ik nam/ neem het hele topic niet zo serieus eigenlijk, dus mijn advies is ook niet serieusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
TS is vijftien, als ik het goed heb. Een volwassen lerares die met een leerling van 15 neukt, iemand waar ze macht over heeft, vind ik net zo fout als een leraar met een 15-jarige leerlinge.
Ik neem het risico niet, ook al is de kans nog zo klein. Zielug voor de TS danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik nam/ neem het hele topic niet zo serieus eigenlijk, dus mijn advies is ook niet serieus
dan kan je beter gewoon niet reagerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem het risico niet, ook al is de kans nog zo klein. Zielug voor de TS dan
Nee, want dan heeft TS alleen maar: ik zeg doen, reacties. Dat kan natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan kan je beter gewoon niet reageren
Ze zal je afwijzen ja, haar functie t.o.v. de jouwe is dat ze een leidinggevende functie heeft en alleen al daarom kan en mag ze geen relatie met je aanknopen, in de ruimste zin des woords welteverstaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef dude125 het volgende:
[..]
kan ik doen maar wat daarna misschien wijst ze me compleet af of negeerd ze mij
RUKKENquote:
Dit ben jij die de teacher wel even wat wil teachen denk ik.quote:
So? Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:54 schreef dude125 het volgende:
[..]
kan ik doen maar wat daarna misschien wijst ze me compleet af of negeerd ze mij
Ja en wel geschoten, en dan missen is volgens mij niet veel beter in dit gevalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
So? Niet geschoten is altijd mis.
Als je 360 graden mist schiet je toch weer raak.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:30 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ja en wel geschoten, en dan missen is volgens mij niet veel beter in dit geval
Joh!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:43 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
dan mis je dus stiekem toch niet he slome
christelijk gereformeerde binnenbroekse rukker.quote:
Mischien over 10 jaarquote:Op maandag 15 maart 2010 17:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een verliefdheid op een lerares is haske normaal. Realiseer je alleen goed dat je zo goed als uitgesloten is dat 't ooit wat wordt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik snap TS wel.
En dat de juffrouw dan zo op het bord staat te schrijven terwijl ze zachtjes heen en weer wiegt met haar billen, in haar strakke spijkerbroek.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:14 schreef dude125 het volgende:
ik ben al een tijdje verliefd op mijn lerares maar ik durft niet zo goed tegen haar praten ik ben bang dat ze me gaat uitlachen dat komt omdat ik nogal verlegen ben niet altijd want ik kan goed om met vrouwen maar als ik haar zie val ik stil..... ik heb geprobeerd haar te vergeten maar het lukt niet telkens als ik haar zie voel ik opnieuw kriebels in mijn buik
kunnen jullie mij helpen A.U.B
Picsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Juf Renate
Ooh daar was ik vroeger zooo verliefd op.Ik was 8 of 9 ofzo en zij was stagaire bij mij op de basisschool.
![]()
Super lichaam en ontzettend lief gezicht, kan het me nog zo herinneren.
laatste bezoek: 34 dagen, 13 uur geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |