeggen we maken er een ik-ben-verlieft-op-mijn-docent-pica topic vanquote:
eigenlijk 21 ik ben net verjaart dus nu eigenlijk 6 jaar...quote:Op maandag 15 maart 2010 17:53 schreef Superlam het volgende:
[..]
Een lerares van 22![]()
Waarom heb ik dat nooit.
kan ik doen maar wat daarna misschien wijst ze me compleet af of negeerd ze mijquote:Op maandag 15 maart 2010 17:47 schreef Aanmelden het volgende:
Lerares-54-uit-vs-pijpte-14-jarige-leerling.html
Lerares 32 heeft relatie met 16 jarige leerling
Laat je niet ontmoedigen door de kleuters hier.
Met vastberadenheid moet het mogelijk zijn om hier een relatie uit te slepen.
Schrijf het anders op het tentamenblaadje.
Altijd diezelfde dooddoener.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:23 schreef FastFox91 het volgende:
Probeer je te focussen op iemand van je eigen leeftijd.
Of je leest het topic.:')quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:06 schreef Pink_Gun het volgende:
TS, hoe oud ben jij en hoe oud is zij?
Behalve dan dat zij niks met hem mag doen. Ook al zou ze het willen. Dus gewoon niks mee doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:05 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Er is maar EEN manier om dit op te lossen Dude,
Gewoon eerlijk vertellen wat je denkt! Wacht gewoon een keer tot de les is afgelopen en vertel haar gewoon eerlijk dat je smoorverliefd op haar bent. Of je vraagt haar of ze een keer een film bij je thuis wil kijken!
Als ze je niks vindt begrijpt ze dit vast wel!
Anders blijf je er maar mee rondlopen en zal het nooit rust krijgen, je hebt niks te verliezen en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent! Wie niet waagt wie niet wint Dude!
Niet luisteren naar de mensen die zeggen dat je het moet laten rusten want dan krijg je voor jezelf nooit meer rust en voor je het weet loopt ze met een ander en kan je jezelf wel voor je kop slaan.
ahjoh regels zijn er om gebroken te worden, als t een beetje ondeugend geil ding is komt t helemaal goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve dan dat zij niks met hem mag doen. Ook al zou ze het willen. Dus gewoon niks mee doen.
Voor hem jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahjoh regels zijn er om gebroken te worden, als t een beetje ondeugend geil ding is komt t helemaal goed
Liefde overwint alles! En ze kan altijd nog op een andere school gaan werken als het wat wordt! En dan is het volkomen legaal!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Behalve dan dat zij niks met hem mag doen. Ook al zou ze het willen. Dus gewoon niks mee doen.
TS is vijftien, als ik het goed heb. Een volwassen lerares die met een leerling van 15 neukt, iemand waar ze macht over heeft, vind ik net zo fout als een leraar met een 15-jarige leerlinge.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahjoh regels zijn er om gebroken te worden, als t een beetje ondeugend geil ding is komt t helemaal goed
Wat is daar fout aan dan, als het allemaal vrijwillig gaatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
TS is vijftien, als ik het goed heb. Een volwassen lerares die met een leerling van 15 neukt, iemand waar ze macht over heeft, vind ik net zo fout als een leraar met een 15-jarige leerlinge.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
TS is vijftien, als ik het goed heb. Een volwassen lerares die met een leerling van 15 neukt, iemand waar ze macht over heeft, vind ik net zo fout als een leraar met een 15-jarige leerlinge.
Dat een volwassene, en zeker een leraar/lerares, meer macht en meer ervaring heeft dan een kind. Een kind heeft gevoelens maar overziet de gevolgen niet. Een volwassene zou dat niet moeten willen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:15 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan dan, als het allemaal vrijwillig gaat
Achhh...zo ingewikkeld moet je't allemaal niet zien joh!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat een volwassene, en zeker een leraar/lerares, meer macht en meer ervaring heeft dan een kind. Een kind heeft gevoelens maar overziet de gevolgen niet. Een volwassene zou dat niet moeten willen.
Jawel. En daarom is het ook gewoon verbodenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:19 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Achhh...zo ingewikkeld moet je't allemaal niet zien joh!
2x zelf, TS is minderjarig en de leerling/leraarverhoudingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel. En daarom is het ook gewoon verboden
ik nam/ neem het hele topic niet zo serieus eigenlijk, dus mijn advies is ook niet serieusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik neem het risico niet, ook al is de kans nog zo klein. Zielug voor de TS danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik nam/ neem het hele topic niet zo serieus eigenlijk, dus mijn advies is ook niet serieus
dan kan je beter gewoon niet reagerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem het risico niet, ook al is de kans nog zo klein. Zielug voor de TS dan
Nee, want dan heeft TS alleen maar: ik zeg doen, reacties. Dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan kan je beter gewoon niet reageren
Ze zal je afwijzen ja, haar functie t.o.v. de jouwe is dat ze een leidinggevende functie heeft en alleen al daarom kan en mag ze geen relatie met je aanknopen, in de ruimste zin des woords welteverstaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef dude125 het volgende:
[..]
kan ik doen maar wat daarna misschien wijst ze me compleet af of negeerd ze mij
RUKKENquote:
Dit ben jij die de teacher wel even wat wil teachen denk ik.quote:
So? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef dude125 het volgende:
[..]
kan ik doen maar wat daarna misschien wijst ze me compleet af of negeerd ze mij
Ja en wel geschoten, en dan missen is volgens mij niet veel beter in dit gevalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
So? Niet geschoten is altijd mis.
Als je 360 graden mist schiet je toch weer raak.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ja en wel geschoten, en dan missen is volgens mij niet veel beter in dit geval
Joh!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
dan mis je dus stiekem toch niet he slome
christelijk gereformeerde binnenbroekse rukker.quote:
Mischien over 10 jaarquote:Op maandag 15 maart 2010 17:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een verliefdheid op een lerares is haske normaal. Realiseer je alleen goed dat je zo goed als uitgesloten is dat 't ooit wat wordt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik snap TS wel.
En dat de juffrouw dan zo op het bord staat te schrijven terwijl ze zachtjes heen en weer wiegt met haar billen, in haar strakke spijkerbroek.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:14 schreef dude125 het volgende:
ik ben al een tijdje verliefd op mijn lerares maar ik durft niet zo goed tegen haar praten ik ben bang dat ze me gaat uitlachen dat komt omdat ik nogal verlegen ben niet altijd want ik kan goed om met vrouwen maar als ik haar zie val ik stil..... ik heb geprobeerd haar te vergeten maar het lukt niet telkens als ik haar zie voel ik opnieuw kriebels in mijn buik
kunnen jullie mij helpen A.U.B
Picsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Juf Renate
Ooh daar was ik vroeger zooo verliefd op.Ik was 8 of 9 ofzo en zij was stagaire bij mij op de basisschool.
![]()
Super lichaam en ontzettend lief gezicht, kan het me nog zo herinneren.
laatste bezoek: 34 dagen, 13 uur geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |