SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Ja, dat zou fijn zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen die kindjes niet gewoon met 3 maanden beginnen? Dit is zoveel fijner dan die eerste onzekere weken!![]()
oh, echt niet!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:43 schreef Vlindur het volgende:
Kunnen die kindjes niet gewoon met 3 maanden beginnen? Dit is zoveel fijner dan die eerste onzekere weken!![]()
Dat zou toch wel meevallen? Maar aangezien je met het OV gaat lijkt me de draagdoek wel makkelijker jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vrijdag moet ik met Isabeau naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupje. En nu zit ik me dus al helemaal druk te maken over het feit dat ik met haar in de draagdoek naar het ziekenhuis moet en dat een onwetende arts of echoscopist daar misschien wel eens iets van zou kunnen vinden. Wat ontzettend mutsig van me dat ik me daar nu al druk over maak. Weet iemand waar mijn pieker-uitknop zit?
Een draagdoek is juist heel goed voor de heupontwikkeling, daar zit ze net zo in als in een spreidbroekje. Anders print je gewoon alle info die je erover kunt vinden uit voo rje eigen geruststelling. Maar heel herkenbaar hoor, en dat niet in de wandelwagen willen ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vrijdag moet ik met Isabeau naar het ziekenhuis voor een echo van haar heupje. En nu zit ik me dus al helemaal druk te maken over het feit dat ik met haar in de draagdoek naar het ziekenhuis moet en dat een onwetende arts of echoscopist daar misschien wel eens iets van zou kunnen vinden. Wat ontzettend mutsig van me dat ik me daar nu al druk over maak. Weet iemand waar mijn pieker-uitknop zit?
Je had gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:38 schreef Sorbootje het volgende:
Hopelijk gewoon in zijn luier Twinkly!
Niels vindt zowel de auto als de wandelwagen een hel. Het begint al wanneer we hem thuis in de maxi cosi stoppen om weg te gaan. Heel gezelligquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef sproet-je het volgende:
Sorbo, ik heb wel respect dat je met het ov gaat! Ik geloof niet dat dat hier een succes zou zijn.... Lang leve de auto, vind ze prachtig.
En gewoon in de draagdoek doen hoor!!
In de auto lijkt me voor ons niet zo'n succes (geen rijbewijsquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:41 schreef sproet-je het volgende:
Sorbo, ik heb wel respect dat je met het ov gaat! Ik geloof niet dat dat hier een succes zou zijn.... Lang leve de auto, vind ze prachtig.
En gewoon in de draagdoek doen hoor!!
Vrijdagquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Incantrix het volgende:
Sorbootje, ik dacht me te herinneren dat die foto's al waren gemaakt en dat alles ok was? Verwar ik je nu met iemand anders? Succes straks!
hahaha, doe dat maar niet inderdaadquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
In de auto lijkt me voor ons niet zo'n succes (geen rijbewijs)
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:10 schreef Keshet het volgende:
Inca!![]()
Dat soort helmpjes kunnen ze vast maken! En anders neem je een neutrale, dan plak je er zelf stickers op!
Enne, het Erasmus? Meeten?
(Al ben je vast niet op je best die dag! Maar ach, dat ben ik ook niet.![]()
)
Dat is tof!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wil je dat? Lijkt me gewéldig!Kan ik je in persóón een dikke knuffel geven!
weegschaal halen, tot maandag voor en na de voeding wegen en dan weer bureau.quote:
Oh Freecell, jeetje. Dan zou ik ook schrikken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef freecell het volgende:
[..]
weegschaal halen, tot maandag voor en na de voeding wegen en dan weer bureau.
Hij zit gewoon ónder geboortegewicht![]()
Ja, ik zat daar ( en nuquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:33 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh Freecell, jeetje. Dan zou ik ook schrikken.
owjee, freecell...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:31 schreef freecell het volgende:
[..]
weegschaal halen, tot maandag voor en na de voeding wegen en dan weer bureau.
Hij zit gewoon ónder geboortegewicht![]()
free, zijn het wel gele poepluiers?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik zat daar ( en nu) ook echt te janken. Ik dacht echt dat alles goed ging....
edit: tevreden, poepluiers, plasluiers, meldt zich elke 3 uur en niet eerder....
Geen idee eigenlijk. Ik was nogal flabbergasted van het nieuws dat et niet goed was. Ik had dat niet zien aankomen, zeg maarquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:44 schreef Vlindur het volgende:
Oh shit Freecell!![]()
![]()
![]()
Wat klote! Lijkt me een goeie tip van Asyniur. Succes en zet em op!![]()
Groof ook al slecht nieuws.Wat gaan ze nou doen dan bij de orthopeed?
En NEE, Asy.. Dat gaat niet over
En hoe is met met zijn hoofdje? Hij had toch ook een voorkeursligging?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:47 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik was nogal flabbergasted van het nieuws dat et niet goed was. Ik had dat niet zien aankomen, zeg maar.
Ik ben gewoon heel benieuwd. Zijn linkerheup was onvoldoende ontwikkeld, zo noemde ze het. Het was niet heel schokkend zei ze, maar het was ook niet goed. Ik hoop gewoon dat ze er goed wat aan kunnen doen nog.
Zijn hoofdje is nog iets afgeplat, maar hij pakt de oefeningen goed op, wordt sterker en kan steeds beter ook de andere kant op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En hoe is met met zijn hoofdje? Hij had toch ook een voorkeursligging?
Balen dat het niet goed was met heupje, wat zouden ze er eventueel aan doen dan? Is zoiets met fysio oefeningen te verhelpen og echt een medische ingreep?
edit: ik lees net dat je dat nog niet weet
oh bah Freecell, das shit! En ook gek! Hopelijk gaat ie toch gauw weer lekker groeien van jouw melk hoor
Oh lekker dat dat wel goed gaat met zn knappe koppiequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:54 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Zijn hoofdje is nog iets afgeplat, maar hij pakt de oefeningen goed op, wordt sterker en kan steeds beter ook de andere kant op.
De echoscopist vroeg me of hij toevallig een voorkeurshouding had naar rechts. Blijkbaar staat het met elkaar in verband.
Ze heeft het wel even gehad over een spreidbeugel, maar ze gaf me nog niet de indruk dat dat persé nodig zou zijn.
Oh nouquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh lekker dat dat wel goed gaat met zn knappe koppievond het zo gek dat Wolf kleiner was en lichter,als je ze zo naast elkaar zag op de meet zou je dat echt niet zeggen, al leek Wolf ook wel groter door die gigabroek.
Dat zou erg zijn in het zieligste scenario, een helm EN een spreidbeugel![]()
Lactatiekundige heeft niet zoveel zin wrs, hij hapt goed aan, drinkt goed door, geeft tegenwoordig braaf 1 mondje terug, is tevreden na de voeding...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:38 schreef Jore het volgende:
Lactatiekundige inschakelen misschien? En het is ook om te janken, als alles lekker loopt verwacht je zoiets niet. Denk je dat het met z'n reflux te maken kan hebben?
Die moet volgende week maandag weer, dan zal ik het hier neerzetten! Vorige keer was hij maar 56 cm, ben vooral benieuwd naar de lengte dus deze keer.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:58 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh nou![]()
![]()
![]()
...
R is nu trouwens 63 cm en 6000 gram en Wolf?
Das onzin want dat deed Harry dus ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Lactatiekundige heeft niet zoveel zin wrs, hij hapt goed aan, drinkt goed door, geeft tegenwoordig braaf 1 mondje terug, is tevreden na de voeding...
Niks te vinden wat niet goed gaat daar...
En wrs inderdaad teveel voormelk, maar dat zoeken we nog ff uit.
Advies nu: om de drie uur voeden, liever niet minder tussen laten zitten, want dan drinkt hij echt bijna alleen voormelk, wegen, desnoods eerst wat kolven en dan voeden zodat hij meteen achtermelk krijgt en maandag wegen en verder overleggen...
Alleen het vreemde is dan dat hij echt 3 uur heel tevreden is na een voeding. Bij alleen voormelk zou hij eerder weer honger moeten krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |