SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Ja, dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen die kindjes niet gewoon met 3 maanden beginnen? Dit is zoveel fijner dan die eerste onzekere weken!![]()
oh, echt niet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen die kindjes niet gewoon met 3 maanden beginnen? Dit is zoveel fijner dan die eerste onzekere weken!![]()
Dat zou toch wel meevallen? Maar aangezien je met het OV gaat lijkt me de draagdoek wel makkelijker jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vrijdag moet ik met Isabeau naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupje. En nu zit ik me dus al helemaal druk te maken over het feit dat ik met haar in de draagdoek naar het ziekenhuis moet en dat een onwetende arts of echoscopist daar misschien wel eens iets van zou kunnen vinden. Wat ontzettend mutsig van me dat ik me daar nu al druk over maak. Weet iemand waar mijn pieker-uitknop zit?
Een draagdoek is juist heel goed voor de heupontwikkeling, daar zit ze net zo in als in een spreidbroekje. Anders print je gewoon alle info die je erover kunt vinden uit voo rje eigen geruststelling. Maar heel herkenbaar hoor, en dat niet in de wandelwagen willen ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vrijdag moet ik met Isabeau naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupje. En nu zit ik me dus al helemaal druk te maken over het feit dat ik met haar in de draagdoek naar het ziekenhuis moet en dat een onwetende arts of echoscopist daar misschien wel eens iets van zou kunnen vinden. Wat ontzettend mutsig van me dat ik me daar nu al druk over maak. Weet iemand waar mijn pieker-uitknop zit?
Je had gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef Sorbootje het volgende:
Hopelijk gewoon in zijn luier Twinkly!
Niels vindt zowel de auto als de wandelwagen een hel. Het begint al wanneer we hem thuis in de maxi cosi stoppen om weg te gaan. Heel gezelligquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef sproet-je het volgende:
Sorbo, ik heb wel respect dat je met het ov gaat! Ik geloof niet dat dat hier een succes zou zijn.... Lang leve de auto, vind ze prachtig.
En gewoon in de draagdoek doen hoor!!
In de auto lijkt me voor ons niet zo'n succes (geen rijbewijsquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef sproet-je het volgende:
Sorbo, ik heb wel respect dat je met het ov gaat! Ik geloof niet dat dat hier een succes zou zijn.... Lang leve de auto, vind ze prachtig.
En gewoon in de draagdoek doen hoor!!
Vrijdagquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Incantrix het volgende:
Sorbootje, ik dacht me te herinneren dat die foto's al waren gemaakt en dat alles ok was? Verwar ik je nu met iemand anders? Succes straks!
hahaha, doe dat maar niet inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
In de auto lijkt me voor ons niet zo'n succes (geen rijbewijs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |