abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:48:13 #101
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79243616
bj, veel plezier op je eerste werkdag!

doei grote kleine esmee!

En welja, we zijn nog steeds niet bijgelezen... het wordt een thema hier, geloof ik...
naja, ooit gaat het weer lukken
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:48:34 #102
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79243635
Keshet: Als ze rustig is dan pakt ze de speen vrij snel (nog steeds niet meteen), maar als ze al flink aan het huilen is dan zijn we echt lang bezig met de speen in haar mondje te houden voordat ze snapt dat die erin zit en ze alleen nog maar haar mondje dicht hoeft te doen.
Fijn dat teigetje zo goed is gegroeid! Een omdat teigetje 6 weken oud is vandaag Vervelend dat je nu niet kunt buidelen

BJ: Succes vandaag

NieuweUser: Hoe is het gegaan met de prikjes?

Sorbootje: Fijn dat je een wat betere nacht gehad hebt

Tessa doet het verder prima, op aanraden van de kinderarts hebben we confort flesvoeding erbij gehaald, 1 schep confort en de rest standaard en het lijkt te helpen. Infacol heeft even gewerkt, maar nu al niet meer. Hopen dat confort het wel goed blijft doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:02:24 #103
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79244120
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen die kindjes niet gewoon met 3 maanden beginnen? Dit is zoveel fijner dan die eerste onzekere weken!
Ja, dat zou fijn zijn Hier zitten we er nog middenin.

Morgen gaan we met Daan naar de osteopaat (na een nacht die weer iets slechter was dan de vorige), kijken of die iets kan doen aan de verborgen reflux. Ik verwacht geen wonderen maar baat het niet dan schaadt het niet en wie weet helpt het 'm iets.

Keshet, wat super dat het gewicht van Teigetje nog telkens goed toeneemt en blij dat het met deze beademing beter gaat. Alleen erg jammer dat buidelen nu niet gaat. Enig idee hoelang hij zij hier aan moet blijven? (wist natuurlijk wel dat het een meisje is, maar in de snelheid (en vermoeidheid) gaat er wel eens iets fout..)

Rienk 3 maanden Wat gaat dat toch snel.

Sorbo, fijn dat Isabeau aan de beterende hand is.

BJ, succes op je eerste werkdag!

Nu even douchen, Daan wassen, aankleden en lekker naar buiten. Het is heerlijk weer en frisse lucht is goed voor een mens.

[ Bericht 2% gewijzigd door happyme28 op 17-03-2010 11:43:54 ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:04:01 #104
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79244175
Esmee is inmiddels een grote kleine baby! Mijn klein en toch ook al groot meisje dat kan rollen en altijd vrolijk is verhuisd een topic.

Tot snel Lotte, Lente, Rocker, Driekus, Xeentje, Alexa, Sem Yesse, minisproetje, Isabeau, Jamie, Jochem, Niels, Xandy, Ivan, Thomas, Stef, Ties, Evie. Wolf, Elyas, Rienk, Dyon, Fabian, Minke, Aviva, Dijon, Teigetje, Tessa, Laura, Florian, 'Harry', Hannah, Dyr, Robin Janey Kathleen, Ravi & Kiro, Daan, Mart, Thomas en Morris
pi_79244433
Esmee, doe normaal! Wat gaat dat gruwelijk snel zeg! In mijn beleving schelen Isabeau en Esmee maar heel weinig (oh wacht, dat is ook zo.. *kop in zand steekt*)

Veel plezier en tot over héééél lang!
pi_79244475
Vrijdag moet ik met Isabeau naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupje. En nu zit ik me dus al helemaal druk te maken over het feit dat ik met haar in de draagdoek naar het ziekenhuis moet en dat een onwetende arts of echoscopist daar misschien wel eens iets van zou kunnen vinden. Wat ontzettend mutsig van me dat ik me daar nu al druk over maak. Weet iemand waar mijn pieker-uitknop zit?
pi_79244557
Esmee
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen die kindjes niet gewoon met 3 maanden beginnen? Dit is zoveel fijner dan die eerste onzekere weken!
oh, echt niet!

De eerste 3 maanden
pi_79244593
Dag Esmee! Tot over 3 maanden precies!
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vrijdag moet ik met Isabeau naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupje. En nu zit ik me dus al helemaal druk te maken over het feit dat ik met haar in de draagdoek naar het ziekenhuis moet en dat een onwetende arts of echoscopist daar misschien wel eens iets van zou kunnen vinden. Wat ontzettend mutsig van me dat ik me daar nu al druk over maak. Weet iemand waar mijn pieker-uitknop zit?
Dat zou toch wel meevallen? Maar aangezien je met het OV gaat lijkt me de draagdoek wel makkelijker ja

Het 'los' slapen was geen succes. Dat was maar 15 minuutjes ofzo. Hij ligt nu weer 'vast' en zal nu nog wel een uur slapen.
Wanneer zou hij wel los kunnen slapen? Er moet toch een tijd komen dat hij niet meer maait?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79244713
Als ik niet wil dat ze de trein, de bus én het ziekenhuis bij elkaar gilt is de draagdoek bittere noodzaak. Mijn dame heeft een heel sterke voorkeur voor de draagdoek en een vrij duidelijke afkeer van de wandelwagen. Die is SAAI
pi_79244735
Maar natuurlijk valt dat wel mee. Ik zit me gewoon druk te maken om onzin
pi_79244873
Esmeetje maar je bent nog zo klein, toch toch toch?? Tot gauw mooi lief meissie
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Een draagdoek is juist heel goed voor de heupontwikkeling, daar zit ze net zo in als in een spreidbroekje. Anders print je gewoon alle info die je erover kunt vinden uit voo rje eigen geruststelling. Maar heel herkenbaar hoor, en dat niet in de wandelwagen willen ook

hihi Niels is op dit moment heel erg aan het poepen, ben beneiuwd tot waar het zit
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79245268
Ja ik weet ook wel dat het goed is, maar ik maakte me dus druk dat iemand wel eens kon denken dat het niet zo was en dat het dus allemaal mijn eigen schuld is omdat ik haar in zo'n doek knoop.

Mag ik mijn hormonen nog steeds de schuld geven?
pi_79245304
Hopelijk gewoon in zijn luier Twinkly!
pi_79245431
Sorbo, ik heb wel respect dat je met het ov gaat! Ik geloof niet dat dat hier een succes zou zijn.... Lang leve de auto, vind ze prachtig.
En gewoon in de draagdoek doen hoor!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_79245568
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef Sorbootje het volgende:
Hopelijk gewoon in zijn luier Twinkly!
Je had gelijk

Ja joh, die stomme hormonen toch ook!! Borstvoeding he!
Maar dat bedoelde ik ook, gewoon de info uitprinten zodat als ze wel zeuren je ze dat onder de neus kunt schuiven. En als ze logisch nadenken zien ze zelf ook wel in dat het onzin is dat het slecht zou zijn.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79245612
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef sproet-je het volgende:
Sorbo, ik heb wel respect dat je met het ov gaat! Ik geloof niet dat dat hier een succes zou zijn.... Lang leve de auto, vind ze prachtig.
Niels vindt zowel de auto als de wandelwagen een hel. Het begint al wanneer we hem thuis in de maxi cosi stoppen om weg te gaan. Heel gezellig
pi_79245630
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef sproet-je het volgende:
In de auto lijkt me voor ons niet zo'n succes (geen rijbewijs )

Twinkly ik ga het gewoon ook zonder info op papier wel redden hoor
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:48:56 #118
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79245710
Goodmornings dames

Esmee, grote meid! Jemig zeg.. *insert cliché hier* Tot snel dan maar!

Keshet, wat jammer dat buidelen nu niet mag, maar wel hip dat ze nu zo lekker aankomt! Meissie, dikke knuffel voor jou!

BJ, werk ze vandaag, hoop dat het je net zo goed bevalt als mij!

Sorbootje, ik dacht me te herinneren dat die foto's al waren gemaakt en dat alles ok was? Verwar ik je nu met iemand anders? Succes straks!

En haha, Niels, gooi het eruit!

Stef en ik zijn zojuist bij de fysio geweest en daar was bijna alles zoals ik verwachtte: hij wordt aangemeld bij de helmpjesafdeling van het Erasmus in Rotterdam. De nieuwe meting was eigenlijk het enige dat me verbaasde: waar ik dácht dat er toch wel enige verbeting te zien was, is het eigenlijk alleen maar erger geworden met de afplatting en vooral met de verschuiving van zijn oortjes. Mijn tranen heb ik er al om gelaten hoor, ik laat het maar gewoon over me heenkomen, maar ik ben wel voornemens om even goed te kijken wat voor helmpje we willen en waar we heenmoeten om te krijgen wat we hebben willen. Ondertussen gaan we wel gewoon door met de dingen die we er nu aan doen (baat het niet.. ) en ook zijn oefeningetjes blijven we dagelijks doen (het is nl. een houten klaas, net als zijn ouders ). Verders is alles helemaal ok hoor, mijn ventje is lekker vrolijk als altijd en ik ga zo, na het voeden, even lekker de markt over met hem. Jammer dat ik nog niet de draagdoek heb die ik hebben wil (heb nu een rekbare en die vind ik niet fijn), anders gingen we lekker met de doek: het weer is geweldig!
3!
pi_79245852
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Incantrix het volgende:
Sorbootje, ik dacht me te herinneren dat die foto's al waren gemaakt en dat alles ok was? Verwar ik je nu met iemand anders? Succes straks!
Vrijdag

Maar nee, dat was ik niet
pi_79245872
Och, Icantrix Stef toch aan een helmpje..... Een dikke voor jullie

En esmee, tot over een paar weken.
pi_79245915
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

In de auto lijkt me voor ons niet zo'n succes (geen rijbewijs )

hahaha, doe dat maar niet inderdaad
pi_79245948
Incantrix, dat helmje gaat hem een mooi rond koppie geven en het staat nog stoer ook!
pi_79246072
aw, Stef..toch een helmpje!

Ik moet zeggen dat het me alles meevalt na Oscar gezien te hebben maar toch is het niet leuk.
dikke kus voor jullie en dat hij maar een mooi rond hoofd mag krijgen
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:59:25 #124
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79246131
Jullie zijn lief Het gaat goedkomen! Ennuhm, ik zit me al af te vragen of ze ook zwarte helmpjes hebben met doodshoofdjes, of vlammen ofzo Van de nood een deugd maken enzo, blabla

En Sorbo, sorry, wat suf dat ik dat verkeerd heb onthouden..
3!
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:10:18 #125
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79246549
Inca!
Dat soort helmpjes kunnen ze vast maken! En anders neem je een neutrale, dan plak je er zelf stickers op!
Enne, het Erasmus? Meeten?
(Al ben je vast niet op je best die dag! Maar ach, dat ben ik ook niet. )
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')