quote:
misschien wel.. eens vragen?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
Zou je nou tegen gereduceerd tarief kunnen neuken?
Bij mij is het gratis.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:26 schreef Netsplitter het volgende:
Zou je nou tegen gereduceerd tarief kunnen neuken?
Nee hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Valt dit onder de cursus: "Hoe krijg ik binnen 1 minuut mijn pm-box vol op FOK!" ?
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:23 schreef toko_bob het volgende:
want ten eeste kunnen de meeste raamdames niet een lezen of schrijven dus ze weten niet eens dat het vandaag een hun feestdag is (echt schandalig)
Dus jij bent slet, en domquote:
Maar dan ben je geen hoer? Want een hoer doet het voor geld, goederen of kostbaarheden.. of je moet het sperma van de man aanzien als goederen of kostbaarhedenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef HugoBaas het volgende:
Ik weet niet of je korting krijgt, maar anders kan dit altijd nog:
[ afbeelding ]
Hier ook alquote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef HugoBaas het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hoer, nymfomane!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Maar dan ben je geen hoer? Want een hoer doet het voor geld, goederen of kostbaarheden.. of je moet het sperma van de man aanzien als goederen of kostbaarheden
Cumme op een uitgeprinte picca.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef HugoBaas het volgende:
[ afbeelding ]
Wrom nietquote:Op maandag 15 maart 2010 14:35 schreef Poostema het volgende:
[..]
Geen hoer, nymfomane!
Wat trouwens helemaal niet zo leuk is.
Je hebt dus gewoon altijd zin?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:35 schreef Poostema het volgende:
[..]
Geen hoer, nymfomane!
Wat een onzin!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:35 schreef Poostema het volgende:
[..]
Geen hoer, nymfomane!
OH SHI-quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef HugoBaas het volgende:
[ afbeelding ]
Leave Alberto & Saaaaab alonequote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Foto bij mij thuis gemaakt, Rainb0ws vindt hem geweldig
omdat bijna altijd zin...quote:
Het lijkt op de onderkant van een 7-upflesjequote:Op maandag 15 maart 2010 15:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Foto bij mij thuis gemaakt, Rainb0ws vindt hem geweldig
Alberto niet, mij welquote:
Bijna altijd.quote:
En.quote:
Nee hoor?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Het lijkt op de onderkant van een 7-upflesje
Voor een paar weken ja. Daarna ben je al gauw kapot hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 15:18 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dan ben je dus de ideale vrouw voor de meeste mannen![]()
Nee hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor een paar weken ja. Daarna ben je al gauw kapot hoor
dus...quote:Op maandag 15 maart 2010 13:23 schreef toko_bob het volgende:
het is vandaag weer zover de nationale hoeren dag hoera hoera hoera
zelf ben ik het er eigenlijk helemaal niet mee eens, want ten eeste kunnen de meeste raamdames niet een lezen of schrijven dus ze weten niet eens dat het vandaag een hun feestdag is (echt schandalig)
EN DAARNAAST NAAR WIE MOET IK VANDAAG DAN VOOR MN DAAAAGLIJKSE BEHOEFTE
DAN WORDT DAN MAAR PALMELA HAHAHAHAH HOERA
NOU NOU NOU DAMES GENIET ER VAN VANDAAG WANT MORGEN KUNNEN JULLIE WEER AAN DE BAK OF RAAM .. DAN KUNNEN NJULLIE WEER GENIETEN VAN MIJN PULSERENDE VLEESSTAAF (KADAVERSTAAF)
DAT WAS HE WEER VOOR VANDAAG
TOT MORGEN
(MOTTO VAN DE DAG: EEN HOER IN HET LAND IS EEN PIK IN DE RECHTER HAND GREEEDS TOKO BOB
Er werd gevraagd of het een 7-up flesje was.. maar als hij het over Palmela heeft is het waarschijnlijk een Palm flesjequote:
Ohnee. Op Fok! inderdaad niet.quote:
Precies, iedereen hier heeft cup DD, danwel een penis van minimaal 25 centimeter. Sommigen hebben allebei...quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:29 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Precies, iedereen hier heeft cup DD, danwel een penis van minimaal 25 centimeter. Sommigen hebben allebei...
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:22 schreef Crutch het volgende:
Wat schattig, al die kansloze puistpubers die op Saaaaab zitten te geilen.
Wat is daar nou niet leuk aanquote:Op maandag 15 maart 2010 14:35 schreef Poostema het volgende:
[..]
Geen hoer, nymfomane!
Oh dit had ik nog niet gelezen.quote:
quote:
Achter welk raam zit jij?quote:want ten eeste kunnen de meeste raamdames niet een lezen of schrijven dus ze weten niet eens dat het vandaag een hun feestdag is (echt schandalig)
WAT IS DIT DANquote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef HugoBaas het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom viert er dan slechts 1 hoer dat (hoer A) ?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:23 schreef toko_bob het volgende:
het is vandaag weer zover de nationale hoeren dag hoer A hoer A hoer A
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |